lakers unofficial
MR-banner600
BlaineNY's MouseWait
BlaineNY 243.2 #1321 


BlaineNY
Member Since: September 07, 2011
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 161.28 #535
Trivia Challenge Two Score: 52.24 #1625
Total Wait Time Points: 14.67
Total Quality Points: 5 #3341
Thanked: 3 times on 2 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 6.99
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 243.2 #1321 (DL Qual #3341

June 15, 2012 9:01 AM  The Hub
Congrats!
Congratulations πŸŽ‰πŸ’ - WishIWereThere  252.0 #1212 9:00AM
How romantic to get engaged at the happiest place on earth! - darodrig  224.3 #1553 9:03AM
Yay! Congrats to you both! πŸ’ - ohhhtoodles  365.2 #554 11:33PM
So sweet! Congratulations! - RapunzalK  195.8 #1931 11:35PM

 243.2 #1321 (DL Qual #3341

June 2, 2012 8:11 PM  The Hub
PADRES!
Ray A Kroc - Ricko19  818.1 #193 5:59PM
Go Padres!!!!! Part of the Friar Faithful---------> - BaseballMickey_CM  6245.3 #12 6:01PM
Was at the game last night, too. Great win. We'll see how this one ends today - Oinker34  1155.6 #123 6:21PM
PADRES! - BlaineNY  243.2 #1321 8:11PM
Padres for Life. - PrincessDuckie  729.4 #219 8:23PM

 243.2 #1321 (DL Qual #3341

June 2, 2012 11:55 AM  The Hub
Thanks
I tried posting this yesterday but had too many issues! It's a great video! I've driven parts of Route 66 and can't wait to see how they have incorporated the look and feel of it. - Gia  801.8 #194 10:29AM
Thanks - BlaineNY  243.2 #1321 11:55AM

 243.2 #1321 (DL Qual #3341

May 31, 2012 8:09 PM  The Hub
πŸ‘
Omg how cute. I love the toy story one. Good luck to those in the parks - mamadisney3  249.1 #1240 7:22PM
Head to the cove in DCA! No one in my group counts. 😜 - Miss-E-Mouse  1388.8 #96 7:27PM
Rude! - fairyshley  479.8 #381 8:13PM
LOL! Ashley leave the group and come back! Loophole πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„ - Aquata  292.3 #860 9:09PM
I Was Just With You!!! NOoooooooooooo....Woody!!!! - aruuta  146.5 #2615 11:15PM
I still call the cat! - fairyshley  479.8 #381 11:28PM
Whatever... Oh wait..I got one ;) - tuesday737  1235.9 #110 11:32PM
first person on the porch to ask gets a hug. i expect no one to ask. - nicoleface  1749.8 #73 11:29PM
YOLO - tuesday737  1235.9 #110 11:33PM
If We Were There You'd Get Two Hugs From Us Lols..Nite Love. Awesome Time Today.. - aruuta  146.5 #2615 12:08AM
πŸ‘Š - Drews~Missus  287.5 #883 12:58AM

 243.2 #1321 (DL Qual #3341

May 30, 2012 2:13 PM  The Hub
Bump
If it's not claimed by 5:30pm, I'll try to get it! - LaTruce  2248.7 #51 12:44PM
I will keep updating now and then. Will definitely let you know if it goes πŸ˜„ - ImInStitches  263.0 #1110 12:49PM
not if I find it first latruce.. haha j/k - Stitch_Legacy  4729.9 #17 1:01PM
Hope someone finds you :)  - Cherry91  434.3 #431 12:47PM
We're having dinner at the Pizza Port in Tomorrow Land. Outside covered dining area, upper level. Hubby (disneylandDad702) has pirate ears on - ImInStitches  263.0 #1110 5:59PM
I Love NY. It's the Yankees I hate. lol - splashphotoCM  885.6 #173 2:56PM

 243.2 #1321 (DL Qual #3341

May 29, 2012 5:44 PM  The Hub
Congrats!
Am I the only one who has been trying to read what MrsStrawberryGuy's real name is? - Slotherini  1053.6 #145 9:32PM
πŸ’‚πŸ’‚πŸ˜‚ - SueBayou  2019.4 #59 9:47PM
Princess Consuela Bananahammock. - LaneSparrow316  847.0 #185 10:14PM
It's quite easy to read, if you know what to look for! 😜 - SergZak  3125.8 #32 10:18PM
LOL nope I did the same!!! I think her first name starts with an E lol that's all I got!! Even if we do know her real name mrs.strawberry just sounds better!! πŸ˜„ - CourtyAstroBlisters  678.6 #244 10:20PM
Just like knowing how many licks it takes to get to the center of a tootsie pop, the world may never know. - JoeDownTheRabbitHole  398.9 #495 10:31PM
Her name is Edwina Cutwater. Tap tap. - Butterlina  1470.1 #90 10:33PM
I think I gOt the last name, maybe the first πŸ˜‚ - Villescas8  601.0 #286 10:36PM
#creepin. ;) - flukefan  270.5 #1038 10:48PM
Congrats. Are there any more available for purchase? - splashphotoCM  885.6 #173 5:49PM
Yes Splash, just called the AP peeps today! - ScubaSteve028  835.7 #187 5:54PM
Thanks all. - splashphotoCM  885.6 #173 6:13PM
What!? We can't take pictures? ='( how am I supposed to have proof my boys went before the opening day? - UncoolBunny  71.0 #3854 10:47PM
Congratulations!! - UncoolBunny  71.0 #3854 10:48PM
Congrats! Have a blast! - Song  1547.9 #85 8:22AM

 243.2 #1321 (DL Qual #3341

May 27, 2012 9:25 AM  The Hub
Bump
Cute pin! I hope someone finds you :) - DownTheRabbitHole  310.2 #753 9:18AM
Bump - BlaineNY  243.2 #1321 9:25AM
Aaaaaand my phone eats yet another pic......Donnie says thank you sooo much for his first RAK he has gotten....he loves his new addition to his lanyard - DuckDivingDon  250.4 #1224 2:51PM
Lol, sorry! I was in the restroom. Glad you spotted my bf though. Enjoy the pin! - saturn21  25.9 #5661 2:52PM

Thanked by:  scubaproRoger 3421.9 #27  
 243.2 #1321 (DL Qual #3341

May 26, 2012 10:02 PM  The Hub
πŸ‘
Im gonna be the MW Dinner Roll for Halloween - Mouse4life  1293.1 #103 7:02PM
I'd be careful while shellacing yourself.... - madsdad  1800.8 #72 7:11PM
Im the designated shellacker! - Ricko19  818.1 #193 9:25PM
Hahaha - VfxGenie  1509.0 #87 10:45PM
Shellac attack! - ohhhtoodles  365.2 #554 6:44AM
LOL only Cara would actually try it...πŸ˜‚ - MarshaMouse  4073.4 #24 7:02PM
Too funny!!! loving your Toms!! - Plumiegirl  8091.2 #3 8:48AM
Hahaha! - JessicaRabbit33  669.3 #250 9:08AM

 243.2 #1321 (DL Qual #3341

May 27, 2012 9:33 AM  The Hub
Please Add Me. Thank You!
Add me please. I luuurve me some vinyls. Aww or not, Im not at 15 yet πŸ˜” - BambooMike  133.4 #2831 6:17PM
Please add me and thank you - HanLostLeia  1096.7 #136 11:09AM
Oh my goodness! Thank you so much. I will dm you right now! - Deltachiq  1222.6 #113 1:48PM
Got it! :) :) - KylaShea  629.1 #271 1:54PM
Yay!! Congrats Amy!! :) - Aurora_2020  260.1 #1138 1:54PM
Yay congrats! - rbeezy  702.9 #229 1:57PM
yay amy!! - nicoleface  1749.8 #73 1:49PM

 243.2 #1321 (DL Qual #3341

May 26, 2012 10:59 AM  The Hub
Thank You Sir.
Beautiful!!! - Disneymomblessedx3  362.6 #560 10:30AM
 i really like this one too =D good job! - StitchEars  330.7 #656 10:47AM
Cool picture sir! - VfxGenie  1509.0 #87 5:18PM
love this Rick! - crustle  705.4 #227 5:23PM

 243.2 #1321 (DL Qual #3341

May 26, 2012 10:56 AM  The Hub
Love NYC.
Cool! Thanks MW East Coast Correspondent! - LaneSparrow316  847.0 #185 10:12AM
Bahaha. I need a press pass with that on it. See how many events i can weasel my way into ^_^ - KylaShea  629.1 #271 10:16AM
I'm sooooo excited to see this!!! I'm really thinking of being her for Halloween - MarshaMouse  4073.4 #24 10:16AM
You should!! - SylSnowWhite  310.1 #754 10:21AM
That is way cool! - madsdad  1800.8 #72 10:17AM
Love NYC. - BlaineNY  243.2 #1321 10:56AM

 243.2 #1321 (DL Qual #3341

May 25, 2012 10:59 PM  The Hub
Nice! Thanks For The Info.
It actually looks like fun! - PrincessKristin  780.2 #202 10:52PM
It's a ton of fun! - KissDclown  1089.3 #137 10:53PM
Nice! Thanks For The Info. - BlaineNY  243.2 #1321 10:59PM
Thanks. I'm still missing elecTRONica but this might do!! - Chadco  307.6 #772 11:09PM
What?!? Only til mid June!?!? Then what?? - AvidDisneyThrifter220  1335.8 #101 11:11PM
I know! It's gone by the time we get there! - madsdad  1800.8 #72 11:11PM
I think she means after that it will be nightly? - Alicewhoareyou  1232.0 #111 11:14PM
No I corrected my post. Sorry. It's every night after then - KissDclown  1089.3 #137 11:14PM
It better be there when I go in August or I am going to have to make an emergency trip down to DL..... - iyuzMickey  511.1 #356 11:16PM
Soakquesha....it won't be ere in August πŸ˜œπŸ˜‚πŸ˜‚ - KissDclown  1089.3 #137 11:18PM
Yay! It will be going the weekend I'm there :) - PrincessKristin  780.2 #202 11:18PM
Oh phew!!!! Thank goodness this looks sick! Nick, we're good to go!!! *thumbs up emoji* - AvidDisneyThrifter220  1335.8 #101 11:19PM
Are you just saying that so I will come down sooner?!?! lol..... - iyuzMickey  511.1 #356 11:20PM
Good to goooooo! - madsdad  1800.8 #72 11:22PM
Noooo πŸ˜‚πŸ˜‚ - KissDclown  1089.3 #137 11:24PM

Thanked by:  Masterblaster2000 35.7 #4939  
 243.2 #1321 (DL Qual #3341

May 25, 2012 9:40 PM  The Hub
That Was Crazy. Thanks For Posting.
Hmmm weird looked a bit phallic on occasion !! Yikes - Cath  26.3 #5617 9:24PM
Omg I thought the same thing! - LolatheSlush  231.4 #1468 9:40PM
I have learned a new word. πŸ˜³πŸ˜‚πŸ˜‚ - Fanatic4Disney  267.5 #1071 9:45PM
Ummm, yep - PrincessKristin  780.2 #202 10:24PM
Lol, yep! - Spoonful_O_Sugar  544.7 #323 10:29PM
I think I just found my new Halloween costume - djbreakdown  573.2 #306 10:23PM
That would be a great costume! - Vegan7LuvsStitch  997.9 #156 11:01AM
It sure was crazy - HanLostLeia  1096.7 #136 11:03AM
Nightmares. - LaTruce  2248.7 #51 11:06AM
Was it Freddy like Worm?? - HanLostLeia  1096.7 #136 11:11AM
Fantasies.. - ScubaSteve028  835.7 #187 11:13AM
The worm at the bottom of tequila bottles give me nightmares. - SylSnowWhite  310.1 #754 11:14AM

 243.2 #1321 (DL Qual #3341

May 25, 2012 7:28 PM  The Hub
πŸ‘
Did you yell "Aaaas you wiiiish!" as you slid down? That's what I'm picturing.... - LaneSparrow316  847.0 #185 8:16PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Spoonful_O_Sugar  544.7 #323 8:17PM
Lol!! Yay! - SleepyTortuga  288.4 #877 6:31PM
That's a lot of butthurt - CaptnSparrow  632.5 #268 8:14PM
Aweaome! Very cool! - Mikesaxclar  517.9 #347 8:07PM
Did you yell "Aaaas you wiiiish!" as you slid down? That's what I'm picturing.... - LaneSparrow316  847.0 #185 8:16PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Spoonful_O_Sugar  544.7 #323 8:17PM

Thanked by:  mamadisney3 249.1 #1240  
 243.2 #1321 (DL Qual #3341

May 24, 2012 6:51 PM  The Hub
Have Fun
Yay!  Welcome to CA!  You will have a blast! - Spoonful_O_Sugar  544.7 #323 6:42PM
aww! have fun!! - HandMeAChurroImmaFaint  4315.4 #22 6:44PM
Wonderful!! Have a blast. - disneypal1  197.1 #1908 7:06PM
Welcome to the Ohana, California and the Disneyland Resort. Have a magical trip. Now go have some fun. - splashphotoCM  885.6 #173 10:08PM

 243.2 #1321 (DL Qual #3341

May 24, 2012 6:53 PM  The Hub
Wow
Is this where I have to push 2 for English? :) - disneymomi  225.4 #1537 7:51PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - ohhhtoodles  365.2 #554 7:58PM
Ay Dios Mio...me voy a persinar :-) - uscdisneyteacher  7220.4 #6 6:17PM
Santito! Percinate porque esto esta pesado! - PrinceTeaJack  919.3 #164 6:25PM
Es muy tarde. Β‘Ni modo! - gigibunny2  242.8 #1328 6:43PM
En verdad...es muy tarde :-) - uscdisneyteacher  7220.4 #6 6:45PM
Dande el taco!!! That's all I can say...I'm Italian okay?!? - AvidDisneyThrifter220  1335.8 #101 6:48PM
Y teniendo en cuenta que se va a graduar espero que sus intereses no son polΓ­ticos. - gigibunny2  242.8 #1328 6:52PM
Don't be a pervert ADT ... - PrinceTeaJack  919.3 #164 6:54PM
Es muy verdad...creo Que sus aspiraciones no son politicas :-) - uscdisneyteacher  7220.4 #6 6:55PM
Talvez estarΓ‘ relacionado/a con un kardashian?? - PrinceTeaJack  919.3 #164 6:57PM
I asked where the taco was TJ9... :( - AvidDisneyThrifter220  1335.8 #101 6:59PM
Es un poco triste Que la juventud de hoy no sepa reconocer estos lugares :-( - uscdisneyteacher  7220.4 #6 7:00PM
Exactly ... - PrinceTeaJack  919.3 #164 7:02PM
No supe Que hablas el castellano TeaJack :-) - uscdisneyteacher  7220.4 #6 7:03PM
Sabes porque? Se la pasan en los telΓ©fonos o en Facebook - PrinceTeaJack  919.3 #164 7:03PM
Yo soy mas mejicano que nada... De MichoacΓ‘n seΓ±or disneyteacher - PrinceTeaJack  919.3 #164 7:04PM
Demasiadas distracciones para los jΓ³venes en estos dΓ­as ... es triste lo que pierden πŸ˜“ - gigibunny2  242.8 #1328 7:07PM
Hijole...Lo Que uno aprende...nunca me Lo imagine...yo soy nacido en los Estados Unidos y mis padres son de Mexico...me encanta el espanol :-) - uscdisneyteacher  7220.4 #6 7:08PM
Es muy Cierto gigi...muy Cierto - uscdisneyteacher  7220.4 #6 7:09PM
Casablanca! 🏠 - SergZak  3125.8 #32 7:10PM
Salve! Ho fame - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2181 7:11PM
Burrito! - TheNewTrent  748.0 #214 7:11PM
SergZack...esa no el la CasaBlanca :-) - uscdisneyteacher  7220.4 #6 7:12PM
Tacos y burritos...quesadillas. - VfxGenie  1509.0 #87 7:15PM
Bueno seΓ±or tΓ©cnicamente si es una casa blanca pero no la casa de el presidente. - PrinceTeaJack  919.3 #164 7:17PM
Ok then mister...CasaRedonda! 😜 - SergZak  3125.8 #32 7:17PM
Que la... - LBChica  2011.5 #60 7:22PM
LOL...Que chistoso...Si es un Edificio blanco en verdad :-) - uscdisneyteacher  7220.4 #6 7:23PM
A Eddie...me gustan los tacos, burritos, y quesadillas de King Taco :-) - uscdisneyteacher  7220.4 #6 7:24PM
Chupacabra, la llorona, el Cucuy, el Sancho! - VfxGenie  1509.0 #87 7:25PM
Eddie...no se te olvida La Chona...Y la chona se mueve, y la gente le grita LOL :-) - uscdisneyteacher  7220.4 #6 7:26PM
USC- lo sitento por ellos. Y mi papΓ‘ se de Mexico tambiΓ©n :) TeaJack- pero dice "The Capitol" debajo..😳 - gigibunny2  242.8 #1328 7:28PM
Dude, my "Born in East LA" Spanish will knock yer calcetines off! 😝 - SergZak  3125.8 #32 7:28PM
En espanol se dice El Capitolio :-) - uscdisneyteacher  7220.4 #6 7:29PM
Deveras que usaste "spanglish" ahorita? Gigi tienes razΓ³n pero le que me refiero es que tΓ©cnicamente las casa si es blanca. Si quieres ser mas en lo cierto entonces llama el edificio por su propio nombre :) - PrinceTeaJack  919.3 #164 7:31PM
USC- Haha no lo pude averiguar sin error, lol - gigibunny2  242.8 #1328 7:33PM
Me gusta esta conversacion...en verdad :-) - uscdisneyteacher  7220.4 #6 7:36PM
Ok then, USC...I know Russian as well. Watch it or I'll pummel you with Russian phrases. 8) - SergZak  3125.8 #32 7:37PM
LOL Serg...LOL indeed :-) - uscdisneyteacher  7220.4 #6 7:38PM
TJ- Pero todos sabemos lo que se refieren a cuando hablamos de la casa blanca .. ΒΏQue no? - gigibunny2  242.8 #1328 7:48PM
Chimichanga. - PrincessMacyCM  535.5 #331 7:51PM
Claro Que Si :-) - uscdisneyteacher  7220.4 #6 7:52PM
cara de pez πŸ πŸ‘§ πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - caramiapoohAKAface  3212.6 #31 7:56PM
Quien tiene cara de pez? :-) - uscdisneyteacher  7220.4 #6 8:00PM
El que pregunta lol πŸ˜„ πŸ˜‰ - gigibunny2  242.8 #1328 8:02PM
MW esta en EspaΓ±ol! Quien puso esto en sap? - UncoolBunny  71.0 #3854 8:03PM
A veces lo hago - caramiapoohAKAface  3212.6 #31 8:05PM
TACOS. - robin_sparkles  293.8 #847 8:06PM
Porque Somos cara de pez? - PrinceTeaJack  919.3 #164 8:07PM
Gracias. Ahora quiero una mojarra - UncoolBunny  71.0 #3854 8:09PM
Porque mi nombre es cara - caramiapoohAKAface  3212.6 #31 8:12PM
Pero es cara miah no cara pez! - PrinceTeaJack  919.3 #164 8:15PM
I have no clue what being said here. I was speaking Italian lol - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2181 8:19PM
Cara de pez es muy chistoso ☺ - gigibunny2  242.8 #1328 8:21PM
RDG- right now they are talking about fish faces - gigibunny2  242.8 #1328 8:22PM
Este encuentro de el seΓ±or radius fue robado! Lo siento - PrinceTeaJack  919.3 #164 8:25PM
Lol (gotta start learning Espanol) - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2181 8:28PM
I like listening to the French, Spanish, and Italian languages. Very pleasant to listen to - Addiction  55.3 #4211 8:50PM
Ya me partΓ­ toda la conversaciΓ³n. O no es la casa blance? Si no es la case blanca que es? 😜 - Jackie211  472.7 #389 10:06PM
Ay dios Mio...Que larga esta la conversacion en verdad :-) - uscdisneyteacher  7220.4 #6 11:30PM
Seria mejor terminarla no? Ya me voy a dormir de todos modos.. Buenas noches - PrinceTeaJack  919.3 #164 11:35PM
Ya se armo! - RickChavez  3255.0 #29 11:37PM
LOL...buenas noches...Que es nombre senor TeaJack? :-) - uscdisneyteacher  7220.4 #6 11:38PM
Hachis! Hachis! :-) - uscdisneyteacher  7220.4 #6 11:38PM
Esta conversasion en espaΓ±ol esta bien larga, dure como cinco minutos para leer todos los comentarios - MrBlue  232.3 #1454 11:50PM
Hachis Hachis Senor Azul :-) - uscdisneyteacher  7220.4 #6 12:12AM
Probably one of my favorite places. ❀ - AshleyLynn22  791.2 #198 10:29PM
Well at least they read the plaque and learned something.. It is a very cool model.  - Plumiegirl  8091.2 #3 11:24PM
He said it was the white house after he walked by the plaque... So I don't think he knew there was a difference between the two buildings. - Radius  502.7 #366 11:46PM

 243.2 #1321 (DL Qual #3341

May 23, 2012 4:42 PM  The Hub
Awesome
Isela and I are sooooo happy!! Thanks so much to the MWers who helped out on the Pirates boat. Everything worked out better than we planned. DlandDude coordinated with the MW people and the Blue Bayou staff was awesome. Thanks for the wonderful memories! Av8rbum - av8rbum  15.3 #7367 6:12PM
I love this!!! What was her reaction when she saw it?? I need background story to fuel my romantic mind!  - KylaShea  629.1 #271 1:37PM
DlandDude has a video of the proposal,and her reaction - MEHlanie_Mouse  1114.4 #132 1:39PM
Nevermind, found the video! How amazing! - KylaShea  629.1 #271 1:40PM
haha, thanks Melanie! Posted before I saw your response :) - KylaShea  629.1 #271 1:40PM
Haha its okay, you're welcome! - MEHlanie_Mouse  1114.4 #132 2:00PM
Isela and I are sooooo happy!! Thanks so much to the MWers who helped out on the Pirates boat. Everything worked out better than we planned. DlandDude coordinated with the MW people and the Blue Bayou staff was awesome. Thanks for the wonderful memories! Av8rbum - av8rbum  15.3 #7367 6:12PM
What a cool idea! - lovetheland7  172.0 #2236 10:38PM

Thanked by:  nicoleface 1749.8 #73  
 243.2 #1321 (DL Qual #3341

May 22, 2012 8:08 PM  The Hub
Congrats
Atta guy!πŸ‘ - AvidDisneyThrifter220  1335.8 #101 7:35PM
(Sebastian jaw-drop) WOW. Congrats! - Duchess73  297.2 #828 7:41PM
Awesome - LoveLove  346.0 #607 9:48PM
Woohoo good job trooper!! - bobapetebot  135.5 #2808 10:15PM

 243.2 #1321 (DL Qual #3341

May 21, 2012 7:59 PM  The Hub
πŸ‘ Thank You
I'm going to complain that I had way too much fun this weekend and met tons of cool people. - ScooterMike  1961.6 #62 8:00PM
I like this complaint. - Polkadobo  383.4 #517 8:01PM
you walked by when i was getting a prize I won and I turned around a minute later to say hi and you were gone!!boohoohoo (now i am complaining!:) - secretagentangel  1282.0 #105 8:01PM
I'm sure we shall meet again. - ScooterMike  1961.6 #62 8:03PM
I saw u I was too shy to go over and say hi - princessVanessa  384.3 #515 8:06PM
I have heard from several MWers that they were too shy to say "hi" to me. I'm a totally cool guy and I don't bite, usually. - ScooterMike  1961.6 #62 8:15PM
Me too! - bluefairy  643.3 #260 8:53PM
Who do I complain to about this post? 😝 - Experiment818  1601.4 #83 8:04PM
The line's out the door. A little further back, a little further... - Mimmy  1442.3 #93 8:05PM
U guys are all bulliesπŸ˜‚ I actually had a good time at the reunion with my friends - princessVanessa  384.3 #515 8:07PM
Someone thought you were rsuffs dad?!?!?!!  - michelledork  696.2 #234 8:08PM
Yea, that was me.... I mean, I didn't really get a great look at them side by side, but kept seeing them from a distance at the studio tour and I kinda thought rsuff was his teenage son! LOL! - Mimmy  1442.3 #93 8:14PM
lol. Thanks for making me feel old 😭😭😭 - ManBearPig  417.0 #459 8:19PM
That's hilarious, Mimmy!!! - Candace  1737.8 #76 8:22PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - michelledork  696.2 #234 8:23PM
πŸ˜‚ - toph  2416.6 #45 8:25PM
πŸ‘΄πŸ»πŸ· - bluefairy  643.3 #260 8:55PM

 243.2 #1321 (DL Qual #3341

May 20, 2012 5:47 PM  The Hub
Everyone Will Feel The Effect Of The Price Increase. It's Not Cheap Living In So Cal + The Price For Gas Here.Β 
If I may be so bold, seems to me the Reunion pics have replaced the price talk in the Lounge. Which I'm totally ok with! πŸ˜ƒπŸ‘ - LaneSparrow316  847.0 #185 6:40PM
πŸ‘ - Spoonful_O_Sugar  544.7 #323 7:03PM
Everyone Will Feel The Effect Of The Price Increase. It's Not Cheap Living In So Cal + The Price For Gas Here.Β  - BlaineNY  243.2 #1321 5:47PM
What is this about prices  ? I'm an ap of a family of 5  - Disneymomof3  23.6 #5931 6:36PM
Huh? - Enome  9.4 #9766 6:46PM
If I may be so bold, seems to me the Reunion pics have replaced the price talk in the Lounge. Which I'm totally ok with! πŸ˜ƒπŸ‘ - LaneSparrow316  847.0 #185 6:40PM
πŸ‘ - Spoonful_O_Sugar  544.7 #323 7:03PM

Thanked by:  DisneyRose 247.7 #1257  

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.MelodyMouse 290 #33  
5.sjensen68 80 #3636  
7.Winnie111286 62 #75  
9.dodgerfan2629 59 #3393  
6.E-Ticket 65 #125  
8.2princessdad 62 #49  
4.Tom 84 #7  
10.Coaster 54 #1  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword