lakers unofficial
MR-banner600
mickeymousehands's MouseWait
mickeymousehands 4.8 #16846 


mickeymousehands
Member Since: March 04, 2012
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 0 #0
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 0
Total Quality Points: 1 #6957
Thanked: 4 times on 4 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 0.44
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 4.8 #16846 (DL Qual #6957

August 17, 2012 9:29 AM  The Hub
So crazy😍 you are so lucky!!:)

Tagged in: Attractions  
😍😍😍 So pretty! - Sweet_Irish_Cream  3872.8 #25 8:29AM
Love that this is still on page 1 😊 - Sweet_Irish_Cream  3872.8 #25 10:37AM
That is beautiful!! - WishIWereThere  258.3 #1162 8:31AM
Ah-woooo! I love this picture :) - FrankenweenieVelinee  1573.4 #85 7:41PM
Sooo amazing! - Goofy24  174.0 #2207 7:47PM

 4.8 #16846 (DL Qual #6957

July 2, 2012 12:09 PM  The Hub
Pick me, pick me!:) add me please:D

Very cool! No need to add me though :) - fabian777  275.6 #988 10:14AM
Add me please. Thank you. πŸ˜ƒ - Duchess_SMK  5778.4 #14 10:16AM
Ooooo, add me please!! My car needs a new neclace to hang on the rear view mirror, this would be perfect!! - GoofyMom77  637.5 #267 8:02PM
Add me please....TY - PrincessSassy  278.5 #960 9:27PM

 4.8 #16846 (DL Qual #6957

June 4, 2012 8:45 PM  The Hub
Awesome pic:) but the Mickey sweater:o where did you buy that??

let's play spot the nicole. - nicoleface  1749.9 #76 1:21AM
😱it's like the couch picture all over again πŸ˜‚ - rbeezy  702.9 #231 1:38AM
that couch thing scared me but this was hilarious! - crustle  705.4 #229 2:25AM
what couch picture?? wait, i don't know if i wanna know. - nicoleface  1749.9 #76 2:57AM
Me too! I wanna know! - Aquata  292.3 #866 3:11AM
 I just noticed you! - thestalkerNIN  362.4 #564 7:25AM
Lol you guys don't remember when it was posted in the lounge?! It was one of those shock pictures that go with "when you see it..." πŸ˜‚ - rbeezy  702.9 #231 8:50AM
Awesome pic:) but the Mickey sweater:o where did you buy that?? - mickeymousehands  4.8 #16846 8:45PM
World of Disney in Downtown Disney lol - rbeezy  702.9 #231 8:50PM
Oh wow thank you so much:) its so cool!!:D - mickeymousehands  4.8 #16846 8:53PM
You know that's a kids sweater... - BaseballMickey_CM  6350.9 #12 8:59PM
kids size??? perfect! I can fit into it. i know where i'm going tomorrow! - MaidMiriam  305.1 #790 9:07PM
@BBM I was delusional enough to think I would fit πŸ˜‚ - rbeezy  702.9 #231 9:13PM
I call it the crustle sweater :D - SleepyTortuga  288.4 #887 9:17PM
Wait.. You bought that? I thought it was Crustle'sπŸ˜‚ - ScubaSteve028  835.7 #188 9:18PM
@sleepyTortuga @scubaSteve I was inspired by @crustle's fashion sense, so in her honor I bought it!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - rbeezy  702.9 #231 9:19PM
How much? :D - iFramedRogerRabbit  1958.0 #65 9:24PM
Hahaha yeah I thought he stole Crustle's sweater too.. - MEHlanie_Mouse  1114.4 #133 9:53PM
hahahaha The Crustle Sweater. I have to get me one! - TheNewTrent  748.0 #215 9:59PM
Like 40 bucks - PrinceTeaJack  923.2 #166 10:07PM
I love the Mickey sweater. I would wear it too. And I have her Disneyland sweater, in brown. It is my favorite! - MousekaNinja  414.7 #469 10:07PM
@IFRR MSRP is: $34.95, but the Premium AP Discount brought it to $30.13 - rbeezy  702.9 #231 10:23PM
I first saw @GlassSlippers wearing it and have wanted it for myself since then. But they rarely have size XL available, and once I did find one, of course it didn't fit me. Same story with the Tigger costume hoodie that was out around Halloween. Why can't they make adult sizes? Sure, the Buzz Lightyear and Pirates costume hoodies came in both child and adult sizes, but why not Mickey and Trigger? /rant - brian!  282.6 #932 11:57PM
@Manong (lol kuya) i've been told that sometimes the sizing on some of the sweaters is off. I may have gotten lucky getting a sweater with a bigger cut. I'm gonna try on the other XL sizes tomorrow at World of Disney, they had a whole rack of them. - rbeezy  702.9 #231 12:04AM
Haha (ading), they all looked the same size/fit on me. And of course, I meant "Tigger," but didn't catch the autocorrect. Now Tigger is in my dictionary. *Tigger giggle* - brian!  282.6 #932 12:12AM
@Manong I get what you mean! I love the Disney T-shirts, shirts and sweaters but all of te cool ones are in the children's section. But I do agree with rbeezy that some of the sizing is off. Not all tho. Some shirts or sweaters don't even come in the Large or XL πŸ˜” mediums can be too small at times too. Disney needs to make cooler clothing for adults, not just the touristy clothes-I do like some of the styles but they are very limited. - gigibunny2  242.8 #1336 6:56AM
Thank you for welcoming my husband and I! We had a great time :) - Mickeymouse28  367.1 #554 12:57AM
Said by no one ever! - AshleyLynn22  791.2 #198 11:54PM
HAHHAA!! πŸ˜‚πŸ‘Œ - rbeezy  702.9 #231 12:27AM
Lol I was wondering why this got bumped!?! - Miss-E-Mouse  1388.8 #97 12:34AM
Did I bump this?! πŸ˜‚ Weird! Lol. My bad - AshleyLynn22  791.2 #198 12:37AM
Hahahaha - LoneRAYnger  4236.5 #23 12:42AM

 4.8 #16846 (DL Qual #6957

May 19, 2012 2:41 PM  The Hub
Can I just have half a cup please?

Gorgeous shot! I'll have another please! - jacdanfan  7496.8 #5 2:22PM
Nice shot :) - susieq  118.3 #3099 2:26PM
So, I guess both Tea Parties will eventually leave you feeling woozy! LOL - elmickeyman  215.0 #1690 2:40PM
Can I just have half a cup please? - mickeymousehands  4.8 #16846 2:41PM

 4.8 #16846 (DL Qual #6957

May 8, 2012 10:37 PM  The Hub
That looks so delicious:D yum yum!!:)

So unfair seeing this...right now. I love icing! - HotDiggityDogDaddy  1113.1 #134 10:34PM
Ha! I thought I saw double comments. It was yummy. - idisney_fan  24.1 #5925 10:37PM
So unfair seeing this...right now. Love the cinnamon rolls.  - Jewelz  528.3 #342 10:33PM
That looks so delicious:D yum yum!!:) - mickeymousehands  4.8 #16846 10:37PM
Mmmm next time ima try it is it really sweet I don't wanna need a shot of insulin, lol - vkyguzman  19.0 #6639 10:55PM

Thanked by:   SylSnowWhite  
 4.8 #16846 (DL Qual #6957

May 7, 2012 12:14 AM  The Hub
Add me please:) I need something for my keys:) please please:D

i don't need one but awesome RAK! bump for other people! - nicoleface  1749.9 #76 11:42PM
Please add me !! - xocece33  9.8 #9566 12:11AM
Once again, no response from Beautylovesherbeast so now the new winner is DNERD!!!!! Please respond within the next 24 hours and you will win one of the RED lanyards!!!!! - jonagurcia  264.6 #1106 9:18PM
No response from dnerd. The new winner is Sapphire!!! Please respond by 10 pm tomorrow and the lanyard is all yours. :) - jonagurcia  264.6 #1106 10:07PM

Thanked by:   toniasmith  
 4.8 #16846 (DL Qual #6957

May 5, 2012 9:30 PM  The Hub
Hahaha:) cool pic. Am I the only one that plays either a) try to pop it or b) protect it for as long as you can?

Wow i love bubbles!!!!!! - tinksgirl  3.7 #23495 9:28PM
❀ - veronica619  517.7 #351 9:28PM
Oh how neat :) I just got bubbles for my grandson...he's only 8 months so I blow the bubbles for him of course but he LOVES them 😊 - cdeley  471.0 #396 10:41PM
Wow! How did you get that? The colors on the bubble are do clear!!! - Boundin  535.4 #335 10:45PM
It's with my Canon DSLR 😊 - Sweet_Irish_Cream  3872.8 #25 10:46PM
I now know what camera is on my wish list! Now all I need is your expertise and creativity!!! - Boundin  535.4 #335 10:54PM
You focused on the bubble perfect - E-Ticket  1189.3 #120 9:43AM

 4.8 #16846 (DL Qual #6957

May 5, 2012 12:47 AM  The Hub
Hahaha!!:) this is an awesome picture:D

It's Juan Solo - fiveeye  218.8 #1630 11:48AM
he totally looks like my Tio Paco - SammyJo  348.7 #602 12:26AM
It's Juan Solo - fiveeye  218.8 #1630 11:48AM
I'll be dressed like this at the park today - fiveeye  218.8 #1630 4:38PM

 4.8 #16846 (DL Qual #6957

May 3, 2012 1:57 PM  The Hub
She's a keeper:)

Sounds like you have a great girlfriend! - Admin 1:59PM
She is amazing Admin! - NeverlandClub  376.1 #537 3:06PM
she bought me one also...she is awesome
- Dave  11842.8 #2 2:59PM
She bought me one too. But she missed the add name tab. - Mouse4life  1293.1 #106 3:05PM
Awesome! Just make sure you don't lean on my stroller again so I don't yell at you and you have to post how stupid I am again. Ok? And in case you don't know I am joking! - Deltachiq  1222.6 #114 1:07PM
Rude - HanLostLeia  1096.8 #137 1:09PM
Hahaha i know, but yes ill avoid your stroller. And HanNLeia, who are you talking about? - NeverlandClub  376.1 #537 1:11PM
My friend Deltachiq - HanLostLeia  1096.8 #137 1:22PM
Just don't mention strollers at all--that word gets MW all riled up! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Spoonful_O_Sugar  551.3 #320 1:25PM
Ill never mention the S word - NeverlandClub  376.1 #537 1:34PM
Lol - Spoonful_O_Sugar  551.3 #320 1:43PM
You guys need some leather vests - Mouse4life  1293.1 #106 2:00PM
Haha I was trying to think of a club name for mini meet ups. The Stroller Gang!! Thanks For inspiring me!! - Deltachiq  1222.6 #114 2:41PM
She's a keeper:) - mickeymousehands  4.8 #16846 1:57PM

 4.8 #16846 (DL Qual #6957

April 29, 2012 8:40 PM  The Hub
Why must you tease us with that delicious looking food?:p

Mmm!! That pasta is so good!! - RCmom  5220.4 #15 7:46PM
omg this looks good what is this - Happybrandison  242.5 #1339 7:52PM
Same question! Looks delicious - KylaShea  629.1 #273 8:01PM
That looks very good!!  This area in DCA has some pretty nice food options! - Willierose  2035.6 #58 9:30PM
MMM carbs! - ernaleee  137.8 #2779 10:16PM

 4.8 #16846 (DL Qual #6957

April 30, 2012 7:13 AM  The Hub
Oh oh!!:D Add me for the Mickey one:) please please:)

Those are such cute bags!! Please add me for the Mickey bag, thank you. - kgmommy  252.0 #1220 5:13PM
Those are so cute, add me please :) - PaintingTheRosesRed  433.9 #437 5:06PM
For either one. - PaintingTheRosesRed  433.9 #437 5:07PM
Congrats to the winners!! - RCmom  5220.4 #15 2:19PM
I'm a winner, I'm a winner! :) - katiesarahmommy  224.5 #1560 3:48PM
Yea! I got your DM and will send your bag soon. Congrats to you! - LaPearleNoir  1249.1 #108 5:26PM

Thanked by:   dimplesdanie   Berliozgrl  
 4.8 #16846 (DL Qual #6957

April 22, 2012 1:45 PM  The Hub
Lol poor ducky:(

Lol poor ducky:( - mickeymousehands  4.8 #16846 1:45PM
"Swim away, swim away!!" - disneymommy0910  234.4 #1429 1:56PM
you just made me laugh! lol - MagicalLand  414.2 #470 1:59PM
Security...we have a duck in trouble...I repeat, a duck in trouble.
- VeloMouseGirl  549.8 #323 2:02PM

 4.8 #16846 (DL Qual #6957

May 7, 2012 12:28 AM  The Hub
I have actually tried about everything and I still did not find anything that would at least give me some clue as to how it starter or why for even that matter, but thank you for the feed back:)

That is because there is no story. - JungleBum  1014.9 #156 7:49AM
Check out HojoAnaheim's posts...He wrote an article about it. :)
- Armenda  1135.5 #129 7:23AM
That is because there is no story. - JungleBum  1014.9 #156 7:49AM
I have actually tried about everything and I still did not find anything that would at least give me some clue as to how it starter or why for even that matter, but thank you for the feed back:) - mickeymousehands  4.8 #16846 12:28AM

Thanked by:   toniasmith  
 4.8 #16846 (DL Qual #6957

April 17, 2012 2:21 PM  The Hub
Oh Wow cool effect!!:) what app is that?

Oh Wow cool effect!!:) what app is that? - mickeymousehands  4.8 #16846 2:21PM
Cartoonatic it's a real cool app! Thank u - chrissmooth  17.4 #6935 4:27PM
Cool pic - PinkElephants  745.6 #217 4:46PM
Is that Lil Jon? YEAH!!! OK!!! - Chumash28  1069.6 #142 4:47PM

 4.8 #16846 (DL Qual #6957

April 16, 2012 8:32 PM  The Hub
Who is this guy? An why is he "infamous"?

Bahaha why did you ever accept him - Villescas8  601.0 #291 8:00PM
i did BEFORE i knew. Then 86'd him. then he came back!!! - HandMeAChurroImmaFaint  4468.6 #20 8:02PM
He tried to add me but something was fishy from the start. 🐟🐟🐟 - Villescas8  601.0 #291 8:04PM
but you, him, and i were gonna be an awesome trio, bud! - HandMeAChurroImmaFaint  4468.6 #20 8:05PM
Haha churrov8powers - Villescas8  601.0 #291 8:08PM
hahaha! V8ChurroFossilPowers85in20zone - HandMeAChurroImmaFaint  4468.6 #20 8:10PM
Just try to steal my Musketeers and see what happens... - cynDOLEwhip  1175.5 #123 8:33PM
haha cyndel, the one that began his downfall lol - Villescas8  601.0 #291 9:08PM
Who is this guy? An why is he "infamous"? - mickeymousehands  4.8 #16846 8:32PM
And* - mickeymousehands  4.8 #16846 8:32PM
He was a tool/freak with multiple personalities! - donnievegas  1132.4 #131 8:36PM
Who is this guy? An why is he "infamous"? - mickeymousehands  4.8 #16846 8:32PM
And* - mickeymousehands  4.8 #16846 8:32PM
He was a tool/freak with multiple personalities! - donnievegas  1132.4 #131 8:36PM
Bahahahah! This fool DM'd me saying that I was being rude and immature and that I should leave the app...THEN tries to add me on MT. psh, glad he's gone! 😁 - PrincessMacyCM  535.5 #334 9:11PM

 4.8 #16846 (DL Qual #6957

April 13, 2012 12:57 PM  The Hub
How can I get one of these??:) so awesome

I hope they release the Indiana Jones, Jungle Cruise, and Treehouse ones soon!!!!  Those are the ones I really want!
- IDVandalSkipperCM  2208.8 #53 11:11AM
On the Disney website they usually tell you 2 months ahead on the upcoming pins! Hope it helps! I love these pins 😊 - HakunaMatata  327.5 #675 2:42PM
Thanks for posting for us! Very informative!!!!  - iamdugsmaster  878.7 #179 11:09AM
I'm not a pin collector, but I really like these. - MoonWillow  380.9 #525 1:11PM
Thanks for the info. Hoping to get the Dumbo this weekend😊 - Willierose  2035.6 #58 3:23PM

 4.8 #16846 (DL Qual #6957

April 13, 2012 12:55 PM  The Hub
So lucky!!!:) good luck:D

Thanks everyone!! I know he has been talking about wanting to work there forever :) I hope he can make dreams come true :) - BubbaLoo  870.6 #184 7:54AM
GL Chris! - Jacqueline  580.0 #305 3:51PM
Good luck bro, I'm sure you'll breeze through the interview!!! - VADERonSOARIN  540.7 #329 4:54PM
Pulling for you guys, good luck! - ATankNamedFrank  317.8 #728 12:37AM
Good luck! How exciting! - melissa_ficent  318.5 #722 12:43AM

Thanked by:   ThatGuyFrom858   MickeyMoose33  
 4.8 #16846 (DL Qual #6957

April 12, 2012 7:38 PM  The Hub
Wow how cool!:)

Great pic! You keep killin' it with these awesome pics Chris! - LBChica  2025.7 #59 7:35PM
Blurry Ghost-like people! Ahhhhh run for your lives! πŸ‘» Lol jk! - iPoca.  916.9 #168 7:37PM
Always love a Chris picture! - Mrs.mouse  517.1 #353 9:32PM
Pretty! - SueBayou  2019.4 #60 9:34PM

 4.8 #16846 (DL Qual #6957

April 12, 2012 7:25 PM  The Hub
:D this is a great picture!

Beautiful indeed! - VeloMouseGirl  549.8 #323 7:14PM
Indeed : ) - uscdisneyteacher  7223.1 #8 8:07PM
Agreed - DebbyMouse7531  472.6 #14 8:45PM
wow! gorgeous! thanks for sharing!
- Armenda  1135.5 #129 7:17PM
OMG... the castle against that sky is unbelievably gorgeous! - msdizmaui  632.2 #270 1:47AM
I love this picture - crustle  705.4 #229 1:53AM

Thanked by:   caligirlkadie   Admin   50sKid   NVDLfan   patriciajz   crustle  
 4.8 #16846 (DL Qual #6957

April 12, 2012 7:39 PM  The Hub
Such a great pic:) nice angle:D

That is a great pic!! Nice to see you posting!! It's been awhile. - LilSterner  4699.1 #18 5:49PM
Somebody missed me?! I feel special! Thanks! ☺ - Duchess_SMK  5778.4 #14 8:31PM
amazing picture!! - nicoleface  1749.9 #76 5:48PM
Thank you! ☺ - Duchess_SMK  5778.4 #14 6:16PM
I wish I could ride this! But I would end up so sick! - disneykimmi  117.0 #3125 9:31PM
Today is definately awesome picture day!  Another gorgeous pic! - msdizmaui  632.2 #270 1:56AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.HARR_E 158 #45  
2.ShariRenee 147 #19  
3.Tom 87 #6  
4.goofygal 81 #7  
5.Winnie111286 77 #61  
7.Plumiegirl 59 #3  
8.pikarich 55 #33  
9.Coaster 47 #1  
10.grumpypapa 39 #39  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword