236.0 #41 (WDW Qual #519

Dec 30, 2012 2:02 PM  WDW Talk Land
dear dear friends...how I have missed u all! I took a little MW break..plus I've been very busy for the holidays and working etc..I also noticed texts from some of u and I'm not able to respond for some reason so I apologize for that. Anywayyyy...I'm going to try to be on here more. I really miss it and I need my daily dose of Disney!!! it really stinks when life gets so busy that we don't have time to slow down a bit. hopefully after the holidays I'll have more time! :-) So fun question for all of u...what's the one Disney movie u find yourself or your family quoting a lot? For us,it is without a doubt "Finding Nemo" We quote Dory constantly!! lol..yes,I'm a natural blue...sea monkey has my money..be careful with that hammer...this is gonna be good I can tell..not much fun for little harpo...LOL:D

Glad to see you back! Sorry I can't think of a quote. My mind always goes blank when trying to think of favorites. But then I see other people's and sometimes it helps!! - goofygal  14384.8 #8 5:16PM
So true!! I completely forgot about the goofy movie, that great quote from mulan that 5DL mentioned, and hakuna matata! Lol..hope u and gary had a lovely christmas!! - mickeynme  236.0 #41 6:41PM
We had a great Christmas, thanks! Hope yours was too! - goofygal  14384.8 #8 5:33AM
LOVE to quote Nemo!!! I also love to quote 'A Goofy Movie', though I haven't seen it in so long I need to watch it again so I'm not so rusty, lol! "It's the leaning tower of cheez-a!!" - mrsincredible  1441.8 #7 3:01PM
Haven't seen that movie in so long!! Love that quote..haha...how are u doing friend?? How was your Christmas? - mickeynme  236.0 #41 3:40PM
It was wonderful, but when it's over, I am so ready to have my house back in order, lol! Today, I spring cleaned, under couches, all the rooms from top to bottom, oh it feels wonderful!! Got all the Christmas decor packed up and put away. Ready to start the new year!! How about you??? - mrsincredible  1441.8 #7 3:49PM
It was very nice..quiet but that's okay sometimes! Lol...we haven't put away Christmas decorations yet..we leave them up until about a wk or so after new yrs.lol..I get so sad taking the tree down:-( spring cleaning sounds fabulous though..I can't wait to make time to do that! Lol - mickeynme  236.0 #41 4:25PM
Oh my goodness Maggie , I can't believe you have it all away already. We have another Christmas get together on jan 19 so mine will be up till then - mmddgp  1990.5 #3 5:11PM
I don't know how or when it started, but I just can not start a new year with Christmas decor up, lol! I know it's silly, but I view keeping the decor up as bad luck, and also eat black eyed peas for good luck. - mrsincredible  1441.8 #7 5:24PM
On Jan 1, mean. No one in my family even likes them but I make them and force them to eat a spoon full on the first for good luck, haha!! I have a big bowl of them with cornbread, lol! - mrsincredible  1441.8 #7 5:25PM
@mrsincredible, I like to have my house back in order too. Had no more get togethers at my house so everything was down and put away the 26th. - disneycm  816.8 #10 5:26PM
Honestly if I could I would leave it up all year! I just love all the lights and ornaments. I do leave a couple of alpine trees up all the time since my decor is rustic lodge - mmddgp  1990.5 #3 6:05PM
I'm with gayle on this one! I LOVE christmas and would have the decorations up all year round if i could...i love christmas music and christmas movies in the summer...i'm one of those christmas-obsessed ppl! Lol..we leave our tree up as long as possible..i can't bear to take it down yet..it's so pretty!!! Lol:-) - mickeynme  236.0 #41 6:18PM
I love it too. I didn't say I liked my sickness, ha!! - mrsincredible  1441.8 #7 6:26PM
I feel bad for the other holidays... if I left it up until Feb, what would Cupid think?! LOL!! - mrsincredible  1441.8 #7 6:28PM
I know right??? Forget about making santa mad...cupid is the one with the arrows!! Lol - mickeynme  236.0 #41 6:39PM
I have been known to watch Christmas movies year round... for the record, lol!! - mrsincredible  1441.8 #7 6:48PM
Oh mrs i..lol..no need to explain yourself to us here! We all know u love christmas...we all have our little things we have to do to feel normal! lol..at least u have your house already back to normal and spotless unlike the rest of us here who still have to take down the decorations and tree,put them away,take down the lights,etc. etc. etc....lol - mickeynme  236.0 #41 7:29PM
I have a lot of work to do...i might just keep everything up until summer! Lol..hey if they can do it at the christmas shop at DTD and the winter/summerland mini golf course at WDW,then why can't i??? LOL - mickeynme  236.0 #41 7:31PM
I think I like to leave it up so long because it takes me such a long time to get it up. Then there is work that is 6 days and then throw all the other stuff in there from de, we have like 8 birthdays and 6 kids programs to go to and shopping and baking , oh my I just made myself tired again --- I don't really get a chance to enjoy it till after the holidays. - mmddgp  1990.5 #3 7:32PM
Well just think, you'll both have a jump start on all the rest of us for next year if you leave it up, haha!! - mrsincredible  1441.8 #7 7:55PM
That's exactly how i feel gayle!! We finally got the tree up about two wks before christmas and now i finally get to enjoy it..lol - mickeynme  236.0 #41 9:08PM
You are so right mrs i...i can just imagine it...hello everyone,it's thanksgiving and i just put my tree up! *shhh..it's really been up since last Christmas..* hahaπŸ˜„ - mickeynme  236.0 #41 9:11PM
its the holidays life gets so busy around this time. i quote toystory allot haha - Hendizl  2956.8 #60 2:21PM
Trueee....and I like to quote from toy story..you are a sad strange little man..haha:-)Β TimΒ Allen references that line in The Santa Clause..genius how Disney includes those little touches in their movies - mickeynme  236.0 #41 2:47PM
I meant I like to quote from toy story too...left out the word too..lol - mickeynme  236.0 #41 2:50PM
Welcome back. The holidays sure does get crazy. Reach for the sky toy story 2. The flower that blooms in adversity is the most rare and beautiful of all. Mulan. 3 find a happy place. You know that one right - 5disneylovers  1290.0 #8 3:03PM
Awww..I love that Mulan quote!! And yes find a happy place..from nemo?? Lol..how are u doing btw? U had a nice Christmas? - mickeynme  236.0 #41 3:45PM
Doing ok. Health wise its a slow healing process. Ruff year financially but I'm praying for a much better one next year. Grateful just the same because it could be worst - 5disneylovers  1290.0 #8 8:05PM
Oh i completely agree..hope this coming yr is a better one for all of us financially. Glad ur health is improving and okay. And yes,very true..it could be worse so that's a great reminder for us to be grateful...hope u have a better year ahead of u! - mickeynme  236.0 #41 9:14PM
Welcome back. I use "HakunaMata" alot. - purplelooney  11.1 #246 3:58PM
Love saying hakuna matata too! Great quote..love it:-) - mickeynme  236.0 #41 4:26PM
That's my saying also - mmddgp  1990.5 #3 5:09PM
Hey welcome back!! How was your Christmas?? I use the quote " hey what's up bro" from the goofy movie. - yessy  305.3 #33 4:18PM
Hi yessy!! Christmas was nice and quiet. Festive yet quiet:-) how was yours?? Haven't seen the goofy movie in so long! I have to see it now..lol - mickeynme  236.0 #41 4:27PM
It was OK cuz all my family is split up like I told y'all but I'm happy I was with my kids and my hubby. The goofy movie is the best I saw it in theater or the first time and then that's when I started to love goofy. - yessy  305.3 #33 7:10PM
For* - yessy  305.3 #33 7:11PM
I lived in the USA since 1995 . - yessy  305.3 #33 7:11PM
Aww..how nice! It must have special memories for u then of when u saw it at the movies. I remember seeing mulan in theaters. So long ago but a great memory..seems like forever! Lol..glad u had a great christmas:-) - mickeynme  236.0 #41 7:21PM
Hey Stephanie! Missed you, friend!! Hope your holidays were good! I can't think of one movie I quote...I use quotes from many... - ncjal  333.5 #30 4:57PM
Hi nicole!! How are you??? Hope all is well!! How is your mom doing btw?? - mickeynme  236.0 #41 6:19PM
My mom has good and bad days. She is still on a waiting list for a colonscopy. My brother and I did all the cooking for Christmas to give her a break, and she was thrilled! Made us really happy to do that for her! Thanks for thinking if her!! - ncjal  333.5 #30 6:21PM
Aww..i'm sry:-( i hope it all works out for her! Really great children you guys are...she's lucky to have u as i'm sure you're lucky to have her...keep us posted if u can! - mickeynme  236.0 #41 6:37PM
Nicole - keeping your Momma in my prayers!! - mrsincredible  1441.8 #7 6:49PM
Thanks you guys! It really means a lot that you are thinking about her! I appreciate the prayers also! - ncjal  333.5 #30 7:20PM
I will keep her in my prayers as well nicole...keep us posted!! - mickeynme  236.0 #41 7:32PM
Missed you, but I haven't been on. Much either. It has been very crazy. Hopefully I can get caught up soon. Glad you had a great Christmas - mmddgp  1990.5 #3 5:13PM
I know that i must have missed SO many great posts and activity here..i love the funny convos and great disney talk:-( oh well...tis the time of year to be busy right?? Lol...hope u had a wonderful Christmas as well gayle!! - mickeynme  236.0 #41 6:20PM
I did but me like you just so busy. Can't wait to really get caught up with everyone - mmddgp  1990.5 #3 7:33PM
I know..that's exactly how i feel this yr..ugh..can't wait to slow down a bit - mickeynme  236.0 #41 9:15PM
Hello, this is such a busy time of yr, have happy new yr and I hope you and your family had a wonderful christmas:) - tracsant  1599.6 #4 7:11PM
Aw,thank you tracy!! Hope u had a great one too! :-) how are u doing?? It's so cold out!! Not looking forward to this upcoming wk..brrrrr...lol - mickeynme  236.0 #41 7:18PM
I qoute the emperor's new groove and Alice in Wonderland on occasion. - ShaggySmith  10.4 #256 8:48PM
Ahh i haven't seen the emperor's new groove in yearssssss..wow.lol..i've actually only seen alice in wonderland one time..i will have to watch it again soon. How is school going? - mickeynme  236.0 #41 9:17PM
First semester down all A's and B's next semester starts January 28th. - ShaggySmith  10.4 #256 9:44AM
I would have to say that we quote Cars, tangled, or toy story a lot! Those are what Brody watches the most. We kinda just quote whatever we are doing and what fits at the time :) my mind has drawn a blank too but I'm sure at 2am when I'm up feeding Brooklyn, or whatever time, something will come to mind! - brodysmommy  476.7 #532 10:25PM
Love cars and toy story! Have never seen tangled though:-( is it really good?? I have to see it!! - mickeynme  236.0 #41 12:58PM
Tangled.."mother Knowwws best" - DisneyVicki  23.6 #160 1:02PM
Glad to see you back and sometimes a break is needed I didn't come on much during the holidays so it's very Understandable from everyone. Hope your holidays where good. - Hendizl  2956.8 #60 2:25PM
Welcome back!! - Deppsfan  37.7 #132 3:12PM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. Winnie111286
10079

2. misschurro
8355

3. pikaplaid
7766

4. uscdisneyteacher
7675

5. CobbPR
6914

6. BaseballMickey
6516

7. Dave
6263

8. Plumiegirl
5996

9. Duchess_SMK
5590

10. luxkitty
4783



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  4768.8 #38 9:51PM
is this just a standing thing? Never changes? - DarthFairy  1809.7 #115 8:06PM
This is so true, it never changes, what's up with that lol - itsmyglassslipper  893.9 #251 12:28PM
I know and I'm still on itπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Plumiegirl  10921.9 #11 5:56PM
I thought it was just me. Lol. Someone needs to hit the refresh button. :) - DeadliestPassholder  552.8 #441 2:10PM
It will stay the same until someone else gets enough points and quality to pass a couple more people. Even though two people on the list don't post much they still are ahead of the rest of us in quality points so they earned their spot. And Plumiegirl you post QC so you're qc score is high! πŸ˜„ - secretagentangel  15445.5 #6 8:33PM
when you are at the top you tend to move slower because its the same folks that frequent the parks most. So hence the top ten.. trolls ;) - Plumiegirl  10921.9 #11 9:55PM
Good job everyone! Congrats on the quality content, Dave!  - PrincessCarmen  2599.3 #69 9:12PM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1171.9 #192 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  2147.6 #93 10:53PM
Just got a kindle so as soon as I figure out how to work it I'll be buying it. πŸ˜‰ - varela2892  116.3 #3504 2:38PM
- RetroDisneyPins2002  70.9 #4431 6:35PM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our MouseWait Messenger. See what's new here


Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. secretagentangel
162300

2. leopardditz2000
143000

3. teapotsandteacups
135000

4. jacdanfan
115000

5. iLOVELUCYnDISNEY
98500

6. DarthFairy
78950

7. disneygrandma1
78000

8. varela2892
76900

9. debbiev
70750

10. DisneyGrandma
70500

 

I finally made a list besides wait times.wait times has become almost impossible with the crowds,reception blows.but thank you for all you do@@@@@Admin - DarthFairy  1809.7 #115 7:43PM
!! CongratsπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ - SnowKitty  262.5 #1383 5:06PM
- BadVibeGirl  21.2 #7887 9:35PM
  Well done and congratulations.  Now I know how some people have so many stickers.  Keep up the good work:-) - beentoall  1674.4 #0 2:55AM
And they share - suzieq65  193.8 #2244 9:06PM
Thanks for the triple credits sale! @@Admin - grapesoda  2174.7 #91 12:03PM
nice - Hecky  130.4 #3233 9:13AM

Disfanland is your go-to partner for Disneyland/Disney World souvenirs and collectibles for those who cannot make it to the Parks. Even better, Disnfanland is run by two long-time supporters (and MouseWait Hall of Famers) goofygal and jacdanfan! Like their Facebook page, and check out what they have to offer. Disfanland is an Official MouseWait Bronze Partner. https://www.facebook.com/Disfanland/

Please tell me you didn't pick up the missing golden gnome from GOTG??  - DisneyDiane316  3890.6 #47 6:09PM
πŸ˜‚πŸ˜‚ - DisneyDiane316  3890.6 #47 6:09PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€” Hmmmm - jacdanfan  15818.7 #5 10:35AM
That would truly be limited and unique! Hmm😜 - goofygal  14384.8 #8 12:27PM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  5237.7 #31 6:30PM
Still waiting. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MacaronMerida  4754.9 #39 12:59PM
Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  5428.3 #29 6:41PM
Yes, 1 question every 24 hrs was difficult to stick with.  - DisneyMom13  749.3 #318 6:28PM
Oh πŸ˜‚πŸ˜‚ just realized that post was 2+ years oldπŸ˜‚πŸ˜‚ well people are still taking turns very slowly. Maybe it's the app, not the players.  - DisneyMom13  749.3 #318 6:34PM
I end up deleting games while in progress due to opponents leaving me hanging FOR-EH-VER!!! - MommyandBash  433.7 #598 12:18PM
It happens, if you want start a game and I'll play you. I take a couple days off a week but I'll finish the games I start. - richiii3  2440.4 #76 2:20PM
Any chance of this coming to Android? - dsnylnd4me  407.9 #646 12:08PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Melody_CM
43369.8

2. Winnie111286
41734.9

3. Coaster
24663.2

4. Tom
17731.7

5. jacdanfan
15818.7

6. secretagentangel
15445.5

7. ShariRenee
15099.5

8. goofygal
14384.8

9. Dave
13924

10. grumpypapa
12598.2


Such great people on this list, many who doSo much for the app. 😍😍 - secretagentangel  15445.5 #6 2:09PM
Yay! Thank you! - Song  2242.7 #88 8:50AM
Winnie for the lead! - DarthFairy  1809.7 #115 7:28PM
@@Winnie111286 You're almost there! - clawton  531.3 #468 9:59AM

MouseWait COUNTDOWN for iOS is here! Countdown the days to your next Disneyland or Disney World trip with our images OR your pics! Your Countdown also displays on Apple Watch and is beautiful on iPhone 6 screens. Secure the discounted launch price for a limited time.

I have the countdown and I love it! - tree320  0.6 #0 9:26AM
Just got it! - Dizkid  506.0 #494 12:29PM
Ok I purchased this and love it. Is there anyway to download it to my mousewait? - oreolovebug  370.1 #724 12:03PM
Does anyone have a answer for me?  - oreolovebug  370.1 #724 7:08PM
Countdown is a separate app. It's developed by the Mw app team, app316, but it is technically separate.  - secretagentangel  15445.5 #6 1:16AM
- oreolovebug  370.1 #724 8:58AM
You can take a screen picture and then post it to MouseWait.  - CT4625  591.2 #406 10:31AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Winnie111286 17.45 #2  
2.Radio-Man 5.01 #23  
3.mmddgp 4.28 #3  
4.DizneyGirl 3.61 #5  
5.5disneylovers 2.1 #8  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


Best of the day
By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!