lakers unofficial
MR-banner600
JeffLovesWDW's MouseWait
JeffLovesWDW 9.2 #251 


JeffLovesWDW
I'm 17 ! And I Love Disney World Can't Wait to Go shown !
Member Since: April 03, 2012
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 0 #0
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 0
Total Quality Points: 5 #3416
Thanked: 0 times on 0 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 0.83
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(WDW)
 9.2 #251 (WDW Qual #3416

June 19, 2012 8:22 AM  The Hub
Omg I saw them walkin in main street!!!!!!!
Good morning! - MomWithAJuiceBoxBuzz  1081.1 #140 7:32AM
So cute!! I am jealous!! - mrsincredible  922.4 #5 7:33AM
Super cute. I love Pluto in the background! - luvDW  17.9 #164 1:25PM
So cute !!! - skcanfield  475.2 #13 1:30PM

 9.2 #251 (WDW Qual #3416

June 19, 2012 8:23 AM  The Hub
I have one for the Hantrd Manison Mow!!
LOL, that's crazy!! Love it!! - mrsincredible  922.4 #5 7:31AM
Looks like they are trying to keep accurate wait times posted! - MomWithAJuiceBoxBuzz  1081.1 #140 7:31AM
Wow, you're the big winner! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  935.1 #3 6:58PM
Whenever my uncle gets one of those he makes a passing comment about how much he'll get for it on eBay. It always earns him a second look from the CM. lol! - timonT  276.3 #24 8:52PM

 9.2 #251 (WDW Qual #3416

June 14, 2012 11:58 AM  The Hub
*7 @ the time!
*7 @ the time! - JeffLovesWDW  9.2 #251 11:58AM

 9.2 #251 (WDW Qual #3416

June 11, 2012 4:28 PM  The Hub
Mickey All the way!
Mickey All the way! - JeffLovesWDW  9.2 #251 4:28PM

 9.2 #251 (WDW Qual #3416

June 11, 2012 4:31 PM  The Hub
I Cant Wait Too Sunday!! Are plane takes off @ 654Am!!
Lol, count it down to the second. Have fun!! - duggy  9.5 #246 12:46PM
Won't be long now! - disneycm  611.1 #9 12:48PM
I Cant Wait Too Sunday!! Are plane takes off @ 654Am!! - JeffLovesWDW  9.2 #251 4:31PM
we're driving from middle Tennessee its gonna be a long day I'm so excited I can't wait !! :) - minniemouse815  7.3 #289 7:25PM
Almost there! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  935.1 #3 7:41PM

 9.2 #251 (WDW Qual #3416

June 11, 2012 10:45 AM  The Hub
Its raining here in st.louis i hope it dosent rain when leave Sunday! :/
Have a great trip!! - Ariel42  262.0 #25 10:28AM
Have a super time!!!!!!!! - ginastuckey  35.6 #114 10:43AM
That's the same thing I am thinking. I leave on Wednesday. No matter what I bet your going to have tons of fun:) - ThumpersMom  13.8 #7826 12:00PM
I will just have to make the best of it - minniemouse815  7.3 #289 12:33PM
Love ur user pic w the dog! Rain wasn't too bad just bring extra sneakers or wear sandals /flipflops! - Polynesiangirl  98.4 #63 12:09PM
oh I will I always wear flip flops but I'll bring other shows and thank you I love my dog she's my bestfriend. - minniemouse815  7.3 #289 12:33PM

 9.2 #251 (WDW Qual #3416

June 11, 2012 10:44 AM  The Hub
Its been 11 years since we been too! Went summer of 2001!
Yay!! Welcome to MW! I don't recall any. You cann eat a bit healthier at The Wave. - DizneyGirl  670.7 #7 9:52AM
Welcome!! - Ariel42  262.0 #25 10:36AM
Epcot's The Land may have something.  :-) - mkigos  44.7 #101 3:51PM
Welcome!! - mrsincredible  922.4 #5 4:09PM

 9.2 #251 (WDW Qual #3416

June 6, 2012 7:44 PM  The Hub
Please! PLEASE ADD ME! :D
Add me please :) not really sure what all this is about cause im new here . - kerielizibeth  10.5 #229 2:05PM
Welcome to the family!! - Ariel42  262.0 #25 5:15PM
Welcome! A RAK is a random act of kindness.:) - ally  509.2 #11 6:05PM
Thanks . That sure helps me out I was wondering what RAK meant . :) makes sense now . - kerielizibeth  10.5 #229 7:10AM
Add me please! - JetsamsTwin  379.9 #18 6:12PM
Congrats!! - MindyCowgirl  13.8 #192 6:01PM
Yay congrats! - goofygal  7310.9 #7 6:36PM

 9.2 #251 (WDW Qual #3416

June 5, 2012 7:20 PM  The Hub
Thats Great!!
Quite a catch! Great pic! - jacdanfan  7495.9 #5 7:15AM
Lol!! Appropriate somehow! - Tinkerbell1265  442.0 #17 6:19PM
Quite a catch! Great pic! - jacdanfan  7495.9 #5 7:15AM
Awesome pic !!!! - skcanfield  475.2 #13 2:05PM

 9.2 #251 (WDW Qual #3416

June 5, 2012 7:17 PM  The Hub
I have the Same App Too!! Mines Say 11 :D!!!!!
I have the Same App Too!! Mines Say 11 :D!!!!! - JeffLovesWDW  9.2 #251 7:17PM
Yay! Not long now! - disneycm  611.1 #9 10:13AM
What app is that? - drizzt  4.0 #582 8:38AM
Its a disney countdown app for droid. It is more of a widget though. - Bakerjars  238.8 #29 9:26AM
It is a widget. I have it too. - yessy  203.4 #38 10:30AM
Thanks. Wish they had it for iPhone - drizzt  4.0 #582 10:47AM
I wish we droiders got the cool countdowns ipods have w the wdw pics - Polynesiangirl  98.4 #63 11:23AM
I did get this widget from Droid. :) - reedball  5.7 #362 8:34AM

 9.2 #251 (WDW Qual #3416

June 5, 2012 7:19 PM  The Hub
Right never tooo ealry i started to pack @ 100 days :D!!
Right never tooo ealry i started to pack @ 100 days :D!! - JeffLovesWDW  9.2 #251 7:19PM
It's actually a good idea to pack early! You end up forgetting some things if you wait too long! You're almost there! - JetsamsTwin  379.9 #18 9:14AM
Too early? I'm ready to pack 130 days out. What's taken you so long? - CollegeDisneyKnowledgeGrad  935.1 #3 8:05PM
yay!!! thats exciting!! - lakerck  164.5 #50 8:47PM

 9.2 #251 (WDW Qual #3416

June 5, 2012 7:23 PM  The Hub
Omg We are leaving on the 17th Too!!! I been trying to find someone that was going on the same day as me and my family
Have fun!! Jealous, we still have 118 days left. - duggy  9.5 #246 8:20AM
I remember when it was in the 200 for me and now only 12 more days I'm so excited ! - minniemouse815  7.3 #289 4:40PM
Awesome! - BodinFabFive  26.3 #131 8:30AM
Yay your so close!:) I have 8 days left, and seems like it's taking forever lol. But have fun girly:) - ThumpersMom  13.8 #7826 9:08PM
omg I know right I just got back from a military camp and ive been waiting for this trip it's taking sooooo long and have fun too as well :) - minniemouse815  7.3 #289 9:23AM
Omg! That's soooo close! Yay! Take pictures! - Cedeshenney  7.4 #286 9:38AM

 9.2 #251 (WDW Qual #3416

May 28, 2012 4:31 PM  The Hub
Omg! I have 19 More Days!!
Woohoo! Won't be long! - disneycm  611.1 #9 3:41AM
So close:) - tracsant  1033.7 #2 4:42AM
Yes start packing!! Get the check list out! - Polynesiangirl  98.4 #63 12:08PM
Omg! I have 19 More Days!! - JeffLovesWDW  9.2 #251 4:31PM

 9.2 #251 (WDW Qual #3416

May 26, 2012 10:50 AM  The Hub
Well at least Your Countdowning Then Up Lol 130 Days Will Go By So Fast Trust Me I know I was There :)!!!
Looks refreshing !!!!! Keep counting them down !! - skcanfield  475.2 #13 10:05AM
Well at least Your Countdowning Then Up Lol 130 Days Will Go By So Fast Trust Me I know I was There :)!!! - JeffLovesWDW  9.2 #251 10:50AM
I hope so i can't take it! !!! - yessy  203.4 #38 11:15AM

 9.2 #251 (WDW Qual #3416

May 23, 2012 8:34 AM  The Hub
I'm going on June 17 !!
Almost there! - donaldduck1975  31.9 #120 8:19AM
I'm going on June 17 !! - JeffLovesWDW  9.2 #251 8:34AM
Yay!! & that's my birthday!! - DizneyGirl  670.7 #7 7:37PM
Yay!!! - lakerck  164.5 #50 10:47PM

 9.2 #251 (WDW Qual #3416

May 23, 2012 10:10 AM  The Hub
2024!! Wow lol i will be 29! :D
I know ill b 37 lol. - yessy  203.4 #38 10:55AM
I will be 42 so 37 is not that old - poohbear6382  37.5 #111 11:02AM
Thanks ! - yessy  203.4 #38 11:11AM
For anyone who has kids this is the perfect song to dedicate to your kids. NEVER GROW UP By Taylor Swift. - yessy  203.4 #38 6:54AM
Yep , they grow up way too fast !!!!!! - skcanfield  475.2 #13 9:55AM
2024!! Wow lol i will be 29! :D - JeffLovesWDW  9.2 #251 10:10AM

 9.2 #251 (WDW Qual #3416

May 23, 2012 11:14 AM  The Hub
Lol I cried during the princess and The Frog when the Lighting But Dies:( lol
I'm pretty sure I'm the only one in my family that cries during a movie, LOL! - DizneyGirl  670.7 #7 5:24AM
Haha! Me too!!!! - BagGal  228.9 #31 6:11AM
Ditto I ball in most Disney films! - DisneyLisa78  41.3 #105 5:51PM
LION KING when Mufasa dies my kids get emotional and so do i it's weird LOL!! - yessy  203.4 #38 6:16AM
I cry during that too! - MindyCowgirl  13.8 #192 6:53AM
I cried at that scene in Lion Kimg too! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  935.1 #3 11:24AM
King... Sorry! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  935.1 #3 11:27AM
When my godchildren were little it was always Bambi that made them bawl. - Tinkerbell1265  442.0 #17 3:44PM
My daughter and I both cry at finding nemo and up. She says why does the mom always have to die?! - girlonfire  54.1 #93 4:14PM
My best friend bawled through the whole movie Up. She said she will never see it again because she doesn't like crying during movies. - MindyCowgirl  13.8 #192 5:47PM

 9.2 #251 (WDW Qual #3416

May 23, 2012 11:11 AM  The Hub
Sooo Jealous !!!
Yay!!!! - Hbrunelli  108.4 #60 3:53AM
Hooray!!!! :D - HannahBanana36  46.4 #99 3:54AM
Yay! - Ariel42  262.0 #25 12:44PM
Yay!! - Tinkerbell1265  442.0 #17 6:07PM

 9.2 #251 (WDW Qual #3416

May 23, 2012 11:17 AM  The Hub
This was so cute!!!
They grow up fast !!!! - skcanfield  475.2 #13 6:52PM
Awww! Still love Disney, I can see! - HannahBanana36  46.4 #99 6:55PM
Its going to be so sad comparing pics of our children from visit to visit....that, I am not looking forward to =(. Your kiddos are super adorable*+.*+.*+. - CinderellaPrincess85  194.6 #41 6:32AM
It is so sad specially yesterday when I got my sons kindergarten graduation pictures :'(. - yessy  203.4 #38 6:45AM
This was so cute!!! - JeffLovesWDW  9.2 #251 11:17AM

 9.2 #251 (WDW Qual #3416

May 23, 2012 8:39 AM  The Hub
This was soo cute!!
This was soo cute!! - JeffLovesWDW  9.2 #251 8:39AM
Love it!! - Ariel42  262.0 #25 10:25AM
Love!!! She's so cute! - lakerck  164.5 #50 7:53PM
This was soo cute!! - JeffLovesWDW  9.2 #251 8:39AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.mickeynme 10 #48  
2.Pooh147856 8 #37  
3.TheDad 6 #70  
4.CollegeDisneyKnowledgeGrad 5 #3  
5.Schramke 5 #16  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


Best of the day
By UsernameBy Keyword