MouseWait My Feed
 68.0 #84 (WDW Qual #1117

November 17, 2012 5:28 AM  WDW Talk Land
Love these guys, too!!!
Wow, and it looks like Buzz loves you too! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  1058.9 #3 7:36AM
Awwww, Lala, love it!!!!! - mrsincredible  1049.7 #4 5:42AM
Wow, and it looks like Buzz loves you too! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  1058.9 #3 7:36AM
aw great pic i love buzz and woody i dont ever see them here im never here on time to see them - Hendizl  2651.9 #43 7:41AM

Thanked by:  Hendizl 2651.9 #43  
 68.0 #84 (WDW Qual #1117

October 28, 2012 7:55 AM  WDW Talk Land
Taking him home in 17 days! First shirts going in suitcase today!
Yeah for early packing!!! I did @ 4 wks. We leave Saturday for WDW :-) - Maleficent69  124.7 #61 9:33AM
Enjoy your packing! (That is what I'm doing today too! Yay!) - LilyBellesMom  15.4 #188 10:05AM
I love the shirts!! - Deppsfan  37.7 #116 10:52AM
Great shirts !!! - skcanfield  500.2 #16 10:53AM

 68.0 #84 (WDW Qual #1117

November 4, 2012 9:10 AM  WDW Talk Land
Told my sister I was cing home to clean the bathroom
As I was saying before my phone went weird I'm supposed to be cleaning my bathroom but Disney packing is a lot more fun! 10 MORE DAYS - lala03  68.0 #84 9:46AM
Wooooohoooooooo!!! I'm getting laundry done and then starting Disney Ironing!!! - BagGal  239.6 #32 9:58AM
Ironing? Wow. We just iron when we get there. Your good - 5disneylovers  983.7 #5 1:15PM
No time to iron there, 5DL!!!! Hardly time to shower there (hence the soft soap plan)!!! Just kiddin'. I ironed everything before I packed last time we went and everything stayed looking great, so I'm trying it again. - BagGal  239.6 #32 3:48PM
You know my motto sleep when you get home. So I need to try the ironing a head of time next visit. Lol - 5disneylovers  983.7 #5 6:14PM
Yay. Clean later ha ha - 5disneylovers  983.7 #5 1:16PM
Disney packing is numero uno!!! Cleaning the bathroom can always be done later...as long as u have toilet paper and soap and everything is neat and tidy,then i really don't see a problem,do u???? LOL - mickeynme  172.1 #49 1:40PM
That's what I'm talking about!!! - mrsincredible  1049.7 #4 7:15PM
Haha:-) lol - mickeynme  172.1 #49 7:40PM
I like the way you think but it was "take everything out and really clean" time I finally got it done. Now don't get it dirty! - lala03  68.0 #84 3:40AM
Bahahaha!! Lala, that sounds like me after EVERY time I clean, lol!! Hubs is like, where do you expect us to eat, the front porch?! Hey, whatever keeps the kitchen clean, lol!!!! - mrsincredible  1049.7 #4 4:57AM

 68.0 #84 (WDW Qual #1117

October 30, 2012 8:04 AM  WDW Talk Land
Need more charms, guess I'll have to go to WDW in 15 days to get them
I insist that you do :) - DizneyGirl  728.2 #7 8:11AM
Every girl loves some bling bling lol - Jarrard  4.3 #525 8:33AM
They are nice - 5disneylovers  983.7 #5 4:46PM
Oh well, if you must! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  1058.9 #3 6:39PM

 68.0 #84 (WDW Qual #1117

October 25, 2012 3:35 AM  The Hub
"we're 20 we're 20 who says we are more he's............. show him the door". Can't remember what he is, but you get the idea, lol! 20 days!!!!
TWENTY ROCKS!!!!!!!! - mrsincredible  1049.7 #4 3:40AM
Yay!!!!! - dxcmama  289.4 #23 4:10AM
Yay!! =) - eeyorefan107l  280.2 #25 11:46AM
Hahaha! I just saw this! How did I miss it yesterday? Now, it's 19!!!! Do you have a cheer for 19? :) - BagGal  239.6 #32 3:36PM
Yes, I think we need a 19 cheer!! - DizneyGirl  728.2 #7 3:39PM
May have to find some for other days - lala03  68.0 #84 4:22PM

 68.0 #84 (WDW Qual #1117

October 18, 2012 8:31 AM  WDW Talk Land
27 days! Let the packing begin. Those are MY Crocs
Is that the bag for me to hide in? - 5disneylovers  983.7 #5 1:33PM
LOL!! Good one, 5DL!! πŸ‘Š - BagGal  239.6 #32 1:42PM
Just want to be clear since everyone keeps over packing. - 5disneylovers  983.7 #5 2:20PM
Haha..i like that! Good one! Lol - mickeynme  172.1 #49 8:18PM
Nice. To small for me - tomevans13  251.9 #30 9:27AM
Haha!! - BagGal  239.6 #32 1:41PM
Cute shoes and bag!! Yayy for disney packing! - mickeynme  172.1 #49 8:19PM
πŸ‘œπŸ’ΌπŸ‘πŸ‘œπŸ’ΌπŸ‘ Here you go, here are my bags, please don't forget to pack for your favorite daughter!! - mrsincredible  1049.7 #4 3:41AM
LOL!!!!! - BagGal  239.6 #32 4:09AM

Thanked by:  BagGal 239.6 #32  
 1278.9 #1 (WDW Qual #68

September 24, 2012 3:17 PM  WDW Talk Land
What do you think!?
Beautiful since we are all mad here! I'm mad he's mad, she's mad even your mad! - nodell111  166.4 #51 3:24PM
It's you ! My grandson took a picture like that. I'll post it for you - mmddgp  614.6 #10 3:31PM
Two thumbs up - DizneyGirl  728.2 #7 4:56PM
Purrrrrrrrfect fit - tomevans13  251.9 #30 5:22PM

 1278.9 #1 (WDW Qual #68

August 2, 2012 7:29 PM  WDW Talk Land
Kickin it old school. Handheld shot of Wishes.
Nice - skcanfield  500.2 #16 7:30PM
Ooo! Indy do you have the gorilla tripod? (or whatever it's called it's the one that you can bend its legs around stuff and some of them are magnetic) - nodell111  166.4 #51 7:31PM
Nope. I've got a full blown tripod. Just didn't bring it with me this time - IndyandMarion  1278.9 #1 7:32PM
Great as usual - 5disneylovers  983.7 #5 7:34PM
Great pic!! Beautiful - mickeynme  172.1 #49 8:16PM

 1278.9 #1 (WDW Qual #68

June 28, 2012 7:16 PM  WDW Talk Land
Warning: If your ever out with Indy and he starts pacing like a caged animal during wishes....Accept that 1) he's zoned in. 2) there's an amazing photo that he's all ready taken 3)there's an amazing photo that he's about to take.
Got it. Don't bug Indy when he's in the "zone"! - Tinkerbell1265  442.0 #17 7:52PM
And don't forget stay out of his way!!!!-----LOL - firestorm64rt  41.1 #111 8:29PM

 1278.9 #1 (WDW Qual #68

May 31, 2012 7:18 AM  WDW Talk Land
Big updates coming today from the Outpost. So big that we'll have to split it across the Facebook and Flickr pages and here as well! Get ready because last night was the season finale of shooting at WDW for the Outpost, and we like to go out insttle.
Can't wait !!!!!! - skcanfield  500.2 #16 9:31AM
I posted a few up on both (please spread the word about both!) all ready. More tomorrow - IndyandMarion  1278.9 #1 9:46AM
Indy...what is your facebook page?? - ncjal  258.2 #29 10:49AM
Facebook.com/ThePhotographyOutpost - IndyandMarion  1278.9 #1 11:26AM
awesome, thanks...found it and liked it!! ~Nicole - ncjal  258.2 #29 11:50AM
Uuu .....can't wait to see what you have :) - mymosas  9.8 #250 11:04AM

 728.2 #7 (WDW Qual #154

April 24, 2012 6:57 AM  WDW Talk Land
This is so true!!!
That's totally me, lol!!! :) - HannahBanana36  46.4 #105 6:58AM
Love it!! - Schramke  511.7 #12 7:28AM
That's awesome and very true! - MrsaHoltgraves  35.0 #121 12:12PM
Lol! This is so true! - disneycm  637.8 #9 12:19PM

Thanked by:  BagGal 239.6 #32  
 46.4 #105 (WDW Qual #2220

April 22, 2012 6:06 AM  WDW Talk Land
Not only is it Indy's birthday today, it's also Animal Kingdoms!!! 14 years of joy!!! :)
Ah my favorite park! Can't believe it's been open for 14 years! - disfansince97  71.0 #83 6:16AM
I have to wait till Oct. 2013 to go lol - jon-t  190.5 #2028 6:20AM
Happy Birthday Animal Kingdom & Indy! - Tinkerbell1265  442.0 #17 11:18AM
Happy birthday!!!! - Belle77  4.6 #477 12:07PM

 10.1 #246 (WDW Qual #4088

April 16, 2012 1:13 PM  WDW Talk Land
when you guys get done booking your trip, whats youre favorite thing to do to get more excited. i always watch videos on youtube such as "wdw walkthrough" where a person tapes the walk through the park. its always fun. or i like to find food/snacks i havent had yet haha ;)
I look at past pictures/scrapbooks.  Fine tune our schedule and 3 ring Disney binder.  I also make reservations for meals, specialty experiences and get on MW more :) - DizneyGirl  728.2 #7 1:21PM
I pretty much do the same:) - tracsant  1175.7 #2 1:26PM
Great minds . . . think alike :) - DizneyGirl  728.2 #7 1:27PM
I do that too!! - Tinkerbell1265  442.0 #17 6:32PM
Working on our park & dining spreadsheet. - SueBoo  18.6 #168 6:24PM
I like to order my free maps and a week and a half out from my trip I watch lots of disney movies!! It get my so excited! I watch wdw videos on youtube on a normal basis, they help me not be so home sick~ - Jazdaz88  66.1 #85 4:33AM
I read guide books, websites, and food reviews. - NikkiMickey  1685.7 #87 6:26AM

Thanked by:  BagGal 239.6 #32  
 1278.9 #1 (WDW Qual #68

April 15, 2012 10:36 AM  WDW Talk Land
Barbossa and his first mate at the beach today.
Love it!! - UppityPrinceChristian  258.8 #28 11:12AM
LOL, great pic :)) - Hbrunelli  114.9 #64 12:08PM
Nice pic !!! - skcanfield  500.2 #16 6:18PM
Hahaha, very good! - ally  509.2 #13 7:10PM

 442.0 #17 (WDW Qual #323

April 14, 2012 8:14 PM  WDW Talk Land
Good night & sweet dreams everyone!✨🌟✨
Good night! - JetsamsTwin  379.9 #18 8:24PM
Good night!!!! - Hbrunelli  114.9 #64 8:41PM
Good night! Such a cute pic! - BagGal  239.6 #32 9:11PM
Good Night! - lakerck  164.9 #52 9:20PM

 15.1 #191 (WDW Qual #3302

April 14, 2012 4:34 PM  WDW Talk Land
Just finished dinner at the Polynesian luau and I got pulled on stage to do the hula lol my wife got a great video!
How fun!! How was the luau? - BagGal  239.6 #32 4:41PM
That's awesome! Love Disney memories - Tinkerbella2000  26.1 #140 4:37PM
Luau always a good time. Glad you had fun - radman70  4.1 #554 6:35AM
That is cool. What a fun memory you'll have. - jacdanfan  8888.6 #5 7:17AM

Thanked by:  Polynesiangirl 98.4 #69  
 72.8 #81 (WDW Qual #1281

April 13, 2012 5:19 PM  WDW Talk Land
This really made my day. I have been really bummed since we got frm Disney and really missing it. This got me really excited ready to plan my trip for June 1, 2013. Everyone have a magical night.
Yay!!!! - Hbrunelli  114.9 #64 5:22PM
Have a great night - DonaldfiveO  28.6 #132 5:24PM
That's awesome! - lakerck  164.9 #52 9:08AM
Awesome!! - Tinkerbell1265  442.0 #17 10:29AM

 1685.7 #87 (DL Qual #467

April 13, 2012 8:51 AM  WDW Talk Land
Love the stained glass art of Beauty and the Beast! If you were to have artwork of one Disney movie in your home, which would you choose?
Nightmare before Christmas:) - tracsant  1175.7 #2 8:53AM
Snow White!!!  - Schramke  511.7 #12 8:54AM
Nightmare before Christmas if corse - Tazhalo  72.8 #81 5:22PM
The window is still there?! I thought it was removed a year or two ago? - IndyandMarion  1278.9 #1 6:07PM
I'm sure you're correct...this pic is from 2008. - NikkiMickey  1685.7 #87 6:50PM

Thanked by:  bellaminnie 264.7 #1147  
 15.5 #186 (WDW Qual #4053

April 14, 2012 4:19 AM  WDW Talk Land
I have figured out where my parents are taking me and my kids this weekend. It is WDW !!! YAY Now i know why my favorite Disney shirts have been missing 8=)
Have a great time & plz post pics - DonaldfiveO  28.6 #132 4:25AM
Woohoo,Awsome surprise,have fun:) - tracsant  1175.7 #2 4:34AM
That's awesome!!!! Have fun!!! - lakerck  164.9 #52 9:22AM
Yayy exciting!! - mymosas  9.8 #250 11:22AM

 46.4 #105 (WDW Qual #2220

April 14, 2012 5:37 AM  WDW Talk Land
So what us everyone's favorite ride in Epcot and why??? Mine is Spaceship Earth because it's such a classic and my little sister has such a good time on it!
Ya...I'm a dork. Didn't read the entire post (shame on me). My fave in Epcot is Soarin!! - Tinkerbell1265  442.0 #17 10:23AM
Soarin, really like the views & my kids have a blast on it. - DonaldfiveO  28.6 #132 5:43AM
Hi! Would Soaring' be scary for a 5 year old who is afraid of Spaceship Earth? She doesn't like going backwards. Thanks! - BagGal  239.6 #32 5:55AM
My then 4 1/2 year old was terrified. I recommend getting a seat on the bottom section which is closer to the ground when the ride starts! - DizneyGirl  728.2 #7 6:06AM
Thanks so much for the tip! - BagGal  239.6 #32 6:13AM
I haven't been on all the rides at Epcot, but of the ones I have been on. The Figment ride I like the most.
- Lelundrial  569.2 #335 9:24AM
Ya...I'm a dork. Didn't read the entire post (shame on me). My fave in Epcot is Soarin!! - Tinkerbell1265  442.0 #17 10:23AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.ncjal 12.82 #29  
2.txdisneymomma 6.09 #65  
3.mmddgp 4.6 #10  
4.disneygrandma1 3.22 #125  
5.missmimi90 3.02 #70  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


Best of the day
The Winners are… dxcmama for Figaro Andrea84 for Timothy the mouse Ncjal for Lucky Congrats and if you could please email me your addresses at mandyschramke@yahoo.com I'll mail out your raks Monday or Tuesday of next week. πŸ˜ƒ Good morning everyone. So four years ago today I found Mw and boy am I happy I did. Thanks to this app not only do I get my Disney fix but I meet the sweetest
By UsernameBy Keyword