txdisneymomma's MouseWait
txdisneymomma 137.0 #63 


txdisneymomma
My name is Dwan and I'm a mother of two great kids from south east Texas who loves Walt Disney World. I'm 33 with a 4yr old daughter and 1yr old son.
Member Since: August 31, 2012
Credits Purchased: 1850.00
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 0 #0
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 0
Total Quality Points: 86 #715
Thanked: 0 times on 0 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 35.05
30 Day MouseRank: 1.17
Total MouseRank:
Overall Rank: #(WDW)
 137.0 #63 (WDW Qual #715

August 19, 2016 4:32 PM  The Hub
I miss seeing that too and doing the backlot tour, we really liked that. So glad your trip is going great! Have a magical rest of your trip.
I miss seeing that too and doing the backlot tour, we really liked that. So glad your trip is going great! Have a magical rest of your trip. - txdisneymomma  137.0 #63 4:32PM
Thanks but my trip is done. I just didn't have time to post live so I am recaping my week. I miss the back lot tour also. We have some fun memories on that, hubbie son and son in law got picked for it and was hilarious.ย  - mmddgp  1246.8 #6 4:46PM
I'm going to miss this tower! We will skip The Studios next trip, just want to wait until everything's done! Thanks for the RAK, I'd love to have this pin, I'm afraid they might not have them anymore when we visit next, so please add me. Thanks! - DizneyGirl  1097.1 #8 6:53AM
You got it! Added๐Ÿ˜˜ - mmddgp  1246.8 #6 4:28PM
I miss the tower. Took a picture of it every trip.  - jbzdogz  24.1 #158 7:20AM
Very nice of you to RAK this pin! Please add me for DizneyGirl. Thanks!! - goofygal  12257.0 #7 4:38PM
Thanks Nancy! - DizneyGirl  1097.1 #8 4:50PM

 137.0 #63 (WDW Qual #715

August 18, 2016 9:10 AM  The Hub
Those are great! I love the "I know" โค๏ธ
Cute.  Looks great  - 5disneylovers  1242.6 #7 8:17PM
They're cute! We head there in 15 days! Can't wait!!!! - brittandkell  528.5 #428 9:20PM
Didn't we overlap on a previous visit too? - timonT  424.4 #21 10:12PM
I think so ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚. We'd love to say hi! - brittandkell  528.5 #428 9:42AM
We have the race Saturday, then we'll be going Monday (bright and early magic hour) so we'll probably be done earlier with the crowds. Then again tues and wed. (We usually head out by dinner) - timonT  424.4 #21 12:24PM
Race is Sunday, oops, lol! But making an appearance at the expo Saturday  - timonT  424.4 #21 12:25PM
Wowโ€ผ Those are very coolโ—๐Ÿ˜ƒโฐ - Radio-Man  163.0 #58 9:43AM
Thanks everyone. I figure if I'm going to make DH wear a couples shirt, I can appeal to his Star Wars side ๐Ÿ˜‚ - timonT  424.4 #21 12:26PM

 137.0 #63 (WDW Qual #715

August 18, 2016 9:08 AM  The Hub
WOOHOOO 
Woo hoo! - justGoofin  165.4 #56 4:25PM
- mmddgp  1246.8 #6 8:26AM
- mmddgp  1246.8 #6 8:26AM
WOOHOOO  - txdisneymomma  137.0 #63 9:08AM

 137.0 #63 (WDW Qual #715

July 5, 2016 4:56 PM  The Hub
Awesome! Can't wait to see pics.
 Love the shirt! Did Jennifer make it?  - disneycm  733.8 #11 2:54AM
Yes, she did a great job! - jacdanfan  12677.5 #6 5:00AM
You know how to get in touch with Magical Creations if you want to join Team Tiffany too! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  1457.0 #3 5:03AM
๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ˜€๐Ÿ‘Š๐Ÿผ - disneycm  733.8 #11 5:10AM
That is going to be an amazing adventure. So excited for you. Best of luck ๐Ÿ€ - mmddgp  1246.8 #6 4:05PM
Almost there!  Cute shirt! - mrsincredible  1346.9 #4 1:17PM
So exciting!!  Love the shirt! - AngiMouse  151.3 #2777 2:16PM

 137.0 #63 (WDW Qual #715

July 5, 2016 4:57 PM  The Hub
- Pooh147856  423.5 #22 3:42PM
- txdisneymomma  137.0 #63 4:57PM
Oh my goodness! Thank you so much. ๐Ÿ˜˜ I haven't bought any stickers in awhile cuz I didn't have enough credits. Thanks agin Heather!  - disneycm  733.8 #11 4:48AM
Yay!!! - mmddgp  1246.8 #6 5:20AM
You're welcome!  - disneygrandma1  834.8 #9 5:38AM
Congrats!  - ncjal  321.0 #28 6:11AM

