967.5 #8 (WDW Qual #133

May 26, 2016 10:27AM  WDW Talk Land
#runDisney virtual shorts series! My daughter and I will be earning these beauties! She's a head of me πŸ˜• Time to get off the couch πŸ˜‚

Thanks @Andrea84 for posting this originally, so glad we signed up.  - DizneyGirl  967.5 #8 10:29AM
You're welcome πŸ˜€ - Andrea84  720.8 #10 5:08PM
Those are adorable. Have fun πŸ˜ƒ - Schramke  682.9 #12 11:16AM
Thanks Mandy!  - DizneyGirl  967.5 #8 11:23AM
Those are super cool!  - disneycm  711.9 #11 3:30AM
I love them. So glad I signed us up!  - DizneyGirl  967.5 #8 4:12AM
One 5k down! Can't wait for the medals to arrive! - Andrea84  720.8 #10 5:08PM
Chloe's got one down. I just finished the Puppy Run 5K. I wonder when they ship the medals? Good luck with the rest! - DizneyGirl  967.5 #8 5:41PM

 967.5 #8 (WDW Qual #133

May 27, 2016 5:40PM  WDW Talk Land
Good evening! I saw on the DL side that someone posted that Tsum Tsums are $1.99 on DisneyStore.com. They aren't ALL $1.99, just select ones, but there are several!


 8.6 #278 (WDW Qual #4106

May 27, 2016 5:03AM  WDW Talk Land
Good morning, Does anyone have any good recommendations for Thanksgiving Dinner at Disney? I have Chef Mickey's booked but thinking of changing it to Trail's end. Any suggestions?

We enjoyed them both! Chefs is character and you can take the tram from Mk Β and trails is not and take the boat from Mk. Both are very good - mmddgp  1063.4 #7 6:38AM
Do you have the dinning plan? You can go a step further and do hoop de do at fort wilderness or the luau at the poly since it is a special day. They are both a lot of fun.  - mmddgp  1063.4 #7 7:37AM
We had thanksgiving dinner at planet hollywood last year...which planet is no longer, there...liberty tree tarven have like thanksgiving food... - islandgirl58  462.2 #19 11:28AM
Thank you. We have the dining plan, everyone wanted to stay with Chef Mickey's. Amazing how quickly everything booked up - Gatorgaljlb  8.6 #278 5:11PM

 294.3 #28 (WDW Qual #402

May 27, 2016 2:53PM  WDW Talk Land
I missed it yesterday, but....SINGLE DIGITS!!!!!!! Yay, so much to do in a few days time, including my daughters GRADUATION!! Happy things....ALL happy things!!

Yay! Cant wait to see pictures!  - islandgirl58  462.2 #19 3:39PM
I'm so excited for you all! I can't wait to see your pix!! - DizneyGirl  967.5 #8 5:03PM

 1063.4 #7 (WDW Qual #104

May 27, 2016 7:45AM  WDW Talk Land
πŸ‡ΊπŸ‡Έ HAPPY MEMORIAL DAY WEEKENDπŸ‡ΊπŸ‡Έ What plans do you have? We have baseball games all weekend and may just do a picnic at the park inbetween games. We are in the 60s so excited!!! Have a great weekend. Be safeβœ¨πŸ‡ΊπŸ‡Έ

Yay for the 60's! - DizneyGirl  967.5 #8 9:51AM
Hi Gayle, we don't really have any plans. I think we're going to the flea markets this weekend. That's about it for us. Woohoo for the 60's!! πŸ˜ƒ - Schramke  682.9 #12 11:24AM
Hi! Cute pic! I'm throwing a baby shower in the morning and then hopefully taking a big nap lol. All of the recitals and end of school year festivities are wearing me out!! Yay for your shrinking countdown! Enjoy your weekend! - brittandkell  519.7 #422 12:58PM
Jacob is finishing up a Boy Scout merit badge, I am getting a oil change and tire rotation, and we will be doing some Disney shopping and packing....YAY!!!  - ncjal  294.3 #28 2:50PM

 339.2 #26 (WDW Qual #444

May 27, 2016 8:45AM  WDW Talk Land
Lunch time

Yum!  - DizneyGirl  967.5 #8 9:10AM
My kinda lunch!!! - mmddgp  1063.4 #7 10:15AM
- Winnie111286  17175.6 #2 2:20PM
Yummy, enjoy! - ncjal  294.3 #28 2:46PM

Thanked by:  Winnie111286 17175.6 #2  
 339.2 #26 (WDW Qual #444

May 27, 2016 7:30AM  WDW Talk Land
Finally made it!!!!

Yay! Have loads of fun. Can't wait for pictures. So excited for you and all your girls. ✨✨ - mmddgp  1063.4 #7 7:34AM
Best feeling is seeing that sign!  Have fun! - cajunminnie  42.2 #117 8:39AM
Have fun  - Winnie111286  17175.6 #2 2:18PM
- ncjal  294.3 #28 2:46PM

Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  3665.9 #43 9:42PM
  - jacdanfan  12150.4 #6 6:08AM
  - JediKitty  1143.0 #167 10:32PM
I miss the  - DisneyMom13  311.8 #874 1:34AM

 339.2 #26 (WDW Qual #444

May 27, 2016 11:43AM  WDW Talk Land
Hubby got the highest score today!!!

AWESOME!!! - brittandkell  519.7 #422 12:52PM
- disneycm  711.9 #11 1:07PM
Sweet!  - DizneyGirl  967.5 #8 2:28PM
  - ncjal  294.3 #28 2:45PM

 264.9 #34 (WDW Qual #646

May 25, 2016 4:34PM  WDW Talk Land
I just wanted to see pricing on the cruise line bad see if we could do one in the near future but I guess it's a no lol

We are watching the cruise line planning DVD right now, just got it in the mail today. The only cruise I'll even consider lol. - txdisneymomma  124.4 #65 3:16PM
We love the dcl! But im willing to try a regular cruise as well...i want to try the new harmony cruise ship...heard its the biggest ship lol - islandgirl58  462.2 #19 3:56PM
Ever since they "enhanced" their site. I noticed it goes down a lot. Even after I had booked our cruise. I was still getting a message that I had no upcoming cruises. Three weeks after I had made the first payment.  - Lelundrial  711.1 #282 5:34PM
Not cool. Hopfully that gets fixed soon. I know they are adding the the cruise line so duno if that's causing some of it too tho. New ships and trips  - TinkTinkTink  264.9 #34 7:06PM
Sorry  - 5disneylovers  1160.6 #6 5:45PM
A cruise? It'll be so fun! Only been on one, nonDisney, many years ago. . . . one day we'll do a cruise. - DizneyGirl  967.5 #8 5:49PM
Not set in stone we will be doing one but thought it would be cool. Want to do either Alaska or Bahamas  - TinkTinkTink  264.9 #34 6:28PM
I hear the alaska cruise is,beautiful! We plan to do that cruise next year... - islandgirl58  462.2 #19 1:26PM

Thanked by:  Winnie111286 17175.6 #2  
 42.2 #117 (WDW Qual #1467

May 27, 2016 8:39AM  WDW Talk Land
First day of summer break and my vacation is coming up! Happy Friday y'all!!!!!

  Ahead. So excited for you✨ - mmddgp  1063.4 #7 8:45AM
Yay!  - DizneyGirl  967.5 #8 9:51AM
Happy Friday!  - disneycm  711.9 #11 1:04PM
- Winnie111286  17175.6 #2 2:19PM

 140.1 #2940 (DL Qual #621

May 25, 2016 5:56AM  WDW Talk Land
Officially under 200 days! Now to start thinking about all my dining ressies so I can get them booked at 180 days!!!

Woo hoo!  Good luck!  - DizneyGirl  967.5 #8 6:09AM
Yay. It will be here in no time. 🌷 - mmddgp  1063.4 #7 9:24AM
Yippee! Good luck with your ressies!  - disneycm  711.9 #11 3:33AM
Yay!! Under 200! - brittandkell  519.7 #422 1:00PM

Thanked by:  Winnie111286 17175.6 #2  
 4.0 #603 (WDW Qual #8406

May 26, 2016 3:04PM  WDW Talk Land
Going to Animal Kingdom tomorrow! I can't wait!!

Yay! I love animal kingdom. - txdisneymomma  124.4 #65 3:15PM
Yay  - 5disneylovers  1160.6 #6 5:46PM
Have fun πŸ˜ƒ - Schramke  682.9 #12 11:26AM
Awesome pic!! - brittandkell  519.7 #422 12:52PM

 711.1 #282 (DL Qual #186

May 27, 2016 11:58AM  WDW Talk Land
While people were more worried about seeing a new show. My thoughts were always on the animals, and how the nighttime hours would affect them.-------------- http://www.orlandosentinel.com/travel/attractions/the-daily-disney/os-disneys-animal-kingdom-night-20160527-story.html


 462.2 #19 (WDW Qual #205

May 25, 2016 11:48AM  WDW Talk Land
good morning! we decided no disney this year, and remodel our place instead...we were thinking tokyo disneyland or a cruise...no matter how much i would love to do either or, its better to save disney for next year and take our three week trip like we usually do...enjoy your day!

Remodeling is stressful but so worth it in the end....keep saving that money for the next trip, it will be here before you know it!  - ncjal  294.3 #28 12:30PM
Hubby will be going on a one month work trip in october for one month..So that will be a good saving part... - islandgirl58  462.2 #19 1:40PM
Lol didnt mean to say one month twice...meant to add guam  - islandgirl58  462.2 #19 1:41PM
Hugs.   Hope the remodeling goes off without any problems. 3 weeks would've great  - 5disneylovers  1160.6 #6 1:41PM
I think i will be happy with the remodeling once its done lol - islandgirl58  462.2 #19 2:26PM
During remodeling it can get stressful. However, in the end, it's all worth it, I think, LOL! We just remodeled the kitchen, 2 offices, 2 bedrooms and a bathroom. Ugh! - DizneyGirl  967.5 #8 5:51PM
Wow, thats a lot...so far we only did our flooring, and half of my bathroom lol...we still have to the blinds/shutters, kitchen and main bathroom...yeah it can be stressing...i was super stressed when they took out my floooring for the second time...everything was so dusty...😞 - islandgirl58  462.2 #19 8:42PM
I remember the dust. I wanted to cry, it was everywhere.  - DizneyGirl  967.5 #8 4:13AM
We had to sleep with dust for one night...all our rooms, just the bathrooms wasnt dusty lol... - islandgirl58  462.2 #19 11:29AM
Hi Shari! Good luck with the remodeling! We did some in our kitchen and the dust is a nightmare.   - disneycm  711.9 #11 3:27AM
Im just glad we dont have carpet anymore...but we do have a air cleaner... You should've seen the dust the machine picked up... - islandgirl58  462.2 #19 11:31AM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here


 421.5 #21 (WDW Qual #489

May 24, 2016 8:01AM  WDW Talk Land
DH just told me the window for selecting Fp+ now opens at 7am east coast time? Is this true? Being on west coast time, that sucks!

Really?!?! Awe man. So glad we had the midnight time last trip so it was 9pm for us  - brodysmommy  434.6 #519 2:46PM
I know right!? - timonT  421.5 #21 8:36PM
Yep I had to stay up till 4 to get Disney dollars as I knew it'd be hard to wake up. But I think the dining plan window somehow or at least used to be more geared our time.  - secretagentangel  6436.2 #20 12:24PM
FYI   I was in fp screen today for 30 days out and there still were many fp available for every attraction.  - mmddgp  1063.4 #7 8:09PM
yeah it was on their FP page. - Lelundrial  711.1 #282 3:44PM

 124.4 #65 (WDW Qual #776

May 26, 2016 3:14PM  WDW Talk Land
Question: we received our luggage tags today for magical express, yay, but my mother and mother in law want to know what they do for their second checked bag? I honestly didn't think of them needing more than one each. We get four for us and that's usually plenty. I'll probably have an extra I can give them but if they need another, do I call and request more? Anyone ever have this issue before?

All you have to do is call, and they will send you as many as you  need. I've called for extras before. - ncjal  294.3 #28 5:17PM
What are they packing a show long are you staying for πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - 5disneylovers  1160.6 #6 5:45PM
We always call for a second set!  We don't travel light!  LOL - Pooh147856  381.7 #23 8:28PM

 233.5 #39 (WDW Qual #416

May 24, 2016 8:46AM  WDW Talk Land
good morning MW famzz!!!! only 32 days to go and I cant wait much longer until I'm home. I miss u guys bunches hope u have a great day!!!

Hi yessy! We are 11 days from going home!!! So nervous because I have nothing done yet! I know it will be fine, but I'm stressing with so much to do in he next week! - ncjal  294.3 #28 9:48AM
It will be just fine - yessy  233.5 #39 12:54PM
 For 32 days!  - disneycm  711.9 #11 11:48AM
Woooo hoooo!!! - Scothran  101.6 #71 7:12AM
😍😍 - yessy  233.5 #39 4:36PM

 967.5 #8 (WDW Qual #133

May 25, 2016 7:07AM  WDW Talk Land
Good morning! Organizing my stickers, found a few duplicates. #RAK for my extra stickers. Please feel free to add yourself under each sticker you'd like. I will draw a name in a few days . . . . GOOD LUCK!

So nice of you.   - 5disneylovers  1160.6 #6 1:43PM
- DizneyGirl  967.5 #8 7:08AM
So nice of you.   - 5disneylovers  1160.6 #6 1:43PM
Bump - DizneyGirl  967.5 #8 5:09AM

Thanked by:  Schramke 682.9 #12  
 1063.4 #7 (WDW Qual #104

May 25, 2016 8:38AM  WDW Talk Land
Good morning friends. One step closer and so relieved to finally get airfare for our trip. Wahoo!! Booking for 10 was a challenge! Three are coming home a little earlier so had to do two separate reservations and naturally couldn't get the same price for both but it is done. Now we have to get a car because we are flying allegiant into Sanford. So wish they flew into Orlando but oh well we have a   More...

Yay! Sounds like its going to be a awesome vacation! - islandgirl58  462.2 #19 11:43AM
I can't imagine doing any kind of reservations for 10 people...you are the champion, Gayle!  - ncjal  294.3 #28 12:31PM
Omg I agree!!! - yessy  233.5 #39 12:40PM
Yay - 5disneylovers  1160.6 #6 1:42PM
When are you going? - mmddgp  1063.4 #7 8:59AM
Yah!! How exciting!!  - brodysmommy  434.6 #519 10:27AM

Thanked by:  disneygrandma1 575.9 #14  
 17175.6 #2 (DL Qual #3

May 24, 2016 12:54PM  WDW Talk Land
My Countdown is getting better. Yay.

 Time will fly by!  - disneycm  711.9 #11 1:54PM
I started at over 300. - Winnie111286  17175.6 #2 11:35PM
YAY! For any countdown! It'll fly by! - DizneyGirl  967.5 #8 2:35PM
I hope so - Winnie111286  17175.6 #2 11:35PM
- Pooh147856  381.7 #23 3:53PM
Excited - Winnie111286  17175.6 #2 11:36PM
 time flies!  It'll be here before you know it!  - disneygrandma1  575.9 #14 10:19PM

Thanked by:  disneygrandma1 575.9 #14  

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Winnie111286 2.11 #2  
2.timonT 2.05 #21  
3.secretagentangel 1.85 #20  
4.DizneyGirl 1.41 #8  
5.dxcmama 1.07 #26  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


Best of the day
By UsernameBy Keyword