lakers unofficial
MR-banner600
AndrewsAmy 125.1 #2941 


AndrewsAmy
A lifetime Disney addict! My hubby, Andrew, and I have been hardcore Disney fans forever, growing up in SoCal.
Member Since: July 29, 2011
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 108.42 #2187
Trivia Challenge Two Score: 11.7 #2193
Total Wait Time Points: 0
Total Quality Points: 1 #6349
Thanked: 2 times on 1 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 1.22
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 125.1 #2941 (DL Qual #6349

October 25, 2012 6:23 PM  The Hub
It's true! They have the "Coming Soon" thing on their website. :) http://www.earlofsandwichusa.com/locations/
Oooooh! I'm on vacation next week, I'll have to stop by - LBChica  2011.5 #59 9:18PM
Finally! Can't wait to try it - BaseballMickey_CM  6085.3 #13 9:18PM
Me too! 😍 - Duchess_SMK  5667.5 #14 9:43PM
I can't wait for earl to open - mickeyfan4ever1928  184.5 #2059 10:41AM
I tried them in Vegas and Texas. Great sandwiches and much better than what was there. Nice to have another casual eatery at DTD. - ShariRenee  4200.9 #21 10:49AM

 125.1 #2941 (DL Qual #6349

July 23, 2012 3:02 PM  The Hub
Definitely praying! *Romans 15:13*
Will keep them in my thoughts. - chipanddalefan  724.3 #219 2:38PM
Thank you. - PaintingTheRosesRed  433.9 #430 6:30PM
Prayers being sent your way sweetie. Your family will be on my mind and in my heart. <3 - poppet  19.7 #6395 2:39PM
I'm so sad to hear this. The loss of a child is beyond anything we can begin to understand. I pray for the family, especially for their mother. May God give her peace and comfort at this time. - FaithTrustPixiedust  22.7 #5985 8:47AM
Sending you my strength and support. I'm so sorry to hear about your lost angel. ((hug)) - MarshaMouse  4071.1 #24 8:57AM

 125.1 #2941 (DL Qual #6349

July 23, 2012 2:57 PM  The Hub
Yeah, new one is definitely slower. And it seems more shaky. All I know is when my hubby and I went on the new ride, it seemed more rough and my hubby was actually squished with he new seating (he's 6' tall) and he ended up feeling hurt the rest of the day cause of how the ride makes him sit now. :/ Even I had some pain in the tushie! and it had nothing to do with the space (since I'm only 5"1').   More...
The new sleds are a fail. I was so disappointed. The ride has always been a bumpy one, which never bothered me, but I know plenty of folks with back problems, who are in pain once this ride is done. I also think it's much slower. Even on the left side. I'm not sure who approved the new sleds, but they suck. A timeless attraction, and once one of my favorites, has been ruined, in my opinion. *sigh* πŸ˜” - DisneyFanZoe  1106.9 #132 3:13PM
Thanks for posting these though!! πŸ˜ƒπŸ˜ƒ - DisneyFanZoe  1106.9 #132 3:14PM
Agree!! - SueBayou  2019.4 #57 3:15PM
Sorry, but I miss the old sleds. - VanDisney  342.3 #610 12:41PM
Finally rode the "new" Matterhorn yesterday. My review (in agreement with my friend, Maria, who spent the day with me): slower; smoother; darker. Seating: we both agreed that it felt more "luge-like" because of the tilt of the seats! Maria rode in front. She's 5'4" and thought that is was a lot less room, but not cramped. I was in the 2nd seat (I'm 5'5"). I was able to almost stretch my legs out fully in the 'leg space' but it wasn't comfortable to ride that way so I pulled my knees up slightly. Getting out is the worst part. You can't really push up with your feet since the edge of the seat is in the way. I had to use my arm strength to lift myself up and be able to get my feet under me. Part of the problem is the way the seats are tilted. My body didn't feel beat up after, but my neck hurt. (Although that could be because of BTMRR... It was so fast yesterday! First time I've ridden it and had to hang on! ). Grade: C- (ride:B seats:D-)! - Gia  801.8 #193 5:04PM
Good review Gia! Now I know to tell my mom to skip it- getting out would be a problem for her. So bummed the sleds are a D-. - MoonWillow  380.9 #513 6:03PM
Thanks. I'll ride it again, but not sure for how many more years! Unless they figure out a way to lift people out! - Gia  801.8 #193 10:09PM
My bum and back hurt after a ride on each side. The hubby says it has always felt like that, but I always rode with him and was cushioned by him. Not sure if that's true but he may be right. - sallyzero13  291.6 #858 10:26PM

 125.1 #2941 (DL Qual #6349

June 26, 2012 4:00 PM  The Hub
Thanks! Yeah, we went during opening weekend for DCA and now we're anxious to go again, but the hubby doesn't do so well in crowds, so we'll see... *crosses fingers* Thanks again!! Really appreciate the input, friends! Now gotta go relay the info. lol. 
toy story lot is better anyway imo. its summer... and there's a lot of new attractions and restaurants. its gonna be busy.. but ALWAYS worth it. if you can go, GO! have fun :) - tuesday737  1235.0 #106 3:05PM
Agree we love toy story - pintsize  290.1 #861 3:09PM
what is a toy story lot? - nicoleface  1746.9 #73 3:22PM
Toy Story lot is an uncovered lot across from the convention center. You take nice, air conditioned busses to the park, and it much less crowded imho. I never have to wait long for a bus and feel like overall it's smoother and faster. - Sarafina  440.1 #426 3:55PM
It's actually not that bad for it being summer....you would be able to do a lot! - LillyBelleLady  130.9 #2862 3:13PM
Worth it. - MrDarling  102.2 #3357 3:20PM
Thanks! Yeah, we went during opening weekend for DCA and now we're anxious to go again, but the hubby doesn't do so well in crowds, so we'll see... *crosses fingers* Thanks again!! Really appreciate the input, friends! Now gotta go relay the info. lol.  - AndrewsAmy  125.1 #2941 4:00PM

 125.1 #2941 (DL Qual #6349

June 26, 2012 2:32 PM  The Hub
Bring snacks and water if you're going to wait in line! And It's pretty crazy there, so just be prepared for that. lol. Have fun! It's awesome!! :)
RSR single rider! Shorter line and race others in your party - DonaldMissingPants  300.0 #806 2:12PM
Oh that sounds fun! I hadn't thought of it that way - MandyPooh  443.9 #423 2:22PM
*This* its really fun to ride at night too. - Lilbitodisneycrazy  217.9 #1633 3:58PM
Have a great time, and be patient and stay hydrated since its a little hot today. - flowers0818  130.0 #2877 2:13PM
Look at the detail! - MelodyMouse  2681.4 #37 6:10PM
Bring ur patience and prepare to be amazed!! :)(; - LoveDisneyDucklings  28.8 #5350 6:39PM

 125.1 #2941 (DL Qual #6349

June 26, 2012 2:28 PM  The Hub
Hello and Welcome! You're going to love it! :)
welcome and forget about logging in to Facebook ever again ...Have fun :) - PrinceTeaJack  917.2 #163 1:58PM
So true, I was thinking about deleting my fb since I don't use it cause im always on mousewait but then I can't do the trivia questions lol πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - flowers0818  130.0 #2877 2:24PM
I'M actually on FB more than MW...hahaha. - VfxGenie  1505.0 #86 2:26PM
boo ^^ - PrinceTeaJack  917.2 #163 2:29PM
What's facebook ?? Bahaha !! - MarcoInTheAz  1202.3 #113 2:46PM
When I first joined MW, I lost all interest in fb. Then I found MW friends on fb, then I started going on that again haha - JoeDownTheRabbitHole  398.9 #487 2:47PM
I actually never opened a Facebook account but I have an instagram page Marco1az . - MarcoInTheAz  1202.3 #113 2:52PM
I totally agree fb who lol - minniel0verβ„’  214.3 #1686 2:53PM
Yeah all my MouseWait friends are on FB so I think nowadays I FB more than MouseWait - JenInWonderland  1025.8 #148 2:59PM
Hi! Welcome! Check out the rules-FAQ to learn more about the app. You change your profile picture by clicking dashboard>MouseWait rank>camera. - JenInWonderland  1025.8 #148 1:34PM
Thank u soooo much - marianalara428  11.1 #8657 1:37PM
Welcome :) - minniel0verβ„’  214.3 #1686 2:54PM
Hello, hola, bonjour, ciao, guten tag, ni hao, konnichiwa, aloha! Welcome to MW!πŸ‘‹πŸ˜ - Miss-E-Mouse  1373.7 #97 2:55PM

 125.1 #2941 (DL Qual #6349

June 26, 2012 2:14 PM  The Hub
Greetings! Welcome to the MW madness! :)
Hello and welcome to your new addiction!!! 😊 - CourtyAstroBlisters  676.9 #243 2:08PM
Hello fellow MW 'er hope you enjoy all the post like I do.... - Disneyfever80  155.3 #2489 1:14PM
Welcome to the family! - MarshaMouse  4071.1 #24 3:33PM
Hello and Welcome! βœ‹πŸ‘‹βœ‹πŸ‘‹βœ‹ - JoeDownTheRabbitHole  398.9 #487 3:34PM

 125.1 #2941 (DL Qual #6349

June 26, 2012 2:21 PM  The Hub
Wow! These are so neat! Add me please for an adult pooh bear one. Thanks!! :)
RAK is closed now :) winners to be announced tomorrow! - SleepyTortuga  288.4 #870 7:06PM
These are super cute!!! Add me for Ariel pretty please!!! - fairyshley  479.8 #380 11:35PM
I'm so excited for this RAK! - lesley.belle.  262.4 #1104 6:37PM
RAK is closed now :) winners to be announced tomorrow! - SleepyTortuga  288.4 #870 7:06PM

 125.1 #2941 (DL Qual #6349

June 19, 2012 8:43 PM  The Hub
Ate there for dinner last night. Those bacon wrapped shrimp are amazing! And the corn sauce is really good! Though the pot roast my husband had was also awesome! Definitely worth it. :)
The biscuts are a taste of heaven..Not what you would thing of when you hear the word biscut..They are more like little donut holes full of cheese, bacon and jalapenos..The dipping sacue for them comes in this apricot cheese sacue that is a nice touch - Dave  11397.7 #2 10:36AM
oh my wooooorrrrdddd - TickledTink  366.6 #19 11:25AM
The firecracker Duck Wings are by far the best wings at the resort...They have a nice kick, light batter and were perfectly cooked and not overdone and moist and juicy in the middle - Dave  11397.7 #2 10:38AM
Agreed. They're so good! - Jacqueline  580.0 #295 11:31AM
Must go in (wiping drool off iPhone) July - LaPearleNoir  1180.2 #115 8:50PM
Well, now I know where to eat next week. - CadaverousPallor  264.9 #1081 8:52PM

 125.1 #2941 (DL Qual #6349

May 4, 2012 11:18 AM  The Hub
Ohh. Really? Hmm. Not sure I like that idea. Then it would not seem as special, imo...
I could possibly come up with 35,000 pennies! 😜 - Minnis2Society  369.9 #538 10:41AM
I'd get it in your name. - Butterlina  1468.3 #88 10:40AM
Hi Dahulagirl πŸ‘‹πŸ˜ƒ Miss your great posts... - proudcanuck  478.5 #382 12:33PM
Hi Dahulagirl I've missed seeing your posts and smiley photo from all the way over here in new Zealand!! - Cath  26.3 #5555 12:45PM

 125.1 #2941 (DL Qual #6349

April 24, 2012 3:55 PM  The Hub
Happy Birthday!! Well, I have a couple of pictures of it from my birthday (but that was back in August)... I'll post them if you'd like. :)
Happy Birthday! Let us see if we can keep this bumped until someone obeys your birthday wish! - DuffysJuju  627.4 #270 9:24AM
I posted a photo of it (: - Jacqueline  580.0 #295 4:08PM
Happy birthday but I'm not there either unfortunately!! - cbeast  37.4 #4823 9:22AM
Happy Birthday from a fellow "April" who was also born in April.  I'm not far from you in Fresno, but I wish you could have went to DL today.  I went on my birthday (the 14th) and it is amazing how many times you will be wished happy birthday if you wear a button!  Maybe next year--treat yourself!! - atarango  10.4 #8972 9:36PM
Why thank you, and maybe I will. Of you live close to Fresno, you should think about coming to the meetup Saturday! I think it's gonna be a lot of fun. - LittleAprilShowers  557.3 #311 9:47PM
It is my son's birthday today too. We got him some vinylmations and pins. - goofy06  531.7 #331 9:43PM
Awww. Well tell him happy birthday if he's still up. - LittleAprilShowers  557.3 #311 9:48PM

 125.1 #2941 (DL Qual #6349

April 16, 2012 1:18 AM  The Hub
Yay! We were there tonight. Went in just as the fireworks started. Haha. I love Maynard!!
Yay! We were there tonight. Went in just as the fireworks started. Haha. I love Maynard!! - AndrewsAmy  125.1 #2941 1:18AM
Maynard rocks!!!! πŸ˜ƒ - ariel1981  286.9 #883 1:24AM
I'm gonna be lookin for him on my trip =) - MissMamyMouse  178.2 #2142 7:52AM
too cute! gotta love maynard - cmshel  187.3 #2026 8:17AM

 125.1 #2941 (DL Qual #6349

April 16, 2012 1:17 AM  The Hub
Looks like you were probably standing on the opposite side of the stage from where me, my hubby, and our friends were standing. It was so great! How does he do that?!?! lol.
That show is so awsome!!!! But be careful with your phone the security gaurd said that if the laser hits a phone or camera it will fry it. Haha - BubbaLoo  870.6 #175 10:19PM
Seriously? That's craZy!!! - Minnis2Society  369.9 #538 10:30PM
Whoa!!! 😳 Well...my phone is still kicking! Probably the only time in my life that I'm thanking god that I'm short πŸ˜‚ - Aquata  292.3 #855 10:36PM
Hahaha I was too scared to whip out my phone after I heard that!ha - BubbaLoo  870.6 #175 1:27AM
Very cool shot!!  Thank you for posting!! - Willierose  2013.3 #58 10:30PM
Thanks Willie! 😊 - Aquata  292.3 #855 10:37PM
Were you wearing a little Mad Hatter hat? I think I saw you. πŸ˜ƒ - Vegan7LuvsStitch  996.2 #154 10:39PM
Yes! Well it was in similar design . It was a NBC one :) I found Tink, Nicoleface and Suuzin and EvilStitch! I missed everyone else though :( The huz and I wanted to hit DL for chicken dinner - Aquata  292.3 #855 10:41PM
Looks like you were probably standing on the opposite side of the stage from where me, my hubby, and our friends were standing. It was so great! How does he do that?!?! lol. - AndrewsAmy  125.1 #2941 1:17AM
I know!! It's amazing! I wish he could return for the Mad T Party but I doubt it will happen πŸ˜” I'm sorry we missed you guys! Always great to meet a Mousewaiters :) - Aquata  292.3 #855 1:22AM

Thanked by:  mouse4life 1150.2 #120  
 125.1 #2941 (DL Qual #6349

April 16, 2012 1:14 AM  The Hub
Fun! Friends, hubby and I were over there by the stage where laser man performed! It was awesome! :)
Awww man I REALLY wish I could be there with all the wonderful MW'ers! 😞 - AnaheimsMom  238.1 #1369 8:50PM
πŸ˜‰ #103 is my favorite! - Disneymomblessedx3  362.6 #555 8:11PM
Awww man I REALLY wish I could be there with all the wonderful MW'ers! 😞 - AnaheimsMom  238.1 #1369 8:50PM
Fun! Friends, hubby and I were over there by the stage where laser man performed! It was awesome! :) - AndrewsAmy  125.1 #2941 1:14AM

Thanked by:  iamdugsmaster 878.7 #170  
 125.1 #2941 (DL Qual #6349

April 16, 2012 12:33 AM  The Hub
We were there tonight! I loved laser man! 
Awesome! Have s blast post pics, for those of us that can't make itπŸ‘πŸ’ƒπŸ‘― - ReachForTheSky  676.2 #244 7:10PM
Enjoy! - dawna  290.0 #862 7:15PM
I'm at the End of Line Club. - AnaJelly  238.2 #1367 7:37PM
We were there tonight! I loved laser man!  - AndrewsAmy  125.1 #2941 12:33AM

 125.1 #2941 (DL Qual #6349

April 16, 2012 1:34 AM  The Hub
We went to the 6:40 show today! That Genie gets me every time! "It's not like someone's going to blow a trumpet and crash in here to announce their undying love for the Princess." 
*trumpets blow* 
"Crash!"

Hahaha!
We went to the 6:40 show today! That Genie gets me every time! "It's not like someone's going to blow a trumpet and crash in here to announce their undying love for the Princess." 
*trumpets blow* 
"Crash!"

Hahaha!
- AndrewsAmy  125.1 #2941 1:34AM
🌴Such a great show, love Genie and the magic carpet!!πŸ’œπŸ’™ - dizzylandjunky  220.7 #1591 5:04PM

Thanked by:  dawna 290.0 #862  
 125.1 #2941 (DL Qual #6349

April 16, 2012 1:30 AM  The Hub
CHIMICHANGAS!!! ...in my opinion. And the Dole Whip is amazing! I get the floats (which my hubby was sweet enough to buy me earlier this evening). Yum!
Of course the mighty Turkey Leg!!! - proudcanuck  478.5 #382 4:00PM
The majority here would tell you Dole Whip or churro, including me (: - SSTMClimber  222.3 #1573 3:48PM
There's no doubt that churros and dole whips are excellent choices. One other item I classify as a snack is the bacon wrapped asparagus skewer from Bengal BBQ. Yum! - grumpypapa  2357.5 #46 4:54AM
Pretzels n cheese - Chumash28  1057.4 #140 5:49AM

 125.1 #2941 (DL Qual #6349

April 14, 2012 10:47 PM  The Hub
Awesome! I hope it's as beautiful for my visit tomorrow! :)
Gorgeous shot! - Willierose  2013.3 #58 10:21PM
Very pretty! - Boundin  514.1 #352 10:23PM
Love this! - Jackie211  472.7 #386 10:37PM
Awesome! I hope it's as beautiful for my visit tomorrow! :) - AndrewsAmy  125.1 #2941 10:47PM

 125.1 #2941 (DL Qual #6349

April 14, 2012 10:45 PM  The Hub
#454545">Haha...Aww! I miss the Swiss, too! :P
I'd like to review the line of title to this property. I think the Robinsons might have a case for reversion and repossession. - MelodyMouse  2681.4 #37 8:38PM
Haha, yes, I believe it was a clear case of unfair eminent domain! - Nala  366.8 #542 9:00PM
I think it used to be George of the Jungle's Treehouse too back in the mid to late 90s. - Alika13  171.4 #2234 8:39PM
No. - BettyPoop  237.4 #1375 10:32PM
I would think that the Swiss Family Robinson's treehouse would have been cooler than Tarzan's treehouse. I don't remember the SFR treehouse. - JoeDownTheRabbitHole  398.9 #487 10:21PM
way.cooler. - HandMeAChurroImmaFaint  4087.0 #23 10:22PM
Soo much cooler!! Much more to do than just climb stairs. - ImAlwaysCrazy  671.7 #248 10:38PM
Haha...Aww! I miss the Swiss, too! :P - AndrewsAmy  125.1 #2941 10:45PM

 125.1 #2941 (DL Qual #6349

April 16, 2012 12:52 AM  The Hub
This...is...AWESOME!! :D 
I would go broke if I went to her page, omg. #princessproblems - michelIe  422.1 #445 8:30AM
Haha I completely agree!! - CMshelleybee  428.1 #438 8:50AM
I want them all. Role play can be fun - Sweet_Irish_Cream  3832.6 #25 11:15PM
you'd make a wonderful Ariel, SIC - Starr  550.3 #314 9:50PM
Paging: mrsic. - bluefairy  643.3 #259 2:45AM
This...is...AWESOME!! :D  - AndrewsAmy  125.1 #2941 12:52AM
Oh that Ariel one is sooooo pretty - TrueFromOzLovesDisney  447.7 #420 4:54AM

Thanked by:  WaltSentMe 324.4 #681  

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.jacdanfan 129 #6  
2.UTDISNEYFAMILY 125 #94  
3.goofygal 101 #7  
4.turkeylegman 81 #279  
5.grumpypapa 67 #46  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword