lakers unofficial
MR-banner600
 225.4 #31 (WDW Qual #367

Sep 14, 2012 9:28 AM  WDW Talk Land
*~*61 days*~* Have a great weekend MW friends!!

Yay! Your getting closer! Love your countdown! - lakerck  164.5 #48 9:31AM
Thank you!! :) - BagGal  225.4 #31 2:40PM
Too freaking cute!!! Love your countdown!!!*+.*+.*+. - CinderellaPrincess85  194.6 #37 9:31AM
:) Haha! Thank you!! - BagGal  225.4 #31 2:37PM
Hope you have a great weekend also! I saw this on Pintrest! I thought about doing this one! Yours turned out awesome!! And YAY .. 61 days will be here soon! :-) - JessiBelle22  78.4 #71 9:35AM
Yes, pinterest! I love pinterest! :) Enjoy the cooler weather this weekend! Thank you! - BagGal  225.4 #31 2:39PM
You're getting closer! That's a cute countdown! - JetsamsTwin  379.9 #18 9:41AM
Not as close as you, but yes, closer! :) Thank you!! - BagGal  225.4 #31 2:40PM
Ohh... cute idea!!! Very cute.. - MommyMouseof2  25.0 #133 9:44AM
Thanks! :) - BagGal  225.4 #31 2:41PM
Love the countdown!! You did good! - lala03  67.6 #79 9:52AM
Thank you!! Hugs!!!! - BagGal  225.4 #31 2:42PM
*waves* 69 days for me! Times flying by with school now. Were almost there... - Polynesiangirl  98.4 #62 9:57AM
U made the countdown? Looks awesome! - Polynesiangirl  98.4 #62 9:58AM
Yes, thank you!! Yay! πŸ‘Š fist bump for 60's!! :) - BagGal  225.4 #31 2:43PM
Woohoo! Your countdown is so cute!! - disneycm  560.0 #10 10:26AM
Aww, thanks!! - BagGal  225.4 #31 2:43PM
Getting close. Love your countdown. Any pointers to making it. - Bakerjars  238.2 #29 11:03AM
Thank you!! Are you on pinterest? That's where I got the idea. I just changed it a little. I used flower wreaths that are more like cardboard (maybe chipboard?) instead of the styrofoam wreaths. Also, I covered them with black felt instead of yarn. If you are not on pinterest and you want to make one, let me know and I'll be happy to share how I made this one. - BagGal  225.4 #31 2:46PM
What a cute idea, I love it! - txdisneymomma  83.0 #67 11:16AM
Thanks!! Enjoy your trip!! Have a blast!! - BagGal  225.4 #31 2:47PM
Your closer !!! - skcanfield  470.9 #12 11:32AM
Yes! :) Enjoy your weekend! - BagGal  225.4 #31 2:47PM
Cute idea, I love it! - augustinek  22.0 #146 11:51AM
Thanks!! :) - BagGal  225.4 #31 2:48PM
Great countdown!!!! Soon you'll be at 50! :) - HannahBanana36  46.4 #97 1:09PM
Thank you!! I can't wait to be at 50!! :) - BagGal  225.4 #31 2:48PM
Thanks y'all!!!! I just made it today. :) - BagGal  225.4 #31 2:34PM
Ok did you say you work making me one. Lol I could not hear you. Very nice. - 5disneylovers  861.4 #4 2:35PM
LOL!! Didn't you get it? It's in the mail! 😜 Have a great weekend 5DL! - BagGal  225.4 #31 2:54PM
And, thank you! - BagGal  225.4 #31 2:54PM
Ha ha you too. With all the creativity. Around here I have to inspired. Lol - 5disneylovers  861.4 #4 3:07PM
You should get on Pintrest! It'll very much inspire you! ;-) - JessiBelle22  78.4 #71 3:27PM
What is pintrest? - 5disneylovers  861.4 #4 3:56PM
What is Pinterest? Only the greatest thing ever! Crafter/baker/style/humor paradise! - timonT  257.6 #26 4:01PM
Forgive the informed personπŸ‘ˆ - 5disneylovers  861.4 #4 4:10PM
Lol ... timonT, very true!!! :-) I'll send you an invite if you want to try it out,5disneylovers?! Just need an email for you! :-) - JessiBelle22  78.4 #71 4:13PM
Thanks I texted ya like 59 times sorry - 5disneylovers  861.4 #4 4:21PM
Lol ... It's okay!! :-) - JessiBelle22  78.4 #71 4:27PM
Ohhhhhhh 5DL, you have to get on pinterest! You will love it. MW and pinterest are my absolute faves! There is tons of Disney stuff on pinterest too... crafts, Disney recipes, packing lists, tips, pics, you name it, it's on there! - BagGal  225.4 #31 7:23PM
SOOOOO cute!!!  76 days for us!!  15 days after you guys. - mrsincredible  819.3 #5 3:35PM
Thanks girlie! Yay for 76!! I'll test the waters for ya! ;) - BagGal  225.4 #31 7:24PM
Cute countdown! Just about 2 months to go, yay! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  871.7 #3 4:41PM
Thank you CDKG!! We are so excited!! - BagGal  225.4 #31 7:25PM
Ooo...i love this countdown design...this is absolutely adorableeeeeee. And your countdown number is stunning as well! Lol:D - mickeynme  153.3 #50 9:08PM
Thanks MnM!! Happy Saturday girlie!! - BagGal  225.4 #31 7:36AM
Lol...happy happy Saturday:-) - mickeynme  153.3 #50 6:11PM
Cute countdown πŸ˜ƒ - Schramke  415.3 #17 1:08AM
Thank u!! :) - BagGal  225.4 #31 7:36AM
Very cute countdown! - Andrea84  638.1 #7 5:43AM
Thanks!! :) How was your trip? Your pics were great!! - BagGal  225.4 #31 7:38AM
Thank you, it was great but wish I was still there :) - Andrea84  638.1 #7 5:57PM
I know the feeling! I wonder if anyone leaves WDW feeling satisfied. We always wish for one more day!! Glad you enjoyed your trip! - BagGal  225.4 #31 7:24PM
That's so cute:) - tracsant  952.3 #2 6:15PM
Aw, thanks!! :) - BagGal  225.4 #31 7:25PM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  852.3 #176 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1162.5 #116 10:53PM
Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  852.3 #176 3:13PM
I can't wait for the next one to come out this week. - arianwenmcb  212.3 #1702 6:57PM

Play FlusterWait for iOS while you're in line and see where you rank on the GameCenter Leaderboard!

***I know who has the lowest score!πŸ˜‚ - MadameLeota  1753.7 #71 6:54PM
I'm looking right, and all I see is my dirty car outside of my house - Slotherini  1053.2 #141 5:21PM
216 woot! - goofydad909  1837.3 #66 10:20PM
Wow!  That's impressive!  I'm still in the single digits. - DisLUVney  540.4 #321 9:39PM
Okay I'm at home playing this game and I'm already frustrated!!! But boy oh boy I L❀️VE this games sound effects!!! GREAT JOB @AdminπŸ‘πŸ˜Š - WaltSentMe  324.3 #675 5:52PM
Glad you like it! - Admin  12:19PM
I can't get past the first column.... 😫 - amyb1076  209.3 #1747 9:27PM
Welcome to my life lol 98% of the time I can't either - BeatleMike  511.6 #352 8:27AM
Lol but it's addictive 😁 - amyb1076  209.3 #1747 8:05PM

GOAT EFFECT is finally here for iOS! #SaveTheGoat by knocking the dynamite out of his mouth and see how high you can run your score up! Press on your High Score on the main page to see where you rank in Game Center. Have fun!

- jacdanfan  6958.4 #6 7:44PM
- MadameLeota  1753.7 #71 1:06PM
I got the app just need the stickers now!!!  - WeAreNicePirates  25.5 #5610 6:43PM
I just jumped up to 40th - Chumash28  978.6 #153 9:30AM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  901.5 #163 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  657.5 #251 6:30PM
Sounds fun!! - HappyPrincess  25.0 #5668 10:48AM
I have the app so if anyone wants to play a game with me :-) - nelcamp90  29.4 #5276 7:12PM
Just invited you to play - Goofytom  901.5 #163 1:21PM

Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I still have not received my credits from the birthday bash? - smanr24  81.2 #3640 6:01PM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.3 #1797 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  12.1 #8186 3:57PM
Hi Admin. Stayed at Hojo on 7/3. Filled out form. Hope you got it. - Winnie111286  1227.7 #105 10:27PM
I was wondering if I should fill out another form? I don't want to duplicate.  - Winnie111286  1227.7 #105 11:19PM
Hi @Admin. I'm hoping you process my form so I can have credits for tomorrow. - Winnie111286  1227.7 #105 1:59PM
- Yen-Sidious  37.3 #4813 8:46PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.brittandkell 11 #495  
2.DizneyGirl 9 #8  
3.mrsincredible 8 #5  
4.mmddgp 8 #16  
5.islandgirl58 8 #23  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


Best of the day
Guess what time it is?  Yep, you guessed it, or maybe you didn't LOL!  Holiday gift exchange!!  Here's how it'll work.  If you are interested, please email me at DizneyGirl70@gmail.com.  If you filled out a form last year, all is good, if not, I'll send you one.  I will assign who gets who using random.org and I will email you your MWer before October 31st.  You
By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!