1076.4 #6 (WDW Qual #96

Dec 3, 2012 7:54 AM  WDW Talk Land

Wooohooo!! The pic we've been waiting for!! Did the G-Man arm wrestle Mr. I for you? πŸ˜‰ Great pic!! - BagGal  242.0 #35 9:59AM
I'm not sure if he knocked him out or she filled his cup with spirits. But I don't think he willing key this go Down - 5disneylovers  1128.2 #5 11:21AM
Let this go down. Darn typeos - 5disneylovers  1128.2 #5 2:23PM
No haha, he was instructed to stand back and take pics, lol!! - mrsincredible  1076.4 #6 4:31AM
@MnM - I don't know, I kinda liked this one, you should have seen his facial expressions, spot on!! He was very cute in person!! 😍 - mrsincredible  1076.4 #6 3:23PM
But the other one is sooooooo much more dreamyyyyy:-) lol - mickeynme  172.5 #50 1:49PM
Your going to make all the ladies jealous !!!!! - skcanfield  543.1 #13 7:56AM
NICE!! Love the picture. - txdisneymomma  117.6 #66 8:05AM
Great picture. Have fun - mmddgp  751.2 #9 8:08AM
Great pic! Love it! - lakerck  165.1 #53 8:19AM
CUTE!! - DizneyGirl  845.6 #7 8:19AM
Great pic - dxcmama  304.7 #25 8:29AM
So cute!! - Deppsfan  37.7 #119 8:43AM
Hubba, hubba! - LilyBellesMom  15.4 #190 11:12AM
Yay!!! Blow that baby up to poster size! Lol!! Love it! - disneycm  664.5 #11 11:16AM
Mr I I hope you are drunk causewhy would you let competition get so close to her? Ha ha. - 5disneylovers  1128.2 #5 11:20AM
I can take him! He has pillows for muscles! I've got the real guns!! Lol - mrincredible1  5.6 #383 3:16PM
Lol! I thought they looked like pillows! Lol - mickeynme  172.5 #50 5:54PM
He's a cutie. The more I look at him the more he looks like the husband of one of my cousins. It's not him though. - Tinkerbell1265  442.0 #18 3:18PM
How do you now he does not have a secret gig at Disney. Lol - 5disneylovers  1128.2 #5 3:49PM
He lives in Scotland so I know its not him. - Tinkerbell1265  442.0 #18 4:02PM
Would have been a *heck* of a commute!!! - Tinkerbell1265  442.0 #18 4:03PM
Ha ha it's magic - 5disneylovers  1128.2 #5 4:40PM
great shirts - Hendizl  2774.8 #43 3:29PM
There's another guy who plays gaston who is sooooooo much more handsome than this one....howeverrrrr,this one will have to do! Not too shabbyπŸ˜‰ haha..cute picture. Love the shirts! - mickeynme  172.5 #50 5:52PM
Can't wait to see him at the end of this week!:D - iamdugsmaster  878.7 #198 4:41PM

Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.4 #1880 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  131.0 #2963 3:57PM
@Admin. I filled out a form for May 22nd.  I hope you got it. Thanks. - Winnie111286  6239.5 #16 2:23AM
@@Admin I booked with get away today and am staying at the HoJo in December.  Does MW still give the 100 credits or do I have to book with the hotel directly? - dsnylvr1975  18.0 #7372 5:02PM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  1360.4 #116 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  1062.2 #164 6:30PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #66301 2:19PM
I end up deleting games while in progress due to opponents leaving me hanging FOR-EH-VER!!! - MommyandBash  277.3 #1036 12:18PM
It happens, if you want start a game and I'll play you. I take a couple days off a week but I'll finish the games I start. - richiii3  810.3 #218 2:20PM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. jacdanfan

2. secretagentangel


4. leopardditz2000

5. DisneyGrandma

6. debbiev

7. DisLUVney

8. MeridaFan

9. splurtian

10. Melody_CM


  Well done and congratulations.  Now I know how some people have so many stickers.  Keep up the good work:-) - beentoall  282.5 #0 2:55AM
And they share - suzieq65  95.7 #3577 9:06PM
#10 needs a pic bad! - DarthFairy  247.5 #1341 12:42PM
@DisLUVney, lol weren't we just talking about this haha - MinnieTinker  550.5 #357 8:58PM
I can't help myself....help me. πŸ˜‚ - DisLUVney  616.6 #312 9:23PM
Wow wow wow!!! - stanvoodoo  24.6 #6258 10:52PM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here

Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  1396.7 #112 9:42PM
  - jacdanfan  9585.5 #3 6:08AM
- Lilogirl1  123.5 #3096 4:26PM
Thanks! DW fans appreciate you! - LeighMouse  17.9 #0 7:58AM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR

2. uscdisneyteacher

3. Dave

4. BaseballMickey_CM

5. Duchess_SMK

6. Plumiegirl

7. HandMeAChurroImmaFaint

8. Stitch_Legacy

9. Winnie111286

10. pikarich


This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  3440.1 #39 9:51PM
FINALLY!  Thank you!  - MadameLeota  3440.1 #39 2:34PM
is this just a standing thing? Never changes? - DarthFairy  247.5 #1341 8:06PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster

2. Dave

3. jacdanfan

4. Plumiegirl

5. Tom

6. goofygal

7. uscdisneyteacher

8. Melody_CM

9. BaseballMickey_CM

10. CobbPR

Such great people on this list, many who doSo much for the app. 😍😍 - secretagentangel  2422.3 #53 2:09PM
Yay! Thank you! - Song  1868.2 #82 8:50AM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1015.6 #174 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1801.9 #86 10:53PM
  - mckelfam  39.5 #5051 3:09PM
Weeeeee - MommyandBash  277.3 #1036 10:29PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.timonT 8.71 #19  
2.tracsant 7.05 #2  
3.paulapit 6.2 #632  
4.DizneyGirl 5.8 #7  
5.mmddgp 5.75 #9  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Monthly Wait Time Leaders

Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!

Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.

Best of the day
By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!