lakers unofficial
MR-banner600
mmddgp's MouseWait
mmddgp 375.4 #18 


mmddgp
Name is gayle I love anything Disney. I dreamt of going to Disney as a child met and married my soulmate and we made it our goal. Our first trip to Disney was I'm 1993 and our kids were 17,14,11. We have been back every year since and many years twice.
Member Since: June 22, 2012
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 0 #0
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 0
Total Quality Points: 217 #215
Thanked: 3 times on 3 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 134.72
30 Day MouseRank: 7.17
Total MouseRank:
Overall Rank: #(WDW)
 375.4 #18 (WDW Qual #215

July 24, 2014 1:01 PM  The Hub
Love it!
Way cool! - mrsincredible  769.4 #6 12:17PM
Love it! - mmddgp  375.4 #18 1:01PM

 375.4 #18 (WDW Qual #215

July 24, 2014 9:41 AM  The Hub
Love it! Enjoy!
A CLASSIC POSTER!!!!!!!!!!!!!! I am beyond excited!!!! I bet that poster is older than All of us!!! - otilegna  1748.5 #66 10:30AM
Pretty much The movie Fantasia is a Stokowski movie! He is one of the best conductors of the 20th Century! - otilegna  1748.5 #66 10:31AM
Just got tickets last night for the Fantasia concert in San Diego. Soooo excited!!!! - mzdisnee  435.6 #14 1:09PM
Hope you and your family will enjoy the concert!!! I Am happy for you :) - otilegna  1748.5 #66 2:40PM
Fantastic addition to your collection! Very cool! - jacdanfan  6244.0 #10 6:33PM
Awesome!! - dxcmama  232.1 #29 7:04PM

 375.4 #18 (WDW Qual #215

July 24, 2014 9:40 AM  The Hub
Oh my goodness so so adorable. How fun! Hope she has a fantastic day๐Ÿ˜ƒ
Go, Sailor moon!!! - Hbrunelli  101.4 #60 9:13AM
Oh my goodness so so adorable. How fun! Hope she has a fantastic day๐Ÿ˜ƒ - mmddgp  375.4 #18 9:40AM
Love the costume!! She looks so cool - dxcmama  232.1 #29 7:02PM
I was there today too. I don't do costumes though! Hope she accomplished everything she wanted to do. Her costume is great! - DznylndFamily  3.6 #734 9:42PM

 375.4 #18 (WDW Qual #215

July 24, 2014 9:42 AM  The Hub
Thanks for all the pictures. Wishing you safe travelsโœจ
Thanks for all the pictures. Wishing you safe travelsโœจ - mmddgp  375.4 #18 9:42AM
Thanks for sharing your trip with us! - mrsincredible  769.4 #6 9:53AM
Thank you for sharing. Hope you had a great vacation! - jacdanfan  6244.0 #10 7:40PM
Sure your hine now. Lol. Thanks for the pics - 5disneylovers  774.4 #5 8:05PM

 375.4 #18 (WDW Qual #215

July 24, 2014 6:22 AM  The Hub
Wow that's a big picture! Look Great
Wow that's a big picture! Look Great - mmddgp  375.4 #18 6:22AM

 375.4 #18 (WDW Qual #215

July 24, 2014 6:21 AM  The Hub
Good morning Nancy. I don't see any difference on my end. Have a wonderfully time at comic con!
Good morning Nancy. I don't see any difference on my end. Have a wonderfully time at comic con! - mmddgp  375.4 #18 6:21AM
So, you're going to Comic-Con after all! Have fun and don't forget your hand sanitizer! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  804.4 #3 6:34AM
Have fun at Comic-Con, can't wait to see some pics! - Andrea84  625.8 #7 10:07AM
Good luck with the SDCC CROWDS! - otilegna  1748.5 #66 10:32AM

 375.4 #18 (WDW Qual #215

July 24, 2014 6:05 AM  The Hub
I am so addicted to MW! I love it๐Ÿ’—
I am so addicted to MW! I love it๐Ÿ’— - mmddgp  375.4 #18 6:05AM

 375.4 #18 (WDW Qual #215

July 24, 2014 5:38 AM  The Hub
Aww great collage. You had an amazing time off. Try and stay focused! Lol! Yea right! Have a great day ๐Ÿ˜˜
Nice collage! Have a good day at work. - disneycm  531.2 #10 5:36AM
Aww great collage. You had an amazing time off. Try and stay focused! Lol! Yea right! Have a great day ๐Ÿ˜˜ - mmddgp  375.4 #18 5:38AM
Love the character pic of you guys! - mrsincredible  769.4 #6 5:50AM
Yea that's one of my favorite pictures overall. - cooldisgrl_CM  142.6 #2652 1:17PM

 375.4 #18 (WDW Qual #215

July 24, 2014 5:41 AM  The Hub
Good morning Nichole. That's exciting you may get to go again in the fall. I want to soooooo bad but I really want to save for something different for our anniversary in march 2015. Have a great day๐Ÿ˜˜
Sometime it can't be helped. Good morning and have a great day! - jacdanfan  6244.0 #10 5:30AM
Good morning! - disneycm  531.2 #10 5:37AM
That mac & cheese looks good! There's always November... - CollegeDisneyKnowledgeGrad  804.4 #3 4:40PM
What is it? Anything with Mac and cheese I'll eat - Hendizl  2391.8 #43 6:01PM
A burger with Mac n cheese on top - tracsant  912.7 #2 6:10PM
You and I both Hendizl lol - missmimi90  1364.6 #90 7:49PM
I had that burger it was yummy..I did take the beacon off of it..beacon had a really strong favor - dxcmama  232.1 #29 7:00PM

 375.4 #18 (WDW Qual #215

July 24, 2014 6:13 AM  The Hub
Yay happy anniversary Tiffany ๐ŸŽ‰(I can't figure how to look mine up) lol! Great rak! My favorite is that I am amazed at how close I feel to all of you here. We all provide friendship, support and love for many different aspects of our lives not just DW and DL all of this without meeting you in person. We are family๐Ÿ’—. Add me for jeri please. Have a great day๐Ÿ˜˜
Congratulations on your Anniversary! Favorite thing about MW is FRIENDS! Please add me for tracsant, thank you. Great RAK! - jacdanfan  6244.0 #10 5:29AM
Thank you very much ! - tracsant  912.7 #2 5:03PM
Congrats on your MW anniversary!!๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰ My favorite thing about MW is the awesome friends. ๐Ÿ˜ŠPlease add me. Thank you! - disneycm  531.2 #10 5:34AM
Happy MW Anniversary !! Thank you for being such a wonderful MWer and friend , I love the friendships that I have made on here, I would never know any of the amazingly beautiful people that I have met and formed friendships with if not for MW :) - tracsant  912.7 #2 5:02PM
Thank you for the RAK. Please add me for otilegna :) Congratulations on your mw anniversary Tiffany. My favorite thing is the friendships built on this app :) - bearlove  59.7 #4006 11:13PM

 375.4 #18 (WDW Qual #215

July 24, 2014 7:15 AM  The Hub
Good morning Wendy. You and Tom have a great day๐Ÿ˜ƒ
Good morning! - disneycm  531.2 #10 4:45AM
Good morning Wendy. You and Tom have a great day๐Ÿ˜ƒ - mmddgp  375.4 #18 7:15AM
Good Morning! - leveretttltl  34.0 #117 7:26AM
Hope you're having a great day, Wendy! - mrsincredible  769.4 #6 10:51AM

 375.4 #18 (WDW Qual #215

July 24, 2014 5:32 AM  The Hub
Good morning Henry! Looks amazing and you are right about baklava it is like pooh dipped his Hands in a honey pot! Lol. That also looks like it is huge compared to the bite size pieces you usually get because it is so sweet. Have a great day๐Ÿ˜˜
Your going to be my food guide when I visit! Looks Delish. - 5disneylovers  774.4 #5 3:43AM
Mine too! - mrsincredible  769.4 #6 5:42AM
That sounds delicious! Where is it from? - CollegeDisneyKnowledgeGrad  804.4 #3 4:33AM
This one is from harden grill by goofy sky school. Remember we all met by there for Christmas! - Hendizl  2391.8 #43 6:15AM
If I remember right it's paradise garden grill in DCA - missmimi90  1364.6 #90 2:35PM
Haha yea my dang typo haha - Hendizl  2391.8 #43 2:59PM
I didn't even see your reply when I initially replied. I'm a doofus lol - missmimi90  1364.6 #90 3:52PM
That looks so yummy!! - disneycm  531.2 #10 5:35AM
Mmm, baklava is SO yummy! - ncjal  202.1 #33 4:24PM

 375.4 #18 (WDW Qual #215

July 23, 2014 4:52 PM  The Hub
Raglan rd
Raglan rd - mmddgp  375.4 #18 4:52PM
Tough call, Earl of Sandwich in DTD! Like The Wave at the Contemporary. - jacdanfan  6244.0 #10 4:53PM
Earl of Sandwich at Downtown Disney for a quick sandwich!  - otilegna  1748.5 #66 6:15PM
Earl of Sandwich or Wolfgang Puck Express at DTD! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  804.4 #3 7:11PM
I'm there right now! - rink2  62.5 #81 7:37PM
Either one is a winner - 5disneylovers  774.4 #5 9:54PM

 375.4 #18 (WDW Qual #215

July 24, 2014 5:45 AM  The Hub
Oh my goodness! This looks amazing!
Tell the truth you go for the food too! Ha ha forget those darn rides. - 5disneylovers  774.4 #5 9:16PM
thats a good one Patricia! :) - otilegna  1748.5 #66 9:27PM
Disney Foodies rock! - mrsincredible  769.4 #6 6:06AM
Haha you know it ! - Hendizl  2391.8 #43 6:10AM
Yum! - mrsincredible  769.4 #6 3:36PM
Tell the truth you go for the food too! Ha ha forget those darn rides. - 5disneylovers  774.4 #5 9:16PM
thats a good one Patricia! :) - otilegna  1748.5 #66 9:27PM
Disney Foodies rock! - mrsincredible  769.4 #6 6:06AM
Haha you know it ! - Hendizl  2391.8 #43 6:10AM
Oh my goodness! This looks amazing! - mmddgp  375.4 #18 5:45AM

 375.4 #18 (WDW Qual #215

July 24, 2014 6:24 AM  The Hub
Beautiful
Beautiful! Enjoy your day. - disneycm  531.2 #10 9:52AM
Enjoy! - mrsincredible  769.4 #6 11:04AM
Have fun!!!!!! - Hendizl  2391.8 #43 6:16AM
Beautiful - mmddgp  375.4 #18 6:24AM

 375.4 #18 (WDW Qual #215

July 23, 2014 9:43 AM  The Hub
I can't believe it's 20 yrs. I remember the inaugural year as though it was yesterday!
Hollywood studios ( mgm then) july 22 1994 - jamiesli  8.0 #267 8:46AM
I can't believe it's 20 yrs. I remember the inaugural year as though it was yesterday! - mmddgp  375.4 #18 9:43AM
I can now post stickers here!!! YAY!!!!  - otilegna  1748.5 #66 5:02PM
About time! - jacdanfan  6244.0 #10 5:04PM
but does it only work on the web version? - otilegna  1748.5 #66 7:26PM
HAPPY BIRTHDAY to my FAVORITE RIDE!!!!!! I was there in Oct 1994. And I did not ride !!!!! I don't know why. I guess I was chicken!!! I stayed with the grandsons while my daughter and son in law rode. One off the grandsons will be with me in Dec coming up. He is 23. OMG so hard to think of if being 20 YRS!! - lghr  35.8 #110 5:32AM
Haha I was scared of it too for years at DCA!!! I lost a bet with my sister and nephew and HAD to ride it lol Now I LOVE it!!! - brittandkell  347.9 #583 1:41PM

 375.4 #18 (WDW Qual #215

July 23, 2014 10:15 AM  The Hub
Happy hump day. Hope all is well with you โœจ. I'm off!!!! Waiting for the exterminator then heading out to get my granddaughter shoes for our Disney trip. Then she has a tournament game tonight if the storms don't roll in. Have a great dayโœจ๐Ÿ˜˜
Hi, its a cold day here ( Argentina ), im listening "The Hollywood Tower Hotel Soundtrack Cd" and drinking coffee :)) - Hbrunelli  101.4 #60 8:01AM
I wish it were cooler here! - jamiesli  8.0 #267 8:41AM
102 here today, going to be even hotter tomorrow, yikes! - jacdanfan  6244.0 #10 4:55PM
Starting out the work day, boooooooo. Comic-con preview night, yaaaayyy. Eye swollen again, boooooo. - Lelundrial  441.0 #417 8:05AM
Oh no! I hope the swelling goes down! - jamiesli  8.0 #267 8:42AM
Can't complain. Today is a great day. - 5disneylovers  774.4 #5 2:34PM
Good evening! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  804.4 #3 7:09PM

 375.4 #18 (WDW Qual #215

July 23, 2014 10:20 AM  The Hub
Oh and congrats on your new little princess niece๐Ÿ‘‘
Congratulations auntie! You have two reasons to dance! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  804.4 #3 4:26AM
Congratulations yay for both. - yessy  185.2 #39 4:29AM
Congrats, and yay for single digits! - augustinek  20.8 #149 2:27PM
So close!!! - leveretttltl  34.0 #117 3:23PM

 375.4 #18 (WDW Qual #215

July 23, 2014 10:17 AM  The Hub
Oh my goodness. It is single digit dance day. So so excited for you. The baby is going To be amazing down there. Can't wait for pics!
Congratulations auntie! You have two reasons to dance! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  804.4 #3 4:26AM
Congratulations yay for both. - yessy  185.2 #39 4:29AM
Congrats, and yay for single digits! - augustinek  20.8 #149 2:27PM
So close!!! - leveretttltl  34.0 #117 3:23PM

 375.4 #18 (WDW Qual #215

July 22, 2014 3:50 PM  The Hub
That's awesome. Waiting for ours. Should be soon
Lucky you. - 5disneylovers  774.4 #5 3:49PM
That's awesome. Waiting for ours. Should be soon - mmddgp  375.4 #18 3:50PM
Yay!! - mrsincredible  769.4 #6 6:32PM
Yay! It's MagicBand time! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  804.4 #3 8:48PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.robshady1 5 #4348  
2.CollegeDisneyKnowledgeGrad 5 #3  
3.nodell111 4 #44  
4.Hendizl 3 #43  
5.disneycm 2 #10  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


Best of the day
By UsernameBy Keyword