lakers unofficial
MR-banner600
Disneygeek97's MouseWait
Disneygeek97 248.6 #1227 


Disneygeek97
Member Since: June 23, 2011
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 125.76 #1538
Trivia Challenge Two Score: 63.59 #1373
Total Wait Time Points: 0.35
Total Quality Points: 0 #0
Thanked: 0 times on 0 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 8.09
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 248.6 #1227 (DL Qual #0

January 15, 2012 12:01 PM  The Hub
Same!! There are so yummy!
Mmmmm - OSWALDSQUAD  36.0 #4808 11:58AM
Same!! There are so yummy! - Disneygeek97  248.6 #1227 12:01PM
T I GG Errrr! - calidream1  397.0 #479 1:03PM
And I just hit over a 100 on her birthday. It's a happy sister day!! - bugsmom1208  216.3 #1625 1:22PM

 248.6 #1227 (DL Qual #0

January 16, 2012 10:08 AM  The Hub
Matterhorn!!!:)
Airplane to get there... haha... - NurseDisney  29.7 #5178 5:22PM
I feel u on that one - tinkfreak1989  27.0 #5382 6:24PM
I can't leave without riding Indiana jones! Enter me please - MikaDreamsEverythingDisney  249.1 #1220 12:10PM
Justinrj24 is the winner of my mystery rak!! Please contact me via email at ckwilson21109@yahoo.com!! By 630 tomorrow night or a new winner will be chosen :) - tinkfreak1989  27.0 #5382 5:35PM
congrats! - Sheilamo  318.2 #701 9:04PM

 248.6 #1227 (DL Qual #0

September 11, 2011 1:12 PM  The Hub
ALOHA! 
Awesome! - ekwhite  471.1 #383 1:07PM
Aloha! - SJCSharkie  315.5 #715 1:07PM
VERY cool! - luvMickey  573.3 #292 1:45PM
That's so awesome!! :)) - Roxluz88  12.4 #7887 1:51PM

 248.6 #1227 (DL Qual #0

September 10, 2011 3:46 PM  The Hub
AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh yes it does indeed, exciting it is - JimW  1072.7 #126 1:15PM
Thanks for the update - Tealtownfan  852.2 #171 1:15PM
Very cool - freddyskellington  142.7 #2654 7:04PM
Very cool can't wait to see the end result - DisneyMM  116.0 #3089 7:04PM

 248.6 #1227 (DL Qual #0

September 5, 2011 7:09 PM  The Hub
Space
Space - Disneygeek97  248.6 #1227 7:09PM
ST? - calidream1  397.0 #479 7:11PM
I always run my fingers across those in line :p - DownTheRabbitHole  310.2 #735 7:51PM
GTL! LOL, DisneyGeek got it tho. - Yoshi  257.6 #1133 9:00PM

 248.6 #1227 (DL Qual #0

September 5, 2011 7:09 PM  The Hub
I'm voting now! Plz add me!
Use this link: http://www.gapcastingcall.com.au/view-gallery/1771-lily - Dahulagirl  1054.7 #132 9:16AM
Sweet me please. And you know I'll do it! - AuzRoxUrSox  939.4 #150 9:18AM
I did it to vote for Lily not the rak. Good Luck Lily. - Chumash28  932.0 #153 2:10PM
Bump. Vote now please - Tealtownfan  852.2 #171 5:36PM

 248.6 #1227 (DL Qual #0

September 3, 2011 7:54 PM  The Hub
Monsters!!!
TANGLED!! - AgentTee  117.5 #3053 7:24PM
Tangled gets my vote!! - lynniesue42  232.4 #1420 7:24PM
@marco1...tangled is adorable!! i love the music! - Armenda  1135.1 #116 9:36PM
U have to watch it!! Tangled is my 3rd favorite Disney movie!  - aussiekate  164.9 #2325 9:36PM

 248.6 #1227 (DL Qual #0

September 3, 2011 7:52 PM  The Hub
Add me please!!!
Whoa that's awesome! Add me please. Thanks for your generosity - OB1JacoB  104.7 #3275 1:00PM
Add me!! (tea) - pridegirl  386.8 #489 1:00PM
Add me. - ZERO  307.5 #750 7:26PM
Add me plz - epyon8250  305.2 #763 7:29PM

 248.6 #1227 (DL Qual #0

August 29, 2011 8:53 PM  The Hub
Add me!
Add me, please and thank you! Love this pin - CAMcakes26  10.4 #8723 4:04PM
Please add me, great pin. - angryduck  109.0 #3215 4:04PM
add me for iPocahontas plz - ThinkThinkThink  302.6 #775 8:38AM
Add me please if it's not too late. ;-) - tinker82  21.8 #5952 11:19AM

 248.6 #1227 (DL Qual #0

August 18, 2011 1:21 PM  The Hub
Haha!! My favorite play!
Haha!! My favorite play! - Disneygeek97  248.6 #1227 1:21PM
It's seriously the best show in the park! Last night the Gennie said to Aladdin "we are done! And I mean done! Like JLO and mark Anthony DONE!" hahaha I always high five carpet too - JessicaRabbit89  19.6 #6245 1:24PM
Aladdin/Aladdin stage show>glee. - VivaHate88  154.0 #2481 9:59PM
I really wish glee would do a disney episode. - mochamistie  272.8 #990 10:01PM

 248.6 #1227 (DL Qual #0

August 15, 2011 8:12 AM  The Hub
Nice!!!! Trivia is da bomb! 
Nice!!!! Trivia is da bomb!  - Disneygeek97  248.6 #1227 8:12AM
Kind of new around MW where do you find trivia? - aladdinfan  13.0 #7710 12:20PM
The trivia is on Facebook. - ekwhite  471.1 #383 12:35PM
Lucky...you get to play at work!!!! My work blocks all social media sites. BOO!!! - WhatHappensInDisneyland  2201.9 #48 12:38PM

 248.6 #1227 (DL Qual #0

August 15, 2011 8:10 AM  The Hub
Welcome!! Thank bajeebus someone feels the same way!!
welcome!!! - Rob512  756.3 #198 2:31AM
Welcome!!  - DisneyFanZoe  1106.9 #122 2:32AM
Hi and welcome and I'm from Arizona too! - darodrig  224.3 #1522 4:42PM
welcome to the addiction=] - 1luvsimba  5.0 #15430 4:44PM

 248.6 #1227 (DL Qual #0

August 13, 2011 12:16 AM  The Hub
Lol!  sorry att is HORRIBLE when I upload photos
Hope your floating heads have a great time!  - yaymegs  9.3 #9352 12:42PM
R ya sure, looks like your only halfway there? Lol - donnievegas  1132.2 #117 12:42PM
Lol,you guys ^ - VivaHate88  154.0 #2481 12:44PM
Lol!  sorry att is HORRIBLE when I upload photos - Disneygeek97  248.6 #1227 12:16AM

 248.6 #1227 (DL Qual #0

August 11, 2011 8:16 PM  The Hub
Its going to be awesome!!!!!
Pick us up on the way? - pintsize  289.5 #845 8:05PM
Pick me up too - jobeone16  177.3 #2130 8:06PM
Have a great time and safe travels. I live in the bay area and we sometimes leave by 4:30 am to be there at 10:30 am or so. It's not too bad as long as we don't have to stop too often for bathroom breaks. :-) and sometimes on 5 you never know what rest stop will be closed. :-) - TigerLily76  265.4 #1058 8:52PM
I'll be at Katy Perry too then Outsidelands. Still would rather be in Disney! - JediTinkerbelle  26.5 #5424 8:54PM

 248.6 #1227 (DL Qual #0

August 11, 2011 8:15 PM  The Hub
Whered u get These!?!?!?! I want them sooo bad!!!!!!!!!!!!!!!
Swag.  - Dreamer  276.1 #945 7:49PM
Those are really cool! Where did you find them? - JaredMc  222.2 #1554 7:51PM
Whered u get These!?!?!?! I want them sooo bad!!!!!!!!!!!!!!! - Disneygeek97  248.6 #1227 8:15PM
These are exclusive to japan; bought them online through amazingstore.jp & capcollector.com (not cheap btw). @ManBearPig: I use to keep them on but outgrew that phase. The sticker will eventually fall off n your left with a circle mark. - Ridaz65o  265.3 #1059 9:16PM

 248.6 #1227 (DL Qual #0

August 11, 2011 8:17 PM  The Hub
Enter me Please!!
add me please! - sailormouse  279.2 #917 2:53PM
That's an interesting pin. Add me please my son would love it. - Dizkid  346.9 #586 2:54PM
Congrads he's so coolio coolio is this thing that this girl I like made - cbeast  37.4 #4743 9:00PM
 Congrats to CptKirk  - mommyland  289.4 #846 8:49AM

 248.6 #1227 (DL Qual #0

August 8, 2011 1:01 PM  The Hub
That is just after the tunnel through the castle.
Inside castle - Chumash28  932.0 #153 12:56PM
What would be considered the center now? - DebbyMouse7531  407.7 #16 12:58PM
That is just after the tunnel through the castle. - Disneygeek97  248.6 #1227 1:01PM
Right after you walk through the castle tunnel. - Storybrooke  681.4 #226 1:05PM

 248.6 #1227 (DL Qual #0

August 6, 2011 10:49 PM  The Hub
Omg!! I love it!!!!!
Omg!! I love it!!!!! - Disneygeek97  248.6 #1227 10:49PM
I like this one lots ;) - titanLandia  56.1 #4104 10:54PM
Very cool - kalale  12.9 #7724 11:09PM
I had to stand in line for three hours to get one of these! But it was worth it! - TheGirlWhoHasEverything  205.5 #1772 11:11PM

 248.6 #1227 (DL Qual #0

August 5, 2011 12:57 PM  The Hub
Awesome!!! plz add me
LOVE these!! Please add me. :) You are very talented!! - linnyrae  166.8 #2285 7:52PM
Addme plz - SplashMountainFTW  5.3 #14486 7:54PM
Nfgchick, did you get my email? Please email you info asap! - Madysmommy  151.5 #2511 11:40PM
I checked nothing. My email again is spongebobbunz@aol.com sorry I'm trying! - DisneyNerd3  19.5 #6269 2:00PM

 248.6 #1227 (DL Qual #0

August 4, 2011 5:13 PM  The Hub
Cool! We should meet up!
I'll be there the 15-20!!! :) gettin so close! - ansloth  491.2 #368 6:45PM
Cool! We should meet up! - Disneygeek97  248.6 #1227 5:13PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.apesandmonkeys 325 #4  
2.eviljules 217 #189  
3.UTDISNEYFAMILY 198 #135  
4.grumpypapa 93 #66  
5.Coaster 65 #1  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword