2818.9 #54 (DL Qual #44

Dec 10, 2012 12:35 PM  WDW Talk Land
Here are some of my re-discovered pics from my last trip at WDW (apologies if i will flood the room). I will start at Epcot. The princesses of Akershus Royal Banquet Hall. All o them are so happy and cheerful! They also like my shirt and even call Ariel because Ariel loves Captain America (she thinks he is a STARFISH!). The photopass princess is Belle that time :)

Great pix. Do you mind if I hang with you on your next trip. Goofygal would never let me have that much fun! Love all your posts and photos. Thanks for sharing! - jacdanfan  13413.1 #6 5:36PM
Step away from the Princesses! - goofygal  12783.3 #7 5:46PM
Hahahah. Like ^ - otilegna  2818.9 #54 5:55PM
You are always welcome @jacdacfan. (But again, Ariel will be for Captain America/Starfish only) - otilegna  2818.9 #54 5:57PM
Way to stand up for your girl, Angelito. Oh Henry... - mrsincredible  1380.9 #4 6:12PM
Lol yeah - 5disneylovers  1254.6 #7 6:53PM
More likes ^^^ - otilegna  2818.9 #54 6:55PM
So cute! You and Ariel make a great couple! πŸ˜‰ - CollegeDisneyKnowledgeGrad  1475.3 #3 1:12PM
Awwww. Thank you :) - otilegna  2818.9 #54 1:49PM
Sorry she's mine he can have any of the other 3 - Hendizl  2874.6 #52 2:24PM
Haha. Ariel is mine ! We have "A" as first name :) - otilegna  2818.9 #54 2:28PM
Haha you guys sound like us!! - mrsincredible  1380.9 #4 2:34PM
Haha... - otilegna  2818.9 #54 2:37PM
Ariel is mine, enough said haha - otilegna  2818.9 #54 2:56PM
:) fine fine i think ill take snow white i can use some little critter help cleaning my room and washing my car. i mean all i have to do is sing right? - Hendizl  2874.6 #52 3:19PM
Haha. There you go! You might also get some help from the 7 dwarves :) - otilegna  2818.9 #54 3:41PM
Henry, I am appalled at how quick you were to give up the fight for your Princess. What would Ariel think?! For shame!! 😜 - mrsincredible  1380.9 #4 3:49PM
I want to like your comment Mrs. I / G , but there is no like button... LIKE! - otilegna  2818.9 #54 3:51PM
Hahaha!! - mrsincredible  1380.9 #4 3:52PM
She would think she was lucky not to have him since he didn't fight for her lol - 5disneylovers  1254.6 #7 4:51PM
Yep, Henry, you have shamed us. Get back in there and fight!! Haha!! - mrsincredible  1380.9 #4 4:52PM
Like ^ and Like ^^ - otilegna  2818.9 #54 5:06PM
G man may be as dumb as a box of rocks, but I will stand by my man til the end!! Take notes, Henry... you need to jot that down, Mmm-Kay?! - mrsincredible  1380.9 #4 5:24PM
Like ^ - otilegna  2818.9 #54 5:48PM
Oh lol. I will define the other GMan forever. - 5disneylovers  1254.6 #7 6:24PM
prince henry is here to claim his ariel!!! - Hendizl  2874.6 #52 7:00PM
Dude you have no loyalty no ones taking you serious now. Maybe tomorrow. I have short term memory - 5disneylovers  1254.6 #7 7:02PM
Bahahaha!!!! You have gone and done it now Henry, lol!! - mrsincredible  1380.9 #4 7:05PM
Like what CDKG just said, Ariel and I will be a great couple! (Side note: if i said this to DL side, we are fighting with Chris!) So what happens in MW WDW, stays in WDW side :) - otilegna  2818.9 #54 7:27PM
Your secret is safe with me... as long as we keep G man on the down low to a certain Mr I, lol!! - mrsincredible  1380.9 #4 7:33PM
Ok. I'm a secret keeper. Don't tell goofy I stray from time to time to look at the other GMan Ha ha now you got something on me - 5disneylovers  1254.6 #7 7:49PM
The things i miss here when i don't log on! Lol...hilarious convo..haha:D - mickeynme  178.1 #53 9:27PM
Omg you guys are so funny hahaha I was at work all day I missed most the action - Hendizl  2874.6 #52 12:24AM
We will see later how this thread will end up. - otilegna  2818.9 #54 10:41AM
I just don't know if I can share πŸ’ͺ. πŸ’ͺ = G man, unless Mr I is logged, then πŸ’ͺ = Mr I. Keep it straight, I got a rep to protect!! 😜 - mrsincredible  1380.9 #4 11:18AM
logged in* - mrsincredible  1380.9 #4 11:20AM
wait, i can LIKE the replies if i am on the web version! yehey!!! and mrs. i, your rep will be protected :) - otilegna  2818.9 #54 12:34PM
Also, my overall experience here is soooo Wonderful! All the CMs are so friendly to me, and one of the supervisor became my personal photographer :) i feel like im not alone haha (i love solo flights) - otilegna  2818.9 #54 3:55PM
Awesome!! - mrsincredible  1380.9 #4 12:50PM
They are very cheerful! And Ariel always running around! - otilegna  2818.9 #54 2:01PM
Awesome pics, thanks for sharing - Hbrunelli  118.6 #68 2:35PM
You're welcome - otilegna  2818.9 #54 2:37PM
Great collage! - Tinkerbell1265  442.0 #20 3:04PM
Thank you :) - otilegna  2818.9 #54 3:52PM
So cute!!! Love them!! - BagGal  345.7 #27 3:23PM
Thank you :) - otilegna  2818.9 #54 3:52PM
Wonderful pictures!! :) - Deppsfan  37.7 #128 4:12PM
Thank you :) - otilegna  2818.9 #54 5:56PM
Do you go by yourself or with family? Nice collage. - 5disneylovers  1254.6 #7 4:13PM
Solo trip! Haha. All my trips to WDW are solo trip (Nov2011 and Aug2012). Kinda sad that i wasn't able to share it with family, but at the same time it is good on my side financially (i'll be honest! Because i only paid for myself!)... Also, my Mom and Sister are busy with their work so they didn't join me... - otilegna  2818.9 #54 4:44PM
I get it. Are they going next time? - 5disneylovers  1254.6 #7 4:51PM
I am not even sure when i will go back to WDW :( (maybe during 2014-2021) i wanna see the 50th Anniversary of WDW :) - otilegna  2818.9 #54 5:50PM
Also, my mom looks like she will cancel our NYE trip to Disneyland (due to work and financial issues). Even myself, i am not visiting DLand every weekend (part of it is i am not a passholder, yet) - otilegna  2818.9 #54 5:52PM
Finances are a big deal. I'm hoping to male it next August after all my mishaps. 2013 is going to be way better. - 5disneylovers  1254.6 #7 7:03PM
That is true. Money matters are a big deal :) i am sure you will be there this coming August 2013 - otilegna  2818.9 #54 7:23PM
Great pics!!!! - dxcmama  391.9 #23 4:13PM
Thank you :) - otilegna  2818.9 #54 5:56PM
Cool pictures! - misseeyore  538.1 #425 7:29PM
Its gonna be your turn next :) your trip is almost there :) hope everything will turn out smoothly :) (Flood the room with pics). Thank you btw :) - otilegna  2818.9 #54 7:33PM
I can't believe it! Time goes by so fast! I keep stressing because I want to do so much but I know once I'm actually there I'll just have to go with the flow. Thanks so much for all your help :) - misseeyore  538.1 #425 9:55PM
You are welcome! Maybe you already did, but check the WDW website for their park schedule on the days you are there. For that, you can plan your park hopper and EMH very well. - otilegna  2818.9 #54 10:33PM
Picture request please get chrisntas decor around the parks I'm curious of it decorated like Disneyland - Hendizl  2874.6 #52 12:24AM
Ugh my sausage fingers make my typing misspell haha oh well you'll understand what I meant. - Hendizl  2874.6 #52 12:25AM
Sausage Fingers! WTH :) - otilegna  2818.9 #54 12:41AM
Great pics!! So cute..aww...lol..which one was your fave? Ariel?? Lol - mickeynme  178.1 #53 9:29PM
Ariel it is :) She is the most fanciful and energetic of them all :) And she loves my shirt - otilegna  2818.9 #54 12:42AM
Those are great pics! - lakerck  165.1 #58 12:35PM
Great pics!! Glad you rediscovered them. - Deppsfan  37.7 #128 2:11PM

MouseWait COUNTDOWN for iOS is here! Countdown the days to your next Disneyland or Disney World trip with our images OR your pics! Your Countdown also displays on Apple Watch and is beautiful on iPhone 6 screens. Secure the discounted launch price for a limited time.

I have the countdown and I love it! - tree320  0.6 #0 9:26AM
Just got it! - Dizkid  504.8 #461 12:29PM
I Loved across the street once. - nitromouse  300.6 #985 10:55PM
πŸ˜‚ - TinyDancerTay  672.3 #330 12:03AM
I love across the street, for a week, two or three times a year.  - crazyfriends  7.8 #13869 4:42PM

Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

Thanks! DW fans appreciate you! - LeighMouse  17.9 #0 7:58AM
thanks admin - Fantasmicfan1  5375.7 #25 9:42PM
  - JediKitty  1286.0 #149 10:32PM
I miss the  - DisneyMom13  357.8 #702 1:34AM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. secretagentangel
127300

2. teapotsandteacups
120000

3. jacdanfan
115000

4. leopardditz2000
98000

5. iLOVELUCYnDISNEY
88000

6. Melody_CM
65000

7. DisneyGrandma
65000

8. debbiev
64750

9. disneygrandma1
63000

10. DarthFairy
58950

 

I finally made a list besides wait times.wait times has become almost impossible with the crowds,reception blows.but thank you for all you do@@@@Admin - DarthFairy  718.3 #301 7:43PM
!! CongratsπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ - SnowKitty  116.0 #3415 5:06PM
  Well done and congratulations.  Now I know how some people have so many stickers.  Keep up the good work:-) - beentoall  1302.7 #0 2:55AM
And they share - suzieq65  156.3 #2714 9:06PM
I finally made a list besides wait times.wait times has become almost impossible with the crowds,reception blows.but thank you for all you do@@@@Admin - DarthFairy  718.3 #301 7:43PM
!! CongratsπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ - SnowKitty  116.0 #3415 5:06PM
!!! And I thought working up to 73 credits was good lol - sunvalgifts  171.7 #2468 12:21PM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. Winnie111286
7369

2. uscdisneyteacher
7032

3. CobbPR
6911

4. misschurro
6457

5. Dave
6176

6. BaseballMickey
6084

7. pikarich
6028

8. Plumiegirl
5610

9. Duchess_SMK
5561

10. Stitch_Legacy
4717



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  4671.6 #32 9:51PM
is this just a standing thing? Never changes? - DarthFairy  718.3 #301 8:06PM
This is so true, it never changes, what's up with that lol - itsmyglassslipper  572.2 #392 12:28PM
I know and I'm still on itπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Plumiegirl  10393.3 #9 5:56PM
I thought it was just me. Lol. Someone needs to hit the refresh button. :) - DeadliestPassholder  387.6 #624 2:10PM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  3131.7 #49 6:41PM
Yes, 1 question every 24 hrs was difficult to stick with.  - DisneyMom13  357.8 #702 6:28PM
Oh πŸ˜‚πŸ˜‚ just realized that post was 2+ years oldπŸ˜‚πŸ˜‚ well people are still taking turns very slowly. Maybe it's the app, not the players.  - DisneyMom13  357.8 #702 6:34PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  3707.6 #45 6:30PM
Still waiting. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MeridaFan  4244.2 #39 12:59PM
I end up deleting games while in progress due to opponents leaving me hanging FOR-EH-VER!!! - MommyandBash  433.7 #546 12:18PM
It happens, if you want start a game and I'll play you. I take a couple days off a week but I'll finish the games I start. - richiii3  1736.3 #109 2:20PM
Any chance of this coming to Android? - dsnylnd4me  369.7 #665 12:08PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
24617.8

2. Winnie111286
23717.3

3. Melody_CM
23642.7

4. Dave
13832.5

5. Tom
13549.2

6. jacdanfan
13413.1

7. goofygal
12783.3

8. ShariRenee
12070.4

9. Plumiegirl
10393.3

10. uscdisneyteacher
8773.65


Such great people on this list, many who doSo much for the app. 😍😍 - secretagentangel  8510.7 #11 2:09PM
Yay! Thank you! - Song  2242.4 #77 8:50AM
- EvilqueenRS  704.2 #307 9:57PM
Very nice. I'll make It on the list one of these days! - larrywong318  214.3 #1900 11:09AM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here


Earn 1000 Credits for staying at MouseWait Platinum Partner Hotels! Each night that you stay at the Hojo Anaheim 714-776-6120 or the brand new Courtyard Marriott Theme Park Entrance Hotel 714-254-1442 you will earn 1000 Credits! Just send an email to [email protected] after your stay with your confirmation number and check in date, and we will add the Credits to your account! Make sure to mention MouseWait when you reserve your rooms. 

When you support our Platinum Partner Hotels, you help us to improve MouseWait. Both hotels are run by the best management team in the business, and you won't get better service anywhere else!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  296.3 #1011 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  159.7 #2662 3:57PM
I sent you emails and support requests for my last 2 stays in May and June. I would appreciate it if you could check on them and let me know if I need to send you any additional info, please let me know. Thanks for your help @@@@@@@@@Admin - Winnie111286  23717.3 #2 10:51AM
You are awesome.  Thanks Admin - Winnie111286  23717.3 #2 1:28PM
@@@Disneydollarpam - disneyforme  776.5 #270 10:04PM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1152.2 #172 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  2082.1 #84 10:53PM
Weeeeee - MommyandBash  433.7 #546 10:29PM
Just got a kindle so as soon as I figure out how to work it I'll be buying it. πŸ˜‰ - varela2892  87.9 #3926 2:38PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.CollegeDisneyKnowledgeGrad 15.47 #3  
2.rink2 14.49 #30  
3.yessy 7.39 #33  
4.teaching76 4.09 #0  
5.JenGwen323 3.58 #83  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


Best of the day
By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!