935.8 #8 (WDW Qual #129

Aug 5, 2012 11:21 AM  WDW Talk Land
Finally got this put on, I ordered it back in April. Guess I have been too busy trip planning :)

Soo cute , can't wait to have a family of my own and get me some too . :) - kerielizibeth  10.5 #246 11:23AM
They are fun to have, I love seeing other peoples. - DizneyGirl  935.8 #8 11:24AM
Love them sooooo cute. I have them on my car and front door. - Bakerjars  251.9 #36 11:46AM
Front door, great idea!! I might need one for our sliding door!! - DizneyGirl  935.8 #8 12:05PM
Wow, that's a full Disney house! - CollegeDisneyKnowledgeGrad  1397.0 #3 11:47AM
Yes, it is! My youngest wondering where the two fish and one snail are, lol!! - DizneyGirl  935.8 #8 12:04PM
I love these..so cute:-) - mickeynme  177.5 #52 11:47AM
Very cute! - Andrea84  713.9 #10 11:48AM
Love it! - disneycm  701.6 #11 11:57AM
That's adorable :) - tracsant  1478.4 #2 11:58AM
Love it! So cute they have the animals too! - ncjal  288.4 #28 1:01PM
Where do u get those at? - BBNMickey  20.9 #168 1:04PM
Love it!! - Tinkerbell1265  442.0 #19 1:04PM
Looks awesome! Love it! - JetsamsTwin  379.9 #21 1:18PM
That's really cute!!! Love it! - lakerck  165.1 #55 1:19PM
So cute where did you order it from? - 5disneylovers  1152.5 #6 1:20PM
Awesome!! - mrsincredible  1189.7 #5 1:24PM
I got it on ebay. Lots of choices. Let me know if you want the store I bought it from, I can look it up. - DizneyGirl  935.8 #8 3:30PM
Soooo cute!!! I love it!! - BagGal  340.9 #25 3:44PM
I have mine it is two adults and 6 kids and on the other side I have "my other car is a monorail ". I get more compliments - mmddgp  948.8 #7 4:10PM
haha, I want the one that says my other car is a Doombuggy! - ncjal  288.4 #28 4:16PM
I saw one that was a man and a woman with a pile of money (cuz they had no kids) - DizneyGirl  935.8 #8 4:33PM
LOL!! - ncjal  288.4 #28 4:39PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.otilegna 16.61 #48  
2.tuesday737 9.73 #134  
3.Winnie111286 5.09 #4  
4.DizneyGirl 4.52 #8  
5.missmimi90 3.41 #76  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


Best of the day
By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!