lakers unofficial
MR-banner600
Jendriven00si's MouseWait
Jendriven00si 41.0 #4691 


Jendriven00si
Member Since: December 30, 2011
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 17.33 #4099
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 18.85
Total Quality Points: 2 #5095
Thanked: 10 times on 2 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 0.11
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 41.0 #4691 (DL Qual #5095

September 21, 2014 2:42 PM  The Hub
I got Maleficent one yesterday in Westward HoTrading Post
They are open edition and will come back. Try pin traders in DTD. The stores should be able to call around for you and save some walking. - DLKenCA  1690.8 #77 2:14PM
Thanks for the suggestion. I check WOD but not there. - poohbearandyy  63.2 #4008 2:34PM
I got Maleficent one yesterday in Westward HoTrading Post - Jendriven00si  41.0 #4691 2:42PM
Really they told me they completely sold out of Maleficient the first day - poohbearandyy  63.2 #4008 4:44PM
I got all four this morning. 3 at Star Command & Captain Hook at Westward Ho. And like DLKenCA said, I was told they are open edition so will be restocked. ๐Ÿ‘ - MissSeaMonkey  157.1 #2466 5:47PM
Thank you everyone for all your help! - poohbearandyy  63.2 #4008 10:18PM

 41.0 #4691 (DL Qual #5095

September 19, 2014 10:46 AM  The Hub
Yay!! Hoping to be going later today, can't wait to get mine!!
Murderous screams of excitement!!!! - TattooedPrincess  26.4 #0 10:26AM
I need to get 38 of them! - DLKenCA  1690.8 #77 10:47AM
Well save some for us please ;).  - Tinkerbellmom4  400.6 #486 10:50AM
40 - E-Ticket  1089.8 #136 11:00AM
Www . dlkenca sellseverythingdisney@ebay.com - pikarich  3042.3 #34 11:01AM
Don't forget to give me my 10% for this free advertising - pikarich  3042.3 #34 11:03AM
I LOVE this! Keeping my fingers crossed they still have them in October when I am there! thanks for sharing ! - mcramos925  380.7 #521 2:50PM
Best bucket, ever!!! - minniemonika  94.5 #0 6:37AM

 41.0 #4691 (DL Qual #5095

December 30, 2013 3:39 PM  The Hub
Didn't see doc so far.
Any doc sightings  - Disneyprincessvmk  46.8 #4483 3:26PM
Didn't see doc so far. - Jendriven00si  41.0 #4691 3:39PM

 41.0 #4691 (DL Qual #5095

November 4, 2012 11:47 AM  The Hub
Still looking good!! Love the pics!! Keep them coming!!! :)
I think he is telling Jillian to come on stage and be his forever... - madsdad  1800.8 #71 11:39AM
I think you are correct. - Jillian  767.1 #205 11:49AM
Looks like he's giving the middle finger. - bigpete  277.2 #963 1:05PM
the double come hither - Plumiegirl  8065.1 #3 4:21PM
Did you ask him to give her the bird?๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜‚ - LittleAprilShowers  558.6 #312 11:42AM
HAHAHAH!! - Minnis2Society  369.9 #546 11:44AM
LOL!!! - Jillian  767.1 #205 11:49AM
bird's the word!! - Stitch_Legacy  4726.0 #17 12:03PM
Ahhh Nick! He is still my fave!! - MyLittleBears  300.2 #812 12:43PM
I'd kiss his face. - AshleyLynn22  791.2 #198 12:51PM
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ - PinkElephants  745.7 #215 12:56PM
I could see u & Jillian fighting over him.. lol - Stitch_Legacy  4726.0 #17 1:24PM
as opposed to his...? - TheNewTrent  748.0 #213 1:35PM
^hey now - PrincessDuckie  729.0 #217 1:41PM
i'm so glad trent and i have the exact same mind. - nicoleface  1749.8 #73 2:01PM
I knew I wasn't the only one! - TheNewTrent  748.0 #213 2:28PM
๎’^ - LizO  471.1 #392 2:30PM
lol - Stitch_Legacy  4726.0 #17 9:19PM

 41.0 #4691 (DL Qual #5095

November 4, 2012 11:53 AM  The Hub
Thanks for the great pic!!!
This is a great photo ! - PinkElephants  745.7 #215 11:35AM
I love this picture! - Jillian  767.1 #205 11:52AM
awesome shot brotha... it's definitely beginning to look a lot like Christmas..lol - BONEDADDY916  18.9 #6596 11:58AM
Nice shot! - 7mouskedoodles  355.0 #583 12:22PM

 41.0 #4691 (DL Qual #5095

November 4, 2012 11:44 AM  The Hub
Awsome picture!! So jealous!!
NICK ๐Ÿ˜ That smile ๐Ÿ˜ omg - Jillian  767.1 #205 10:57AM
I think he's just squinting to keep the sun out of his eyes ๐Ÿ˜‚ - cynDOLEwhip  1175.5 #119 10:58AM
But it's causing a smile...I'll take it ๐Ÿ˜‚ - Jillian  767.1 #205 10:59AM
He's aging well from what I can tell. - EpicDio  433.1 #435 11:18AM
Why is Brians Jacket like 3 sizes too mall? - ShannonAzevedo  156.7 #2471 11:09AM
Haha I noticed that too! - Bo22  384.1 #516 11:17AM
too many churros.. - DisneyMe2Death  875.0 #178 11:17AM
It's the same jacket he wore back when they were actually relevant... - NotSoDapperDan  323.3 #695 11:32AM
Baby Gap lol :) - Eeyorelvr  107.9 #3274 11:38AM
lol - Stitch_Legacy  4726.0 #17 11:43AM
******Hey all that pouting at the gate paid off! LoL! Nicw pic! - MadameLeota  1827.1 #70 11:42AM
Awsome picture!! So jealous!! - Jendriven00si  41.0 #4691 11:44AM

 41.0 #4691 (DL Qual #5095

November 4, 2012 10:43 AM  The Hub
So lucky!! Wush I was there. Have fun!
Cold????? You Californians lol. :) - madsdad  1800.8 #71 10:49AM
Anything below 75 is freezing - KissDclown  1089.3 #137 10:51AM
I agree! My fingers start to go numb at 70 degrees! - Bo22  384.1 #516 10:58AM
I'm still hot with anger from last night!!!! ๐Ÿ˜ก๐Ÿ˜ก๐Ÿ˜ก๐Ÿ˜ก - caramiapoohAKAface  3212.6 #31 11:06AM
congrats on 900 Cara!!! - Minnis2Society  369.9 #546 11:27AM
Nick, you know I'm trollolololing! It's in the 90's right now at Disneyland and the UV index is ridiculously high. - Jacqueline  580.0 #299 12:23PM
Our skin is made only for 72-90 degrees... - MarshaMouse  4073.4 #24 1:26PM
OMG BSB spam please!!!! - Jillian  767.1 #205 10:37AM
Let us know what songs they sing please! - iamdugsmaster  878.7 #175 11:18AM
They only sang their new Christmas song. Its Out on Tuesday - Pixarprincess  539.4 #327 11:57AM
All that wait for one song ? ๐Ÿ‘Ž - DisneyMe2Death  875.0 #178 12:22PM
They don't perform multiple songs haha, there's still a performance by Toby Mac and WDW's performances - Jacqueline  580.0 #299 1:18PM
I was hoping, besides their Christmas song, that they would at least sing one of their popular hits - iamdugsmaster  878.7 #175 1:26PM
We saw Jonas bros a few years ago. Poor boys were sweating sooo bad - HandMeAChurroImmaFaint  4193.9 #23 1:29PM
One song 4 times. - Pixarprincess  539.4 #327 1:56PM
They sang more than once. All for editing. - ShariRenee  4348.8 #20 2:10PM
SO. COLD. I should've worn Uggs. LOL - sneakergirl  175.6 #2179 1:48PM
and a mini skirt, lol ;0) - OhanaPhoto  3232.6 #30 1:51PM
^only in Clovis is that happening already! - AvidDisneyThrifter220  1335.8 #101 2:09PM
Tank top with beanie and scarf. - EpicDio  433.1 #435 2:09PM
Ahhhahaha! I just now saw this. We would've been so much more warm with uggs! (; - Jacqueline  580.0 #299 6:33PM

 41.0 #4691 (DL Qual #5095

November 4, 2012 10:39 AM  The Hub
Have so much fun!! Wish I was there!!!
Hey girls!!!! ๐Ÿ‘‹โœ‹๐Ÿ‘‹โœ‹ Have fun!!!! - caramiapoohAKAface  3212.6 #31 10:18AM
Have fun!!!!!! - Jillian  767.1 #205 10:19AM
Have so much fun!! Wish I was there!!! - Jendriven00si  41.0 #4691 10:39AM
Were you at the parks yesterday with a black bow headband? lol Some woman who stood next to us during the parade filming looked just like you.. - DisneyMe2Death  875.0 #178 10:40AM

 41.0 #4691 (DL Qual #5095

October 27, 2012 5:08 PM  The Hub
Looks amazing!! Thanks fort the info!!
Looks yummy and thank you for the info! - ShariRenee  4348.8 #20 4:54PM
You are welcome ma'am - otilegna  1829.7 #69 12:57AM
Congrats on your Dinah...๐Ÿ˜„ - BambooMike  133.4 #2830 4:59PM
Keep her away from the Cheshire cat, they don't seem to get along. ๐Ÿ˜ - BambooMike  133.4 #2830 4:59PM
Hahaha.... I just got lucky with her. I thought i got the mad hatter coz the box seems heavy... But this one makes my day - otilegna  1829.7 #69 5:03PM
It's the foil, the Alice set has a thicker foil making the bloxes heavier and harder to tell. - BambooMike  133.4 #2830 5:06PM
Oohhh... There you go, you are indeed the vinyl guru - otilegna  1829.7 #69 5:49PM
I plan on trading outside of D-Street tonight. Maybe I'll see you there at some point. ๐Ÿ˜‰ - BambooMike  133.4 #2830 6:10PM
Ohhh nice... - otilegna  1829.7 #69 6:43PM
My next trip I'll be trying the mint julep and creme brรปlรฉe ๐Ÿ˜ - AvidDisneyThrifter220  1335.8 #101 6:26PM
That's what I have in mind, too! Looks so good. - RapunzalK  195.8 #1930 7:09PM
For real! - AvidDisneyThrifter220  1335.8 #101 7:19PM
Yeah! Go for it! MW introduced me to mint julep, now i am craving for it - otilegna  1829.7 #69 7:48PM
I need that all! Looks so yummy! - MissAshley  113.6 #3176 8:06PM
Yeah. The haunted chicken is for fall season. I hope they extend it till christmas - otilegna  1829.7 #69 12:55PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.MelodyMouse 202 #36  
2.Mouse4life 143 #103  
3.Winnie111286 95 #76  
4.HARR_E 72 #55  
5.luxkitty 64 #75  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword