lakers unofficial
MR-banner600
yessy's MouseWait
yessy 203.6 #38 


yessy
I am a huge Disney World fan. I'm in the DVC CLUB. I have 2 kids and married to a wonderful person for 8 year. I'm 25 and my hubby 27 and my kids 7 and 9. And I have made wonderful friends here in MW.
Member Since: May 03, 2012
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 0 #0
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 0
Total Quality Points: 127 #366
Thanked: 0 times on 0 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 103.22
30 Day MouseRank: 4.64
Total MouseRank:
Overall Rank: #(WDW)
 203.6 #38 (WDW Qual #366

December 25, 2014 9:49 AM  WDW Talk Land
my pj's are so awesome thanks secret mw Santa.
Cool! - DizneyGirl  671.3 #7 11:24AM
You're welcome:) - GoofyMom77  637.7 #266 11:43AM
Thanks I didn't know it was u ur name was not in the card. Loved it all. - yessy  203.6 #38 1:30PM
Cute! - justGoofin  134.3 #55 11:48AM

 203.6 #38 (WDW Qual #366

December 24, 2014 9:27 PM  WDW Talk Land
thank you to my secret mw Santa. I really loved it. my card didn't say who it was from but thank u it made my Christmas so much better.
Very cute. Merry Christmas - 5disneylovers  928.5 #4 3:26AM
Love the pjs! Merry Christmas! πŸŽ…πŸŽ„ - disneycm  612.6 #9 3:50AM
Very nice! Merry Christmas! - goofygal  7312.6 #7 6:53AM
Nice! - DizneyGirl  671.3 #7 11:28AM

 203.6 #38 (WDW Qual #366

December 24, 2014 5:09 PM  WDW Talk Land
Merry Christmas!!! I hope everyone has a wonderful Christmas with ur loved ones. In my country Colombia we celebrate Christmas tonight we have a family dinner and open presents at midnight. then we dance listen to music and enjoy the holiday until the 25th. Its a tradition. love y'all xoxo. Santa still brings his presents on the morning if the 25th for the kids they just open the presents from the  More...
Merry Christmas!πŸŽ…πŸŽ„πŸŽ - justGoofin  134.3 #55 5:21PM
Merry Christmas yessy! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  935.3 #3 5:39PM
Merry Christmas Eve Yessy - Pooh147856  215.5 #36 7:04PM
Merry Christmas - 5disneylovers  928.5 #4 5:56PM

 203.6 #38 (WDW Qual #366

December 22, 2014 7:32 AM  WDW Talk Land
Good morning mw family. have a blessed day. love y'all xoxo
Good morning Yessy - Pooh147856  215.5 #36 8:09AM
Good morning!! - DizneyGirl  671.3 #7 8:13AM
Good Morning. - TheDad  88.3 #69 8:25AM
Good morning! - disneycm  612.6 #9 8:58AM

 203.6 #38 (WDW Qual #366

December 20, 2014 10:24 AM  WDW Talk Land
hey guys I sent out some Christmas cards and some may arrive a little after Christmas. Hope u guys receive them. love y'all xoxo.
Girl all of mine will be late. Hangs head in shame. ( I told you I was having a bad start this year ) - 5disneylovers  928.5 #4 9:22PM
Same here lol - yessy  203.6 #38 9:49AM
I mailed mine Friday, so maybe some will make it by Christmas. πŸ˜‰ - txdisneymomma  88.3 #70 6:33PM
Hear ya, I'm still mailing. - jacdanfan  7497.6 #5 7:32PM
Me too!! - brodysmommy  372.4 #545 7:43PM
Me too! Oh well they will be happy new year cardsπŸŽ‰πŸŽ„ - mmddgp  472.0 #15 7:48PM

 203.6 #38 (WDW Qual #366

December 19, 2014 7:00 PM  WDW Talk Land
Thank u guys!! Nancy and Gary. Pooh147856,wdwmmousefan, PrincessAlyssa.
Your welcome - Pooh147856  215.5 #36 7:04PM
Merry Christmas! - goofygal  7312.6 #7 9:31PM

 203.6 #38 (WDW Qual #366

December 19, 2014 9:40 AM  WDW Talk Land
#Selfies love the one with Chris Jericho.
Hair sniffer! - 5disneylovers  928.5 #4 9:16PM
Lol - yessy  203.6 #38 3:15AM
It looks like he took a whiff of your hair😜 cute collage! - justGoofin  134.3 #55 11:34AM
Everyone says that lol. - yessy  203.6 #38 1:05PM
I had to do it super fast. - yessy  203.6 #38 1:06PM

 203.6 #38 (WDW Qual #366

December 19, 2014 9:39 AM  WDW Talk Land
# selfies
Great selfie collage! - jacdanfan  7497.6 #5 9:40AM
Great pics with all the hats! - disneycm  612.6 #9 11:11AM
Thanks, - yessy  203.6 #38 1:07PM
Great collage! - DizneyGirl  671.3 #7 2:14PM

 203.6 #38 (WDW Qual #366

December 19, 2014 6:20 AM  WDW Talk Land
#MW meet up at Animal Kingdom.
That was an awesome day! - mrsincredible  922.7 #5 6:39AM
Yes it was. - yessy  203.6 #38 9:41AM

 203.6 #38 (WDW Qual #366

December 19, 2014 6:15 AM  WDW Talk Land
#MW meet Up !!! This day was so important to me. I know u guys remember how nervous I was. I was so happy. awesome experience. love y'all. xoxo
It was a great day - me getting sick after, not so much, lol! πŸ˜† - mrsincredible  922.7 #5 6:41AM
I know lol. - yessy  203.6 #38 1:08PM
Great meet up pix! - jacdanfan  7497.6 #5 9:39AM
Thanks. - yessy  203.6 #38 1:09PM
Yes it's an awesome pic. - yessy  203.6 #38 9:40AM

 203.6 #38 (WDW Qual #366

December 16, 2014 6:11 PM  WDW Talk Land
Thank u Maggzz and Dizneygirl Melissa love y'all.
@Mrs I My brother likes your handwriting! He saw the envelope... - CollegeDisneyKnowledgeGrad  935.3 #3 10:09AM
I really like her handwriting as well. - bearlove  89.0 #3562 10:13AM
Haha, thanks!  After addressing 140 cards, I didn't think it looked that great at all, lol! - mrsincredible  922.7 #5 10:33AM
Right MRs I 😳. So modest that one - 5disneylovers  928.5 #4 1:41PM
I'm serious... I had hand cramps by the time I was finished, lol! - mrsincredible  922.7 #5 3:47PM
Loved loved the poem. - yessy  203.6 #38 6:11PM
Thank you!! 😘 - mrsincredible  922.7 #5 7:15PM
πŸ’‹πŸ’žπŸ’— - yessy  203.6 #38 7:30PM
You're welcome! - DizneyGirl  671.3 #7 4:51AM

 203.6 #38 (WDW Qual #366

December 15, 2014 4:30 PM  WDW Talk Land
how r the crowds during the beginning of April from the 4th-11th??
Not that bad. That is usually the time we go. - Pooh147856  215.5 #36 4:47PM
Ok that's good thanks. - yessy  203.6 #38 4:50PM
If I do decide to go I'm surprising my mom who has never been there. Hopefully staying at the Grand Floridian in a deluxe studio that fits up to 5 people. - yessy  203.6 #38 4:52PM
Good luck getting in. Yay. That's awesome you can do that - 5disneylovers  928.5 #4 5:00PM
We were there on my bday in 2013 (the 2nd) and it was a mad house. But, we enjoyed ourselves... shopped instead of rides, saw the chocolate eggs at the Grand, and EPCOT does an Easter egg hunt (which we did this year). - mrsincredible  922.7 #5 4:05AM
But since I'm trying to take my mom I want her to enjoy the rides. She will be turning 51 in July so it will be a nice birthday present for her. - yessy  203.6 #38 4:26AM
I'm thinking August 1-8 or 9th. - yessy  203.6 #38 4:30AM
We went the first two weeks of June and it was not too bad. Our kids get out of school earlier than most schools. Not packed, but slightly crowded. . I'd say that's a good time and is not quite as hot as August, usually. - DizneyGirl  671.3 #7 4:54AM
Thanks. - yessy  203.6 #38 7:03AM

 203.6 #38 (WDW Qual #366

December 15, 2014 2:00 PM  WDW Talk Land
thank u Rink2 and TinkWannaBe.
Nice! - disneycm  612.6 #9 2:40PM
Awesome! - DizneyGirl  671.3 #7 3:06PM
You're welcome. - TinkWannaBe  59.9 #86 4:55PM
Very nice! - jacdanfan  7497.6 #5 5:33PM

 203.6 #38 (WDW Qual #366

December 15, 2014 1:09 PM  WDW Talk Land
yay I received my package !!!! I could officially say sent and received yay!!!!
πŸ˜€ - disneycm  612.6 #9 2:21PM
Lol. Yay - 5disneylovers  928.5 #4 2:22PM

 203.6 #38 (WDW Qual #366

December 15, 2014 10:45 AM  WDW Talk Land
Thanks Walt. R.I.P

 203.6 #38 (WDW Qual #366

December 13, 2014 5:33 PM  WDW Talk Land
Tangled in Disney channel right now.

 203.6 #38 (WDW Qual #366

December 13, 2014 4:56 PM  WDW Talk Land
I think I miss Disney a bit too much.
Yum! - mrsincredible  922.7 #5 5:00PM
Those look so good. - disneycm  612.6 #9 5:11PM
They look awesome!  No such thing as missing it too much :) - DizneyGirl  671.3 #7 5:58PM
They look sooo good! - kayxobelle  214.5 #37 6:30PM

 203.6 #38 (WDW Qual #366

December 13, 2014 11:46 AM  WDW Talk Land
Good afternoon MW family. how is everyone doing ? when is ur next Disney trip? I'm still. trying to figure mine out because I don't want my kids to miss school. I already received a letter from both schools that they can't be absent anymore because I'll have to go to court. they have only been absent 6 days each and another week will make it 11 days counting the school days. what to do?? love y'al  More...
Going to DL tomorrow!!!! Have no idea when I'll get back to DW though :( - mzdisnee  477.3 #12 8:12PM
Good afternoon yessy. You'll just have to plan a trip at spring, summer or winter breaks. We get letters too (our school is understanding, so no court ever mentioned). My girls miss so many days because of their illness that adding vacation is no longer an option :( - DizneyGirl  671.3 #7 12:43PM
42 days! - Betsyboo  20.3 #155 12:33PM
My next trip is exactly a month today to WDW! Brody has already missed 6 days of school and missing 7 more for it but he's doing the 'home school' or whatever it's called. His teacher didn't seem too happy he was missing but it's like he's 5!! Give me a break!! - brodysmommy  372.4 #545 2:04PM

 203.6 #38 (WDW Qual #366

December 12, 2014 1:30 PM  WDW Talk Land
thank you Tracy, Caryn, and Lisa C. for the cards . Love y'all xoxo

 203.6 #38 (WDW Qual #366

December 12, 2014 12:38 PM  WDW Talk Land
#Character Friday.
Great collage! - DizneyGirl  671.3 #7 2:08PM
Awesome pics! - disneycm  612.6 #9 2:29PM
Cute collage! Pluto looks so funny with his tongue hanging out! - jacdanfan  7497.6 #5 5:39PM
Great collage! - Andrea84  654.4 #8 6:07PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.TheDad 7 #69  
2.mickeynme 7 #48  
3.disneycm 4 #9  
4.Pooh147856 4 #36  
5.mmddgp 3 #15  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


Best of the day
By UsernameBy Keyword