 137.0 #63 (WDW Qual #715

July 5, 2016 10:13 AM  The Hub
Thank y'all!! ๐Ÿ˜ I'm excited!!
Congrats! - DznylndFamily  35.5 #135 9:21PM
That's soExciting. I want to do this. Enjoy!!!! - mmddgp  1246.8 #6 11:20PM
Congrats andGood luck ๐ŸŽ‰๐Ÿ€ - mmddgp  1246.8 #6 11:21PM
Thank you! I'm excited can't wait to get started. And I just contacted someone I know through a friend who is an agent and asked her where to start. She knew of a company needing more people and sent me the contact info. Was really easy to get started.  - txdisneymomma  137.0 #63 10:12AM
This is awesome! Do you get special discounts or perks for doing this? - ncjal  321.0 #28 6:15AM
OMG that's so exciting!!!! Good luck on your new adventure!!! - brittandkell  528.5 #428 6:20AM

 137.0 #63 (WDW Qual #715

July 4, 2016 7:45 PM  The Hub
Sounds like an awesome day!
Sounds like an awesome day! - txdisneymomma  137.0 #63 7:45PM
Enjoy! - islandgirl58  478.7 #19 10:41PM
Sounds like a great day!  - disneygrandma1  834.8 #9 10:51PM

Thanked by:  disneygrandma1 834.8 #9  
 137.0 #63 (WDW Qual #715

July 4, 2016 7:49 PM  The Hub
Mickey bar is new favorite. I had way too many of them a couple weeks ago in our trip. Jason was trying to see if we could order them online from somewhere when we got home. Lol. Please add me and thank you!!
๐Ÿ‘‹๐Ÿพ โœจPlease add me. Thank you in advance. Thanks for doing this.  You rock. ๐Ÿ˜„ - 5disneylovers  1242.6 #7 9:03PM
You're welcome!  Added!  - disneygrandma1  834.8 #9 9:04PM
Her fav snack is the Carrot Cake cookie ๐Ÿ˜‚ - mrsincredible  1346.9 #4 9:17PM
Oh yea what mrs I said.  - 5disneylovers  1242.6 #7 1:46PM
I can't pick a fav... but the things I can't live without each trip are cupcakes from Starring Rolls or the deluxe resort quick service areas, chocolate dipped Rice Krispie treats, and caramel apples!  Also, we always load up on Goofy Candy Co sour cherry balls and gummies when we leave to keep the magic (i.e., Disney gluttoness) going after we get back home ๐Ÿ˜œ - mrsincredible  1346.9 #4 9:21PM
Lord I'll join you in the goofy candy.  - 5disneylovers  1242.6 #7 1:47PM
- disneygrandma1  834.8 #9 8:31PM
Good luck to everyone! - DizneyGirl  1097.1 #8 5:28AM

 137.0 #63 (WDW Qual #715

July 4, 2016 8:06 PM  The Hub
Man I haven't been on here in several days. Lol. You are very welcome. Kinda made me want to get one from every country but I was melting also so didn't want to stop at every one. Lol. Maybe on our November trip.
Awesome! - mrsincredible  1346.9 #4 1:08PM
Sweet!!!! - cajunminnie  76.9 #87 1:33PM
Aw so nice.   - 5disneylovers  1242.6 #7 4:48PM
Man I haven't been on here in several days. Lol. You are very welcome. Kinda made me want to get one from every country but I was melting also so didn't want to stop at every one. Lol. Maybe on our November trip. - txdisneymomma  137.0 #63 8:06PM

Thanked by:  mmddgp 1246.8 #6  
 137.0 #63 (WDW Qual #715

June 27, 2016 6:28 AM  The Hub
- Pooh147856  423.5 #22 7:24PM
๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ“ท Cool pictureโ—Did you take thatโ“๐Ÿ˜ฎ - Radio-Man  163.0 #58 6:56PM
I sure did , I waited for this shot! Lol - RanchoDeluxe  1819.5 #101 7:53PM
- AngiMouse  151.3 #2777 6:58PM
- mmddgp  1246.8 #6 7:17PM

 137.0 #63 (WDW Qual #715

June 26, 2016 8:08 AM  The Hub
Have a magical day!
Have a magical day! - txdisneymomma  137.0 #63 8:08AM
Have a wonderful time!  - disneycm  733.8 #11 8:54AM
Have a blast!! - AngiMouse  151.3 #2777 3:13PM
- disneygrandma1  834.8 #9 9:11PM

 137.0 #63 (WDW Qual #715

June 24, 2016 6:30 PM  The Hub
Lol!! He's so funny.
Lol. Too crazy!!!!๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ - mmddgp  1246.8 #6 6:30PM
Lol!! He's so funny. - txdisneymomma  137.0 #63 6:30PM
Hahahahaha we have had this convo before...completely looks like my hubby when I say I'm planning a trip!!! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚. His is sheer OMG AGAIN???!!! I should take a pic so we can compare!ย  - brittandkell  528.5 #428 9:12AM
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ - mrsincredible  1346.9 #4 3:45PM
Omg that made me lol - bearlove  153.8 #2736 11:20PM

 137.0 #63 (WDW Qual #715

June 24, 2016 3:40 PM  The Hub
Woohoo!!
Wahoo that is so fun and with all that you have going on it will be here before you know it and it will be well deserved needed vaca. Happy planning.  - mmddgp  1246.8 #6 2:55PM
Woohoo!! - txdisneymomma  137.0 #63 3:40PM
Yay!!!! So excited for you!!!! ANY countdown is GREAT!!! ๐Ÿ’ƒ๐Ÿผ๐Ÿ’ƒ๐Ÿผ๐Ÿ’ƒ๐Ÿผ - brittandkell  528.5 #428 9:11AM
That's awesome Mrs I - bearlove  153.8 #2736 11:24PM

 137.0 #63 (WDW Qual #715

June 24, 2016 12:30 PM  The Hub
Woohoo!!
Are you guys driving? - ncjal  321.0 #28 7:47PM
Yeah we always drive. - yessy  267.7 #34 1:42AM
How cute to have your nails matching your ears! - DarthTinkerbell  980.7 #206 1:53AM
Yes I am super excited love it โคโคโคโค thanks again - yessy  267.7 #34 3:49AM
Those are !! - brodysmommy  453.7 #515 2:32PM
Yay. So excited for you and you nails and ears are so adorable!!!! - mmddgp  1246.8 #6 2:56PM

 137.0 #63 (WDW Qual #715

June 23, 2016 10:08 AM  The Hub
I tried to post wait times while I was there but couldn't figure out where it was anymore. I'm glad it wasn't just me. Lol
The official wdw app should have it, yesterday it got up to a 300 minute wait.  - Andrea84  731.8 #12 10:52AM
Ok thank you. I was just hoping they had the ride times posted still  like the Disneyland mousewait app has.  - eeyoretinkfan  316.7 #29 12:22PM
Happy waiting  - 5disneylovers  1242.6 #7 3:10PM
I tried to post wait times while I was there but couldn't figure out where it was anymore. I'm glad it wasn't just me. Lol - txdisneymomma  137.0 #63 10:08AM

Thanked by:  Radio-Man 163.0 #58  
 137.0 #63 (WDW Qual #715

June 21, 2016 4:36 PM  The Hub
Sounds about perfect to me! Happy Birthday cutie!
Happy Birthday Elias! ๐ŸŽ‰๐ŸŽˆ๐ŸŽ‰ - disneycm  733.8 #11 3:52PM
๐Ÿ˜ƒ ๐Ÿ‘ Yes. You ARE raising him right! - Radio-Man  163.0 #58 4:01PM
Omg he's 3?!? I still remember when he was born! Happy birthday  - timonT  424.4 #21 9:12AM
Happy Birthday! - tracsant  1519.7 #2 9:48AM

 137.0 #63 (WDW Qual #715

June 19, 2016 7:06 PM  The Hub
 Won't be long now.  - disneycm  733.8 #11 12:10PM
So exciting!  - DizneyGirl  1097.1 #8 5:38PM
- cajunminnie  76.9 #87 7:22PM
Yay  - 5disneylovers  1242.6 #7 8:26PM

 137.0 #63 (WDW Qual #715

June 19, 2016 7:05 PM  The Hub
Woohoo! Happy Father's Day!
  - disneycm  733.8 #11 12:09PM
  - disneygrandma1  834.8 #9 12:30PM
- Winnie111286  21574.6 #3 7:16PM
- mmddgp  1246.8 #6 4:04AM

 137.0 #63 (WDW Qual #715

June 18, 2016 8:44 PM  The Hub
Electrical parade 
Electrical parade  - txdisneymomma  137.0 #63 8:44PM
At one of my favorite parades!  MSEP!!  - disneygrandma1  834.8 #9 8:47PM

 137.0 #63 (WDW Qual #715

June 18, 2016 8:38 PM  The Hub
Yes and I think I have a Mickey bar addiction now. Lol
Fun pics! ๐Ÿ˜ - disneycm  733.8 #11 3:35AM
Looks like lots of fun!  - ncjal  321.0 #28 5:17AM
How fun :) - tracsant  1519.7 #2 7:26AM
Great pix! - DizneyGirl  1097.1 #8 1:19PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.dxcmama 12.25 #24  
2.mmddgp 12.04 #6  
3.DizneyGirl 7.84 #8  
4.rink2 4.68 #32  
5.jbzdogz 2.58 #158  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


Best of the day
By UsernameBy Keyword