lakers unofficial
MR-banner600
 922.7 #5 (WDW Qual #94

Nov 19, 2012 2:19 AM  WDW Talk Land
10 more days!! Have a great holiday week, my friends!! ✨✨✨

Yipee!!! Happy Monday to ya. - Maleficent69  124.6 #58 2:42AM
Morn - MickeyandOswald  2.1 #56017 3:08AM
Goodmorning I am really excited for you and your kids. Have a great day - mmddgp  471.3 #15 3:09AM
Looks like toyrific day - MickeyandOswald  2.1 #56017 3:10AM
Yay!!! Good morning, 10 days go fast :)) - Hbrunelli  108.4 #60 3:10AM
Good morning and woohoo!!! On line check-in! YAY!!! - disneycm  612.2 #9 3:16AM
Is it weird that I don't want to do it right away?? I want to savor this moment and make it last, lol!! - mrsincredible  922.7 #5 4:02AM
Nope! Lol! I did the same thing! The hubby thinks I'm a weirdo! Lol! Too bad, he's stuck with me.😜 - disneycm  612.2 #9 4:05AM
Good morning mrs. Your on the down swing. Hope you and your family has a good week also - tomevans13  251.9 #28 3:59AM
Good morning! Someone was photo bombed. Can't decide if it was Woody & Rex or your son!! Have a great week. - jacdanfan  7496.6 #5 4:40AM
Haha, this was only pic # 158 of 1,282!! My little man was just getting warmed up at this point, lol!! - mrsincredible  922.7 #5 4:51AM
Online checkin here you go! - MagicalFamily  58.1 #88 5:27AM
Nice!! - Andrea84  653.6 #8 5:44AM
Yay! Have a great week! - goofygal  7311.9 #7 5:50AM
Finally you are just about to start the single digit dance!!!!!! Yay!!!!!! - ginastuckey  35.6 #114 5:50AM
Good morning. Online check in day has arrived! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  935.1 #3 5:51AM
I'm so excited for you!!!!!! Bring a warm jacket. We brought hoodies for the evening and I've been freezing at night! It's all good though. I'm at WDW!! :) - BagGal  228.9 #31 6:45AM
Thanks for the tip!! - mrsincredible  922.7 #5 6:46AM
I just ordered personalized Disney throws for the kids to have over their legs at night during shows/parades/fireworks!! Did you rent a double stroller for the girls? We are so renting one for ours. They will last 10 times longer if they don't have to walk all day, and it gives them a spot off the ground to sit during parade/fireworks. - mrsincredible  922.7 #5 7:36AM
You lucky duck! - MomWithAJuiceBoxBuzz  1081.1 #140 6:48AM
Love all star - MickeyandOswald  2.1 #56017 7:24AM
Oh Jonah. Can mrs Patricia come with you? Lol your a lucky boy - 5disneylovers  928.1 #4 7:43AM
Yes!! Come go with us!! - mrsincredible  922.7 #5 7:59AM
YAY!!! Almost in single digits!!!! - dxcmama  255.5 #27 8:00AM
Yay so close!! - txdisneymomma  88.3 #69 9:56AM
Woohoo!!! I'm so excited for you😃 - Schramke  458.3 #16 11:34AM
Your getting close !!!! - skcanfield  475.2 #13 11:38AM
Yay! How many days will you be in the happiest place on earth? - islandgirl58  289.6 #21 11:39AM
Not as many as I'd like!!! 6 days this trip. - mrsincredible  922.7 #5 11:54AM
I never saw any Incredibles tribute at WDW? or maybe there is one??? Cute picture btw - otilegna  1842.8 #71 3:55PM

Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I still have not received my credits from the birthday bash? - vegashappyhaunts  97.9 #3436 6:01PM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.4 #1819 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  13.3 #8018 3:57PM
- Yen-Sidious  37.3 #4889 8:46PM
I have done this form multiple times and I never get the points :( - Disney4life  57.6 #4169 10:43PM
Please send a ticket into support and let them know. - HandMeAChurroImmaFaint  4468.6 #20 8:45AM
They helped me get the points. - Winnie111286  2011.5 #61 10:21AM

GOAT EFFECT is finally here for iOS! #SaveTheGoat by knocking the dynamite out of his mouth and see how high you can run your score up! Press on your High Score on the main page to see where you rank in Game Center. Have fun!

- jacdanfan  7496.6 #5 7:44PM
- MadameLeota  1839.4 #72 1:06PM
I just jumped up to 40th - Chumash28  1069.6 #142 9:30AM
- FanOfJack  135.1 #2822 12:25PM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  886.4 #175 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!👍👍✨✨ - TinkerSchelle  1200.6 #119 10:53PM
- mckelfam  30.1 #5337 8:46PM
Loooooved it! - melissa_ficent  318.5 #722 9:57PM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  1019.3 #154 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  665.2 #251 6:30PM
Sounds fun!! - HappyPrincess  25.0 #5800 10:48AM
I have the app so if anyone wants to play a game with me :-) - nelcamp90  29.5 #5376 7:12PM
Just invited you to play - Goofytom  1019.3 #154 1:21PM

Play FlusterWait for iOS while you're in line and see where you rank on the GameCenter Leaderboard!

***I know who has the lowest score!😂 - MadameLeota  1839.4 #72 6:54PM
I'm looking right, and all I see is my dirty car outside of my house - Slotherini  1053.6 #146 5:21PM
216 woot! - goofydad909  1927.3 #67 10:20PM
Wow!  That's impressive!  I'm still in the single digits. - DisLUVney  554.0 #319 9:39PM
Okay I'm at home playing this game and I'm already frustrated!!! But boy oh boy I L❤️VE this games sound effects!!! GREAT JOB @Admin👍😊 - WaltSentMe  324.9 #687 5:52PM
Glad you like it! - Admin  12:19PM
I can't get past the first column.... 😫 - amyb1076  359.1 #574 9:27PM
Welcome to my life lol 98% of the time I can't either - BeatleMike  564.7 #313 8:27AM
Lol but it's addictive 😁 - amyb1076  359.1 #574 8:05PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.mickeynme 8 #48  
2.TheDad 6 #70  
3.CollegeDisneyKnowledgeGrad 5 #3  
4.Schramke 4 #16  
5.disneycm 4 #9  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


Best of the day
By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!