lakers unofficial
MR-banner600
Kimantha 188.4 #2049 


Kimantha
Member Since: December 11, 2011
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 104.31 #2328
Trivia Challenge Two Score: 46.65 #1712
Total Wait Time Points: 3.18
Total Quality Points: 22 #1547
Thanked: 1 times on 1 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 8.75
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 188.4 #2049 (DL Qual #1547

April 23, 2013 2:52 PM  The Hub
*pokes head in* hello

*throws tomato* - vincentchase1  672.8 #257 3:00PM
*pulls up towel, lets out a scream!* - mightymike  272.8 #1050 3:03PM
Oops wrong door. Carry on - Kimantha  188.4 #2049 3:44PM
This post has been moved to The Hub - MouseWaitOfficialAccount 7:45PM
Kimantha how are you. Love to see oldies but goodies facen i nhere - Villescas8  601.0 #303 10:50AM

 188.4 #2049 (DL Qual #1547

April 8, 2012 7:55 PM  Disneyland Talk Land
KhloΓ« and Fredo on Pinocchio. Love it!

Aaww how cute!!! I love this picture - lilo84  377.0 #550 8:05PM
😊😊 - Bambi.  604.3 #300 8:06PM
You are lucky there Fredo! - MarshaMouse  4124.3 #25 8:28PM
Yay KlohΓ«!! Hi Kimantha! - donnievegas  1132.6 #138 7:15PM

 188.4 #2049 (DL Qual #1547

April 4, 2012 4:41 PM  Disneyland Talk Land
So I've seen a lot of posts asking who the favorite princess is. But the question that remains unasked is... Who is your LEAST favorite princess and why?

Aurora because she just slept pretty much the whole time. I don't know much about her. - MarshaMouse  4124.3 #25 4:48PM
Agree! - Romec123aKaSmartyPants  668.5 #261 5:00PM
Agree!! - BubbaLoo  870.6 #187 5:02PM
Same-sies !! - AshleyLynn22  791.2 #209 5:07PM
Likewise! - RickeyCalifornia  158.1 #2496 5:39PM
I ❀ aurora!! I wish I could sleep that long!! Mmmmm ☺ sleeep.... - LilNishi  11.3 #9105 6:54PM
I know! I looooove sleeping! πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ’€ - LaChona  191.2 #2006 11:02PM
My least favorite are the ones that walk around Disneyland. Not the ones in costumes. The ones walking around acting like princesses. Wanna lock them in a tower. - Evilstitch  338.5 #648 7:01PM
Probably Pocahontas . That movie is my least fab besides Aladdin. - queenkbee  13.7 #8159 2:45AM
Pochantus - she just chases the hot blonde guy - PrincessCathy  3.6 #25434 3:17AM

 188.4 #2049 (DL Qual #1547

March 22, 2012 9:30 PM  Disneyland Talk Land
Last guests dropping by

Cool! The car isn't even full! - grumpypapa  3066.5 #39 9:36PM
I can almost feel the excitement - donnievegas  1132.6 #138 9:37PM
The little girl's face is priceless - Groove2Trance  55.9 #4290 9:38PM
******πŸ‘‹Kids! - MadameLeota  2278.4 #54 9:38PM

 188.4 #2049 (DL Qual #1547

March 14, 2012 3:36 PM  Disneyland Talk Land
Live! I love Ursula

Best part of that ride, they did an awesome job w/ that scene! - toph  2416.6 #48 11:10PM
Me too. She is my favorite villain. - Chumash28  1080.1 #149 3:41PM
Me too. :D - MinnieBelle  174.9 #2228 4:58PM
Ditto - Poisen_Ivy  271.1 #1065 5:06PM
Got on that ride to day for the first time a cute ride - dl4nickie  27.1 #5742 11:12PM
Big girls need love too!..I luv Ursula! - SylSnowWhite  310.1 #778 11:14PM

 188.4 #2049 (DL Qual #1547

March 10, 2012 7:51 PM  Disneyland Talk Land
Thank you soo much duckiefan2 and disneygirl19 for helping me complete my set!! The card looks amazing with all the pins on it πŸ˜πŸ‘

Your so welcome!! I'm glad we could work something out!!  - disneygirl19  122.3 #3048 10:11PM
Aww! MW lurve!πŸ’œ - calidream1  397.5 #518 10:37PM
******βœ¨πŸ’—βœ¨αŽ·αŽ³βœ¨πŸ’—βœ¨ - MadameLeota  2278.4 #54 5:34PM
She does have cute puppy dog eyes - Deltachiq  1223.3 #120 5:44PM

 188.4 #2049 (DL Qual #1547

March 2, 2012 6:10 PM  Disneyland Talk Land
Just remembered this pic from Wednesday. Mouse4Life and G2T on the carousel.

It's always good to see MWers having a good time! - grumpypapa  3066.5 #39 6:12PM
Nice! i was hoping to see a pic of them! - madsdad  1847.0 #76 6:14PM
There was one on Wednesday that got posted but connection was terrible so we bumped it again yesterday but it got buried real fast - Kimantha  188.4 #2049 6:18PM
Cool, i'll have to look for it! - madsdad  1847.0 #76 6:21PM
I'll bump it for u - Kimantha  188.4 #2049 6:53PM
Yumm, ....I mean, sweet pic! O_o - SylSnowWhite  310.1 #778 8:31PM
This is pure awesomeness in it's rawest form! - Bubbymia  179.9 #2157 8:32PM

 188.4 #2049 (DL Qual #1547

February 24, 2012 2:01 PM  Disneyland Talk Land
Congratulations to my friend DeltaChiq for hitting 200!!! Woo Hoo!! Use that shiny new report button responsibly! πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰

Thank you thank you *wipes tears* I would like to thank the Admin for making this day possible. I would also like to thank my friends for their support and comments and likes. Thank you Kimantha for posting this and being amazing. And most of all my husband for working so I can play at the happiest place on earth. And my beautiful silly Brooklynne. I promise to use my 'R' responsibly! *walks away sobbing* - Deltachiq  1223.3 #120 2:19PM
:-) hehehe, congrats Amy! - PrincessDuckie  805.0 #205 2:26PM
LMBO! And the award for best dramatic thank you speech goes to... - Kimantha  188.4 #2049 2:29PM
Yay deltachiq! Congrats - lilo84  377.0 #550 2:03PM
Congrats!! - goofball  472.2 #406 4:29PM
Congrats to Deltachiq :) - TheBudd  357.3 #597 4:30PM

Thanked by:   HanNLeia  
 188.4 #2049 (DL Qual #1547

February 17, 2012 12:12 AM  The Hub
IM BACK!!! I'd like to give a great big THANK YOU to @suebayou for making it all possible. I'd also like to thank G2T for updating my software lol I'VE MISSED YOU GUYS!!

Welcome back... RTB
- LaTruce  2259.5 #55 12:15AM
The awkward moment when I don't know what RTB is... - Kimantha  188.4 #2049 12:21AM
...that awkward moment when we high fived to it... you, me, and Vfx... not my proudest moment though... - LaTruce  2259.5 #55 1:59AM
It's pretty much Redbox - LaTruce  2259.5 #55 2:05AM
LMAO! Oh yea I remember now :) - Kimantha  188.4 #2049 9:37AM
Welcome back!! SueBayou is the best!!!πŸ‘Έ - Mickey74  3713.1 #28 12:21AM
She sure is! 😍 - Kimantha  188.4 #2049 12:23AM
LMAO! Oh yea I remember now :) - Kimantha  188.4 #2049 9:37AM
Welcome back! That's so nice of Sue! - PinkElephants  745.7 #226 9:38AM

 188.4 #2049 (DL Qual #1547

January 4, 2012 6:09 PM  Disneyland Talk Land
Live


 188.4 #2049 (DL Qual #1547

December 30, 2011 11:58 PM  Disneyland Talk Land
Thanks to @ScarfGirl for saving Khloe from the spider at the meet up tonight lol

And she was so proud too horay for scarfgirl - laurajubee  204.4 #1853 12:12AM
Not to say anything bad but why does it look like scarfgurl is about to punch khloe. And looks happy about it. - VfxGenie  1547.3 #92 12:08AM
She's gangsta like that! - Romec123aKaSmartyPants  668.5 #261 12:09AM
LOL the angle I guess. She was shaking her fist at the spider - Kimantha  188.4 #2049 12:10AM
No way...she's teaching khloe to shoot dice. - Mouse4life  1293.1 #114 12:15AM
I would never! - ScarfGirl  638.6 #281 12:16AM
Come on seven!! As Khloe takes good mental notes LMBO πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Kimantha  188.4 #2049 12:24AM
Lol @kimantha. Clik clak! - ScarfGirl  638.6 #281 12:30AM
Shoot dice! Lmbo! - donnievegas  1132.6 #138 10:02PM
Shoot dice! Lmbo! - donnievegas  1132.6 #138 10:02PM
Ahh the spiders back (/.\) - ScarfGirl  638.6 #281 10:13PM

 188.4 #2049 (DL Qual #1547

December 28, 2011 10:34 AM  Disneyland Talk Land
Good morning everyone!! Got a package in the mail from my dad. He made a picture for Khloe to hang in her room. So nice of him 😊

He made that? That's cool. - Mouse4life  1293.1 #114 10:36AM
Yea he's pretty good at woodshop πŸ˜ƒ - Kimantha  188.4 #2049 10:40AM
That's so cute!! =) - eeyorefan107l  280.2 #25 10:37AM
Thanks 😊 - Kimantha  188.4 #2049 10:40AM
Really cool!!!!! - Mousersize  96.5 #3497 11:38AM
Oh my goodness that is soo beautiful :) what a talented dad..am in love with the picture again it's beautiful, thanks for sharing - LovelyTiggerGirl  273.1 #1047 11:45AM

 188.4 #2049 (DL Qual #1547

December 28, 2011 12:29 AM  Disneyland Talk Land
Had a great night here but now it's time to catch some Zz's lol good night everyone!!

Good night - mamadisney3  249.1 #1272 12:29AM
G'night - Mouse4life  1293.1 #114 12:32AM
Good night see u on Friday :) - yvetteissogoofy  194.8 #1968 1:06AM
Aww goodnight. Thanx for the laughs!😘 - SueBayou  2019.6 #66 1:12AM

 188.4 #2049 (DL Qual #1547

December 22, 2011 10:27 PM  Disneyland Talk Land
Live πŸ˜ƒ


 188.4 #2049 (DL Qual #1547

December 22, 2011 10:26 PM  Disneyland Talk Land
Live πŸ˜ƒ


 188.4 #2049 (DL Qual #1547

December 22, 2011 10:15 PM  Disneyland Talk Land
Omg G2T just walked up to some random guy and said "Dave?" LMBO

If you want to find Dave, start yelling "Taakaaa" - VillainsFan  1218.5 #121 11:07PM
πŸ˜‚ - cesium55  531.6 #353 11:12PM
Maybe it was Dave, but he knew G2T was Tina's pic stealer and walked the other way. jk, lol. - Alicewhoareyou  1573.7 #90 10:18PM
Lol no it wasn't Dave lol.. - Kimantha  188.4 #2049 10:24PM
Lol no it wasn't Dave lol.. - Kimantha  188.4 #2049 10:24PM
πŸ˜‚ - cesium55  531.6 #353 11:12PM

 188.4 #2049 (DL Qual #1547

December 22, 2011 10:03 PM  Disneyland Talk Land
Dead men tell no tales

yeah, because they're dead - BaseballMickey_CM  6865.4 #9 10:04PM
Amen! - Katrayher  764.5 #219 10:05PM
Lol that would be creepy if they talked - cesium55  531.6 #353 10:12PM
Lol that would be creepy if they talked - cesium55  531.6 #353 10:12PM
What about dead women? - Katrayher  764.5 #219 10:12PM

 188.4 #2049 (DL Qual #1547

December 22, 2011 9:37 PM  Disneyland Talk Land
I'm here!! Woo

Beautiful pic - MikaDreamsEverythingDisney  249.1 #1275 9:39PM
Stunning! - Romec123aKaSmartyPants  668.5 #261 9:40PM
Beautiful pic! - Sallyskellington  201.1 #1890 9:49PM
Pretty pic! - Becky  551.2 #336 9:51PM

 188.4 #2049 (DL Qual #1547

December 22, 2011 8:28 PM  Disneyland Talk Land
Spontaneous trip to Disney tonight! Waiting for G2T and away we go!! Lol

That sounds like a great plan! - SueBayou  2019.6 #66 8:59PM
Have fun and stay warm! - sarahpie  275.3 #1011 8:30PM
Those are the best type of Disney trips!
- DownTheRabbitHole  310.2 #776 8:55PM
No don't wait just  - Romec123aKaSmartyPants  668.5 #261 9:00PM

 188.4 #2049 (DL Qual #1547

December 22, 2011 3:05 PM  Disneyland Talk Land
Omg after helping my mom clear out some boxes in the closet I have found my Minnie eArs... Guess who now claimed them haha

Stinkin cute! - SueBayou  2019.6 #66 3:08PM
Thanks 😊 she's at the age where everything and everyone is hers lol - Kimantha  188.4 #2049 3:12PM
Can she come find me my Goofy Santa Hat I cant find it n its almost Christmas - HanLostLeia  1098.3 #146 3:13PM
I'm sure she'd find it and try to keep it too haha - Kimantha  188.4 #2049 3:23PM
Adorable! :-) - Fanatic4Disney  268.3 #1101 3:43PM
Thanks ❀ - Kimantha  188.4 #2049 3:44PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.ShariRenee 173.92 #14  
2.MadameLeota 104.84 #54  
3.WARLOCK 88.28 #31  
4.Winnie111286 71.06 #37  
5.LBChica 67.2 #57  
6.Fantasmicfan1 66.58 #159  
7.Tom 58.24 #4  
8.grumpypapa 53.42 #39  
9.SorcererD91 53.14 #102  
10.uscdisneyteacher 52.38 #7  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword