lakers unofficial
MR-banner600
 819.3 #5 (WDW Qual #97

Nov 13, 2012 3:32 AM  WDW Talk Land
Timon and Pumba shirts... our AK attire is complete!! Now to start on our Mickey shirts!!

You did such a nice job!! Love it! 😍 - disneycm  560.0 #10 3:42AM
Thank you!! I took one for the team by putting Pumba on my shirt, lol! Now I get to look forward to all the 'she can clear the Savannah after ever meal' jokes that day from Mr I, the jokester, haha!! - mrsincredible  819.3 #5 3:44AM
Lol!Your hubby sounds like my hubby. They think they're so funny at times. Gotta love them!! - disneycm  560.0 #10 3:49AM
Let him laugh while he can, lol... I got two words for him... Photopass, and Characters. *Muah ah ah ah ahhhh!!* 😈 - mrsincredible  819.3 #5 3:54AM
Muah ha ha ha ha...you're too funny..lol! - mickeynme  153.3 #50 9:44PM
I love Pumba!! Savannah clearing or not, that's the one I'd want!! They're so adorable!! Want me to send you my address now? - BagGal  225.4 #31 3:50AM
Haha!! I would sooo make you guys some if we were going together!! πŸ‘Š - mrsincredible  819.3 #5 3:51AM
2014!!!! πŸ‘πŸ˜œ - BagGal  225.4 #31 3:55AM
πŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ™ŒπŸ™Œ oh yeah!! - mrsincredible  819.3 #5 3:57AM
What a big trip. Oh sounds exciting - 5disneylovers  861.4 #4 6:46AM
Come with us 5DL!!! - mrsincredible  819.3 #5 10:03AM
When in 14? - lala03  67.6 #79 10:14AM
When is everyone getting together in 2014? - Schramke  415.3 #17 10:26AM
Not sure, lets pick a date!! Then we can start working on the hubs'!! Haha!! - mrsincredible  819.3 #5 10:53AM
We are going around the middle of November. Before thanksgiving for sure. We've never been to Disney for Christmas so I can't wait. We are actually go with friends. Their will be about 15 of is and we're all Disney obsessed. I hope I'll get to meet some mw'ers since it seems nobody will be there in jan. please keep me posted if anything is decidedπŸ˜ƒ - Schramke  415.3 #17 11:07AM
Perfect timing!! Love this time of year!! - mrsincredible  819.3 #5 11:23AM
I LOVE WDW in November! November 2014!!! Who's in? - BagGal  225.4 #31 2:04PM
That would be wonderful if a bunch of us could meet in nov 2014!! - Schramke  415.3 #17 2:19PM
Yes. But doubt I will be there. Got to work on hubby to consider changing from August. - 5disneylovers  861.4 #4 4:45PM
Im thinking about going in Nov 2014..i want to see christmas decorations..it would be great to get alot of us together... - dxcmama  238.9 #28 4:49PM
Me me...pick me pick me!! 2014!! Let's all plan a meet-up! It would be an absolute ball! What laughs we will have! :D - mickeynme  153.3 #50 5:47PM
Good morning! Love them! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  871.7 #3 4:39AM
They look great !!!! - skcanfield  470.9 #12 4:39AM
Thank you!!! - mrsincredible  819.3 #5 5:49AM
U got skills Maggie! They look amazing. - yessy  194.2 #38 5:50AM
Those are so cute! - goofygal  6812.1 #7 5:51AM
I can't wait to see what u come up with next ( for my trip) ha ha - 5disneylovers  861.4 #4 6:45AM
Haha!! - mrsincredible  819.3 #5 7:53AM
You know which one I like best! - timonT  257.6 #26 7:39AM
Haha!! I love Timon, too!! - mrsincredible  819.3 #5 7:53AM
Adorable! I love the matching shirts theme πŸ˜€ - JustThinkTink  7.2 #291 12:14PM
They are so cool!! Great job!!! - Tinkerbell1265  441.1 #14 2:12PM
Rak rak rak rak!!! Lol - Hbrunelli  106.3 #59 4:50PM
I am so with you on that. Since I have an in with the owner i think i can get one. Lol I may have to mail the money for the materials - 5disneylovers  861.4 #4 4:52PM
Haha, hmmmmm, maybe.... πŸ˜ƒ - mrsincredible  819.3 #5 4:53PM
LOL, 5DL, you crack me up!! - mrsincredible  819.3 #5 4:53PM
Lol - Hbrunelli  106.3 #59 5:13PM
Wonderful shirts!! Love them!! - mickeynme  153.3 #50 5:49PM

Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I still have not received my credits from the birthday bash? - smanr24  81.2 #3640 6:01PM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.3 #1797 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  12.1 #8186 3:57PM
Hi Admin. Stayed at Hojo on 7/3. Filled out form. Hope you got it. - Winnie111286  1227.4 #105 10:27PM
I was wondering if I should fill out another form? I don't want to duplicate.  - Winnie111286  1227.4 #105 11:19PM
Hi @Admin. I'm hoping you process my form so I can have credits for tomorrow. - Winnie111286  1227.4 #105 1:59PM
- Yen-Sidious  37.3 #4813 8:46PM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  852.3 #176 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1162.5 #116 10:53PM
Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  852.3 #176 3:13PM
I can't wait for the next one to come out this week. - arianwenmcb  212.3 #1702 6:57PM

GOAT EFFECT is finally here for iOS! #SaveTheGoat by knocking the dynamite out of his mouth and see how high you can run your score up! Press on your High Score on the main page to see where you rank in Game Center. Have fun!

- jacdanfan  6958.4 #6 7:44PM
- MadameLeota  1753.7 #71 1:06PM
I got the app just need the stickers now!!!  - WeAreNicePirates  25.5 #5610 6:43PM
I just jumped up to 40th - Chumash28  978.6 #153 9:30AM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  901.3 #163 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  657.5 #251 6:30PM
Sounds fun!! - HappyPrincess  25.0 #5668 10:48AM
I have the app so if anyone wants to play a game with me :-) - nelcamp90  29.4 #5276 7:12PM
Just invited you to play - Goofytom  901.3 #163 1:21PM

Play FlusterWait for iOS while you're in line and see where you rank on the GameCenter Leaderboard!

***I know who has the lowest score!πŸ˜‚ - MadameLeota  1753.7 #71 6:54PM
I'm looking right, and all I see is my dirty car outside of my house - Slotherini  1053.2 #141 5:21PM
216 woot! - goofydad909  1837.3 #66 10:20PM
Wow!  That's impressive!  I'm still in the single digits. - DisLUVney  540.4 #321 9:39PM
Okay I'm at home playing this game and I'm already frustrated!!! But boy oh boy I L❀️VE this games sound effects!!! GREAT JOB @AdminπŸ‘πŸ˜Š - WaltSentMe  324.3 #675 5:52PM
Glad you like it! - Admin  12:19PM
I can't get past the first column.... 😫 - amyb1076  209.3 #1747 9:27PM
Welcome to my life lol 98% of the time I can't either - BeatleMike  511.6 #352 8:27AM
Lol but it's addictive 😁 - amyb1076  209.3 #1747 8:05PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.brittandkell 11 #495  
2.DizneyGirl 9 #8  
3.mrsincredible 8 #5  
4.mmddgp 8 #16  
5.islandgirl58 8 #23  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


Best of the day
Guess what time it is?  Yep, you guessed it, or maybe you didn't LOL!  Holiday gift exchange!!  Here's how it'll work.  If you are interested, please email me at DizneyGirl70@gmail.com.  If you filled out a form last year, all is good, if not, I'll send you one.  I will assign who gets who using random.org and I will email you your MWer before October 31st.  You
By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!