lakers unofficial
MR-banner600
The Hub
 191.8 #40 (WDW Qual #734

Nov 22, 2014 7:10PM  WDW Talk Land
It's a great day. They have arrived.

Yeay! - GoofyMom77  498.3 #370 7:34PM
Woo hoo!!! - brittandkell  431.5 #436 7:35PM
Yay - 5disneylovers  907.8 #5 7:48PM
Yaaaay - we don't get ours until we check in. - rink2  86.1 #67 3:21AM

 238.7 #29 (WDW Qual #1228

Nov 22, 2014 1:56PM  WDW Talk Land
NDR Look what came as a surprise from mz dizney with my black friday shirt order. We were soooo surprised and happy!!!! Thank you soooo very much.

OMG! That is just plain awesome! - brittandkell  431.5 #436 2:05PM
It matches the shirts we wear on Christmas day to open presents. - Bakerjars  238.7 #29 2:13PM
That's so cool! Your daughter is such a cutie!! - brittandkell  431.5 #436 7:40PM
Awesome. - 5disneylovers  907.8 #5 4:50PM
Adorable! - kayxobelle  211.7 #35 8:55PM
That is so cute - I love the idea of special shirts for Christmas Day. - rink2  86.1 #67 3:19AM

 1452.2 #92 (DL Qual #54

Nov 22, 2014 6:50PM  WDW Talk Land
I got a Mulan selfie! Lol

Beautiful picture! - Maleficent69  123.8 #57 6:57PM
GReat picture - Pooh147856  191.8 #40 7:03PM
Hiw cute. I am in LA but not at the parks until monday and tuesday. If you are around then, please let me know. I would love to meet you 😊 - bearlove  78.4 #3716 12:56AM
Great picture. - rink2  86.1 #67 3:17AM

 430.2 #17 (WDW Qual #295

Nov 22, 2014 4:42PM  WDW Talk Land
Just stopping in to say hi. We're in Virginia. We have about six more hrs until we're home. Look at all the goodies we got from left over snacks and mealsπŸ˜ƒ

Add me ! Lol. Great snacks. Drive safely - 5disneylovers  907.8 #5 4:49PM
Those look yummy! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  913.5 #4 5:49PM
Were home nowπŸ˜ƒ - Schramke  430.2 #17 1:29AM
Always nice to take a piece of disney home. Glad you had such a great trip. - rink2  86.1 #67 3:16AM

 914.8 #3 (WDW Qual #90

Nov 22, 2014 9:22PM  WDW Talk Land
NDR: Sneak peek of tree #2... this one is 12ft, and sits in our living room. So much work yet to be done, but it's coming along. My dogs are barking and I'm going to bed covered in glitter, lol! 😜

Very pretty - bearlove  78.4 #3716 12:57AM
Looking good - Pooh147856  191.8 #40 1:24AM
GorgeousπŸŽ„ - rink2  86.1 #67 3:13AM

 914.8 #3 (WDW Qual #90

Nov 21, 2014 8:16AM  WDW Talk Land
RAK ALERT: I have two sets of holiday maps (shown here) to give away. Enter for yourself if you're interested! I'll choose the winners by random selection this weekend, and get them mailed out next week. Good luck!

Add me please! Thank you! - happygma2  24.3 #138 8:49AM
Add Me please... I forgot to grab some park maps this time. Lol - otilegna  1829.7 #69 9:16AM
πŸ˜‚ - mrsincredible  914.8 #3 4:47PM
It is so funny... I only got some time schedule this time. Lol - otilegna  1829.7 #69 5:28PM
Very cool! Please add me!! - singleprincess  69.2 #3886 8:53AM
Please add me! - kayxobelle  211.7 #35 8:55PM

 191.8 #40 (WDW Qual #734

Nov 22, 2014 7:00PM  WDW Talk Land
Daughter - WDWMMOUSEFAN just made this for me. Think it turned out great.

LOVE IT!!!!!! I need to figure out how to do that!!! - brittandkell  431.5 #436 7:38PM
Love love love it! - ncjal  213.8 #34 7:39PM
I love it! That is soooo cute!! - brodysmommy  364.2 #554 8:42PM
LOVE THIS!!! - kayxobelle  211.7 #35 8:50PM

 18.5 #160 (WDW Qual #2909

Nov 22, 2014 8:26AM  WDW Talk Land
ok I have to say. the castle lighting was breathtaking and the Osbourne family light show was amazing. ...but the rest of the decor for Christmas was very disappointing. ..I expected more from all the parks.... :(

I Don't think all decor is up yet , WDW during the holidays is quite amazing , Dec is more the time to go to see all , but it's still beautiful none the less - tracsant  1021.1 #2 9:15AM
I was disappointed myself. Maybe next time - 5disneylovers  907.8 #5 4:56PM
Maybe because the garland is missing on Main Street? - kayxobelle  211.7 #35 8:50PM

 17.6 #165 (WDW Qual #2590

Nov 22, 2014 6:48PM  WDW Talk Land
yup, today's top design at close. it was on top since 11am.

Yea. I do great work! Lol. Awesome - 5disneylovers  907.8 #5 7:52PM

 17.6 #165 (WDW Qual #2590

Nov 22, 2014 6:58PM  WDW Talk Land
illumination dessert party was nom nom nom

Awesome - 5disneylovers  907.8 #5 7:50PM

 647.2 #8 (WDW Qual #272

Nov 22, 2014 6:52PM  WDW Talk Land
Spent the day at the Contemporary for the D23 Destination D event. The highlight was listening to Marty Sklar and Bob Gurr speak, it was like listening to your grandfather tell you stories but all about Disney! A lot of good info, stories, and pics were shared. The highlight of tomorrow should be Tony Baxter and in the evening they are doing a flashback to Pleasure Island! Pic is of one of the ite  More...

Oh I love the Orange Bird. - Pooh147856  191.8 #40 6:55PM
Sounds amazing!! - tracsant  1021.1 #2 7:24PM
Wow!! Sounds awesome! - brittandkell  431.5 #436 7:36PM
Wow. That's awesome - 5disneylovers  907.8 #5 7:47PM

 914.8 #3 (WDW Qual #90

Nov 21, 2014 5:08PM  WDW Talk Land
NDR: Tree one (of two) is up in our foyer area. This one and the banister garland is new this year, and was inspired by Gayle! This is an extra special tree because it houses all of mine, Mr I's and all three boys' homemade ornaments (the oldest is a Mickey bulb dated 1977, when I was 3, and we still have many from when hubs and I were in grade school!). It also has all the ornaments that were  More...

Very cool. - PrincessAuroraMomma  511.0 #356 5:21PM
Amazing work Maggie!  Very crafty!  You can now come and do my trees :) - DizneyGirl  656.9 #7 5:22PM
Haha, I still have our large tree left... lord help me, that one will take at least a week! - mrsincredible  914.8 #3 5:23PM
You have way more patience than me. I get our tree up and decorated as fast as I can. I get warn out 'fluffing' up the darn thing. - DizneyGirl  656.9 #7 6:06PM
I feel you. πŸ‘Š - mrsincredible  914.8 #3 6:21PM
And, ugh, fluffing is the worst part! - mrsincredible  914.8 #3 6:21PM
Yes fluffing is the Worst part - mmddgp  459.8 #14 6:44AM
Love it! πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸŽ…πŸŽ„ - ncjal  213.8 #34 12:26PM
Looks great!! I've been so busy at work that I haven't even started getting out Xmas stuff 😒 maybe thanksgiving day after the turkey trot...hmmm...πŸŽ„ - brittandkell  431.5 #436 7:44PM

 431.5 #436 (DL Qual #601

Nov 22, 2014 12:32PM  WDW Talk Land
Has anyone ever flown to Orlando Sanford airport instead of MCO? Thoughts? How did you get to your resort...allegiant air is starting to fly from Austin to Orlando Sanford really cheap! Lol

My cousin did and I know other people have too.  You can rent a ride, even a limo for just under $200 and that's for both ways!  I'm sure there are cheaper ways, if you want to rent a car, there's always that option. - DizneyGirl  656.9 #7 12:58PM
Thanks! - brittandkell  431.5 #436 7:42PM
Yes! We have for like the past 8 years. Sanford is where my sister lives. We always rent a car. We really like it. - disneycm  594.6 #9 1:03PM
Thanks!! - brittandkell  431.5 #436 7:42PM

 459.8 #14 (WDW Qual #200

Nov 22, 2014 5:12PM  WDW Talk Land
#ndr but this is my blank canvas! I am so ready to decorate but we called it a night. We both work tomorrow so maybe not until Monday night now😒.

Can't wait to see it after you've worked your magic! - brittandkell  431.5 #436 7:40PM

Play FlusterWait for iOS while you're in line and see where you rank on the GameCenter Leaderboard!

***I know who has the lowest score!πŸ˜‚ - MadameLeota  1827.1 #70 6:54PM
I'm looking right, and all I see is my dirty car outside of my house - Slotherini  1053.2 #145 5:21PM
216 woot! - goofydad909  1888.1 #67 10:20PM
Wow!  That's impressive!  I'm still in the single digits. - DisLUVney  552.1 #315 9:39PM
Okay I'm at home playing this game and I'm already frustrated!!! But boy oh boy I L❀️VE this games sound effects!!! GREAT JOB @AdminπŸ‘πŸ˜Š - WaltSentMe  324.7 #684 5:52PM
Glad you like it! - Admin  12:19PM
I can't get past the first column.... 😫 - amyb1076  353.1 #587 9:27PM
Welcome to my life lol 98% of the time I can't either - BeatleMike  543.0 #325 8:27AM
Lol but it's addictive 😁 - amyb1076  353.1 #587 8:05PM

 58.4 #4133 (DL Qual #1410

Nov 22, 2014 5:00PM  WDW Talk Land
I know u guys understand this a lot of people don't goodnight all and I wish u all many more disney tripsπŸ˜„

Goodnight - 5disneylovers  907.8 #5 5:27PM
Lol! Goodnight! - disneycm  594.6 #9 6:03PM
OMG how true. Good night - Pooh147856  191.8 #40 7:05PM
πŸ‘ - ncjal  213.8 #34 7:40PM

 594.6 #9 (WDW Qual #296

Nov 22, 2014 4:41PM  WDW Talk Land
Winner is DizneyGirl! Congrats. Gonna try and mail out Monday. πŸ˜„πŸ˜ƒπŸ˜€

Congrats!! πŸ˜ƒ - Schramke  430.2 #17 4:43PM
Congrats - 5disneylovers  907.8 #5 4:48PM
Congrats!! - dxcmama  241.8 #28 6:45PM
Cool RAK! Congrats! - brittandkell  431.5 #436 7:39PM

 191.8 #40 (WDW Qual #734

Nov 22, 2014 11:21AM  WDW Talk Land
Getting closer. Time to start the packing!

Lol! We fly out on Monday and I haven't even pulled out the suit cases! I did, however, get "plane activities" at the store the other day - GoofyMom77  498.3 #370 2:17PM
I'm with you. I waited until the night before for our trip last week. ...never again! - Maleficent69  123.8 #57 2:28PM
Wow r countdowns r so close I got 20 daysπŸ˜ƒ - Tazhalo1  58.4 #4133 6:22PM
Yea maybe we can meet up. I know rink2 is going to be there also. - Pooh147856  191.8 #40 7:04PM
Yay!!! Lucky you! - brittandkell  431.5 #436 7:37PM

 111.8 #58 (WDW Qual #692

Nov 22, 2014 3:41PM  WDW Talk Land
Good night mw

Good night - 5disneylovers  907.8 #5 4:31PM
Good night Jeri - Pooh147856  191.8 #40 7:07PM
Good night! - brittandkell  431.5 #436 7:36PM

 38.5 #106 (WDW Qual #3303

Nov 22, 2014 4:32PM  WDW Talk Land
opinions on H&V breakfast vs lunch and vs Mama Melrose? trying to decide on a meal. thanks mw:)

If you're taking your children H&V for breakfast with the characters. If no kids go to mama melrose - 5disneylovers  907.8 #5 4:34PM
If you have little ones the H&V lunch is a lot of fun, food isn't bad... If you don't the food at mama melrose is AWESOME!! haven't been to H&V for breakfast... - brittandkell  431.5 #436 7:35PM

 123.8 #57 (WDW Qual #573

Nov 22, 2014 2:26PM  WDW Talk Land
Two of my favorites in the same pic!! Maleficent & Stitch. from last week.

Perfect if you ask me! - 5disneylovers  907.8 #5 4:48PM
Cool! - disneycm  594.6 #9 6:00PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.tracsant 6 #2  
2.disneycm 5 #9  
3.Schramke 4 #17  
4.5disneylovers 4 #5  
5.missmimi90 3 #92  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


Best of the day
By UsernameBy Keyword