lakers unofficial
MR-banner600
MouseWait My Feed
 221.3 #1539 (DL Qual #1636

January 25, 2012 3:47 PM  Disneyland Talk Land
star struck!!
I'd be way more star struck for Suri than Tom! πŸŒŸπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸŒŸ - KelBelle  453.2 #384 3:56PM
Siri is such a style icon! 😜 - Kittymeowmeow  271.3 #984 3:58PM
Yeah, me too! - Spoonful_O_Sugar  492.2 #343 4:00PM
That's what I was just thinking! look, it's Suri! Oh, and she brought Tom too. πŸ˜‚πŸ˜‚ - Missshelly  692.9 #204 4:07PM
Have you ever been to surisburnbook.tumblr.com its hilarious - micamouse89  80.3 #3571 4:23PM
Ditto! She's so cute in person - Jacqueline  580.0 #264 4:39PM
I love that little girl she is adorable. I would definitely be more star struck over her - Deltachiq  1170.6 #99 6:46PM
Save Me Oprah! Save me Tom Cruise! - vincentchase1  672.6 #216 3:49PM
Use your witchcraft! - AshleyLynn22  791.2 #171 3:55PM
Omg Sam - CMWalker  341.4 #576 4:24PM
Oh baby Jesus... - yvetteissogoofy  194.8 #1890 4:28PM
I'm all jacked up on mountain dew! - dlmickeymouseCM  2403.0 #40 4:40PM
I like to picture my Jesus in a tuxedo t-shirt. - AshleyLynn22  791.2 #171 4:50PM
cause it says I'm formal, but I'm ready to party . - vincentchase1  672.6 #216 5:02PM
Don't you put that evil on me Ricky Bobby!! - yvetteissogoofy  194.8 #1890 5:15PM
Lol! I love this movie! Sweet baby jesus in his golden fleece diaper. - Mickeymomma  164.5 #2300 6:38PM
Omg!! I'm LMAO!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ baby Jesus πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ love that movie!!! - mimimousemom  16.8 #6535 6:56PM
I love that little girl she is adorable. I would definitely be more star struck over her - Deltachiq  1170.6 #99 6:46PM
Omg!! I'm LMAO!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ baby Jesus πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ love that movie!!! - mimimousemom  16.8 #6535 6:56PM

 1025.6 #127 (DL Qual #212

January 18, 2012 11:10 AM  Disneyland Talk Land
From Disney Parks Blog: The Happy Lunar New Year Celebration! will pay tribute to the traditions and family celebrations observed within the Chinese, Korean and Vietnamese cultures, observing the time when the sun and moon begin their journeys for another year. In addition to enjoying performances by Chinese, Korean and Vietnamese musicians and dancers, Disneyland park guests will be able to visi  More...
Year of the dragon starts Jan 23 - MelodyMouse  2525.9 #36 11:32AM
Yay! My year! My hubby and I are hoping to add a dragon baby to the family this year. :-) - Fanatic4Disney  267.2 #1023 11:45AM
Aww. How cute :) - HandMeAChurroImmaFaint  3132.9 #26 12:55PM
Yay time to take pictures with Mulan and Mushu again!!! - iamdugsmaster  878.3 #151 11:41AM
These r must Character pix on my list thanks for the info Jen - HanLostLeia  1096.2 #113 11:56PM
You like 🍚? 😜 - bluefairy  641.9 #227 11:57PM

 306.7 #735 (DL Qual #577

January 12, 2012 11:51 AM  Disneyland Real-Time Land
Waiting to ride Lilly Belle
aww how cute - PrincessDaisy  238.2 #1323 11:53AM
That's awesome, still on my things to do. Enjoy the magic! - JerrBear  103.7 #3260 11:54AM
So cute.  And he looks like a great big brother (if that's what he is!). :) - msdizmaui  566.1 #272 3:05PM
Enjoy the relaxing ride, sign the guest book! - DisneyTrueLove  8.1 #9847 3:05PM

 1150.1 #102 (DL Qual #67

January 12, 2012 11:52 AM  Disneyland Talk Land
Not bad at all (to answer an earlier question)
If I click my heels 3x can I be there right now? There's no place like home... - SteamboatMinnie  310.6 #715 11:55AM
If you can do that, let me know. I want to be there too. πŸ˜ƒ - FanOfJack  67.4 #3780 12:00PM
If you can do that, let me know. I want to be there too. πŸ˜ƒ - FanOfJack  67.4 #3780 12:00PM
Hey half is better than none. Lol have a great day at the parks I can't wait to be there. - GoofyFace  18.0 #6312 1:46PM
Wonderful picture - Tealtownfan  851.6 #156 1:52PM

 225.0 #1492 (DL Qual #909

December 29, 2011 3:12 PM  Disneyland Real-Time Land
So I WAS charging my phone when I saw Pinocchio racing towards me. He started laughing and pointing at me because I was charging my phone and when I told him I needed to make sure I was able to talk to my mommy, he started making crying baby faces, hahah. ^_^
How funny!!! That's cute!!! - scbcrew  138.7 #2694 3:22PM
Is that realboy? Or is it  Pinocchio? - splashphotoCM  885.6 #149 3:34PM
That's cute!! - MarshaMouse  3503.4 #23 3:43PM
That's funny - MikaDreamsEverythingDisney  249.1 #1196 3:44PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.RCmom 179 #15  
2.LaBelleParis 169 #258  
3.apesandmonkeys 139 #307  
4.MelodyMouse 123 #36  
5.2princessdad 110 #65  
8.jacdanfan 71 #8  
7.Plumiegirl 76 #3  
6.goofygal 78 #9  
9.junjunm3 56 #1690  
10.Coaster 54 #1  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


Best of Week

Best of Month

By UsernameBy Keyword