lakers unofficial
MR-banner600
augustinek's MouseWait
augustinek 21.9 #146 


augustinek
Member Since: July 14, 2012
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 0 #0
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 0
Total Quality Points: 4 #3684
Thanked: 0 times on 0 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 13.98
30 Day MouseRank: 0.24
Total MouseRank:
Overall Rank: #(WDW)
 21.9 #146 (WDW Qual #3684

September 17, 2014 6:58 PM  The Hub
I love TOT!!!
My favorite attraction in all of WDW! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  866.1 #3 6:30PM
I LOVE it too!!!! - brittandkell  369.4 #532 6:32PM
Really. Wow. - 5disneylovers  855.9 #4 7:25PM
I love it also! I sure do hope it's not your last! We have a standing rule! Everyone rides the rides at least once each trip even if they didn't like them last year, because you never know when your feeling will change and they have changed over the years! - mmddgp  411.1 #17 6:35PM
Lol I'm just teasing!! I think she will be ok next time. I didn't tell her that I wouldn't even ride it until about 2-3 yea ago at DL I lost a bet with my sister and HAD to ride! Now I LOVE it! - brittandkell  369.4 #532 6:58PM
Lol! So proud of you๐Ÿ˜˜ - mmddgp  411.1 #17 7:25PM
I love TOT!!! - augustinek  21.9 #146 6:58PM
I love TOT at WDW!! So fun! My youngest son's fav. - MinnieMousewife  737.4 #212 7:27PM

 21.9 #146 (WDW Qual #3684

September 17, 2014 7:02 PM  The Hub
Oh yeah!
Oh yeah! - augustinek  21.9 #146 7:02PM
Any luck finding Marion? Lol - 5disneylovers  855.9 #4 7:23PM

 21.9 #146 (WDW Qual #3684

September 16, 2014 7:34 PM  The Hub
Creative!
Cute, love it! - islandgirl58  255.1 #26 10:37AM
Cute!!! - brittandkell  369.4 #532 10:53AM
You did great! ๐ŸŽƒ - CollegeDisneyKnowledgeGrad  866.1 #3 7:30PM
Creative! - augustinek  21.9 #146 7:34PM

 21.9 #146 (WDW Qual #3684

September 14, 2014 7:49 PM  The Hub
Looks great!
Gave up my OCD and let her do the window clings herself! She is very proud lol - brittandkell  369.4 #532 6:46PM
You have to do that for the kiddos. - 5disneylovers  855.9 #4 6:48PM
Awesome. Decorations. - 5disneylovers  855.9 #4 6:47PM
Very cute! - jacdanfan  6719.3 #7 8:53AM
Looks great! Setting the bar high! I'll never too that, lol - timonT  255.8 #25 8:56AM

 21.9 #146 (WDW Qual #3684

September 14, 2014 7:50 PM  The Hub
Love that ride!
It does go decently fast. Lol. My lil bro was scared then he loved how fast it went. He was more afraid of the "oncoming" semi truck. - codiejoe  166.0 #47 7:20AM
Well we weren't going to tell her that! Lol she said she liked it but doesn't want to ride it again! Haha - brittandkell  369.4 #532 7:58AM
At least she experienced it! She'll wanna ride again in the future in sure! - codiejoe  166.0 #47 6:35AM
Hahaha, that's what I have told Mr I. He's never been on it. Can't wait for him to experience it! - mrsincredible  806.2 #5 12:50PM
Sad thing is she was too short to show up in the pic!!! We have tried to bribe her al day to try it again! - brittandkell  369.4 #532 4:42PM
Oh man! Haha, that's funny! - mrsincredible  806.2 #5 5:51PM
Zoom, zoom! - DizneyGirl  597.3 #8 6:36PM
Love that ride! - augustinek  21.9 #146 7:50PM

 21.9 #146 (WDW Qual #3684

September 3, 2014 8:36 PM  The Hub
Me too! Love the atmosphere and the food
Never ate there, I really want to try it - ncjal  208.0 #34 3:27PM
We enjoy the atmosphere there! - mrsincredible  806.2 #5 3:27PM
Did you like the food? My one grandson loves the ribs. - mmddgp  411.1 #17 3:33PM
We did! - mrsincredible  806.2 #5 5:13PM
Me too! Love the atmosphere and the food - augustinek  21.9 #146 8:36PM
Nice place - 5disneylovers  855.9 #4 8:51PM

 21.9 #146 (WDW Qual #3684

September 3, 2014 8:36 PM  The Hub
Awesome! Congrats!
Congratulations :) - bearlove  68.5 #3860 3:15PM
Thank you!! ๐Ÿ˜Š - codiejoe  166.0 #47 3:27PM
Yay, congrats !!! - tracsant  948.3 #2 3:15PM
Thanks!! - codiejoe  166.0 #47 3:27PM
Congratulations! - islandgirl58  255.1 #26 2:20PM
Thank you everyone! - codiejoe  166.0 #47 6:45PM

 21.9 #146 (WDW Qual #3684

September 1, 2014 1:39 PM  The Hub
Wow! Thats awesome, wish I was there
That is AWESOME!!! I hope the crowds stay low for 12 more days lol (and then 7 days after that) I would LOVE to be there with low crowds!! It looks like y'all are having a fun time so far!! - brittandkell  369.4 #532 12:23PM
That's great! - disneycm  554.8 #10 12:26PM
Awesome!! I love seeing those fall decorations!! - BagGal  223.9 #31 4:16PM
It's the construction I tell you - 5disneylovers  855.9 #4 4:18PM

 21.9 #146 (WDW Qual #3684

August 28, 2014 4:56 PM  The Hub
Yay, have enough fun for me!
Yay!! - Andrea84  633.0 #7 2:53PM
Yaaaay! Have fun! - rink2  75.1 #74 1:16PM
Have a wonderful time! - PixieDust76  78.9 #69 7:41PM
Wish i was there too... The DC weather is soooo HUMID! - otilegna  1779.3 #69 10:21PM

 21.9 #146 (WDW Qual #3684

August 19, 2014 7:29 PM  The Hub
Yay, do the double digit dance!
Double Digit Dance! :) - PixieDust76  78.9 #69 4:41PM
Woohoo!๐Ÿƒ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ‘ฏ - disneycm  554.8 #10 4:57PM
Yay - 5disneylovers  855.9 #4 7:21PM
Yay, do the double digit dance! - augustinek  21.9 #146 7:29PM

 21.9 #146 (WDW Qual #3684

August 19, 2014 7:31 PM  The Hub
Love that ride!
Do it! Do it! SOOO fun!!! - brittandkell  369.4 #532 2:45PM
Fav ride! Enjoy!! - codiejoe  166.0 #47 2:38PM
Have fun! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  866.1 #3 6:57PM
Love that ride! - augustinek  21.9 #146 7:31PM

 21.9 #146 (WDW Qual #3684

August 19, 2014 7:32 PM  The Hub
Awesome news!
Whoo hoo!!!!! Is there a specific area you are interviewing for? - mzdisnee  450.6 #13 12:26PM
Yay!! - yessy  187.8 #39 12:42PM
That's so awesome!!! Good luck on the next interview. โœจโœจโœจโœจโœจโœจโœจโœจ - txdisneymomma  81.5 #68 1:01PM
Yay. Good luck. Yay - 5disneylovers  855.9 #4 2:51PM

 21.9 #146 (WDW Qual #3684

August 16, 2014 12:37 PM  The Hub
She's adorable
And now that I'm back to my pre-pregnancy weight, the lion king and monsters inc shirts fit perfect! Thanks again for the wonderful gift - timonT  255.8 #25 9:56AM
Supper cute photo! - disneycm  554.8 #10 10:28AM
Oh My goodness she is beautiful. She looks like Ariel ! - mmddgp  411.1 #17 10:30AM
Adorable! - Andrea84  633.0 #7 2:58PM

 21.9 #146 (WDW Qual #3684

August 16, 2014 12:38 PM  The Hub
Terrible!
Good morning!! That stinks! - disneycm  554.8 #10 8:44AM
BOOO!! - mrsincredible  806.2 #5 12:09PM
Oh no!  :( - DizneyGirl  597.3 #8 4:30PM
Aww I'm sorry friend. That wasn't nice, guess they didn't get memo very important MWer was there today. I've loved all your pics though, thanks for taking us with you. - txdisneymomma  81.5 #68 8:39PM

 21.9 #146 (WDW Qual #3684

August 14, 2014 7:34 PM  The Hub
Wow! I wish I could have been there
Wow!! Thanks for all the โค๏ธโค๏ธ everybody!! It was a great show with the music from the film. It snowed afterward too. The boys loved it too - wickedale  324.5 #670 9:42AM
Snow in August, I love it! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  866.1 #3 6:59PM
Oh wow!! Gorgeous!!! - brittandkell  369.4 #532 10:56PM
Wow! I wish I could have been there - augustinek  21.9 #146 7:34PM
Very cool photo! - PixieDust76  78.9 #69 8:39PM

 21.9 #146 (WDW Qual #3684

August 13, 2014 7:49 PM  The Hub
Awesome shot!
Awesome - skcanfield  470.4 #12 5:55PM
Beautiful! - DizneyGirl  597.3 #8 5:59PM
Very pretty! - PixieDust76  78.9 #69 1:31AM
That's beautiful! - disneycm  554.8 #10 3:06AM

 21.9 #146 (WDW Qual #3684

August 13, 2014 7:51 PM  The Hub
Yay!
How exciting :) - bearlove  68.5 #3860 11:19AM
Woohoo!! Nice pic. - disneycm  554.8 #10 12:12PM
Yay! - augustinek  21.9 #146 7:51PM
Yay!!! - dxcmama  237.6 #29 8:13PM

 21.9 #146 (WDW Qual #3684

August 12, 2014 10:24 AM  The Hub
Good luck!!!
๐Ÿ€โœจ๐Ÿ€โœจ๐Ÿ€โœจ๐Ÿ˜˜ - mmddgp  411.1 #17 9:30AM
Good luck. Pixie dust! ! - yessy  187.8 #39 8:44AM
Lots of good luck and prayers for your success . All the best! - bearlove  68.5 #3860 10:04PM
Thanks for all the support! I will keep you all updated on the outcome! - codiejoe  166.0 #47 7:01AM

 21.9 #146 (WDW Qual #3684

August 12, 2014 10:28 AM  The Hub
Thanks for being so thoughtful
You are so sweet , I appreciated you helping my friends , thank you :) - tracsant  948.3 #2 7:02PM
Henry that is such a generous offer!!!! I might have to take you up on that someday :) - mzdisnee  450.6 #13 6:45PM
no problem. all i do is send you a link. you search and you book everything yourself.its easy  - Hendizl  2451.7 #42 6:50PM
Wow thanks that sounds great - Tazhalo1  55.4 #4163 10:15PM
Thanks - E-Ticket  1078.1 #134 10:16PM

 21.9 #146 (WDW Qual #3684

August 14, 2014 7:35 PM  The Hub
One of my favorite places
Yummy!! - disneycm  554.8 #10 4:04PM
If I ordered a milkshake, I'd have no room for dinner! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  866.1 #3 4:14PM
Ha ha. Your kidding right? - 5disneylovers  855.9 #4 6:12PM
No, seriously! My stomach can only hold so much (unless chocolate cake is involved!) - CollegeDisneyKnowledgeGrad  866.1 #3 7:07PM
5DL your comment just made me laugh out loud!!! - brittandkell  369.4 #532 7:54PM
Seriously, Tiff, I'm with you...  I can eat chocolate cake on the fullest of full stomachs, but no milkshakes on a full stomach.  Something about milkshakes mixed with food gives me an instant belly ache for some reason.  Though I still drink them on occasion to spite myself.  LOL - mrsincredible  806.2 #5 12:37PM
Mrs I, I see some chocolate cake in our near future! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  866.1 #3 6:55PM
Music to my chocolate-lovin' ears!! - mrsincredible  806.2 #5 7:44PM
come on....there is ALWAYS room for a milkshake!! - ncjal  208.0 #34 2:09PM
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ - mrsincredible  806.2 #5 4:58PM
This post reminds me of Kelis' song. - otilegna  1779.3 #69 9:51PM
About the only thing I like at SCI FI. I just can't eat food I can't see. - lghr  37.8 #107 12:28PM
lol - 5disneylovers  855.9 #4 12:31PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.brittandkell 9 #532  
2.mrsincredible 8 #5  
3.jacdanfan 8 #7  
4.tracsant 7 #2  
5.DizneyGirl 6 #8  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


Best of the day
By UsernameBy Keyword