lakers unofficial
MR-banner600
lonelydriver's MouseWait
lonelydriver 413.6 #459 


lonelydriver
I love going to Disneyland and meeting new people. I'm at the parks at least once a week. Rebel spy since 9/25/11. Star Wars Legos rock!!
Member Since: July 19, 2011
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 182.71 #256
Trivia Challenge Two Score: 79.58 #865
Total Wait Time Points: 98.77
Total Quality Points: 41 #905
Thanked: 11 times on 2 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 8.31
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 413.6 #459 (DL Qual #905

April 29, 2012 12:45 AM  The Hub
Beauty and the Beast at the Lego store in DTD. My bro @zombie helped me out
Nice! - Clu2.0  787.7 #197 2:42AM
You're spoiling the magic!!!! - vincentchase1  672.8 #247 2:59AM
Haha, glad I got to see these dapper guys getting this picture. Quite funny to watch live. - vincentchase1  672.8 #247 3:00AM
Not fun, lol - lonelydriver  413.6 #459 11:05AM
definitely looked awkward and board-line inappropriate. - vincentchase1  672.8 #247 11:12AM
My fave-oh-wit! - Jacqueline  580.0 #295 10:54PM
πŸ’™πŸ’›πŸ’™πŸ’›πŸ’™πŸ’› - cesium55  531.6 #332 10:55PM

 413.6 #459 (DL Qual #905

March 31, 2012 10:01 PM  Disneyland Real-Time Land
Bros can't afford the Rose. Chillin at White Water
We can't afford the double stuff so we have to take two and stack em - KAJi  333.2 #637 10:03PM
They call 'em double stack instead of double stuffed! - ohhhtoodles  365.2 #548 10:14PM
I like Hy-Drox, better for dunking. - splashphotoCM  885.6 #169 10:25PM
Do they even sell HyDrox anymore? - JessicaRabbit33  669.3 #249 3:25AM
I get Safeway brand πŸ˜‚ - cesium55  531.6 #332 11:07PM
What a minute! I saw you guys there. I was the lead on at Whitewaters LOL
- CM_Clopin  248.0 #1250 5:23AM
Then we apologize for bring trolls and staying 20min after close. - CptKirk  766.3 #203 11:59AM
lol no prob. :) - CM_Clopin  248.0 #1250 11:04PM
This is as keeping it real as I've ever seen!!!! - queenkbee  7.9 #10808 8:36AM
Breakfast of champions
- IMissDisney  1195.5 #114 8:38AM
(whispers) This was taken last night, not this morning (; - Jacqueline  580.0 #295 8:39AM
I saw that. Thinkin this might be for breakfast too - IMissDisney  1195.5 #114 8:41AM

 413.6 #459 (DL Qual #905

March 25, 2012 9:22 PM  Disneyland Real-Time Land
Live at the Golden Horseshoe
Such a great place to be right now!! So much fun energy in this place. 😁 - iPoca.  916.9 #164 9:40PM
Hi - CptKirk  766.3 #203 9:53PM
HAIII!!!! - vincentchase1  672.8 #247 10:07PM
So many mousewaiters here right now, im looking at camera angles to find them - anotherlurker  27.0 #5491 10:15PM
Lulz. I hope I didn't scare you, nice meeting ya. πŸ˜‚ - iPoca.  916.9 #164 10:16PM
Have you discovered his middle aged groupies? They crack me up 😝 - ladylikesdisney  945.0 #159 10:16PM
It was awesome meeting all of you!! Hope you guys have a great night!! Long live the fett!! - bobapetebot  135.5 #2799 10:24PM
Totally! I love it - Jo_ohanna  387.4 #500 9:43AM
@LLD The middle aged groupies were the best. - Jacqueline  580.0 #295 9:46AM
Coolness...wishing you a great night in the park senor :+) - uscdisneyteacher  7220.1 #5 9:24PM
Muchas gracias - lonelydriver  413.6 #459 9:25PM
De Nada...como estas? - uscdisneyteacher  7220.1 #5 9:26PM
I'm doing alright. Hope you're doing well - lonelydriver  413.6 #459 9:37PM
its like a mw meet up..if you guys are still there do a group pic! - HollyGolightlyPrincess  394.0 #493 10:22PM
We probably could have, haha. - Jacqueline  580.0 #295 9:46AM
I told you that you would win the bet! Although, I forgot what the winner gets *scratches head* - Jacqueline  580.0 #295 9:45AM

 413.6 #459 (DL Qual #905

January 22, 2012 12:07 AM  Disneyland Real-Time Land
Who's this handsome bounty hunter traveling through space?
I think Boba Fett is practicing for Dapper Day 😁 - lonelydriver  413.6 #459 12:10AM
That Wookiee traveled through Space Like A Boss. - iPoca.  916.9 #164 12:16AM
Hey there Chewy! Thank yoU SO much for the cup for Jonah! He came home and woke mom up to tell her all about it. You made his night! It was awesome meeting you! - Ricko19  818.1 #189 3:17AM
Awwww yay! You're so welcome, I'm glad Jonah loved it! He's one kewl kid! Great meeting you both too! ^__^ - iPoca.  916.9 #164 3:40AM
Chewie's a chick? o_O That changes the hole story of there relationship. I'm so confused O_o - DisneylandDan  144.4 #2650 11:41AM
Ahahahahaha :P - iPoca.  916.9 #164 11:43AM

 413.6 #459 (DL Qual #905

January 19, 2012 2:36 PM  The Hub
A big thanks to Goofy Joe for sending me these awesome MW pins! I entered CptKirk in a RAK and he won. Goofy Joe is such an awesome guy. I can't say thanks enough. I hope Kirk and his parents have fun at the parks!!
i can't wait to meet kirk's mom! - chris.  2510.4 #41 2:51PM
Yeahhh thanks goofy joe and lonely driver for makes this happen for me both you guys rock! - CptKirk  766.3 #203 2:39PM
grats buddy! - chris.  2510.4 #41 3:00PM
Gofofy Joe I am proud to say that I know him and is my friend. He is a great guy. - PinTrader  262.7 #1101 2:58PM
grats buddy! - chris.  2510.4 #41 3:00PM

 413.6 #459 (DL Qual #905

January 12, 2012 9:40 PM  The Hub
I just saw the cutest Disney bags at Walmart for all you Disney lovers!!! Best part, they're only $12!! πŸ˜±πŸ˜±β€πŸ‘πŸ’—
Gah! Why does WalMart have to have these? I hate going in there - LBChica  2011.5 #59 9:42PM
CarnieMart!! 😝😝😝 - Kenry  1293.8 #101 9:42PM
@LBChica we have been on the same page all day. I hate going to Walmart but these bags are adorable! - EpicDio  433.1 #433 9:44PM
but you see a lot of interesting people! - chris.  2510.4 #41 9:44PM
The People of Walmart. Hysterical. - DisneyFanZoe  1106.9 #132 9:47PM
I have a love/hate relationship with wal-mart... The trick get there early! The earlier the better! - UrsulasTwin  323.7 #684 9:56PM
Oh mah gah!! We so totally need to go ...SHOPPING!! πŸ˜œπŸ‘πŸ’—πŸ‘œπŸŽ€ - iPoca.  916.9 #164 9:49PM
ahahahaahaha - chris.  2510.4 #41 9:54PM
Sex n the city status lol hopefully Marco still claims Samantha! * runs away* before he yells at me. Mwuahahaha - CaliAdventure  225.3 #1534 10:11PM
I totally claim Samantha 😜 - lonelydriver  413.6 #459 10:13PM
There he is! ^^ξ€Žξ€Ž atta boy! - CaliAdventure  225.3 #1534 10:18PM
Ahahahahahaha aw yeah. πŸ‘πŸ‘ - iPoca.  916.9 #164 10:25PM
Thank you! - Boundin  514.1 #352 10:26PM
They have a different version of tinker bell and they also have a lady and the tramp bag - lonelydriver  413.6 #459 10:29PM

 413.6 #459 (DL Qual #905

January 12, 2012 3:51 PM  Disneyland Real-Time Land
Live, my favorite author
Did they rename it the Judy Blume? - Sugarbaker  273.5 #1002 4:08PM
Lonelydriver is more of a Stephenie Meyer kinda guy lol team Edward! - Jo_ohanna  387.4 #500 4:14PM
AHAHAHA! #winning! - iPoca.  916.9 #164 4:15PM
Are you there, God? It's me, lonelydriver. - Sugarbaker  273.5 #1002 4:26PM
πŸ˜‚ - ladylikesdisney  945.0 #159 4:27PM
Boaty McGee? He's my fav too. - WeMetAtDisneyLand  41.9 #4629 5:03PM
Lol! - Spoonful_O_Sugar  535.0 #329 5:07PM
Who remembers Fudgeamania! - Spoonful_O_Sugar  535.0 #329 5:16PM
oh wow the stephanie meyer river boat. - chris.  2510.4 #41 4:13PM
Hahaha panda! πŸ˜‚ - sneakergirl  175.6 #2173 5:11PM
I would imagine that boat to be full of glitter and fur. - tina  1154.8 #118 5:12PM
Nooooooooooooo! - Spoonful_O_Sugar  535.0 #329 5:15PM
Who remembers Fudgeamania! - Spoonful_O_Sugar  535.0 #329 5:16PM
Ernest Hemingway Riverboat? - Spoonful_O_Sugar  535.0 #329 5:35PM

 413.6 #459 (DL Qual #905

January 7, 2012 11:27 PM  Disneyland Real-Time Land
From earlier tonight, my bro zombie and I enjoying some bread bowls. And yes I'm smiling, only when I'm eating
ahahahaha that looks like chandler's smile when they are trying to get engagement photos. - chris.  2510.4 #41 11:28PM
Like this: 😁 haha ;) - sneakergirl  175.6 #2173 11:45PM
Kinda looks like Kevin Smith. - maxinerenton  422.7 #443 11:51PM
Omg panda lmao!!! - CaliAdventure  225.3 #1534 12:19AM
@sneakergirl, they modeled that smiley after my smile 😁 - lonelydriver  413.6 #459 12:27AM
LOL! πŸ˜‚πŸ˜‚ - iPoca.  916.9 #164 1:05AM
hahahaha! - nicoleface  1746.9 #73 1:17AM
And that's what's up. - zombie  54.5 #4214 11:29PM
That's so cray. - iPoca.  916.9 #164 1:01AM
hahahaha! - nicoleface  1746.9 #73 1:17AM
Great smiles, love the bowtie!!! Looks good! - thestalkerNIN  362.4 #556 11:55AM

 413.6 #459 (DL Qual #905

December 15, 2011 11:31 PM  Disneyland Real-Time Land
Vincent Chase got the "rarest" of the rare red cards!!! 😱
Lol now get the rare high scores - MarshaMouse  4071.1 #24 11:32PM
Fail.com - vincentchase1  672.8 #247 12:13AM
Oh I see how it is. But when I get the card on star tours no one takes my picture. Hmm ok ok. I was happy I got it too but ok ok I see. Lol - CMWalker  341.4 #612 12:05AM
must be a bro thing. - chris.  2510.4 #41 12:08AM
OH oh oh, I see how it is. NO invite! - iPoca.  916.9 #164 12:24AM
Oh Judy I didn't get an invite either. I'm home in bed lol. I was talking about when I got it on Sunday at the sweater party lol - CMWalker  341.4 #612 12:41AM
Nah nah nah nah nah!! Word on the street is you turned down an invite from VC - lonelydriver  413.6 #459 12:43AM
LOL! Oh noooo, I posted on the wrong side! Well I'm jelly anyway! I want the rarest of the red cards! :P - iPoca.  916.9 #164 12:44AM
He ASKED If I was there. lol I was not formally invited O_o - iPoca.  916.9 #164 12:45AM
Waaait waait waiit! Were you mocking me?!?!?!?! VAS A VER! - iPoca.  916.9 #164 12:46AM
We won't invite them when we go Judy. Lol. Dumb boys - CMWalker  341.4 #612 12:46AM
Aww yeah sistah's stick together! :D - iPoca.  916.9 #164 12:47AM
We won't invite them when we go Judy. Lol. Dumb boys - CMWalker  341.4 #612 12:46AM
Aww yeah sistah's stick together! :D - iPoca.  916.9 #164 12:47AM

 413.6 #459 (DL Qual #905

November 25, 2011 11:33 PM  Disneyland Real-Time Land
Planking on a million
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’šπŸ’œπŸ’™πŸ’› - BooEve123  800.9 #194 11:33PM
Plumie's been there, planked that. - PrincessCarmen  2589.4 #38 11:33PM
Cig or it didn't happen. - vincentchase1  672.8 #247 11:37PM
Damn. 😞 - PrincessCarmen  2589.4 #38 11:40PM
no planks. - littleoysterz  242.3 #1327 10:45AM

Why isn't it a Tebowing? It's so much cooler! :)

- Oinker34  1152.7 #119 3:39PM

 413.6 #459 (DL Qual #905

October 30, 2011 11:24 PM  Disneyland Real-Time Land
We got there at 11 and waited for 20 mins. No one showed up :(
Saddest pandas. - chris.  2510.4 #41 11:39PM
it looks like 8 people showed up! - Jillian  767.1 #202 11:25PM
Haters gonna hate. I was a model. Hand model, until I needed stitches on my hand. Career ruined :( - lonelydriver  413.6 #459 3:59AM
AWWWWWWWW but at least we got to hang out at Fantasmic!!! - disneysgirl76  225.6 #1528 9:06AM

 413.6 #459 (DL Qual #905

October 30, 2011 6:49 PM  Disneyland Real-Time Land
WOD after the cove? What were we thinking?!?
Wheel of FUN gosh get it right ;) - acpowers13  148.8 #2578 6:57PM
Best wheel of fun ever. - vincentchase1  672.8 #247 7:13PM
You weren't lol - Jo_ohanna  387.4 #500 6:52PM
It's gonna be like electronica over here! Untz untz untz - chris.  2510.4 #41 7:40PM
I have a death grip on CptKirk's arm. So scurred!! - HereSnipey_Snipey  265.5 #1073 7:40PM

 413.6 #459 (DL Qual #905

September 26, 2011 2:01 AM  Disneyland Talk Land
So after many attempts, I became the rebel spy. I would like to thank ipocahontas. She's the one that gave me those positive vibes and told me I'd be the next rebel spy ξ€Ž
Thanks!! I was so excited I shook the guy in front of me and yelled, "that's me"  - lonelydriver  413.6 #459 2:36AM
That's awesome! ^-^ - MickeysPrincess  151.5 #2536 2:15AM
Hi and that's super awesome SergZak, welcome to the club!! :P - iPoca.  916.9 #164 9:53PM
I forgot to mention that JC is in the club as well...he's a 3-time recipient! - SergZak  3125.8 #31 10:11PM

 413.6 #459 (DL Qual #905

August 25, 2011 11:55 AM  Disneyland Real-Time Land
If anyone rides ToT please let Rod know I left him a letter. Thanks
You do know he's dead right?! - mcarthy6  426.5 #439 11:57AM
Oh he will get the letter. The mail service is great in the ........twilight zone.......lol! - kylesdisneybride  42.4 #4600 12:00PM
Lol! - mcarthy6  426.5 #439 3:39PM
Haha! - jamesLA  76.6 #3730 4:09PM

 413.6 #459 (DL Qual #905

August 20, 2011 8:12 PM  Disneyland Real-Time Land
@elecTRONica. E.T. phone home ξ„…
Jump jump! 'so keep your love locked down, your love locked down' LOL! :) - Eeyorelvr  107.3 #3276 8:18PM
Very fun! - princessVanessa  384.3 #506 9:07PM
Turn on your heart light! - DaisyBell  674.7 #245 1:31AM
My favorite phone home phone home!! - Minniex3  200.9 #1862 1:38AM

 413.6 #459 (DL Qual #905

August 19, 2011 3:49 PM  Disneyland Talk Land
Finally saw one of these awesome artists live @ DCA the other night. Super talented, and fun to watch
Awesome! - MonorailLover1959  543.1 #321 3:50PM
That's cool! - mcarthy6  426.5 #439 3:51PM
Nice ;) - titanLandia  56.1 #4166 5:37PM
How awesome!! - MarshaMouse  4071.1 #24 5:37PM

 413.6 #459 (DL Qual #905

August 11, 2011 4:23 PM  Disneyland Talk Land
Hey everyone, just got here and would like to meet some fellow MWs. If anyone wants to meet up and get on ToT that'd be awesome (my brother won't go on with me :/) Hope to meet some new friends!!
Im not there, but I just read a post from someone that is there by themselves. Let's bump this and see if they see it or you can look for their post. Have fun! - CAdreamer  98.8 #3405 4:30PM
Thanks for the bump :) - lonelydriver  413.6 #459 4:42PM
If I were there I'd hit up TOT with you...that ride is the best - FrankyHLYWD  220.6 #1592 5:23PM
Hey I'm at DCA! Where are you? I'd ride ToT :) - iPoca.  916.9 #164 5:25PM

 413.6 #459 (DL Qual #905

July 28, 2011 3:06 PM  Disneyland Talk Land
In park RAK. Picked up this Mickey/Duffy pin for someone's collection, or maybe to start one. I'm in DCA right outside of Turtle Talk. I'm gonna be here for a while enjoying a drink staying outta of the sun. I'll be wearing a baseball hat and a red Star Wars shirt
Coolness...thanks for spreading the magic ;-) - uscdisneyteacher  7220.1 #5 3:07PM
Leaving DCA and heading to tomorrowland - lonelydriver  413.6 #459 3:35PM
I do love this pin and surprisingly do not have it. :( next time i guess! - ImAlwaysCrazy  671.7 #248 11:57PM
ImAlwaysCrazy, hopefully we're in the park at the same time, lol. I'll have a few different pins next time I'm at the DLR - lonelydriver  413.6 #459 12:50AM

 413.6 #459 (DL Qual #905

July 26, 2011 10:20 PM  Disneyland Talk Land
I hate the traffic @ DL
I love this pic dude ;-) - uscdisneyteacher  7220.1 #5 10:22PM
This is the best kind of traffic! - ckphoto  224.7 #1542 10:23PM
Nice picture. - OynnhoJ  96.3 #3441 10:44PM

 413.6 #459 (DL Qual #905

July 22, 2011 5:01 PM  Disneyland Talk Land
Just found some of my star wars legos. Goes perfect with my stormtrooper keychain :) For all the Lego fans out there; which Disney movie would you like to see in Lego form?
I have that same stormtrooper keychain! - Mr.Nesbit  260.7 #1122 5:22PM
I'm another fan with that same keychain - R2-MK  7.7 #11055 5:31PM
TRON would be cool in lego. - Kevinsidethegrid  358.3 #566 5:50PM
My brother has the old and new style Boba Fett. Lego Tron would be awesome!! - lonelydriver  413.6 #459 6:10PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.jacdanfan 129 #6  
2.UTDISNEYFAMILY 125 #94  
3.goofygal 101 #7  
4.turkeylegman 81 #279  
5.grumpypapa 67 #46  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword