177.5 #52 (WDW Qual #636

Oct 9, 2012 5:45 PM  WDW Talk Land
Lovely resort to take pics of:-) lol...hope you are all doing well..i'm not happy with the change of season where i am.a bit chilly...would someone like to trade their very hot weather with me?? Lol..i love the humidity in Fla..it's so wonderful..i'm not a cold person! :-( lol..hope you all are having a splendid night

Lovely pic!! I'm ready to be there already!! πŸ˜‹ - BagGal  340.9 #25 7:38PM
Not that we're staying at the GF, but we'll visit it! :) - BagGal  340.9 #25 7:39PM
It's so fancy! Great for pictures! The lobby is gorgeous during the holidays with all the decorations! - JetsamsTwin  379.9 #21 7:44PM
I love the lobby!!! We ate at Park Fare last trip and we took pics in front of the huge Christmas tree. Oh, sooo beautiful! How many days for your now, Jalex? - BagGal  340.9 #25 8:03PM
I have to visit whenever i'm at wdw! Lol..wonderful for pics and such a lovely atmosphere. I can't wait to see it at christmas one of these years:-) - mickeynme  177.5 #52 8:20PM
We check in to Saratoga Springs on the 19th! Very excited! I think this is going to be super fun! MNSSHP and there's a bunch of MWers in Disney World! - JetsamsTwin  379.9 #21 8:39PM
OMGsh! 10 days til Go Time!!! Woohoo! πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ - BagGal  340.9 #25 8:55PM
MnM, I think we need to all meet up at WDW for Christmas of 2013! What do you think? Anybody want to pitch in? ;) - BagGal  340.9 #25 8:56PM
I think you'll have a great time!! Sounds so exciting john. I can't wait to see all of your pics...disney,MNSSHP,food and wine (will it still be going on when you're there?),meet-up pics,etc...woohoo! I'm looking forward to your vacation:-) lol - mickeynme  177.5 #52 8:58PM
Oh my gosh! That sounds like SO much fun...i think it would be an absolute BALL...what a hoot..imagine the laughs?? I'm in...for now..lol..no guarantees! Too early to tell anything..haha - mickeynme  177.5 #52 9:00PM
That would be so much fun!! Let's see who we gather up for this...i wish i could just say YES,but then there's family to consider,work,etc.etc...lol..it's a good plan to keep in mind though! How fun would that be?? Lol - mickeynme  177.5 #52 9:03PM
All of those events are still going on! I'm excited to experience the food and wine festival a little more hands on this year. Last year we were at Epcot but sort of rushed through the festival. I'm eager to take some pics of all the events we take part in! Should be a blast! - JetsamsTwin  379.9 #21 9:04PM
Or we could all have a planned meet-up during a certain time...we'll pick a month and go..we'll take pics with trams,safaris,soft soap,5 hr energy drinks,dole whips,frogs...LOL..what laughs:D - mickeynme  177.5 #52 9:06PM
It would be so great to have a major MW meetup during the holiday season! That sounds fun! - JetsamsTwin  379.9 #21 9:07PM
It sounds like a blast!! Enjoy it. You work hard and deserve the break. Only 10 days to go..how awesome:-) yayy..i'm excited for all of u..lol - mickeynme  177.5 #52 9:08PM
It does doesn't it?? Great idea BG! πŸ‘Š - mickeynme  177.5 #52 9:08PM
I'm falling asleep..lol..goodnight! You guys have a good night..and dream disney dreams of future hilarious meet-ups:D - mickeynme  177.5 #52 9:11PM
I'm so looking forward to our trip! I wish all of you were there too! I'll do my best to capture some of the highlights for MW. I hope the weather is beautiful so we can really enjoy everything including the pools! - JetsamsTwin  379.9 #21 9:14PM
Great pic !!! - skcanfield  564.2 #15 5:47PM
Thank you!! - mickeynme  177.5 #52 6:02PM
I'm getting to stay here this trip , Being So last min we are jumping around as bit but I'm fine with it:) - tracsant  1480.2 #2 5:51PM
Nice! You're staying here and where else did you mention? I'm sorry i forgot:-( lol - mickeynme  177.5 #52 6:00PM
Saratoga the first night I won't mention the 2nd because its a non disney park hotel lol then fri thru tues the GF and last night at WL - tracsant  1480.2 #2 6:07PM
Oo shhh..don't mention the other one..blasphemy! Lol..we stayed at the hilton a lot there actually. Not disney,but hey..at least we're there right? Lol - mickeynme  177.5 #52 6:24PM
Have you stayed at the GF before? I did one time. It's not my fave. Rooms are too tiny for us.lol...what's your favorite one? - mickeynme  177.5 #52 6:25PM
The GF though is really beautiful i have to say. Lobby is gorgeous and the whole resort is out of a storybook. You'll have an amazing time. Please take pics. Pretty pleaseeeeeee...with a lot of cherries on top?? Lol:-) - mickeynme  177.5 #52 6:27PM
It's our 1st time there our fave is yachtclub but it wasn't available we usually stay there every trip even if its only a couple days and my fave dvc is blt but again not. Available this time but I'm happy with what we got and the one that's non disney well it's for a non disney park but we always do a night there - tracsant  1480.2 #2 6:51PM
Oo ok..you'll love GF i think. I like blt too. I only visited though. Not dvc members:-( lol. Never stayed at saratoga springs. let us know how you like it. I've never stayed at yacht club either but i would really love to one time. Seems beautiful and i know you love that steakhouse there:-) lol - mickeynme  177.5 #52 6:56PM
GF has such a storybook atmosphere...you'll really love it..just sit in the lobby and listen to the piano..hope you absolutely love it:-) - mickeynme  177.5 #52 6:58PM
I'm excited to stay somewhere new, Saratoga is nice ,it's just so big I feel like I'm at my complex and WL is beautiful , I've enjoyed staying there , I promise to take lots of pics - tracsant  1480.2 #2 7:07PM
Yayyy:-) have a safe flight tomorrow!! Hope you have an absolutely amazing time..update us whenever you can:-) - mickeynme  177.5 #52 8:17PM
Nice pic - 5disneylovers  1152.9 #6 5:54PM
Thank you:D - mickeynme  177.5 #52 6:02PM
Great pic. Someday I'll stay there. - Tinkerbell1265  442.0 #19 6:05PM
Stayed there one time (can't afford to go there now..lol) i like the polynesian better actually. There are so many other great disney hotels i have yet to stay at too. Boardwalk would be nice one year - mickeynme  177.5 #52 6:39PM
Awesome picture - Hendizl  2830.8 #46 6:45PM
Aww..thank you:-) - mickeynme  177.5 #52 6:46PM
I try. U get some good ones,u get some not-so-good ones...but disney is still disney no matter what the pic looks like:-) lol - mickeynme  177.5 #52 6:47PM
I try. I get some good ones,and not-so-good ones...but disney is still disney no matter what the pic looks like:-) lol - mickeynme  177.5 #52 6:49PM
I can't type on these touch screens..messes up everything i type..grr..lol - mickeynme  177.5 #52 6:53PM
You and your phone. Lol it's always doing something u don't want it to - 5disneylovers  1152.9 #6 6:58PM
I know! It has a mind of its own!! LOL - mickeynme  177.5 #52 7:04PM
Beautiful picture Stephanie! It's been very humid in south Florida! Maybe we can trade for a while! - JetsamsTwin  379.9 #21 7:34PM
Thank you! and i would LOVE to trade!! Lol..i can't take being cold..i love the sunshine and heat..i hope this is a mild winter like last yr! Lol - mickeynme  177.5 #52 8:19PM
Very pretty pic!!! Its been alittle chilly here in VA, too...tomorrow its going to get 75 so happy... - dxcmama  333.5 #26 8:28PM
Thank you:-) Nice!! 75 is fine with me..just not lower than 50...brrrr...or 60 for that matter! Lol - mickeynme  177.5 #52 8:56PM

Thanked by:  Hendizl 2830.8 #46  
Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
19206

2. Dave
13532.7

3. Melody_CM
13474.3

4. Winnie111286
12443.7

5. jacdanfan
11394.3

6. Tom
11116.2

7. goofygal
11004.8

8. Plumiegirl
10186

9. ShariRenee
8647.71

10. uscdisneyteacher
7922.89


Such great people on this list, many who doSo much for the app. 😍😍 - secretagentangel  4734.6 #28 2:09PM
Yay! Thank you! - Song  1868.3 #91 8:50AM
 I bow down to you....real fast....like Aladdin drops in front of the Royal Princess, Jasmine! - DisneyMom13  237.4 #1509 1:53PM
Congrats - superdisneyman80  0.1 #102162 8:22PM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here


Earn 1000 Credits for staying at MouseWait Platinum Partner Hotels! Each night that you stay at the Hojo Anaheim 714-776-6120 or the brand new Courtyard Marriott Theme Park Entrance Hotel 714-254-1442 you will earn 1000 Credits! Just send an email to [email protected] after your stay with your confirmation number and check in date, and we will add the Credits to your account! Make sure to mention MouseWait when you reserve your rooms. 

When you support our Platinum Partner Hotels, you help us to improve MouseWait. Both hotels are run by the best management team in the business, and you won't get better service anywhere else!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  244.2 #1429 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  148.0 #2742 3:57PM
@@@Admin I booked with get away today and am staying at the HoJo in December.  Does MW still give the 100 credits or do I have to book with the hotel directly? - dsnylvr1975  173.3 #2350 5:02PM
Good morning @@Admin I submitted a stay at Hojo for 7/2/15.Β  I haven't seen the Credits yet.Β  Would you please check the records?Β  I can resubmit the Form if you need me to.Β  As always, thanks for all your wonderful help. - Winnie111286  12443.7 #4 8:02AM
Admin Thanks - Winnie111286  12443.7 #4 3:18PM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6890

2. uscdisneyteacher
6242

3. Dave
5887

4. BaseballMickey_CM
5853

5. Winnie111286
5558

6. Plumiegirl
5474

7. Duchess_SMK
5399

8. misschurro
5265

9. pikarich
4801

10. Stitch_Legacy
4717



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  4204.1 #35 9:51PM
FINALLY!  Thank you!  - MadameLeota  4204.1 #35 2:34PM
is this just a standing thing? Never changes? - DarthFairy  426.7 #519 8:06PM

MouseWait COUNTDOWN for iOS is here! Countdown the days to your next Disneyland or Disney World trip with our images OR your pics! Your Countdown also displays on Apple Watch and is beautiful on iPhone 6 screens. Secure the discounted launch price for a limited time.

I have the countdown and I love it! - tree320  0.6 #0 9:26AM
Just got it! - Dizkid  457.9 #476 12:29PM
I need to get this  - MisSingAlong  99.3 #0 1:11AM
Doesn't everyone have a countdown clock on the top of one of their pinball machines?  Unfortunately mine is blank because our DL trip was weeks ago :( - awhittle  0.0 #127170 10:15AM
That just means it's time to start planning! πŸ˜€ - AngiMouse  81.6 #3916 1:02PM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. jacdanfan
95000

2. secretagentangel
87300

3. iLOVELUCYnDISNEY
75000

4. DisneyGrandma
65000

5. leopardditz2000
63500

6. Melody_CM
55000

7. debbiev
49750

8. DarthFairy
48950

9. MeridaFan
46130

10. teach67
44250

 

  Well done and congratulations.  Now I know how some people have so many stickers.  Keep up the good work:-) - beentoall  369.8 #0 2:55AM
And they share - suzieq65  111.4 #3405 9:06PM
#10 needs a pic bad! - DarthFairy  426.7 #519 12:42PM
Wow wow wow!!! - stanvoodoo  36.7 #5414 10:52PM
Good job! - antetr95  1894.4 #89 10:48AM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1015.6 #186 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1981.1 #82 10:53PM
Weeeeee - MommyandBash  374.3 #608 10:29PM
Just got a kindle so as soon as I figure out how to work it I'll be buying it. πŸ˜‰ - varela2892  31.2 #5888 2:38PM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  2114.1 #73 6:41PM
Yes, 1 question every 24 hrs was difficult to stick with.  - DisneyMom13  237.4 #1509 6:28PM
Oh πŸ˜‚πŸ˜‚ just realized that post was 2+ years oldπŸ˜‚πŸ˜‚ well people are still taking turns very slowly. Maybe it's the app, not the players.  - DisneyMom13  237.4 #1509 6:34PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  2622.3 #51 6:30PM
Still waiting. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MeridaFan  4243.7 #34 12:59PM
I end up deleting games while in progress due to opponents leaving me hanging FOR-EH-VER!!! - MommyandBash  374.3 #608 12:18PM
It happens, if you want start a game and I'll play you. I take a couple days off a week but I'll finish the games I start. - richiii3  1174.2 #153 2:20PM
@@Admin  Can't keep my games going, other end either not answering or app is stalling. It doesn't forfeit after 24 hrs of not answering. Want to play, but instead spend more time waiting and waiting. Thx - DisneyMom13  237.4 #1509 8:26AM

Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  1538.2 #110 9:42PM
  - jacdanfan  11394.3 #5 6:08AM
  - JediKitty  1076.4 #170 10:32PM
I miss the  - DisneyMom13  237.4 #1509 1:34AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Winnie111286 74.55 #4  
2.otilegna 15.43 #48  
3.DizneyGirl 3.9 #8  
4.tracsant 2.44 #2  
5.mmddgp 1.35 #7  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


Best of the day
By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!