lakers unofficial
MR-banner600
Bturner's MouseWait
Bturner 116.1 #3094 


Bturner
Went to Disneyland at 8 days old, now I'm 22 and I still love it πŸ˜ƒ have a Hercules tattoo and a Beast tattoo. Wanna know more just ask 😊
Member Since: June 16, 2012
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 71.4 #3160
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 1.2
Total Quality Points: 22 #1379
Thanked: 205 times on 25 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 1
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 116.1 #3094 (DL Qual #1379

November 28, 2012 11:24 PM  The Hub
For a snack, WDW has cinnamon glazed almonds that a really good freshly cooked. Disneyland just needs some more variety
I want breakfast served all day! - donnievegas  1132.4 #119 2:09PM
My hubby would love that. - PrincessDuckie  718.8 #213 3:42PM
I tried to like this, but it didn't work. So like! - PeachKay  311.1 #730 6:42PM
YES! - GrumpyPirateDad  1757.7 #68 6:51PM
#cosign - onezerohero  162.2 #2366 6:51PM
I second that idea... . - Apples2  554.3 #303 7:04PM
YES. - Jillian  767.1 #196 9:28PM
I would approve of less turkey legs... Save a Turkey, eat a churro. - MEHlanie_Mouse  1113.7 #121 1:35PM
Yes please!! They are so smelly. And really now, have you ever seen a turkey leg that big? I also hear it's tastes a little game-y to be turkey. I think their Emu legs *gak* - AWholeNewWorld  285.5 #878 11:08PM
Bahahaha.. I tried it once and never again. It was too salty, and just blegh. We shared it and couldn't finish it cause it was just icky.. - MEHlanie_Mouse  1113.7 #121 12:12AM
I've always thought Dippin' Dots would be great at Disneyland! And REAL ones ,not those vending machine types! - HarvesterProducts  232.5 #1423 12:13AM
King Taco or In N Out - LittleStarSweeper  351.6 #572 12:45AM

 116.1 #3094 (DL Qual #1379

September 9, 2012 10:43 PM  The Hub
Add me
Please add me! Thanks! - lovetheland7  164.0 #2341 8:58AM
Oh thank you, please add me. - Lelundrial  457.4 #401 9:15AM
Its okay to go on and on about gals breasts but you can't make a stroke joke. - tluvsviv  13.5 #7590 7:48PM
First off: wrong post and second: they are two completely different topics. I don't think someone with or who knew someone with breasts would be offended whereas someone who had or knew someone who had a stroke could easily be offended. - MightyWhitey  1026.5 #139 8:02PM
ahahahaha that was the funniest backfire ever!!! Please add me for the breasts. - madsdad  1800.8 #66 8:04PM
Dang, I can't believe I missed this one! Congrats to the winner! - mswendybe  193.7 #1930 8:06PM

 116.1 #3094 (DL Qual #1379

August 13, 2012 11:38 PM  The Hub
Can I be your guest 😊
Take video and share it PLEASE! - AKMouse  430.0 #430 12:59PM
The only reason I would go to DL during the week this week.. - PrinceTeaJack  912.0 #159 12:19PM
Indeed :-) - uscdisneyteacher  7108.2 #5 12:23PM
Yep. Impromptu trip for me tonight just to register. - LilSterner  4420.0 #19 3:48PM
what about hanging with me? dont i mean anything anymore? - Radius  502.7 #358 7:10PM
Shhh can't let everyone know when I'm there! It's chaos! - PrinceTeaJack  912.0 #159 11:40PM
That is going to be so cool. Can't wait to see a video. - DisneyVacationLover  343.4 #600 5:13PM
Can I be your guest 😊 - Bturner  116.1 #3094 11:38PM

 116.1 #3094 (DL Qual #1379

August 11, 2012 2:22 PM  The Hub
Thanks everyone ☺
Lovely picture! I can smell the roses from here - leopardditz2000  288.2 #855 1:42PM
Very pretty! Thank you for sharing! 😊 :) - DisneyFanZoe  1106.9 #124 1:43PM
I really like this! - MinnieMousewife  731.3 #209 8:48PM
This is gorgeous!!! - SPandEvLover  2723.4 #34 9:00PM

 116.1 #3094 (DL Qual #1379

August 9, 2012 7:51 PM  The Hub
Please add me it would be awesome to have a necklace :)
Hey guys--sorry for the delay, I was busy finishing up in NYC and packing for my move back to Ithaca. This RAK will end tonight! - KylaShea  626.1 #265 11:23AM
Weren't you interning for Colbert? - MightyWhitey  1026.5 #139 11:36AM
I was :) Finished up yesterday :( - KylaShea  626.1 #265 12:54PM
Awesome, was that you on the show the other day with the group of interns? - MightyWhitey  1026.5 #139 12:55PM
Bahaha, yup, I was in that shot ^_^. We had about two minutes warning, but it was pretty cool that he did that for us! - KylaShea  626.1 #265 1:14PM
oh coooool!!! - HandMeAChurroImmaFaint  3898.8 #22 10:21PM
I thought that was you, gow cool. - MightyWhitey  1026.5 #139 10:43PM
*how - MightyWhitey  1026.5 #139 10:43PM
noooo. you said, "gow." πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - HandMeAChurroImmaFaint  3898.8 #22 10:44PM
Great RAK good luck :) - TINO  379.2 #503 9:59PM
Thank you so much!!!!! Sorry for such the late response! - BubbaLoo  870.6 #168 11:21PM
Can I ask where you got these.. I'd love to get some! - MrsMears  214.6 #1657 11:50PM

 116.1 #3094 (DL Qual #1379

July 20, 2012 3:06 PM  The Hub
Really cute
Great pic - MickeyMouse0312  56.4 #4112 1:46PM
So pretty! 😍😍😍 - Spoonful_O_Sugar  516.9 #338 1:49PM
Awesome picture Heather! πŸ‘ - Dizkid  348.7 #584 3:13PM
Heather! :D you both look gorgeous :) - SoloSiyoNqoba  598.4 #281 3:14PM

Thanked by:  Admin  
 116.1 #3094 (DL Qual #1379

July 11, 2012 10:41 AM  The Hub
JaCk skellington 😝tattoo coming soon
TeaJack9. Bwahahaha! Lol ;) - Darlingwendi  897.8 #161 10:41AM
Lol I knew I was forgetting a jack! I am ashamed I forgot teajack9😳 - LoveDisneyDucklings  28.8 #5275 10:43AM
He's a great Jack too! - MomWithAJuiceBoxBuzz  1022.9 #141 12:01PM
How was this not an Option? ....LOL Aww Thanks Darlingwendi And you're my Favorite wendi :) - PrinceTeaJack  912.0 #159 12:05PM
:-D - Darlingwendi  897.8 #161 12:15PM
WHO? lol - VfxGenie  1504.4 #81 12:21PM
Fixed lol! :) - LoveDisneyDucklings  28.8 #5275 12:42PM
I love Jack Sparrow's looks and charms, And because my son Loves him and thinks he is him lol - MarshaMouse  3691.6 #25 10:57AM
Jack Sparrow is my fave too! - LoveDisneyDucklings  28.8 #5275 10:59AM
Mine too! I swear my son thinks he is a pirate some days. - MomOf2Pirates  223.2 #1534 12:22PM
That's how my lil brother is its adorable! - LoveDisneyDucklings  28.8 #5275 12:41PM
πŸ”₯πŸ”₯Jack Jack - Plumiegirl  7728.3 #3 1:38PM
Lol! Baby on fire! πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ - LoveDisneyDucklings  28.8 #5275 1:45PM
How about Jacque the mouse from Cinderella? That's my fav! - lovetheland7  164.0 #2341 2:58PM

 116.1 #3094 (DL Qual #1379

July 11, 2012 10:54 AM  The Hub
Lol to me the stationary ones are scarier
AAARRRGGGHHHH!!!Those swinging cars scare the hell out of me.  I am not sure why because I love roller coasters and when you hit bad weather in an airplane, but there is something about those swinging cars.  (Shaking fist int he air). - matthewgarcia5  143.8 #2638 10:42AM
I'm the same way. - MXPrincess399  632.7 #261 10:44AM
Me too!! - Flyingtoneverland  188.1 #1997 10:50AM
Did those things once and never again! - snappy  307.2 #754 10:55AM
A slow and leisurely applied torture - MelodyMouse  2681.3 #35 10:55AM
Most definately! - DisneyVacationLover  343.4 #600 10:46AM
I love this ride. I don't know why so many people don't. - NotNKansasAnymor  204.9 #1791 10:54AM
Me!! I love the swinging ones their so much fun I do get scared getting on them but I do it anyways lol - DlandLover89  24.8 #5629 10:56AM

 116.1 #3094 (DL Qual #1379

July 11, 2012 10:34 AM  The Hub
I Still Haven't been to a meet up 😞
I'm one happy gal! πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ - Singernicky  51.4 #4244 11:29PM
You should be I could vouch for everyone of these MWers with you in this picture. They're all great ppl and very good friends. - HanLostLeia  1096.2 #129 11:34PM
It was great meeting you! I hope you had a good time😊. See you soon! - ScubaSteve028  835.5 #175 1:20AM
Love to all!! ❀❀❀ I'm still smiling! 😊 - Singernicky  51.4 #4244 2:16AM
Glad your evening ended on an up note! MWrs to the rescue! - Tom  6408.1 #9 6:39AM
Did Steve offer you a cookie? - Slotherini  1053.1 #136 6:45AM
THIS is what it's about!! 😊 - HandMeAChurroImmaFaint  3898.8 #22 6:53AM
A cookie? Lol no? - Singernicky  51.4 #4244 9:03AM
He offered his Trent. It was really sweet of him because her phone was dying, and so was Steve's.. but Steve was a gentleman, and offered to let her use it, and if his phone died, he's deal with it - because he felt it was more important that she got the charge from the Trent rather than himself. How nice and thoughtful =) - LaTruce  2138.3 #51 11:32AM
Yeah it was really nice of him! Yay for kindness! - Singernicky  51.4 #4244 11:37AM
Thanks Mark. Would you like two tens or four fives? - ScubaSteve028  835.5 #175 11:45AM
Nicky, just making it clear, I am LaTruce (in BLUE)... Just so there's no mix up... I was behaving (mostly).. just making it clear... - LaTruce  2138.3 #51 1:23AM
Mmmmhmmmmm - Duchess_SMK  5550.8 #14 1:25AM
I was not the one in black. That's all I need to make clear. Lol - ScubaSteve028  835.5 #175 1:29AM
Lol - LaTruce  2138.3 #51 1:50AM
I'm not in black either and I'm not the one who shattered the livelihood of the kids behind us on pirates... I was silent most of the night - LaTruce  2138.3 #51 1:51AM
I was surrounded by Handsome Mwers. That's all that matters πŸ˜‰ - Singernicky  51.4 #4244 2:22AM
Does this mean I'm handsome too?! Yaaaay!! LOL - rbeezy  702.9 #218 3:17AM
You are a handsome fella rbeezy don't worry lmao.. - PrinceTeaJack  912.0 #159 6:13AM
sounds like genie was up to no good as usual. - JenInWonderland  1025.6 #140 6:47AM
I was wearing a white shirt. I just put on my jacket for the ride. RBeezy was wearing the black...hmmmm - VfxGenie  1504.4 #81 10:18AM
Genie, RB was wearing navy blue... you were wearing black, Genie. - LaTruce  2138.3 #51 10:23AM
😳It wasn't me, I swear πŸ˜‚ - rbeezy  702.9 #218 10:24AM
It wasn't RB, he was good.. - LaTruce  2138.3 #51 10:30AM
hahahaha... - VfxGenie  1504.4 #81 10:38AM
And I was wearing my "date" outfit lol so uncomfortable! - Singernicky  51.4 #4244 11:52AM
I Still Haven't been to a meet up 😞 - Bturner  116.1 #3094 10:34AM
Oh you see those 4 guys in the picture, yeah make sure those are the last MWers that you'll meet. If you meet them first, may Walt have mercy on your soul. - VfxGenie  1504.4 #81 10:42AM
But why do you only show up to girls' meet ups, Genie? - LaTruce  2138.3 #51 11:10AM
^^^^^ What he said!? lol - Armenda  1135.4 #118 11:13AM
HAHAHA @ Latruce - PrinceTeaJack  912.0 #159 11:34AM
It's a trap! - chris.  2510.4 #41 11:35AM
Looks like lots of fun !!! I hope everyone has a great day !!! - Disneylandgirl1955  42.2 #4541 11:31AM

 116.1 #3094 (DL Qual #1379

July 9, 2012 10:26 PM  The Hub
Your Are correct
What is it of? - Sharkgrrl19  227.6 #1490 9:45PM
Looks like the Beast.... - iyuzMickey  511.1 #348 9:48PM
Your Are correct - Bturner  116.1 #3094 10:26PM

 116.1 #3094 (DL Qual #1379

July 9, 2012 7:48 PM  The Hub
Add me
Omg this is amazing! Please add me :) Thank you. - Jillian  767.1 #196 1:33PM
Add me for Jillian! :) - Jenniferr  506.7 #351 12:26PM
This is the cutest thing I have ever seen! Add me pls! - AshtonLeigh  303.8 #773 1:34PM
Congrats! - proudcanuck  478.5 #376 8:03PM
Yay I won :) thank you every1! I will cherish it! - CheshireAlyCat  223.1 #1539 8:28PM
So cool...Congrats! :) - MissAmericaSings  349.6 #579 10:15PM

 116.1 #3094 (DL Qual #1379

June 29, 2012 4:32 PM  The Hub
I did the hollywood tour with admission to universal studios with a front of the line pass
It will be here before you know it! :) Start a fun countdown! - Armenda  1135.4 #118 4:09PM
Awesome! Congrats! I just paid off our Disney cruise, now just gotta wait 141 more days......  - Goofdog  170.4 #2237 4:30PM
I did the hollywood tour with admission to universal studios with a front of the line pass - Bturner  116.1 #3094 4:32PM
Congrats! It will be here before you know it. - DisneyVacationLover  343.4 #600 4:33PM

 116.1 #3094 (DL Qual #1379

June 29, 2012 9:17 PM  The Hub
What lol you guys are confusing me
...Dave? - susieQzee  540.1 #316 12:51AM
No - Bturner  116.1 #3094 7:15PM
Then who was it? - donnievegas  1132.4 #119 7:20PM
I think susie means is Tigger Dave? - Alicewhoareyou  954.2 #149 7:25PM
LOL Should we let him in on it? - susieQzee  540.1 #316 7:27PM
Last time I asked if Dave was Tigger I got told! Bahaha Tigger is REAL. - Alicewhoareyou  954.2 #149 7:28PM
What lol you guys are confusing me - Bturner  116.1 #3094 9:17PM
They are asking if Tigger is being played by Dave. - aidensmama  340.1 #608 9:18PM

 116.1 #3094 (DL Qual #1379

June 29, 2012 7:15 PM  The Hub
No
...Dave? - susieQzee  540.1 #316 12:51AM
No - Bturner  116.1 #3094 7:15PM
Then who was it? - donnievegas  1132.4 #119 7:20PM
I think susie means is Tigger Dave? - Alicewhoareyou  954.2 #149 7:25PM
LOL Should we let him in on it? - susieQzee  540.1 #316 7:27PM
Last time I asked if Dave was Tigger I got told! Bahaha Tigger is REAL. - Alicewhoareyou  954.2 #149 7:28PM
What lol you guys are confusing me - Bturner  116.1 #3094 9:17PM
They are asking if Tigger is being played by Dave. - aidensmama  340.1 #608 9:18PM

 116.1 #3094 (DL Qual #1379

June 22, 2012 10:35 PM  The Hub
You have to ask a cast member too see it, it's on the side of the mansion near the horse carriage
When I went back there a CM was on the phone around the corner talking about how he needs a oil change on his car lol - Bturner  116.1 #3094 10:41PM
It's not really necessary to ask anyone. You just walk up the stairs on the right by the exit and turn right again and it's along the side of the Mansion. We should have a HM meetup sometime and everyone can go back and see it. That would be fun! - CMJenKWorth  125.0 #2924 1:49AM
We were scolded by a CM when we went up without asking once. We had gone up before without anyone saying anything. But that one day we were told that we needed to ask first. - vernswifevickie  399.4 #477 5:49AM
I felt bad for them, we asked and she was really nice, but someone else came back she told them to leave and not to come back w/o asking, then she escorted them out. :β€’{ - adisneyfamily  680.4 #230 8:43PM
We saw this yesterday for the first time, and didn't ask permission.  No CM was around.  Ooops, my bad!!  Will ask next time! - Willierose  1938.5 #62 8:49PM

 116.1 #3094 (DL Qual #1379

June 22, 2012 10:41 PM  The Hub
When I went back there a CM was on the phone around the corner talking about how he needs a oil change on his car lol
When I went back there a CM was on the phone around the corner talking about how he needs a oil change on his car lol - Bturner  116.1 #3094 10:41PM
It's not really necessary to ask anyone. You just walk up the stairs on the right by the exit and turn right again and it's along the side of the Mansion. We should have a HM meetup sometime and everyone can go back and see it. That would be fun! - CMJenKWorth  125.0 #2924 1:49AM
We were scolded by a CM when we went up without asking once. We had gone up before without anyone saying anything. But that one day we were told that we needed to ask first. - vernswifevickie  399.4 #477 5:49AM
I felt bad for them, we asked and she was really nice, but someone else came back she told them to leave and not to come back w/o asking, then she escorted them out. :β€’{ - adisneyfamily  680.4 #230 8:43PM
We saw this yesterday for the first time, and didn't ask permission.  No CM was around.  Ooops, my bad!!  Will ask next time! - Willierose  1938.5 #62 8:49PM

 116.1 #3094 (DL Qual #1379

June 21, 2012 8:39 PM  The Hub
Thanks guys :) the one above it is the gold medallion ( symbol of the gods) from hercules
Omg I love it! - Beautylovesherbeast  33.9 #4961 7:23PM
I love Beauty and the Beast!. And this tattoo is pretty awesome. - loved26LovesDLand  186.9 #2010 8:44PM
I love Beauty and the Beast!. And this tattoo is pretty awesome. - loved26LovesDLand  186.9 #2010 8:44PM
One of my best friend's favorite character is The Beast. She would love this! She is also obsessed with Hercules... great minds think alike! - thelittlestmouse  90.4 #65 9:08PM
I'll also post a picture of the Hercules tattoo :) - Bturner  116.1 #3094 9:36PM

 116.1 #3094 (DL Qual #1379

June 21, 2012 8:31 PM  The Hub
Add me please something quirky :/ hmmm oh I have two Disney tattoos and I always wear a different pair of Mickey boxers to the park lol
Please add me; Quirky our last name is Ginocchio. Yes the hubby is half Italian and has a nice Italian nose!!! - rexy650  256.1 #1149 4:06PM
She wins! - MelodyMouse  2681.3 #35 4:07PM
^^Hahahaha - Willierose  1938.5 #62 4:12PM
My vote is for her too!!! I love it! πŸ˜‚ - LostUndertheSea  458.9 #397 8:29PM
Please add me! Thank you! - idisney_fan  24.1 #5715 10:22PM
add me please. quirky: the scariest scene when i was a kid was dumbo's pink elephant scene. - Radius  502.7 #358 3:43PM
Good to see your smiling face again - CaptnSparrow  620.9 #269 10:53AM
YEAHHHH! I'm so excited. Thank you so much from the Ginocchio family!!! - rexy650  256.1 #1149 10:05AM

 116.1 #3094 (DL Qual #1379

June 20, 2012 7:35 PM  The Hub
Very good lol
Tomorrowland? - SavCat  7.6 #10838 7:20PM
I concur. Tomorrowland Station to be exact - CM_Shadowgamer  2317.0 #46 7:23PM
Very good lol - Bturner  116.1 #3094 7:35PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword