lakers unofficial
MR-banner600
PixieDust76's MouseWait
PixieDust76 79.5 #69 


PixieDust76
Member Since: July 14, 2011
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 0 #0
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 0
Total Quality Points: 30 #1111
Thanked: 19 times on 7 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 39.97
30 Day MouseRank: 1.73
Total MouseRank:
Overall Rank: #(WDW)
 79.5 #69 (WDW Qual #1111

October 1, 2014 3:19 PM  The Hub
Aw, I'm so sorry that you're going through all of this. Prayers and pixie dust for you and your family.
I'm so sorry to hear that! Prayers for you and your family. - mrsincredible  819.2 #5 3:31AM
Sorry about everything going on. This trip is exactly what your family needs. My father in law passed away a month before our disney trip and we almost canceled it. But my mother in law wouldn't allow us to. She said he would want us to go and have fun. I think it would be the same with your father in law, he would want you guys to go! - MickeyMousefanatic  161.0 #2403 10:13AM
Awww so sorry to hear that. So much going on. Praying for you and your family!🙏🙏 - happygma2  23.8 #139 3:29PM
I'm so sorry, sending many prayers. Def hope you make it on your trip, just ton get away and try getting some happiness in - TinkTinkTink  192.3 #39 4:43PM

 79.5 #69 (WDW Qual #1111

September 30, 2014 10:31 AM  The Hub
That's wonderful news! So happy for you! :)
That's the best news ever! So happy for you! - DizneyGirl  620.1 #8 6:05AM
That's wonderful news! - mrsincredible  819.2 #5 6:18AM
Please be careful about posting pictures like this...  we have young members in the lounge.  Thank you! - mrsincredible  819.2 #5 8:03AM
I wondered about that when I posted it. It was just fitting . Is there a way to remove the photo without removing the post? - jamiesli  14.8 #184 8:33AM
I don't think so, but I don't want you to lose all your comments.  It is such wonderful news!!  I bet it's a huge weight lifted.  I am so happy for you!! - mrsincredible  819.2 #5 8:58AM
It is a huge weight lifted!!! Now just to get this gallbladder removed in 2 weeks and I'll be all set!! Thank you! - jamiesli  14.8 #184 9:28AM
Fantastic news - Pooh147856  176.7 #44 6:16PM
Great news! - Jseargent  82.6 #68 7:41PM

 79.5 #69 (WDW Qual #1111

September 29, 2014 2:49 PM  The Hub
Yay! Have a magical time!
Be on the look out for Cody!! - mrsincredible  819.2 #5 11:03AM
Have tons of fun!! - brodysmommy  335.6 #626 10:50AM
Welcome home! - Andrea84  638.1 #7 2:56PM
I missed you?!?!? Ahhhhhh! - codiejoeCM  169.9 #45 3:53PM

 79.5 #69 (WDW Qual #1111

September 29, 2014 2:55 PM  The Hub
Woohoo! Ours are on their way. Can't wait!
Woohoo! Ours are on their way. Can't wait! - PixieDust76  79.5 #69 2:55PM
OMG!! I'm so excited for you!!! My little one is still wearing hers!!! (We've been home for a week!) - brittandkell  387.4 #496 2:51PM
DS has worn his all day - timonT  257.6 #26 3:09PM
So fun!!! Can't wait to see your pics!! - brittandkell  387.4 #496 3:23PM
Woohoo! Ours are on their way. Can't wait! - PixieDust76  79.5 #69 2:55PM
Because we are in Canada, we have to wait until we get to our resort to get our magic bands! I wish I could stare at them now! 33 days - disneymama8  4.9 #16000 4:31PM

 79.5 #69 (WDW Qual #1111

September 27, 2014 9:53 PM  The Hub
Yay! My brother's birthday! :)
Yay for the countdown. Love the picture - mmddgp  423.6 #16 1:45PM
Awesome! - islandgirl58  266.5 #23 1:49PM
Yay! My brother's birthday! :) - PixieDust76  79.5 #69 9:53PM
Yay - 5disneylovers  861.0 #4 4:35AM

 79.5 #69 (WDW Qual #1111

September 26, 2014 10:20 PM  The Hub
Hello, and welcome!
Hi and welcome! I'm Kalena! 👋 Did seeing all of our amazing shots tonight make you want to join?! 😁 - kayxobelle  208.2 #35 8:07PM
Welcome! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  871.7 #3 8:13PM
Thanks - Mitchell82412  4.0 #20358 8:55AM
Welcome!! - lghr  39.0 #105 10:55AM

 79.5 #69 (WDW Qual #1111

September 26, 2014 4:39 PM  The Hub
Lol! He's awesome! I would have loved to see that! #iloverandom# :)
Haha, banana man!! - mrsincredible  819.2 #5 3:03PM
Interesting....lol - brittandkell  387.4 #496 3:04PM
Impersonator - E-Ticket  1080.3 #135 4:50PM
No guys it's not Dave 😂😂 - missmimi90  1390.3 #91 8:55PM

 79.5 #69 (WDW Qual #1111

September 26, 2014 4:52 PM  The Hub
Yes! I love Lambert! :)
I think I do. That goes way back. - jacdanfan  6958.3 #6 2:48PM
He's so cute! - mmddgp  423.6 #16 2:55PM
Nope - brittandkell  387.4 #496 3:16PM
Girl, google it!  You must watch that cartoon.  It's seriously been my fav since childhood!! - mrsincredible  819.2 #5 5:44PM
Yes! I love Lambert! :) - PixieDust76  79.5 #69 4:52PM

 79.5 #69 (WDW Qual #1111

September 26, 2014 9:21 AM  The Hub
I love Goofy! He's my dad's favorite.
My hubby's face though lol. - yessy  193.8 #38 8:30AM
Great pics! Looks like you had fun!! - brittandkell  387.4 #496 8:31AM
I love Goofy! He's my dad's favorite. - PixieDust76  79.5 #69 9:21AM

 79.5 #69 (WDW Qual #1111

September 26, 2014 9:13 AM  The Hub
So sorry. Sending prayers for your family.
Prayers and pixie dust to you all! - jamiesli  14.8 #184 7:09AM
I am so sorry to hear this. It is very hard when they are so far away. Sending you prayers and pixie dust for a speedy recovery 🙏✨🍀😘 - mmddgp  423.6 #16 7:36AM
Praying for fast recovery, and healing. - islandgirl58  266.5 #23 9:59AM
((Hugs)) - DizneyGirl  620.1 #8 11:02AM

 79.5 #69 (WDW Qual #1111

September 26, 2014 9:20 AM  The Hub
How fun! I have to go on a Disney Cruise, someday!
OMG! That is AWESOME!!!! Have a wonderful time! - brittandkell  387.4 #496 3:50AM
That's crazy exciting!! - mrsincredible  819.2 #5 4:06AM
Have a great time! You are so going to love the cruise. Hubby and I have been on 2 and will be going again next year. 😄 - acesdisneygirl  138.2 #2752 9:33AM
Yay! Exciting! Almost go time - islandgirl58  266.5 #23 10:00AM

 79.5 #69 (WDW Qual #1111

September 25, 2014 12:08 PM  The Hub
Weird. I hear that Thanksgiving week is absolutely crazy at DW. I assumed that DL would be the same.
Yep, I agree with Thanksgiving! Both times will be busy, but the cooler weather tends to make the crowds more bearable for me. Plus, the Christmas season is soooo fun! Carsland and Buena Vista Street at night are beautiful! - Spoonful_O_Sugar  529.4 #332 8:09PM
Both of those could be a bit busy but I think I would probably pick Thanksgiving week. Actually the week after Thanksgiving is usually great if you can swing it. Also, the parks will be decorated for the holidays which is always a plus for me! - MicheyMouse  324.0 #677 11:04AM
Thanks for your input!! We have to go when the girls are out of school so I know both will be busy. Do you think Thabksgiving week is busier? I love the idea of the decorations! Small World is even decorated for the holidays, right? - BagGal  225.4 #31 11:08AM
I went one time during thanksgiving, and it was super busy. Like she said above, either will be super busy. - islandgirl58  266.5 #23 11:11AM
Sigh. Why can't I win the lottery and have the park all to myself? 😉 Myself and all of you guys! That would be awesome! Hmmm... Crazy busy in the heat or crazy busy with Christmas decorations... - BagGal  225.4 #31 11:14AM
Yup the holiday theme rides should already be up by then. - islandgirl58  266.5 #23 11:14AM
Thanksgiving day will be extra busy. - islandgirl58  266.5 #23 11:15AM
I don't know BG, I think I might rather pick crazy busy with holiday decor if it were me!!  :) - mrsincredible  819.2 #5 11:16AM
That's the way I'm leaning! 😍 I said we'd need the whole week though because the girls want to do touristy LA stuff too. I didn't think he'd want to miss Thanksgiving with his family, but he said he'd rather go then. Sometimes he's a mystery. 😜 - BagGal  225.4 #31 11:32AM
Haha he sounds like mine!! I'm all trying to be frugal and not make many dining reservations for our anniversary trip, and when he found out we weren't eating at very many places, he's like "where's all the food!?" 😂😂😂 Of course I ran with it at that point!! 👍 - mrsincredible  819.2 #5 2:31PM
Yep, I agree with Thanksgiving! Both times will be busy, but the cooler weather tends to make the crowds more bearable for me. Plus, the Christmas season is soooo fun! Carsland and Buena Vista Street at night are beautiful! - Spoonful_O_Sugar  529.4 #332 8:09PM
Late June is Hot and crowded. Next year is the 60th anniversary celebration at Disneyland. So decorations should be amazing. The daylight is longer. November is cooler but may rain. Christmas overlay is nice like WDW. I'm not sure if there are still grad nights late June but they fill the parks too. If you take a mid day break for the heat and go early when the parks open then not too bad - E-Ticket  1080.3 #135 12:47PM

 79.5 #69 (WDW Qual #1111

September 25, 2014 11:05 AM  The Hub
Thank you for the kind words of support, everyone. It's needed, and very much appreciated.
Oh no! Im so sorry all this has hit you at once. Its a hard decision to make I'm sure. Think on it a few days. Thoughts, prayers & pixie dust to you and all your family. Let use know if we can do anything - jamiesli  14.8 #184 11:47AM
Om.sp sorry to hear your going through a, lot right now. A vacation could also be a, good thing. Prayers and pixie dust going your wsy! - islandgirl58  266.5 #23 12:06PM
Hope everything works out. - goofygal  6812.1 #7 6:12AM
Thank you for the kind words of support, everyone. It's needed, and very much appreciated. - PixieDust76  79.5 #69 11:05AM

 79.5 #69 (WDW Qual #1111

September 24, 2014 11:18 AM  The Hub
29
It'll be here before you know it!! 14 days on mine. 🎉🎉🎉 - mrsincredible  819.2 #5 5:28AM
Rub it in. 👊 - 5disneylovers  861.0 #4 5:29AM
Come with!! - mrsincredible  819.2 #5 7:10AM
I would love to see mr I's face if all of mw turned up to help celebrate your anniversary! - rink2  77.6 #73 7:32AM
He knows his wife is Disney cray-cray...  LOL, it would NOT surprise him if I invited all of MW and you guys met us there.  HAHA - mrsincredible  819.2 #5 8:03AM
So, come on!  LOL, meet us there!  ;) - mrsincredible  819.2 #5 8:04AM
No such luck. I had to sell a kidney for the nov trip - 5disneylovers  861.0 #4 10:54AM
yeah, me too!  LOL - mrsincredible  819.2 #5 10:56AM
No countdown yet :( yay you're getting closer!! - brittandkell  387.4 #496 5:24AM
44 days! - Schramke  415.2 #17 11:26AM
50 days - jamiesli  14.8 #184 11:48AM

 79.5 #69 (WDW Qual #1111

September 24, 2014 11:12 AM  The Hub
Cute photo!
TWO WEEKS!!??! Woo hoo!!!!! - brittandkell  387.4 #496 4:00AM
WooHoo! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  871.7 #3 4:24AM
Awww yeahhhh!!! Can't wait to hear all about it!! - BagGal  225.4 #31 1:34PM
Yay!! - Andrea84  638.1 #7 2:19PM

 79.5 #69 (WDW Qual #1111

September 22, 2014 11:52 PM  The Hub
Yay! Ours came today, too! :)
yay for disney mail! - otilegna  1790.0 #69 5:17PM
Yay!!!!!!! I was SO EXCITED when ours came in the mail!! - brittandkell  387.4 #496 5:21PM
Great news, do you still have a lot of planning to do? - jacdanfan  6958.3 #6 6:25PM
We will look at the calendar and see which parks open early or late and plan our fp around that. Other than that, we don't plan. We just pick which park we want to go to each day and after a few days we just go to what we feel we missed most stuff. We don't do any sit down dining, all quick service, so we don't have to plan that at all. So its not too much - brodysmommy  335.6 #626 7:56PM
Sounds like a good plan to me. - jacdanfan  6958.3 #6 8:37PM
Yeah with the kids we can't sit down for nice meals really. Plus we would rather just eat quick and ride rides and walk around and explore. ;) - brodysmommy  335.6 #626 8:58PM
Yay! Ours came today, too! :) - PixieDust76  79.5 #69 11:52PM

 79.5 #69 (WDW Qual #1111

September 22, 2014 1:12 PM  The Hub
Awesome! Pretty cool to see backstage, huh? (I worked at BB for a short time in my younger days.) I hope to get to meet you when we visit! Please share what park/s you will be at. :)
Thank you everyone! My home park is Magic Kingdom but I will be floating some too. I've already started and can't wait to meet some of you! - codiejoeCM  169.9 #45 4:46PM
As we get closer to our trip we will def make plans to see ya working :) congrats - TinkTinkTink  192.3 #39 4:58PM
Yeah, deff!! - codiejoeCM  169.9 #45 7:13PM
I'm here today - yessy  193.8 #38 10:28AM
Congratulations!!! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  871.7 #3 9:44AM
Yay!!! That's awesome!!! So happy for you - modisneyluv  13.9 #190 7:12PM
How awesome! Congrats! - goofygal  6812.1 #7 6:23AM

 79.5 #69 (WDW Qual #1111

September 20, 2014 1:33 AM  The Hub
Hello, and welcome! We live in Olympia, and we are also going to DW in October. We will be staying at Disney's Caribbean Beach Resort. Florida is hot, humid, and mostly sunny. Be sure to bring sun block, and stay hydrated. You can always walk into any quick meal service and get free ice water. (Saves allot from paying for bottled.) They do have occasional heavy downpours with thunder and lightenin  More...
Hi and welcome! I'm from England so the Florida weather is very different although I have to admit I love it ! I am a notorious non- planner although FP+ has changed that slightly. I am lucky to be able to visit at least once a year so I usually get to do the things I miss on one trip on the next! Even after so many visits though I have not seen or done everything WDW had to offer and of course there are always new attractions and experiences. I believe the maps are available on line both to order and to view. I would decide what things you really want to see/do and plan around those. Also depends on the crowds as to what you can fit in. If you want table service you maybe a bit late to make reservations, although there always seem to be walk ups to be had. I would get the My Dusney Experience app if you haven't all ready - invaluable for info and planning. Wifi is free in the parks and resorts. If you can, mickeys not so scary Halloween party is not to be missed! I have no doubt you will absolutely love it! Octobers almost here! Hope that helps - rink2  77.6 #73 12:11AM
Thanks for the suggestions! I did just download the app and its great! I'm used to rain so I'm actually hoping for some and maybe lighter crowds :) - randirella  305.7 #768 8:54AM
Hello, and welcome! We live in Olympia, and we are also going to DW in October. We will be staying at Disney's Caribbean Beach Resort. Florida is hot, humid, and mostly sunny. Be sure to bring sun block, and stay hydrated. You can always walk into any quick meal service and get free ice water. (Saves allot from paying for bottled.) They do have occasional heavy downpours with thunder and lightening, so bring light ponchos from the Dollar Store. You can buy them at the parks, but they cost several dollars. Oct. weather cools down a little. Mid 60s to low 70s at night, and low 80s in the day is the average. (The locals think that the 60's are "freezing"!) ;) If you haven't yet, plan and reserve those dining reservations now! Many restaurants book very, very quickly. DW is huge. Don't try to do everything in one trip. Relax and enjoy the little things as well, like the cool birds and beautiful flowers that we don't have here. You can create your own customized Disney World maps at this website... http://customizedmaps.disney.go.com - PixieDust76  79.5 #69 1:33AM
Wow- you're from Seattle too?! We are on Mercer Island and are very fond of the rain. Great idea for the ponchos! I have no idea where the dollar stores are here but I'll grab some ponchos :) - randirella  305.7 #768 8:56AM
Thank you EVERYONE For all your help and feedback, I'm excited to visit. If anyone has any questions about Disneyland I'm happy to help :-) - randirella  305.7 #768 11:01AM
I always suggest making dining reservations ASAP - E-Ticket  1080.3 #135 5:16PM

 79.5 #69 (WDW Qual #1111

September 20, 2014 2:02 AM  The Hub
Cool!
Cool! - PixieDust76  79.5 #69 2:02AM
Looks fun! There is a big Pixar section at DLP which has some fun rides. Maybe Paris was the try out. - rink2  77.6 #73 2:14AM
I'm excited for anything new... just wish they would keep the more popular attractions like Maelstrom and Indy in addition to the new stuff. - mrsincredible  819.2 #5 4:32AM

 79.5 #69 (WDW Qual #1111

September 18, 2014 2:20 PM  The Hub
To cute!
To cute! - PixieDust76  79.5 #69 2:20PM
A great memory! - disneycm  560.0 #10 2:39PM
That's what it is all about. The great memories. - Pooh147856  176.7 #44 6:58PM
Absolutely. I remember this as though it were yesterday ! - rink2  77.6 #73 6:34AM
What a great CM! Wonderful encounter, thanks for sharing. - jacdanfan  6958.3 #6 7:24AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.brittandkell 11 #496  
2.DizneyGirl 9 #8  
3.mrsincredible 8 #5  
4.mmddgp 8 #16  
5.islandgirl58 7 #23  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


Best of the day
Guess what time it is?  Yep, you guessed it, or maybe you didn't LOL!  Holiday gift exchange!!  Here's how it'll work.  If you are interested, please email me at DizneyGirl70@gmail.com.  If you filled out a form last year, all is good, if not, I'll send you one.  I will assign who gets who using random.org and I will email you your MWer before October 31st.  You
By UsernameBy Keyword