lakers unofficial
MR-banner600
lil2sweet4u 4.6 #17140 


lil2sweet4u
🌟Loveable. Sweet. Loves ❀Mickey mouse &tigger❀.I'm a snickerdoodle🍰 cookie lover. I love red 🍎apple jelly beans. My favorite ride is toy story mania! πŸ’œ I also collect penny press!!! 😍 I'm also a pass holder and dvc member. πŸ˜ƒ
Member Since: January 14, 2012
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 0 #0
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 0
Total Quality Points: 1 #6656
Thanked: 0 times on 0 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 0.36
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 4.6 #17140 (DL Qual #6656

November 18, 2012 2:04 AM  The Hub
Beautiful shot!
Beautiful shot! - lil2sweet4u  4.6 #17140 2:04AM
Gorgeous! - Darlingwendi  897.8 #162 12:51AM
Beautiful shot! - lil2sweet4u  4.6 #17140 2:04AM
beautiful! going in a few days cant wait - danae  0.5 #72558 8:31AM

 4.6 #17140 (DL Qual #6656

January 28, 2012 2:43 PM  The Hub
The girl with black shirt in the middle with the scared face!
Which one is your friend?  - vincentchase1  672.8 #244 2:39PM
The one with the arranged marriage?? Lol πŸ˜‚ - MsDisneyLove  168.2 #2271 2:40PM
The girl with black shirt in the middle with the scared face! - lil2sweet4u  4.6 #17140 2:43PM
The one with the arranged marriage?? Lol πŸ˜‚ - MsDisneyLove  168.2 #2271 2:40PM
The girl with black shirt in the middle with the scared face! - lil2sweet4u  4.6 #17140 2:43PM

 4.6 #17140 (DL Qual #6656

January 28, 2012 2:33 PM  The Hub
I want too, but I don't just cause of the crowd... Im undecided! but have fun everyone!!
I want to ride the HM at 3 am! :) - Ella-Enchanted  103.9 #3315 2:32PM
I'm flying in just for the 24 hours!! So excited!! - dsnymom2bandb  307.9 #755 2:42PM
That's so awesome!!! I wish I could do the same. - PixarDreamer  245.8 #1263 2:57PM
That's so awesome!!! I wish I could do the same. - PixarDreamer  245.8 #1263 2:57PM
βœ‹me!! πŸŽ‰πŸŽ‰ - ReachForTheSky  676.2 #241 3:00PM

 4.6 #17140 (DL Qual #6656

January 28, 2012 2:32 PM  The Hub
She's Sooo cute! ❀
What a cutie! - Mely-Patt  200.9 #1852 2:09PM
Very cute! Hope you are havin a fun day. - madsdad  1800.8 #67 1:49PM
Pretty little princess. - Minnique  584.9 #289 12:24AM
She is adorable! - Minniex3  200.9 #1851 12:27AM

 4.6 #17140 (DL Qual #6656

January 28, 2012 2:23 PM  The Hub
Aww thanks great! Happy belated birthday and I hope ur birthday was great!
Enjoy your day at the park, and happy birthday! - onezerohero  162.2 #2373 12:17AM
Happy Birthday and enjoy your magical time at Disney! - AbuNoooo  17.7 #6682 12:17AM
Duh happy birthday!!!! - GusGus  776.9 #200 2:47PM
Happy Birthday Princess! - Anissa.  178.5 #2131 2:48PM

 4.6 #17140 (DL Qual #6656

January 22, 2012 7:38 PM  The Hub
Great shot!
Admin should make this one of the available backgrounds. - Experiment818  1601.2 #78 8:11PM
I agree!! I would love to use it! 😊😊 - DisneyFanZoe  1106.9 #129 8:37PM
Yes!!!! - akeleh  293.5 #836 9:16PM
TOTALLY!! - HandMeAChurroImmaFaint  3940.3 #23 9:16PM
I sooo was thinking that when I saw it earlier!!! - UrsulasTwin  321.4 #692 9:20PM
Co-sign. - onezerohero  162.2 #2373 9:20PM
You should try to ask the Admin. that! - JoeDownTheRabbitHole  398.9 #481 9:22PM
I second the nomination :o) - MomWithAJuiceBoxBuzz  1052.0 #139 9:22PM
I 22nd that. - Melliott  300.7 #790 9:39PM
Yes ❕❕❕❕❕ - Groove2Trance  55.9 #4147 10:26PM
totally agree :D - sarahpie  275.3 #965 12:07AM
Yes, it is amazing - PrincessKristin  780.2 #199 8:36AM
I would agree, but I have a Droid, so I can't change my background to anything... - Slotherini  1053.2 #138 10:18AM
WOW! Definitely needs to be framed! - PinkElephants  745.4 #210 5:00PM
Agree!! Awesome pictureπŸ‘ - ReachForTheSky  676.2 #241 7:41PM
Agreeed! - Jacqueline  580.0 #293 8:12PM
Beautiful! - MoonWillow  380.9 #505 5:00PM
Nice picture!!! It's awesome. - Pixieliz  310.9 #736 5:01PM

 4.6 #17140 (DL Qual #6656

January 22, 2012 7:36 PM  The Hub
Oh soooo pretty!
#salinasmom - iFramedRogerRabbit  1957.2 #62 11:09AM
πŸ˜‚no they should be Ed hardy - Kittymeowmeow  271.3 #1017 7:38PM
😏 - toph  2416.6 #43 11:03AM
i was thinking about that. i think it would be way fun to have my own unique ears - Poisen_Ivy  269.7 #1031 7:43PM
I would appreciate that, thank you! I live about 22 hours away so it's much harder for me to get there lol. - nursecolie  137.2 #2758 9:15PM

 4.6 #17140 (DL Qual #6656

January 21, 2012 3:23 AM  The Hub
Lol.... No, football actually but I'll let him know... Could be his next job!
Does Mark have a girlfriend? - MagicalCaprice  480.7 #376 6:18PM
Smooth - donnievegas  1132.4 #122 6:20PM
πŸ‘†jealous 😜 - Sweet_Irish_Cream  3763.1 #25 6:21PM
Slick - madsdad  1800.8 #67 6:23PM
Oh y'all. - MagicalCaprice  480.7 #376 6:25PM
Serial. Girlfriend? - MagicalCaprice  480.7 #376 7:32PM
MC! Lol! - Spoonful_O_Sugar  526.2 #335 9:07PM
I guess I'll never know if Mark has a lady or not. - MagicalCaprice  480.7 #376 9:31PM
Lol at MC! Your comments always make me chuckle hehe! Hope he's single for ya! - SarahJoshDisney  77.8 #3680 9:38PM
Thank you Sara and/or Josh. - MagicalCaprice  480.7 #376 9:40PM
Hehe it's just sarah.. I made this account for both of us but it's usually just me 😏 - SarahJoshDisney  77.8 #3680 9:44PM
Hmm maybe she doesn't want to answer you cuz she secretly no longer wants to be "just friends"? - PinkElephants  745.4 #210 9:47PM
Well then, thank you Sarah. - MagicalCaprice  480.7 #376 9:47PM
Then she better hurry up. Cause I ain't waiting. - MagicalCaprice  480.7 #376 9:55PM
I wanna know too! Somehow I feel invested in this lol! Go MagicalCaprice :) - SarahJoshDisney  77.8 #3680 10:00PM
Shoot then I say go for it MC. You snooze you lose lil2 - PinkElephants  745.4 #210 10:04PM
Claimed. He's mine now! - MagicalCaprice  480.7 #376 10:49PM
Congratulations MC!! πŸ’ - Melliott  300.7 #790 10:54PM
Thank you thank you. You're all invited to the wedding. - MagicalCaprice  480.7 #376 10:57PM
I'm sorry Mark. You're probably a really nice guy. I just made this so weird. Please forgive me. - MagicalCaprice  480.7 #376 11:00PM
Wow you move fast! - madsdad  1800.8 #67 11:03PM
Yeeeeep......... - MagicalCaprice  480.7 #376 11:06PM
Oh, MC, it will be a funny story to tell your grandkids one day. "I became infatuated with him on MW..." - KelstersInc2319  41.4 #4612 11:09PM
It's worth scrapbooking. - MagicalCaprice  480.7 #376 11:10PM
Can I be an Usher? - donnievegas  1132.4 #122 11:10PM
He should be flattered! And you got MW support :) - SarahJoshDisney  77.8 #3680 11:10PM
You're like Kate Hudson in How To Lose A Guy in 10 Days. Have you already made your family album?? LOL - Mimmy  1442.3 #87 11:11PM
Yes Donnie. You can. Yes Minmy, I already have CG baby pictures. - MagicalCaprice  480.7 #376 11:12PM
Can I PLEEEEAAAASSSSEEE sing at the wedding? I do a rousing rendition of LL Cool J's "Doin It". - Ricko19  818.1 #185 11:13PM
I'm singing at your wedding MC! - madsdad  1800.8 #67 11:14PM
Not if you're singing that song. You can choose any Josh Groban song though. - MagicalCaprice  480.7 #376 11:14PM
Sweet! Im so wearing one of those dumd N dumber suits! - donnievegas  1132.4 #122 11:15PM
You know you will be having a disney themed wedding so you will have to pick a disney song silly. - madsdad  1800.8 #67 11:16PM
Donnie I'll be the other one! Can I have the blue one? - madsdad  1800.8 #67 11:17PM
Y'all can do whatever you want. - MagicalCaprice  480.7 #376 11:21PM
Lol... No he's single.. Lol sorry I didnt reply earlier! :( - lil2sweet4u  4.6 #17140 3:24AM
Get 'em guuuurl - KissDclown  1089.3 #132 4:15AM
Ahh sweetness! I wanna be a bridesmaid! - PinkElephants  745.4 #210 10:33AM
Can we make this happen? Don't play with my emotions cause im a lil excited about this. - donnievegas  1132.4 #122 10:50AM
You gooo girlfriend! - NeverlandTink  422.5 #442 10:54AM
O rly? Well then. In that case, lets do this thing! - MagicalCaprice  480.7 #376 10:55AM
oh it has to... gotta see u guys in your tuxes. And I've always wanted to wear rainbow colored dress - PinkElephants  745.4 #210 10:56AM
This is going to be a most epic wedding. - MagicalCaprice  480.7 #376 10:58AM
Fun pic! i'm scurrred of that ride. - madsdad  1800.8 #67 6:24PM
awn I love that ride. how about I ride on swing with mads and you and FeralMatt take five :) - SammyJo  348.7 #592 9:06PM
omg not awn...lol - SammyJo  348.7 #592 9:07PM
You afraid it'll fling you like a sling shot? - Romec123aKaSmartyPants  630.2 #264 9:41PM
I like my feet to be touching something! - madsdad  1800.8 #67 9:54PM
Oooooooo! - Romec123aKaSmartyPants  630.2 #264 10:04PM
It was nice havin mads as an excuse to not go on fast rides, but last trip she went on screamin and wheel of death and loved it, so now I'm in trouble! - madsdad  1800.8 #67 10:07PM
Omg! Can you go when I go? Meli and mr. SPr123 belong in a hen house. I can ride with Mads. - Romec123aKaSmartyPants  630.2 #264 10:09PM
If by henhouse you mean a place I can grab a beer, then yes. :) I hope I get to meet you next time we go! - madsdad  1800.8 #67 10:56PM
I'm scared of it too! - mommyneedsavacation  139.0 #2736 11:09PM
I like the henhouse. I feel very comfortable there. - PinkElephants  745.4 #210 10:50AM
Even with a seatbelt I'd be hanging on pretty tight! - Bo22  384.0 #500 10:56AM
This is going to be a most epic wedding. - MagicalCaprice  480.7 #376 10:58AM

 4.6 #17140 (DL Qual #6656

January 21, 2012 3:24 AM  The Hub
Lol... No he's single.. Lol sorry I didnt reply earlier! :(
Does Mark have a girlfriend? - MagicalCaprice  480.7 #376 6:18PM
Smooth - donnievegas  1132.4 #122 6:20PM
πŸ‘†jealous 😜 - Sweet_Irish_Cream  3763.1 #25 6:21PM
Slick - madsdad  1800.8 #67 6:23PM
Oh y'all. - MagicalCaprice  480.7 #376 6:25PM
Serial. Girlfriend? - MagicalCaprice  480.7 #376 7:32PM
MC! Lol! - Spoonful_O_Sugar  526.2 #335 9:07PM
I guess I'll never know if Mark has a lady or not. - MagicalCaprice  480.7 #376 9:31PM
Lol at MC! Your comments always make me chuckle hehe! Hope he's single for ya! - SarahJoshDisney  77.8 #3680 9:38PM
Thank you Sara and/or Josh. - MagicalCaprice  480.7 #376 9:40PM
Hehe it's just sarah.. I made this account for both of us but it's usually just me 😏 - SarahJoshDisney  77.8 #3680 9:44PM
Hmm maybe she doesn't want to answer you cuz she secretly no longer wants to be "just friends"? - PinkElephants  745.4 #210 9:47PM
Well then, thank you Sarah. - MagicalCaprice  480.7 #376 9:47PM
Then she better hurry up. Cause I ain't waiting. - MagicalCaprice  480.7 #376 9:55PM
I wanna know too! Somehow I feel invested in this lol! Go MagicalCaprice :) - SarahJoshDisney  77.8 #3680 10:00PM
Shoot then I say go for it MC. You snooze you lose lil2 - PinkElephants  745.4 #210 10:04PM
Claimed. He's mine now! - MagicalCaprice  480.7 #376 10:49PM
Congratulations MC!! πŸ’ - Melliott  300.7 #790 10:54PM
Thank you thank you. You're all invited to the wedding. - MagicalCaprice  480.7 #376 10:57PM
I'm sorry Mark. You're probably a really nice guy. I just made this so weird. Please forgive me. - MagicalCaprice  480.7 #376 11:00PM
Wow you move fast! - madsdad  1800.8 #67 11:03PM
Yeeeeep......... - MagicalCaprice  480.7 #376 11:06PM
Oh, MC, it will be a funny story to tell your grandkids one day. "I became infatuated with him on MW..." - KelstersInc2319  41.4 #4612 11:09PM
It's worth scrapbooking. - MagicalCaprice  480.7 #376 11:10PM
Can I be an Usher? - donnievegas  1132.4 #122 11:10PM
He should be flattered! And you got MW support :) - SarahJoshDisney  77.8 #3680 11:10PM
You're like Kate Hudson in How To Lose A Guy in 10 Days. Have you already made your family album?? LOL - Mimmy  1442.3 #87 11:11PM
Yes Donnie. You can. Yes Minmy, I already have CG baby pictures. - MagicalCaprice  480.7 #376 11:12PM
Can I PLEEEEAAAASSSSEEE sing at the wedding? I do a rousing rendition of LL Cool J's "Doin It". - Ricko19  818.1 #185 11:13PM
I'm singing at your wedding MC! - madsdad  1800.8 #67 11:14PM
Not if you're singing that song. You can choose any Josh Groban song though. - MagicalCaprice  480.7 #376 11:14PM
Sweet! Im so wearing one of those dumd N dumber suits! - donnievegas  1132.4 #122 11:15PM
You know you will be having a disney themed wedding so you will have to pick a disney song silly. - madsdad  1800.8 #67 11:16PM
Donnie I'll be the other one! Can I have the blue one? - madsdad  1800.8 #67 11:17PM
Y'all can do whatever you want. - MagicalCaprice  480.7 #376 11:21PM
Lol... No he's single.. Lol sorry I didnt reply earlier! :( - lil2sweet4u  4.6 #17140 3:24AM
Get 'em guuuurl - KissDclown  1089.3 #132 4:15AM
Ahh sweetness! I wanna be a bridesmaid! - PinkElephants  745.4 #210 10:33AM
Can we make this happen? Don't play with my emotions cause im a lil excited about this. - donnievegas  1132.4 #122 10:50AM
You gooo girlfriend! - NeverlandTink  422.5 #442 10:54AM
O rly? Well then. In that case, lets do this thing! - MagicalCaprice  480.7 #376 10:55AM
oh it has to... gotta see u guys in your tuxes. And I've always wanted to wear rainbow colored dress - PinkElephants  745.4 #210 10:56AM
This is going to be a most epic wedding. - MagicalCaprice  480.7 #376 10:58AM
Fun pic! i'm scurrred of that ride. - madsdad  1800.8 #67 6:24PM
awn I love that ride. how about I ride on swing with mads and you and FeralMatt take five :) - SammyJo  348.7 #592 9:06PM
omg not awn...lol - SammyJo  348.7 #592 9:07PM
You afraid it'll fling you like a sling shot? - Romec123aKaSmartyPants  630.2 #264 9:41PM
I like my feet to be touching something! - madsdad  1800.8 #67 9:54PM
Oooooooo! - Romec123aKaSmartyPants  630.2 #264 10:04PM
It was nice havin mads as an excuse to not go on fast rides, but last trip she went on screamin and wheel of death and loved it, so now I'm in trouble! - madsdad  1800.8 #67 10:07PM
Omg! Can you go when I go? Meli and mr. SPr123 belong in a hen house. I can ride with Mads. - Romec123aKaSmartyPants  630.2 #264 10:09PM
If by henhouse you mean a place I can grab a beer, then yes. :) I hope I get to meet you next time we go! - madsdad  1800.8 #67 10:56PM
I'm scared of it too! - mommyneedsavacation  139.0 #2736 11:09PM
I like the henhouse. I feel very comfortable there. - PinkElephants  745.4 #210 10:50AM
Even with a seatbelt I'd be hanging on pretty tight! - Bo22  384.0 #500 10:56AM
This is going to be a most epic wedding. - MagicalCaprice  480.7 #376 10:58AM

 4.6 #17140 (DL Qual #6656

January 21, 2012 3:25 AM  The Hub
Lol!!! I'll let him know he's getting married!
Does Mark have a girlfriend? - MagicalCaprice  480.7 #376 6:18PM
Smooth - donnievegas  1132.4 #122 6:20PM
πŸ‘†jealous 😜 - Sweet_Irish_Cream  3763.1 #25 6:21PM
Slick - madsdad  1800.8 #67 6:23PM
Oh y'all. - MagicalCaprice  480.7 #376 6:25PM
Serial. Girlfriend? - MagicalCaprice  480.7 #376 7:32PM
MC! Lol! - Spoonful_O_Sugar  526.2 #335 9:07PM
I guess I'll never know if Mark has a lady or not. - MagicalCaprice  480.7 #376 9:31PM
Lol at MC! Your comments always make me chuckle hehe! Hope he's single for ya! - SarahJoshDisney  77.8 #3680 9:38PM
Thank you Sara and/or Josh. - MagicalCaprice  480.7 #376 9:40PM
Hehe it's just sarah.. I made this account for both of us but it's usually just me 😏 - SarahJoshDisney  77.8 #3680 9:44PM
Hmm maybe she doesn't want to answer you cuz she secretly no longer wants to be "just friends"? - PinkElephants  745.4 #210 9:47PM
Well then, thank you Sarah. - MagicalCaprice  480.7 #376 9:47PM
Then she better hurry up. Cause I ain't waiting. - MagicalCaprice  480.7 #376 9:55PM
I wanna know too! Somehow I feel invested in this lol! Go MagicalCaprice :) - SarahJoshDisney  77.8 #3680 10:00PM
Shoot then I say go for it MC. You snooze you lose lil2 - PinkElephants  745.4 #210 10:04PM
Claimed. He's mine now! - MagicalCaprice  480.7 #376 10:49PM
Congratulations MC!! πŸ’ - Melliott  300.7 #790 10:54PM
Thank you thank you. You're all invited to the wedding. - MagicalCaprice  480.7 #376 10:57PM
I'm sorry Mark. You're probably a really nice guy. I just made this so weird. Please forgive me. - MagicalCaprice  480.7 #376 11:00PM
Wow you move fast! - madsdad  1800.8 #67 11:03PM
Yeeeeep......... - MagicalCaprice  480.7 #376 11:06PM
Oh, MC, it will be a funny story to tell your grandkids one day. "I became infatuated with him on MW..." - KelstersInc2319  41.4 #4612 11:09PM
It's worth scrapbooking. - MagicalCaprice  480.7 #376 11:10PM
Can I be an Usher? - donnievegas  1132.4 #122 11:10PM
He should be flattered! And you got MW support :) - SarahJoshDisney  77.8 #3680 11:10PM
You're like Kate Hudson in How To Lose A Guy in 10 Days. Have you already made your family album?? LOL - Mimmy  1442.3 #87 11:11PM
Yes Donnie. You can. Yes Minmy, I already have CG baby pictures. - MagicalCaprice  480.7 #376 11:12PM
Can I PLEEEEAAAASSSSEEE sing at the wedding? I do a rousing rendition of LL Cool J's "Doin It". - Ricko19  818.1 #185 11:13PM
I'm singing at your wedding MC! - madsdad  1800.8 #67 11:14PM
Not if you're singing that song. You can choose any Josh Groban song though. - MagicalCaprice  480.7 #376 11:14PM
Sweet! Im so wearing one of those dumd N dumber suits! - donnievegas  1132.4 #122 11:15PM
You know you will be having a disney themed wedding so you will have to pick a disney song silly. - madsdad  1800.8 #67 11:16PM
Donnie I'll be the other one! Can I have the blue one? - madsdad  1800.8 #67 11:17PM
Y'all can do whatever you want. - MagicalCaprice  480.7 #376 11:21PM
Lol... No he's single.. Lol sorry I didnt reply earlier! :( - lil2sweet4u  4.6 #17140 3:24AM
Get 'em guuuurl - KissDclown  1089.3 #132 4:15AM
Ahh sweetness! I wanna be a bridesmaid! - PinkElephants  745.4 #210 10:33AM
Can we make this happen? Don't play with my emotions cause im a lil excited about this. - donnievegas  1132.4 #122 10:50AM
You gooo girlfriend! - NeverlandTink  422.5 #442 10:54AM
O rly? Well then. In that case, lets do this thing! - MagicalCaprice  480.7 #376 10:55AM
oh it has to... gotta see u guys in your tuxes. And I've always wanted to wear rainbow colored dress - PinkElephants  745.4 #210 10:56AM
This is going to be a most epic wedding. - MagicalCaprice  480.7 #376 10:58AM
Fun pic! i'm scurrred of that ride. - madsdad  1800.8 #67 6:24PM
awn I love that ride. how about I ride on swing with mads and you and FeralMatt take five :) - SammyJo  348.7 #592 9:06PM
omg not awn...lol - SammyJo  348.7 #592 9:07PM
You afraid it'll fling you like a sling shot? - Romec123aKaSmartyPants  630.2 #264 9:41PM
I like my feet to be touching something! - madsdad  1800.8 #67 9:54PM
Oooooooo! - Romec123aKaSmartyPants  630.2 #264 10:04PM
It was nice havin mads as an excuse to not go on fast rides, but last trip she went on screamin and wheel of death and loved it, so now I'm in trouble! - madsdad  1800.8 #67 10:07PM
Omg! Can you go when I go? Meli and mr. SPr123 belong in a hen house. I can ride with Mads. - Romec123aKaSmartyPants  630.2 #264 10:09PM
If by henhouse you mean a place I can grab a beer, then yes. :) I hope I get to meet you next time we go! - madsdad  1800.8 #67 10:56PM
I'm scared of it too! - mommyneedsavacation  139.0 #2736 11:09PM
I like the henhouse. I feel very comfortable there. - PinkElephants  745.4 #210 10:50AM
Even with a seatbelt I'd be hanging on pretty tight! - Bo22  384.0 #500 10:56AM
This is going to be a most epic wedding. - MagicalCaprice  480.7 #376 10:58AM

 4.6 #17140 (DL Qual #6656

January 19, 2012 9:51 AM  The Hub
Thanks everyone... Yeah I just recently got an iPhone, so I love taking pictures when I can! 😍
Great pic! Welcome to MW ;) - MsDisneyLove  168.2 #2271 12:23AM
Thank you very much! - lil2sweet4u  4.6 #17140 12:25AM
You're welcome! Enjoy your time here on MW. :D - MsDisneyLove  168.2 #2271 12:41AM
Pretty picture!! And welcome have lots of fun here!!! - nikole31  240.4 #1337 12:25AM
Twilight is so beautiful - Tealtownfan  852.2 #175 7:43AM
Thanks everyone... Yeah I just recently got an iPhone, so I love taking pictures when I can! 😍 - lil2sweet4u  4.6 #17140 9:51AM

 4.6 #17140 (DL Qual #6656

January 19, 2012 12:25 AM  The Hub
Thank you very much!
Great pic! Welcome to MW ;) - MsDisneyLove  168.2 #2271 12:23AM
Thank you very much! - lil2sweet4u  4.6 #17140 12:25AM
You're welcome! Enjoy your time here on MW. :D - MsDisneyLove  168.2 #2271 12:41AM
Pretty picture!! And welcome have lots of fun here!!! - nikole31  240.4 #1337 12:25AM
Twilight is so beautiful - Tealtownfan  852.2 #175 7:43AM
Thanks everyone... Yeah I just recently got an iPhone, so I love taking pictures when I can! 😍 - lil2sweet4u  4.6 #17140 9:51AM

 4.6 #17140 (DL Qual #6656

January 18, 2012 12:39 PM  The Hub
????
Bolder finally got him πŸ˜” sad day 😁 - KissDclown  1089.3 #132 12:24PM
Snakes got out.  Sorry.
- IDVandalSkipperCM  2072.4 #55 12:28PM
He joined dath vadar on the dark side - Kurt76  59.8 #4048 2:36PM
He came after a tourist - Chumash28  966.0 #154 2:37PM

 4.6 #17140 (DL Qual #6656

January 18, 2012 12:41 PM  The Hub
Idk?? There was people in line but I couldn't hear the cm so I thought I would ask' thanks tho' u guys made me laugh!
Bolder finally got him πŸ˜” sad day 😁 - KissDclown  1089.3 #132 12:24PM
Snakes got out.  Sorry.
- IDVandalSkipperCM  2072.4 #55 12:28PM
He joined dath vadar on the dark side - Kurt76  59.8 #4048 2:36PM
He came after a tourist - Chumash28  966.0 #154 2:37PM

 4.6 #17140 (DL Qual #6656

January 17, 2012 6:10 PM  The Hub
Thank you!! πŸ’œ
Lucky! Have a great time tomorow! - madsdad  1800.8 #67 3:56PM
Thank you!! πŸ’œ - lil2sweet4u  4.6 #17140 6:10PM
Have fun - CaptnSparrow  628.5 #267 6:13PM
Thank u! - lil2sweet4u  4.6 #17140 12:42PM
Have fun - CaptnSparrow  628.5 #267 6:13PM
Thank u! - lil2sweet4u  4.6 #17140 12:42PM
Thank u! - lil2sweet4u  4.6 #17140 12:42PM

 4.6 #17140 (DL Qual #6656

January 18, 2012 12:42 PM  The Hub
Thank u!
Lucky! Have a great time tomorow! - madsdad  1800.8 #67 3:56PM
Thank you!! πŸ’œ - lil2sweet4u  4.6 #17140 6:10PM
Have fun - CaptnSparrow  628.5 #267 6:13PM
Thank u! - lil2sweet4u  4.6 #17140 12:42PM
Have fun - CaptnSparrow  628.5 #267 6:13PM
Thank u! - lil2sweet4u  4.6 #17140 12:42PM
Thank u! - lil2sweet4u  4.6 #17140 12:42PM

 4.6 #17140 (DL Qual #6656

January 17, 2012 3:24 PM  The Hub
Thank you! Will do, but how could you not have a wonderful time there! Lol
Lucky! Have a great time tomorow! - madsdad  1800.8 #67 3:56PM
Thank you!! πŸ’œ - lil2sweet4u  4.6 #17140 6:10PM
Have fun - CaptnSparrow  628.5 #267 6:13PM
Thank u! - lil2sweet4u  4.6 #17140 12:42PM
Have fun - CaptnSparrow  628.5 #267 6:13PM
Thank u! - lil2sweet4u  4.6 #17140 12:42PM
Thank u! - lil2sweet4u  4.6 #17140 12:42PM

 4.6 #17140 (DL Qual #6656

January 17, 2012 3:21 PM  The Hub
Cruise!!!!!!! It's soooo beautiful and you'll have a great time!
Have you been watching the news? Disney World. - MagicalCaprice  480.7 #376 11:34AM
I had finally talked myself into cruises being ok, and then, that happened. 😁 - Sweet_Irish_Cream  3763.1 #25 11:36AM
You never see Disney ships going down. - Romec123aKaSmartyPants  630.2 #264 11:39AM
That accident had everything to do with the captain being an idiot and nothing to do with cruise safety. He is responsible to give the abandon ship order and stay until all guest are off board. He just took off. He also was not on the approved course when they hit that reef. And most appallingly they had not done their lifeboat drill! We did ours on the Disney cruise before we left the dock! - Pixarprincess  539.3 #319 11:41AM
Did you hear the captain took one of the first boats off and left so many to fight for themselves in chaos. I'm happy he's going to jail. - Nyghtngale  558.0 #304 11:41AM
I am just catching up on that story. So so sooo sad. - BooEve123  800.9 #191 11:43AM
Such an idiot. And so very sad for those who didn't make it. What a senseless accident. - Sweet_Irish_Cream  3763.1 #25 11:43AM
The point is, Disney World is superior. - MagicalCaprice  480.7 #376 11:44AM
No I'm sure it is. 😊 - Sweet_Irish_Cream  3763.1 #25 11:46AM
how sad and disgusting at the same time. crew had no idea what to do - HandMeAChurroImmaFaint  3940.3 #23 11:55AM
I just want to punch the so called "Captin". What a jerk. - MagicalCaprice  480.7 #376 12:06PM
Well, not being a very manly man, I guess the Captain took the Women and Children first literally. - splashphotoCM  885.6 #164 12:06PM
The parent corporation for that ship is Carnival. They are horrible and I would never cruise with them. I have been on two DCL and I never felt unsafe. - Lelundrial  461.1 #396 12:50PM
What exactly happened? - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2167 2:06PM
Agree the disney cruise was SO much better than any other cruise I've been on, in every aspect, safety included - Pixarprincess  539.3 #319 2:08PM
Off the coast of Italy the capital veered off course hitting a reef, the power went out and boat began listing to the side. Regardless of this they kept delaying removing passengers from the sinking ship. Things went downhill from there. People are still missing and the boat is resting on its side in the ocean. The captain has been arrested on multiple charges of manslaughter - Pixarprincess  539.3 #319 2:11PM
Captain not capital - Pixarprincess  539.3 #319 2:11PM
My brother went to school to be a ship captain and is currently working his way up the ladder, and from what I understand cruise ship captains are usually the most unreliable captains - ladylikesdisney  945.0 #155 3:23PM
World. - HandMeAChurroImmaFaint  3940.3 #23 11:31AM
Word. - Alicewhoareyou  1020.5 #145 11:33AM
Cruise - donnievegas  1132.4 #122 11:35AM
Cruise!!!!!!! It's soooo beautiful and you'll have a great time! - lil2sweet4u  4.6 #17140 3:21PM
My brother went to school to be a ship captain and is currently working his way up the ladder, and from what I understand cruise ship captains are usually the most unreliable captains - ladylikesdisney  945.0 #155 3:23PM

 4.6 #17140 (DL Qual #6656

January 14, 2012 1:51 AM  The Hub
Super cute!
These are so cute - kskating  578.4 #294 6:14AM
Super cute! - lil2sweet4u  4.6 #17140 1:51AM
Ahhh...I love these!! - kutekitty  189.2 #1987 8:19PM
Beautiful pic!! Your very welcome! 😊😊 - angrystitch626  116.7 #3090 7:55PM

 4.6 #17140 (DL Qual #6656

January 14, 2012 1:32 AM  The Hub
Lol yeah... Who needs a arm! Lol
So you de-ARMED each other? 😜 - KissDclown  1089.3 #132 1:30AM
It's just a flesh wound. - Polkadobo  382.4 #502 1:31AM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - KissDclown  1089.3 #132 1:32AM
Welcome to the happiest app on earth! - NurseDisney  29.7 #5232 12:04PM
Was this last night cause I totally think I seen you two - HanLostLeia  1096.2 #131 12:14PM
No... Maybe in spirit... Lol it was in oct. I think.. But I love the picture and couldn't resist! ❀ - lil2sweet4u  4.6 #17140 3:38PM
No... Maybe in spirit... Lol it was in oct. I think.. But I love the picture and couldn't resist! ❀ - lil2sweet4u  4.6 #17140 3:38PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.jacdanfan 125 #7  
2.HARR_E 118 #79  
3.MarshaMouse 111 #24  
4.2princessdad 106 #50  
5.goofygal 101 #9  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword