lakers unofficial
MR-banner600
spiff's MouseWait
spiff 3.3 #29132 


spiff
Member Since: September 03, 2011
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 0 #0
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 0
Total Quality Points: 0 #0
Thanked: 0 times on 0 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 0.19
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 3.3 #29132 (DL Qual #0

May 11, 2012 8:53 PM  Disneyland Talk Land
This game is legit :D
it's not legit...it is EPIC!!! LOL - elmickeyman  215.0 #1645 9:03PM
Agreed haha btw love ur profile pic!! - spiff  3.3 #29132 9:19PM
Thank you :) Yours is kinda Goofy though! LOL - elmickeyman  215.0 #1645 10:41PM
Very fun game! - CadaverousPallor  264.9 #1062 9:22PM
When does it come out for Xbox?? - KelcieGrace  56.1 #4095 10:44PM
According to my research: September 26th - elmickeyman  215.0 #1645 10:51PM
Sweet!! - KelcieGrace  56.1 #4095 10:52PM
I'm playing through this game right now. It's pretty cool. - TheNewTrent  748.0 #197 10:56PM

 3.3 #29132 (DL Qual #0

May 11, 2012 6:22 AM  Disneyland Talk Land
Mickey Mouse Wants You! (Uncle Sam Reference btw hehe)
Saw in Game Informer that the upcoming Kingdom Hearts title is only for the 3DS. That blows.
- Lelundrial  441.0 #417 7:11AM
Boo :( - binkieSkellington  242.8 #1296 7:21AM
Also missed out on "KH: 358/2 Days" for this reason. I briefly looked at other games for the 3DS and none interested me enough to buy the handheld. I'm not buying it for one or two games. So bummed... - Aquata  292.3 #836 7:25AM
Who's Uncle Sam???? - HanLostLeia  1096.2 #123 7:43AM
He's the guy who takes out hard earned money - PrinceTeaJack  911.1 #155 7:46AM
Doing you mean our hard earned money?? - HanLostLeia  1096.2 #123 7:48AM
Yes lol - PrinceTeaJack  911.1 #155 7:54AM
I still need to read these! - Polkadobo  377.7 #506 7:52AM

 3.3 #29132 (DL Qual #0

May 10, 2012 10:05 PM  Disneyland Talk Land
Dontcha love when this happens...lol.
LOL! Too cute, so funny and so personally true! LOL!
- elmickeyman  215.0 #1645 10:10PM
*Gasp!* I love your profile pic haha it's legit :D! - spiff  3.3 #29132 6:19AM
This is sooo Lexi!! I am stealing this for FB! - Minnis2Society  369.9 #521 10:13PM
Feels like my life lately!!! - RCmom  5006.4 #15 6:37AM
It sure does happen..lol - LuvsMimisHouse  467.2 #386 7:17AM

 3.3 #29132 (DL Qual #0

May 10, 2012 5:09 PM  Disneyland Talk Land
Sailor Princess's XD
Belle is looking fiesty!!❀ - RCmom  5006.4 #15 5:52PM
LOVE this picture. Okay... so ... Sailor Moon = Ariel, Sailor Chibi Moon = Melody, Sailor Mars = Jasmine, Sailor Venus = Aurora, Sailor Pluto = Pocahontas, Sailor Mercury = Mulan, Sailor Jupiter = Belle, Sailor Neptune = Esmeralda ... and... who is Sailor Uranus? Cinderella? They forgot my favorite... Saturn :( *Nerd-out over* - Aquata  292.3 #836 6:09PM
Wow, great job, I'm impressed! πŸ˜ƒ - Nala  366.5 #528 7:10PM
I was a HUGE Sailor Moon fan xD I even created my own Sailors, complete with a website dedicated to them - Aquata  292.3 #836 7:29PM
LOVE this picture. Okay... so ... Sailor Moon = Ariel, Sailor Chibi Moon = Melody, Sailor Mars = Jasmine, Sailor Venus = Aurora, Sailor Pluto = Pocahontas, Sailor Mercury = Mulan, Sailor Jupiter = Belle, Sailor Neptune = Esmeralda ... and... who is Sailor Uranus? Cinderella? They forgot my favorite... Saturn :( *Nerd-out over* - Aquata  292.3 #836 6:09PM
Wow, great job, I'm impressed! πŸ˜ƒ - Nala  366.5 #528 7:10PM
I was a HUGE Sailor Moon fan xD I even created my own Sailors, complete with a website dedicated to them - Aquata  292.3 #836 7:29PM
I love this picture its the best, I use to watch this show all the time - vkyguzman  19.0 #6341 8:04PM

 3.3 #29132 (DL Qual #0

May 10, 2012 6:27 AM  Disneyland Talk Land
Best of Buddies, Goofy & Dopey :).
So darn cute! - dawna  290.0 #841 6:29AM

 3.3 #29132 (DL Qual #0

May 9, 2012 6:25 PM  Disneyland Talk Land
This is sooo adorable!! I love this pic.
Wow that is CUTE!!❀ - tinksgirl  3.7 #22091 6:35PM
Love this!!πŸ’œπŸ˜„ - ReachForTheSky  676.2 #228 6:41PM
I love this! - DisneyVacationLover  343.0 #592 8:12PM
Very cute! - Disneymother  225.0 #1514 8:30PM

 3.3 #29132 (DL Qual #0

March 5, 2012 10:02 PM  The Hub
Has anyone heard songs by Pogo? He makes awesome remixes, and a few are Disney like Toyz Noise :).
Yes, love the AIW mixes. I think he did GlowFest music too - PrincessDuckie  710.7 #212 10:21PM

 3.3 #29132 (DL Qual #0

January 2, 2012 12:27 PM  Disneyland Talk Land
This is just my ultimate favorite Disney pic of all time :D!
Reminds me of the tiki room idk why - ilovepeterpan  127.7 #2874 12:29PM
maybe because of the tropical feel of the photo? lol. - oowllovee  225.0 #1511 12:30PM
Could it be? Lol - Spoonful_O_Sugar  507.9 #343 12:31PM
Nah... maybe I'm wrong. That CAN'T be. - oowllovee  225.0 #1511 12:36PM
maybe because of the tropical feel of the photo? lol. - oowllovee  225.0 #1511 12:30PM
Aloha! :) - misseeyore  538.0 #315 12:41PM
Howdy - Mouse4life  1150.1 #112 12:41PM

 3.3 #29132 (DL Qual #0

December 11, 2011 9:58 AM  Disneyland Talk Land
I just love this pic!!
Lol me too!! - Madimay  176.6 #2138 9:59AM

 3.3 #29132 (DL Qual #0

September 3, 2011 10:40 AM  Disneyland Talk Land
My 1st time going on the tea cups for real! XD
Yay, hope you enjoyed it! - SJCSharkie  315.5 #715 10:41AM
Wow crazy have fun hopefully you like it - DLR_Fan  248.4 #1228 10:41AM
ξ‘ƒξˆ - proudcanuck  478.5 #374 10:44AM
Fun! Have a very merry unbirthday!!! - HadMatter  378.8 #502 10:48AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.apesandmonkeys 244 #5  
2.ShariRenee 97 #22  
3.grumpypapa 91 #71  
4.Hop-Low 60 #300  
5.Pudgeman 56 #268  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword