lakers unofficial
MR-banner600
JoGa89's MouseWait
JoGa89 6.7 #11757 


JoGa89
Member Since: May 31, 2012
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 0 #0
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 0.5
Total Quality Points: 2 #5018
Thanked: 3 times on 1 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 0.78
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 6.7 #11757 (DL Qual #5018

December 8, 2012 11:21 AM  Disneyland Talk Land
My boyfriend surprised me this morning for our anniversary with the cinderella mitror ive been looking for forever!! 😄
Aww good boyfriend. Hard to find those mirror nowadays. - liltravieza87  132.1 #2813 11:25AM
I know! I was looking forever for that mirror! - JoGa89  6.7 #11757 11:26AM
Awwww that's on my Christmas list!!! - 619HeatherMouse  246.6 #1245 4:57PM
nice! - MrMOMzers  4446.8 #18 5:13PM
is that the compact mirror? and where do they sell? TIA. - MrMOMzers   4446.8 #18 5:15PM
Sephora in DTD. Maybe you can find them at other Sephoras too? I haven't checked. - IDVandalSkipperCM  2048.3 #53 5:32PM
Sephora has a product locator on their website. There are other stores that have them as well. Closest one to me is dtd. - aidensmama  340.1 #605 5:41PM
cool thx! - MrMOMzers   4446.8 #18 8:51AM
Your boyfriend is sweet. Great gift! - RapunzalK  195.8 #1910 5:42PM

 6.7 #11757 (DL Qual #5018

October 27, 2012 8:00 PM  Disneyland Talk Land
Done with my pumpkin!!! :D
That's sweet - nirvanaboy  44.9 #4441 8:02PM
Very cool work!! - JustGoofyDad  2184.0 #49 8:02PM
very nice...thank you for sharing... - OOGIE_BOOGIE_MOM  140.8 #2689 1:52AM
Good job! - dumbbunny  624.1 #265 4:55AM

 6.7 #11757 (DL Qual #5018

September 30, 2012 10:51 PM  Disneyland Talk Land
My 12 year old sister has gotten really good at making polymer clay earrings and keychains. She made me these and told me they are for our next trip! :) oh how she made my day :)
Those are adorable ! Great work.. - DisneyMe2Death  865.9 #168 10:53PM
Very cute! - AshleyLynn22  791.2 #183 10:55PM
Those are really cute very creative - mayorquin09  5.4 #14228 12:00AM
those are super cute! - mochamistie  272.8 #990 12:15AM

 6.7 #11757 (DL Qual #5018

September 27, 2012 9:02 AM  Disneyland Talk Land
Just got to school and realized how beautiful the weather is today! Makes me want to be at DL enjoying a frozen banana! 😊
O_o - PrinceTeaJack  911.2 #157 9:05AM

 6.7 #11757 (DL Qual #5018

August 19, 2012 5:44 PM  Disneyland Talk Land
Watchinng the lion king on Abc! :)

 6.7 #11757 (DL Qual #5018

July 11, 2012 8:45 AM  Disneyland Talk Land
Goood morning MW! :) Woke up this morning, drove to school and then came to find that its is very nice DL weather!! Its torture that i cant be there! But for all you MWers at the parks today, have a good one on me! :)
I feel your pain lol!! Im heading to Class soon as well - Luvvdisney  379.2 #502 9:17AM
Lol its torture!! Lol But have a good day in class :) - JoGa89  6.7 #11757 10:07AM
You too! Art history class....not too painful - Luvvdisney  379.2 #502 12:32PM

 6.7 #11757 (DL Qual #5018

July 10, 2012 10:16 AM  Disneyland Talk Land
At school listening to presentations.... But im just daydreaming with being in DL. ❤
Pay attention at school. Get a good education. Get a good career going. Make that money. Be able to afford an AP every year for the rest of your life. - LaTruce  2138.3 #50 11:59AM
Yes! - MelodyMouse  2681.3 #35 12:10PM
That's my game plan! - nickb92  69.6 #3796 12:17PM
I wish I would of met you sooner Latruce. that advice would of help me. Oh well =( - VfxGenie  1504.0 #80 12:23PM
Yep first day of class for me too good thing it's not till noon - HanLostLeia  1096.2 #123 10:29AM
Lol!!! That's all I was doing during class yesterday - Luvvdisney  379.2 #502 11:22AM
education first :) MW rule, sorta - HandMeAChurroImmaFaint  3411.0 #26 11:32AM

 6.7 #11757 (DL Qual #5018

June 16, 2012 8:48 PM  Disneyland Talk Land
Watching Cars on abc! Makes me want to be at DCA right now!!
Me 2!!!! - kodaruiz  9.6 #9163 8:51PM
I think that's the idea - ScooterMike  1961.4 #58 8:51PM
Me too. I am excited going in two weeks - calme2  6.2 #336 12:07AM
I'm feeling the same way.  LOVE all the looks at Cars Land! - msdizmaui  582.0 #287 12:38AM

 6.7 #11757 (DL Qual #5018

June 10, 2012 9:40 PM  Disneyland Talk Land
Look at what my little sister just made me!!!! Best earings everrr!! ^.^ love her!!

 6.7 #11757 (DL Qual #5018

June 10, 2012 7:37 PM  Disneyland Talk Land
Watching Aladdin with my dad 😊 but then he says "the show at DCA is better, i wish i was there now" I hope he's thinking of going to DL and taking me with him soon!! 😱 haha
The seed has been planted.  Nurture it, and watch it bloom!  (In other words, keep on your dad about this, and it could happen.) - susieQzee  539.7 #313 9:17PM

 6.7 #11757 (DL Qual #5018

June 7, 2012 9:46 AM  Disneyland Talk Land
Me: *wakes up and checks MW* BF: "babe stop stalking DL" ME: "im not stalking DL! Im getting mu magic fix for this morning and hoping someone posts up a picture of a puneapple whip real quick bc im craving one" lol So can someone do me a favor and post me a pic of a tasty whip and make my dayyy? :) please and thank youu! 😊
Whip it, whip it good - PrincessKristin  780.2 #188 9:47AM
My husband's the same way . I start to laugh at anything and he asks whats happening on that Disney mouse teeth face thing. He refuses to call it mousewait coz he's jealous I spend more time on it then to him. - maxinerenton  422.7 #438 10:18AM
Lol yeah exactly how my bf is! Lol But i tell him to take me to DL and that way i wouldnt be on MW so much lol but he just stay quiet haha - JoGa89  6.7 #11757 11:28AM

 6.7 #11757 (DL Qual #5018

June 1, 2012 8:02 AM  Disneyland Talk Land
Hey you guys! Im new to MouseWait but so far i love it! Im a big Disney fan! I go to disneyland almost every year and this year im just waiting for all the construction to be done for me to go visit! But so far you guys' posts are getting me excited! Glad i found this app!! 😁
Hi! I use the app to get my Disney fix when I can't be there too :) - Gimmer  278.9 #922 8:49AM
Hello and welcome to your new addiction! :) - Oinker34  1076.1 #125 8:03AM
Welcome!! - JLAC  214.4 #1653 9:49AM
Hello, hola, bonjour, ciao, guten tag, ni hao, konnichiwa, aloha! Welcome to MW!👋😁 - Miss-E-Mouse  1310.0 #93 10:20AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.apesandmonkeys 252 #4  
2.eviljules 194 #197  
3.UTDISNEYFAMILY 154 #143  
4.grumpypapa 82 #66  
5.Coaster 65 #1  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword