lakers unofficial
MR-banner600
shaygee 171.2 #2233 


shaygee
Member Since: October 30, 2011
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 116.06 #1918
Trivia Challenge Two Score: 1.44 #2557
Total Wait Time Points: 0
Total Quality Points: 9 #2395
Thanked: 0 times on 0 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 3.58
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 171.2 #2233 (DL Qual #2395

February 17, 2012 3:20 PM  The Hub
πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ
DADDY!!! Lol - SueBayou  2019.4 #56 3:23PM
That made me laugh out loud, haha - KylaShea  629.1 #265 3:27PM
πŸ‘ - Mouse4life  1150.2 #118 3:28PM
Rawr! - PinkElephants  745.4 #210 3:29PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Kimantha  188.4 #2005 4:00PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Plumiegirl  7819.7 #3 8:41PM
buahahahahaha! - Armenda  1135.5 #121 8:42PM
πŸ˜‚πŸ˜‚ - MarshaMouse  3985.3 #23 8:42PM
πŸ˜„πŸ˜‚ - HandMeAChurroImmaFaint  3952.0 #24 8:49PM
nice! - nicoleface  1746.7 #71 3:18PM
Ive been in a 2 room presidential at Bonnet Creek Resort. Tomorrow I move over to the Swan and Dolphin - CM_Shadowgamer  2334.2 #46 11:19PM
That's awesome!! - Disneymomblessedx3  362.6 #545 11:27PM

 171.2 #2233 (DL Qual #2395

February 17, 2012 1:37 PM  The Hub
Havent met any MWers in person but iamdugsmaster has came to be a really good friend of mine :3 she's so sweet! And then there's Skellymouse! It's her fault I'm addicted to instagram :P lol but she's a sweetheart too 😘 and I can't wait to meet them both 😁
i hate you all - toph  2416.6 #43 10:54AM
Hate you more. - vincentchase1  672.8 #245 10:56AM
^ i hate you the mostπŸ˜‚ - toph  2416.6 #43 11:07AM
Ahahaa! You both are so cray! xD - iPoca.  916.9 #160 11:11AM
ooooh and this ipocahontas chic...omg😜😘 - toph  2416.6 #43 11:14AM
I hate all four of you - Dave   11279.1 #2 11:20AM
😝 at some point this weekend i hope to say that to all of your faces! - toph  2416.6 #43 11:27AM
dont get me started on ipoch and banana boy. - vincentchase1  672.8 #245 11:43AM
Hi Toph! πŸ’—πŸ’—πŸ’— - DizGeek  453.6 #406 12:09PM
πŸ‘‹βœ‹DizGeek😘 - toph  2416.6 #43 12:25PM
LOL πŸ˜‚ loving the hate you guys feel here! Awww so sweet! Love you all - MarshaMouse  3985.3 #23 7:22PM
gqguy and his lover so we can all lol together.
- Jillian  767.1 #201 10:56AM
Hahaha!! - PinkElephants  745.4 #210 10:58AM
Can't wait to fist pump to house music - vincentchase1  672.8 #245 10:58AM
Well Jen WTH are you waitin for?!? You have to meet the Mrs. too, she does hair too! - Ricko19  818.1 #185 3:43AM
I would like to meet LLD cause I love food trucks and I enjoy being pushed in a wheelchair - Ricko19  818.1 #185 3:44AM

 171.2 #2233 (DL Qual #2395

February 16, 2012 3:40 PM  The Hub
Thank you :*
Add me please...Fallon, Nevada - PrincessSassy  278.5 #938 10:07PM
Oh my goodness are you really in Fallon? CCHS class of 99 right here! - Deltachiq  1221.1 #105 4:01PM
Yes in Fallon. but I went to Douglas and graduated in 1993 - PrincessSassy  278.5 #938 12:45PM
Omg Add me plz!!!!!! El Paso, TX - chickpea08  6.7 #12155 10:31PM
Awww thank you :) - NeverlandTink  422.5 #442 7:18AM
Please add me I live in albuquerque, nm - my-unbirthday1025  165.8 #2318 8:47AM

 171.2 #2233 (DL Qual #2395

February 17, 2012 10:21 PM  The Hub
Congrats! YAAAY!
Please add me for Mouse4Life. He & BubbyMia's son would look adorable in that hat! - bugsmom1208  216.3 #1644 7:14PM
That's so sweet of you! He would totally rock that beanie...I'm sure it washes much easier than his Mickey Ears too. - Bubbymia  179.9 #2108 8:23PM
Goes in the washer and dryer- no problem. - Sugarbuzz  134.7 #2795 8:28PM
This is an awesome RAK and besides loving Disney I love other companies characters as well. Add me please!!!!! - iamdugsmaster  878.7 #167 6:58PM
Whew... I was worried it would be frowned on, and I ❀ MW. - Sugarbuzz  134.7 #2795 7:00PM
Yay!! It's so cute even though I was a bad minion!! - bugsmom1208  216.3 #1644 7:03PM
Omg! Thank you so much. Please let me know if you recieved my DM. Btw I love your profile picture :) - misseeyore  538.0 #321 10:16PM
Congrats! YAAAY! - shaygee  171.2 #2233 10:21PM
Congrats! YAAAY! - shaygee  171.2 #2233 10:21PM

 171.2 #2233 (DL Qual #2395

February 11, 2012 11:27 PM  The Hub
Yup yup yup 😁
"Luau! If you're hungry for hunk of fat and juicy meat, eat my buddie Pumbaa here cuz he is a treat! A hundred dollar dine, a tasty swine, all you gotta do is get in line. Are ya achin'? *Yup Yup Yup* For some bacon? *Yup Yup Yup* He's a big pig, *Yup Yup* You can be a big pig too! Oy!" - DisneylAndy  205.6 #1785 11:20PM
Yup yup yup 😁 - shaygee  171.2 #2233 11:27PM
I just recorded this part on my phone last week. - Minnique  584.9 #289 11:32PM
Nantssss ingonyama bagithi baba!!!!!!!!!!!!!!!! - Nyghtngale  558.0 #304 10:44PM
you rock! - 415beachgirl  475.0 #383 10:45PM
I thought it was "pengines in pajamas" LOL - CM_Tamstirr  542.9 #315 10:53PM
Close. "Pink pajamas, penguins on the bottom." - LaneSparrow316  847.0 #177 10:59PM
Baxter, you know I don't speak Spanish. - Ricko19  818.1 #185 11:05PM
You πŸ’©πŸ’©πŸ’© in the refrigerator? - LaneSparrow316  847.0 #177 11:09PM
I'm not even angry. - Ricko19  818.1 #185 11:24PM
LOL - LaneSparrow316  847.0 #177 11:37PM
You know how to cut to the core of my, Baxter. Wow...you're so wise. Like a miniature Budha, all covered in fur. - flukefan  270.5 #1023 11:43PM
That scene is flippin' HILARIOUS, Bambi - ArdySarrafFan  243.1 #1308 3:41PM
And PM! - ArdySarrafFan  243.1 #1308 3:42PM

 171.2 #2233 (DL Qual #2395

February 11, 2012 10:42 PM  The Hub
Love iamdugsmaster!! 😘
Love iamdugsmaster!! 😘 - shaygee  171.2 #2233 10:42PM
Your picture layout of all the stuff is pretty! Enjoy!!!!! - iamdugsmaster  878.7 #167 10:39PM
Thanks I will :) - Cherry91  434.3 #425 11:19PM
He he this made me laugh - Cherry91  434.3 #425 10:46PM
Thanks I will :) - Cherry91  434.3 #425 11:19PM

 171.2 #2233 (DL Qual #2395

February 11, 2012 10:40 PM  The Hub
Rafiki.
Darkwing duck. - madsdad  1800.8 #67 10:05AM
I don't know? I'd probably be a combo of Jack Skellington, Cheshire Cat, and Winnie The Pooh. I can't pick just one haha - JoeDownTheRabbitHole  398.9 #481 10:51AM
So Cheshire skellington the pooh? x)) - AvidDisneyThrifter220  1300.1 #97 10:53AM
That would be one interesting looking character lol - GodOfWine  484.7 #374 4:37PM
It would look weird, but I would be called Winchellington! All 3 names in one haha - JoeDownTheRabbitHole  398.9 #481 7:24PM
Skeleton cat poo? - Mr. Fredrickson  120.4 #3026 11:16PM
I vote for Jack PooShire - Slotherini  1053.2 #138 11:28PM
Evil queen - msparrow  136.2 #2775 11:28PM
I vote for Jack PooShire - Slotherini  1053.2 #138 11:28PM

 171.2 #2233 (DL Qual #2395

February 9, 2012 11:18 PM  The Hub
Gerllaaaammmiii.
300.. Did you see Gerard Butler in itπŸ’“πŸ˜πŸ˜ - Momof2princesses  153.5 #2499 11:08PM
Oh wait... I just read the first line lol - Momof2princesses  153.5 #2499 11:08PM
Oh Hubbity Hub Hub Hub! :) - Eeyorelvr  106.9 #3269 11:11PM
Well, I don't want to grow knuckle hair, but my answer is Inglourious Basterds. - KelstersInc2319  41.4 #4619 11:09PM
I love Stieglitz! He's awesome. - KelstersInc2319  41.4 #4619 11:17PM
Gerllaaaammmiii. - shaygee  171.2 #2233 11:18PM
Ohh, that was a crazy movie! The scene in the restaurant made me so uncomfortable! - kss4tink  217.7 #1629 11:20PM
Haha! I quote that movie a lot, especially Aldo Raine's and Hans Landa's lines. - KelstersInc2319  41.4 #4619 11:22PM
I have a bingo! - SkellyMouse  501.3 #363 11:26PM
Is that how you say it, I have a bingo? - KelstersInc2319  41.4 #4619 11:27PM
Omg yes!! - MarshaMouse  3985.3 #23 11:40PM
"Detective Dolly: So what's the symbology there? Paul Smecker: Symbology? Now that Duffy has relinquished his "King Bonehead" crown, I see we have an heir to the throne! I'm sure the word you were looking for was "symbolism." What is the ssss-himbolism there? " I absolutely love boondock saints I - DaizyCakez  57.3 #4112 11:58PM

 171.2 #2233 (DL Qual #2395

February 10, 2012 4:15 PM  The Hub
Kajiiii! Not sure if you got my email from a long time ago but did everything arrive to you safely?
Hello figment, How have you been? - KAJi  333.2 #631 1:01AM
Kajiiii! Not sure if you got my email from a long time ago but did everything arrive to you safely? - shaygee  171.2 #2233 4:15PM
Lmfao - VinylAddict58  6.6 #12285 4:29PM
Pan: Wuddup! I've been super busy with work/life haha haven't been on MW or into vinyls lately. I have no clue what A popcorn series is haha. Shay: emailed you back homeslice!! - KAJi  333.2 #631 12:09AM
@Kaji yoooo! Popcorn is another new mold vinylmation and you guessed it looks like a popcorn bucket with mickey ears, arms and legs lol we were all waiting for your OLD MOLD FTW! Rant πŸ˜œπŸ˜πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­ - MickeyMax  16.9 #6823 12:39AM
I'm figment and I'm responding to KaJi's comment. I been really good, I'm not going anywhere. I seem to be hanging with the same o' vinyls and never seem to get traded :( - JamesDaVinylNerd  15.7 #7081 11:53AM
Cheshire Cat, Litte Dragon and 1 Bathing Pool Elephant have been traded. -Jordan - tonyjord3  203.0 #1826 9:13AM
Summer Santa has been traded!! -Jordan - tonyjord3  203.0 #1826 8:33AM
I'm figment and I'm responding to KaJi's comment. I been really good, I'm not going anywhere. I seem to be hanging with the same o' vinyls and never seem to get traded :( - JamesDaVinylNerd  15.7 #7081 11:53AM

 171.2 #2233 (DL Qual #2395

February 9, 2012 3:11 PM  The Hub
Hi Jordan! Gonna email you in a bit - so check your mail ^_^
Hello figment, How have you been? - KAJi  333.2 #631 1:01AM
Kajiiii! Not sure if you got my email from a long time ago but did everything arrive to you safely? - shaygee  171.2 #2233 4:15PM
Lmfao - VinylAddict58  6.6 #12285 4:29PM
Pan: Wuddup! I've been super busy with work/life haha haven't been on MW or into vinyls lately. I have no clue what A popcorn series is haha. Shay: emailed you back homeslice!! - KAJi  333.2 #631 12:09AM
@Kaji yoooo! Popcorn is another new mold vinylmation and you guessed it looks like a popcorn bucket with mickey ears, arms and legs lol we were all waiting for your OLD MOLD FTW! Rant πŸ˜œπŸ˜πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­ - MickeyMax  16.9 #6823 12:39AM
I'm figment and I'm responding to KaJi's comment. I been really good, I'm not going anywhere. I seem to be hanging with the same o' vinyls and never seem to get traded :( - JamesDaVinylNerd  15.7 #7081 11:53AM
Cheshire Cat, Litte Dragon and 1 Bathing Pool Elephant have been traded. -Jordan - tonyjord3  203.0 #1826 9:13AM
Summer Santa has been traded!! -Jordan - tonyjord3  203.0 #1826 8:33AM
I'm figment and I'm responding to KaJi's comment. I been really good, I'm not going anywhere. I seem to be hanging with the same o' vinyls and never seem to get traded :( - JamesDaVinylNerd  15.7 #7081 11:53AM

 171.2 #2233 (DL Qual #2395

February 5, 2012 10:06 AM  The Hub
These are so cute ^_^
I was this close to eating them all! - djbreakdown  573.2 #296 10:06AM
Wow!! These are soo cute!! Love Minnie! Maybe Donald and Daisy. White with a sailor hat and white with a purple bow...??? - RCmom  5084.8 #15 9:55AM
So cute!! Love the stitch of course. :D - AWholeNewWorld  303.8 #778 8:56AM
Those are awesome. I would say make a Marie one. - nathanchu  349.5 #588 9:01AM

 171.2 #2233 (DL Qual #2395

February 4, 2012 1:51 PM  The Hub
Yaaaay!
No worries! My name is a lil long. Thanks and enjoy your food! - iamdugsmaster  878.7 #167 1:54PM
Well hi there ms a lil long :) - djbreakdown  573.2 #296 2:00PM
Yaaaay! - shaygee  171.2 #2233 1:51PM
Congrats!! And wtg! Perfect for Vday - MarshaMouse  3985.3 #23 2:00PM
Well hi there ms a lil long :) - djbreakdown  573.2 #296 2:00PM

 171.2 #2233 (DL Qual #2395

February 4, 2012 10:49 AM  The Hub
Lucky! Lol
Here with Mr. Bayou πŸ˜‚πŸ˜‚ - SueBayou  2019.4 #56 10:29AM
Haha. Already? I just woke up πŸ˜‚. So great to have FINALLY met you two last night!! πŸ˜ƒ - Sweet_Irish_Cream  3778.6 #25 10:31AM
Great to meet you too! - SueBayou  2019.4 #56 10:45AM
Let's be clear here. I was talking to SIC!! LolπŸ˜‚πŸ˜‚ - SueBayou  2019.4 #56 11:33AM
Lmbo - Ricko19  818.1 #185 11:53AM
Walking around DCA. Enjoying my time here. - iamdugsmaster  878.7 #167 10:48AM
Lucky! Lol - shaygee  171.2 #2233 10:49AM
Let's be clear here. I was talking to SIC!! LolπŸ˜‚πŸ˜‚ - SueBayou  2019.4 #56 11:33AM
Lmbo - Ricko19  818.1 #185 11:53AM

 171.2 #2233 (DL Qual #2395

February 4, 2012 1:49 PM  The Hub
LOL. I see you and Carl are up to no good.
Kubrick is the name of the company.q - iamdugsmaster  878.7 #167 12:18AM
LOL. I see you and Carl are up to no good. - shaygee  171.2 #2233 1:49PM
This is funny and cute :) - Cherry91  434.3 #425 8:26PM
haha run stormtrooper run!!! - StitchEars  330.7 #644 10:19AM

 171.2 #2233 (DL Qual #2395

February 3, 2012 6:46 PM  The Hub
Congrats πŸŽ‰πŸŽ‰
Congrats!!! - MarshaMouse  3985.3 #23 6:51PM
Congrats πŸŽ‰πŸŽ‰ - shaygee  171.2 #2233 6:46PM
Nice work! πŸ‘ - Duchess_SMK  5617.3 #14 9:29AM
Congratulations!! - Tealtownfan  852.2 #175 9:39AM

 171.2 #2233 (DL Qual #2395

February 3, 2012 4:05 PM  The Hub
Lovely photo :)
You guys look too young for 23 years together! Happy Anniversary! - JenInWonderland  1025.8 #144 3:04PM
Totally agree! - 559MickeyLover  309.4 #743 3:04PM
That's the first thing I thought! Happy anniversary!! - kss4tink  217.7 #1629 4:37PM
Yup yup! - SarahJoshDisney  77.8 #3680 4:51PM
That's what I told them!! Lol hope your day was great!! - SueBayou  2019.4 #56 11:17PM
Best place in the world to celebrate! Congrats and magic wishes for many more years of happiness. No kids is fun too! - 559MickeyLover  309.4 #743 3:04PM
Congrats on 23yrs!! - Jackie211  472.7 #385 8:24AM
happy Anniversary! Have fun! - bambirn  107.7 #3256 8:26AM

 171.2 #2233 (DL Qual #2395

February 3, 2012 12:49 PM  The Hub
😁😁
This pic made my day!!!!! - 619HeatherMouse  246.7 #1254 12:08PM
I'm happy it did 😊 - StitchEars  330.7 #644 12:21PM
We are in line for Astro Orbitors!! - caramiapoohAKAface  2901.6 #33 11:49AM
I think you need a Stitch adventure in DLR series... or do you already have one? - onezerohero  162.2 #2377 7:43PM
Too cute! - Becky  551.2 #307 7:51PM

 171.2 #2233 (DL Qual #2395

February 3, 2012 12:37 PM  The Hub
πŸŽ‰πŸŽ‰ YAAAY! Glad it got to you safely! And you're most welcome! 😊😊
Love Shaygee!!! - iamdugsmaster  878.7 #167 1:55PM
She is amazing 😘 - SkellyMouse  501.3 #363 9:17AM
Love Shaygee!!! - iamdugsmaster  878.7 #167 1:55PM
πŸŽ‰πŸŽ‰ YAAAY! Glad it got to you safely! And you're most welcome! 😊😊 - shaygee  171.2 #2233 12:37PM

 171.2 #2233 (DL Qual #2395

January 26, 2012 10:00 PM  The Hub
These look sooo cool!
You're awesomeness Amazes me!!! - Disneymomblessedx3  362.6 #545 10:01PM
These look sooo cool! - shaygee  171.2 #2233 10:00PM
Ohhh I love all the colors! One of theses will not be enough ... Need at least 3 😁 - StitchEars  330.7 #644 11:34AM
Awesome job! - AgentP  113.1 #3165 8:20AM

 171.2 #2233 (DL Qual #2395

January 26, 2012 10:02 PM  The Hub
Please add me ^_^ thank you!
Don't add me! But I would be interested in buying one or two! Can you txt me with details? - Mrsblue  692.9 #228 9:15PM
πŸ‘ - bluefairy  643.3 #258 9:33PM
Oh, add me for e818! - bluefairy  643.3 #258 9:16PM
Ooh! Add me please! Love it! - JessicaRabbit33  669.3 #247 10:55AM
.......on the edge of my seat!  - DuffysJuju  627.4 #269 8:23PM
Rak closed! Winner is cherrytreelane!!! - djbreakdown  573.2 #296 9:52PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.jacdanfan 237 #6  
2.goofygal 203 #8  
3.HARR_E 123 #78  
4.grumpypapa 116 #53  
5.MarshaMouse 106 #23  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword