lakers unofficial
MR-banner600
KidAgain@Dland's MouseWait
KidAgain@Dland 19.5 #6806 


KidAgain@Dland
Member Since: June 01, 2011
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 10.38 #4435
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 3.57
Total Quality Points: 2 #5161
Thanked: 0 times on 0 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 0.91
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 19.5 #6806 (DL Qual #5161

July 4, 2012 8:12 PM  The Hub
I've seen it done one time and was very impressed with how they honor our veterans.

Awesome shots!! - Willierose  2159.2 #62 6:09PM
Wow gorgeous photos! - Jenniferr  506.7 #381 6:13PM
Great shots!!!! - BubbaLoo  870.6 #189 6:17PM
I've seen it done one time and was very impressed with how they honor our veterans. - KidAgain@Dland  19.5 #6806 8:12PM

 19.5 #6806 (DL Qual #5161

July 4, 2012 8:05 PM  The Hub
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Love this! - ScubaSteve028  835.7 #198 12:18PM
ScubaSteve! I'm new on here but I can tell you're the man to meet, I see you on here alot! :) - sstarlight  324.7 #710 12:39PM
Oooh! πŸ˜‚ - Duchess_SMK  5986.3 #15 12:54PM
Lol he is a blast to be around! - MarshaMouse  4193.2 #26 12:56PM
Sstarlight, you are right. Steve is the man to meet. Guys want to be him, girls want to be with him. Once you meet him, your life will never be the same. He is the star to his light. - LaTruce  2261.3 #56 12:56PM
What in the worldπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - ScubaSteve028  835.7 #198 1:07PM
Hmmm Red Flag Steve.....runnnnn! - donnievegas  1132.6 #140 1:10PM
My mijo please becareful - LoneRAYnger  4261.4 #25 1:10PM
ScubaSteve is the cats pajamas - Slotherini  1061.9 #158 1:12PM
Lmbo!!!!!! - PrinceTeaJack  923.7 #177 1:12PM
I wish I could meet Steve... - TheNewTrent  748.0 #224 1:13PM
πŸ˜‚πŸ˜‚ - Sweet_Irish_Cream  4394.3 #23 1:13PM
Go Steve, go Steve.. Woo hoo! - VfxGenie  1548.8 #94 1:14PM
In order to meet Steve, you have to buy him dinner at the Blue Bayou - TheNewTrent  748.0 #224 1:16PM
Starlight is a song from my favorite band. This might workπŸ˜‚ - ScubaSteve028  835.7 #198 1:17PM
This might be the start of something new.. - PrinceTeaJack  923.7 #177 1:19PM
******@LaTruce πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚, W0W Stevie! - MadameLeota  2583.0 #44 1:19PM
sstarlight, he is the matter to our horn! definitely someone to meet lol! - crustle  705.4 #241 2:04PM
Cuz its the start, of something new, it feels so right to be here with you...ooooh :-) - uscdisneyteacher  7513.5 #7 2:07PM
Steve can be the pirate of your carribean! - madsdad  1847.1 #76 2:08PM
If I had emojis I would put the crying/smiling one x'D - Jenniferr  506.7 #381 2:24PM
Steve can be the big thunder on your mountain railroad! - madsdad  1847.1 #76 2:28PM
Oh brother. Watch out. - ScarfGirl  638.6 #284 2:30PM
The haunted to your mansion! - AshleyLynn22  791.2 #210 2:32PM
Lol... he sounds more impressive than I even imagined! - sstarlight  324.7 #710 3:13PM
You can be the splash for his mountain 😳 - Slotherini  1061.9 #158 3:15PM
The world to her color! - PrinceTeaJack  923.7 #177 3:16PM
@madsdad "the big thunder to your mountain railroad "!!πŸ˜‚πŸ˜‚ Priceless!! - Willierose  2159.2 #62 3:18PM
I thought the fireworks weren't til 9:30 tonight? - djbreakdown  573.2 #325 3:21PM
Bahaha! Stop bumping this!πŸ˜‚πŸ˜‚ - ScubaSteve028  835.7 #198 3:30PM
But then we'll never know how it worked out! That's no fun! - Duchess_SMK  5986.3 #15 3:54PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - BambooMike  133.8 #2877 4:00PM
What's a bump? - PrinceTeaJack  923.7 #177 4:01PM
The Astro to his Orbitor. - SylSnowWhite  310.1 #781 4:15PM
lol @ slotherini!! πŸ˜³πŸ˜‚πŸ˜‚ - Jillian  767.1 #217 4:16PM
...the tea to his cup. - Alicewhoareyou  1686.0 #84 4:16PM
You got me? ::shrug:: - Duchess_SMK  5986.3 #15 4:17PM
OH MY GOSH!πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜­ "Steve is such an amazing guy!" - iPoca.  916.9 #179 4:17PM
Please don't feed his ego - ladylikesdisney  945.0 #175 4:18PM
We all know who wants to be Steve's Matter his Horn. πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜‚ - iPoca.  916.9 #179 4:19PM
Someone to Spring his Radiator... - TheNewTrent  748.0 #224 4:24PM
He can whip your dole! - ShaggyNagy  89.3 #3615 4:28PM
Plaza your Inn lol - rbeezy  703.0 #243 4:52PM
The holly to your jolly - MarshaMouse  4193.2 #26 4:53PM
Lol :_D - Addiction  55.3 #4323 4:56PM
Steven is LAME - HanLostLeia  1098.3 #150 4:57PM
The Indi to your Jones :-) - uscdisneyteacher  7513.5 #7 4:59PM
Please no more guys. My ego is stuffed! - ScubaSteve028  835.7 #198 5:02PM
HahaπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ "dole to your whip!" - AshleyLynn22  791.2 #210 5:03PM
The steamboat.... - LaTruce  2261.3 #56 5:05PM
To your... - ScubaSteve028  835.7 #198 5:07PM
Oh finish that one latruce! - madsdad  1847.1 #76 5:08PM
The pixie to your hollow... - LaTruce  2261.3 #56 5:08PM
Willy - HanLostLeia  1098.3 #150 5:09PM
LOL Han for the win! - ScubaSteve028  835.7 #198 5:09PM
Hes the butter to Rick-o's dinner roll. - vincentchase1  672.8 #260 5:10PM
He makes the radiator spring - LaTruce  2261.3 #56 5:11PM
The magic to your mike. - LaTruce  2261.3 #56 5:12PM
LOL @Han - rbeezy  703.0 #243 5:12PM
The jamboree to his mater! - Willierose  2159.2 #62 5:17PM
The Winnie to your Pooh - LaTruce  2261.3 #56 5:17PM
The tour to her space!!!!! - PrinceTeaJack  923.7 #177 5:21PM
He can Bengal your BBQ - rbeezy  703.0 #243 5:25PM
The corn to his dog - LaTruce  2261.3 #56 5:27PM
The Cheshire to your cat - Scrumpy_N_PansShadow  36.7 #5060 5:27PM
He's the hijacker to this page - Alicewhoareyou  1686.0 #84 5:28PM
Hey I didn't ask for this! I'm sorry, Marsha😞😜 - ScubaSteve028  835.7 #198 5:31PM
The motel to his cone. - Willierose  2159.2 #62 5:32PM
The canoe to her lake...lol - PrinceTeaJack  923.7 #177 5:37PM
The Alice to his wonderland - vincentchase1  672.8 #260 5:39PM
The Dawson to your Creek - HanLostLeia  1098.3 #150 5:42PM
To be 'part of his world' you gotta be sweet like a churro... - Addiction  55.3 #4323 5:46PM
You can Fly to his Neverland - TheNewTrent  748.0 #224 5:58PM
It's quite entertaining 😁 - MarshaMouse  4193.2 #26 6:03PM
Ha! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - LBChica  2306.0 #54 6:06PM
the magic to your carpet - PrinceTeaJack  923.7 #177 6:08PM
The Great Moments to your Mr. Lincoln. - Ricko19  818.1 #202 6:09PM
He is not the mousewaiter with his phone on in the doombuggie. - madsdad  1847.1 #76 6:09PM
I thought I liked this site, now I know I love it! You guys are hilarious, can't wait till I'm at the park to meet some of you. I received multiple RAK's from all your comments today! - sstarlight  324.7 #710 6:10PM
bahahaha rickoh! - madsdad  1847.1 #76 6:10PM
The Sorcerer to his sword! - Willierose  2159.2 #62 6:11PM
the willie to your rose! - PrinceTeaJack  923.7 #177 6:12PM
Teajack, love that!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Willierose  2159.2 #62 6:15PM
LOL Willierose it sounds so wrong yet so right :) - PrinceTeaJack  923.7 #177 6:16PM
The Tower to his Terror - TheNewTrent  748.0 #224 6:18PM
The diver in your ocean hahaha - BubbaLoo  870.6 #189 6:20PM
The leg to his turkey - madsdad  1847.1 #76 6:21PM
Sounds like the Roger to your Rabbit... - MissAmericaSings  382.0 #543 6:26PM
I haven't gotten to get to know all of you yet, but this thread is making me lol and I'm starting to tear up! - dessertLOVER  152.3 #2580 6:37PM
Newer family members, this is just a taste of us in real life, we seriously laugh like this at the parks together...lol scubasteve is the lightyear to your buzz - MarshaMouse  4193.2 #26 6:41PM
You all are lucked out cuz Steve's a Jungle to LaTruce's Cruise. xD - iPoca.  916.9 #179 6:44PM
This thread is hilarious! - MaidMiriam  308.0 #799 6:46PM
The beast to your library! - Willierose  2159.2 #62 6:49PM
The Paradise to his Pier - TheNewTrent  748.0 #224 6:56PM
He can be the Toy to your Story :-) LOL - uscdisneyteacher  7513.5 #7 6:56PM
LMBO USC!!! xD - iPoca.  916.9 #179 6:57PM
The storybook to his canal! - Willierose  2159.2 #62 6:59PM
Hee hee hee Judy :-) - uscdisneyteacher  7513.5 #7 7:00PM
The chew chew for his train - Slotherini  1061.9 #158 7:03PM
LOL πŸ˜‚ - crustle  705.4 #241 7:03PM
@the NewTrentπŸ˜‚πŸ˜‚ - Willierose  2159.2 #62 7:05PM
Steve is the Glow to your Show lol - rbeezy  703.0 #243 7:14PM
Ha ha jorge! The monster to your your inc. - PrinceTeaJack  923.7 #177 7:18PM
"Hello. My name is Nemo. I am ScubaSteve's submarine. You should come find me." - Slotherini  1061.9 #158 7:19PM
he's the fantasy to our land, the star to our tours, the vfx to our genie? lol! - crustle  705.4 #241 7:21PM
^^lol @crustle "vfx to our genie?" - rbeezy  703.0 #243 7:25PM
He's the feather to your dumbo. - PrincessAuroraMomma  534.6 #354 7:29PM
He could be the Magic to your Carpet :-) - uscdisneyteacher  7513.5 #7 7:33PM
The Mickey - Willierose  2159.2 #62 7:37PM
The Mickey and friends structure to his tram. - Willierose  2159.2 #62 7:38PM
Been gone for a few days and come back to this! ROTFLMAO!!!! - Minnis2Society  369.9 #568 7:39PM
Bahahaha! @ USCdt - MissAmericaSings  382.0 #543 7:40PM
You can be the may to his nard. - madsdad  1847.1 #76 7:43PM
The screaming to his California - MarshaMouse  4193.2 #26 7:44PM
Omg Madsdad you win!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Slotherini  1061.9 #158 7:45PM
Lmao @ madsdad! - PinkElephants  745.7 #226 7:45PM
@madsdad hahahahaha I was just thinking of putting that one! - TheNewTrent  748.0 #224 7:46PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @madsdad and @marshamouse LOL!!! - rbeezy  703.0 #243 7:47PM
You can cozy his cone. - Slotherini  1061.9 #158 7:47PM
Ha ha Mads! Dude this post totally went somewhere I didn't expect. - PrinceTeaJack  923.7 #177 7:47PM
He is the Muppet of my Vision  - Sonja  6742.5 #11 7:58PM
Or vision to her muppet - PrinceTeaJack  923.7 #177 7:59PM
He brings the Mad T to your Party. - LaTruce  2261.3 #56 8:03PM
You can be the Jessie to his Woody - Slotherini  1061.9 #158 8:05PM
The Mark to his Twain. - LaTruce  2261.3 #56 8:05PM
The Cove to his Bar. - LaTruce  2261.3 #56 8:07PM
You mean let his bar into your cove - Slotherini  1061.9 #158 8:10PM
The captain to her EO - luvmygreenarmyman  337.1 #659 8:12PM
The space to his mountain? - TrueFromOzLovesDisney  469.6 #419 8:14PM
The Murphy to her fantasmic - PrinceTeaJack  923.7 #177 8:15PM
He can be the small to her..... oh wait, that's just insulting ^_^ - KylaShea  632.7 #287 8:15PM
You can bring Paradise to her Pier :-) - uscdisneyteacher  7513.5 #7 8:16PM
I can't stop laughing this post is so funny. - maxinerenton  422.7 #475 8:17PM
the mr toad to his wild ride - crustle  705.4 #241 8:21PM
You could be a mouth to his churro! - ShaggyNagy  89.3 #3615 8:22PM
😜 - ShaggyNagy  89.3 #3615 8:23PM
Jumping in the jellyfish - TrueFromOzLovesDisney  469.6 #419 8:23PM
Omg shaggy!!! - PrinceTeaJack  923.7 #177 8:24PM
I just counted and this post is over 130 cheesy pickup lines deep. This is whole thread is ridiculousπŸ˜‚πŸ˜‚ - ScubaSteve028  835.7 #198 8:27PM
I just got on MW for the first time today. This is hilarious! Went in such a wrong direction but hilarious!! - LilSterner  4905.9 #19 8:27PM
::covers eyes:: ahhhhhh! - Duchess_SMK  5986.3 #15 8:27PM
He will be the RANDOM ACT to your KINDNESS. - ima-pirate  367.5 #570 8:28PM
The grand to her californian. - whistlinghillbilly  13.0 #8491 8:29PM
The color to your world! - Willierose  2159.2 #62 8:29PM
@ima-pirate awesome!!πŸ˜‚ - Willierose  2159.2 #62 8:30PM
@ScubaSteve i can't believe you could count all that, i would've given up LOL i hope someone got screenshots xD - rbeezy  703.0 #243 8:30PM
He's the mustard to his corn dog. - Alicewhoareyou  1686.0 #84 8:30PM
the electrical parade to your main st - crustle  705.4 #241 8:36PM
The Ariel to his Grotto - TheNewTrent  748.0 #224 8:38PM
@crustleπŸ˜‚πŸ˜‚ - Willierose  2159.2 #62 8:38PM
The Peoplemover to your Tomorrowland! - Willierose  2159.2 #62 8:40PM
the Tarzan to your treehouse - crustle  705.4 #241 8:40PM
The Soundsational to his Parade - TheNewTrent  748.0 #224 8:42PM
The dinglehopper to his collection - Alicewhoareyou  1686.0 #84 8:43PM
He can be the rescuer to your down under - Slotherini  1061.9 #158 8:43PM
he could be the penny to your arcade - crustle  705.4 #241 8:44PM
@slotherini FTW!!! - LilSterner  4905.9 #19 8:51PM
The wait to her mouse! - PrinceTeaJack  923.7 #177 8:54PM
@slotherini ftw!! πŸ˜‚πŸ˜‚ - MarshaMouse  4193.2 #26 9:11PM
You can be the Tele to her Novela : ) - uscdisneyteacher  7513.5 #7 9:17PM
Lol. You guys are hilarious! - Vegan7LuvsStitch  1011.7 #168 9:19PM
Scubasteve... Just meant to say hello, this post has taken on a life of its own! - sstarlight  324.7 #710 9:32PM
@sstarlight you have a wonderful sense of humor!! Welcome to MW!! - Willierose  2159.2 #62 9:36PM
You are the star light to her star bright. - VfxGenie  1548.8 #94 9:38PM
And I just meant to say "Love this". Welcome to MW?πŸ˜³πŸ˜‚ - ScubaSteve028  835.7 #198 9:39PM
Oh oh oh. I've got one..... The train to your tunnel..... Or is that just too obvious lol - TrueFromOzLovesDisney  469.6 #419 10:07PM
bahahaha! THIS is hilarious!! *sets out a platter of churros* - HandMeAChurroImmaFaint  5258.5 #16 10:07PM
wow longest ever! He's the Lilly to her bell - PrinceTeaJack  923.7 #177 10:11PM
Steve's gotta be 50 shades of red by now, lol - GarnerPhotography  324.9 #708 10:15PM
Thanks for the churro lady!! *nibbles* this post has been amazing! πŸ˜‚ - CourtyAstroBlisters  727.7 #232 10:20PM
More like 50 shades of grey - MaidMiriam  308.0 #799 10:26PM
The cast to his member - MaidMiriam  308.0 #799 10:27PM
The Carthay to your Circle - LaTruce  2261.3 #56 10:28PM
Jingles to her Carousel! - Willierose  2159.2 #62 10:31PM
The pirate to your lair. - CherryTreeLane  460.0 #431 10:38PM
She wants to gepPETo your Pinocchio! - ShaggyNagy  89.3 #3615 11:03PM
Stay away from Steve, he's ignorant!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - caramiapoohAKAface  3657.9 #32 11:13PM
He is the Candy to your Land :-) - uscdisneyteacher  7513.5 #7 11:29PM
The poca to your hontas !!! Thanks for the laugh tonight - dznyloon28  365.3 #575 11:32PM
The Sword to her Stone... - SPandEvLover  3593.9 #34 11:34PM
The Yoda to his force - MariaR  175.4 #2222 11:42PM
The beauty to his beast - TheNewTrent  748.0 #224 12:03AM
I'll chime in, she can be the mono to your rail - Villescas8  601.0 #307 3:41PM
best. replies. ever. - tuesday737  1254.8 #119 3:44PM
The Swiss Family to his Robinson. - LaTruce  2261.3 #56 3:45PM
Omg what in the world have I missed bhahahaha - RickChavez  3478.5 #37 3:47PM
She can be his California Screaming - Villescas8  601.0 #307 3:49PM
The Kaa to your Mowgli! - Willierose  2159.2 #62 3:49PM
OMG V8 I laughed so hard at that! My boss looked at me weird! - PrinceTeaJack  923.7 #177 3:50PM
Steve can bring the Tiki to your Room - Villescas8  601.0 #307 3:53PM
He can be the sword to your moat! - PrinceTeaJack  923.7 #177 3:54PM
The booty for a pirate... - MarshaMouse  4193.2 #26 3:55PM
He will bring the Pixie to your Hollow - Villescas8  601.0 #307 3:55PM
The admission to your Club 33. - Willierose  2159.2 #62 3:56PM
Steve will be the Troubador to your Tavern - Villescas8  601.0 #307 3:56PM
The Fireworks to your Castle! - PrinceTeaJack  923.7 #177 3:58PM
He is the Gadget to your Go Coaster - Villescas8  601.0 #307 3:58PM
The gadget to your coaster! - Willierose  2159.2 #62 3:58PM
You can be Aladdin to his magic genie lamp! - Slotherini  1061.9 #158 3:59PM
Perfect minds V8!!! - Willierose  2159.2 #62 3:59PM
Haha teajack and Willie. - Villescas8  601.0 #307 4:00PM
Are we still doing this!? hahahahahaha - TheNewTrent  748.0 #224 4:00PM
He wants you to be Finding his Nemo - Villescas8  601.0 #307 4:00PM
Or he could be Aladdin and explore your cave of wonders 😳 - Slotherini  1061.9 #158 4:00PM
He wants you to be Goody with his Sourballs - Villescas8  601.0 #307 4:02PM
Goofy - Villescas8  601.0 #307 4:02PM
The possibilities are endless! He can be your shiny lamp and all your wishes will come true if you rub it correctly! - PrinceTeaJack  923.7 #177 4:04PM
I swore I wouldn't chime in but wow.. this is why I love you crazy kids ^_^ - Jacqueline  580.0 #322 4:04PM
The Winnie to your honeycomb! - Willierose  2159.2 #62 4:05PM
could be lion on your king. - LaTruce  2261.3 #56 4:05PM
The King Triton of your seashell! - Willierose  2159.2 #62 4:07PM
Maybe you can bounce up and down on his tigger tail - Slotherini  1061.9 #158 4:07PM
HA HA Willie! He can be the Train to your Main Street - PrinceTeaJack  923.7 #177 4:08PM
OMG SLOTH!!! LMBO! - PrinceTeaJack  923.7 #177 4:08PM
the light to his saber - tuesday737  1254.8 #119 4:09PM
You can bring Paradise to his Pier - Villescas8  601.0 #307 4:10PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚Sloth you keep your Cave of Wonders away from my tigger tail! - ScubaSteve028  835.7 #198 4:10PM
@slotherini Omgahhhhh, ahhhhahaha! - Jacqueline  580.0 #322 4:11PM
You can be the Kanga to his Roo - Villescas8  601.0 #307 4:11PM
I definitely do not have a cave of wonders πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜³πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Slotherini  1061.9 #158 4:12PM
He will bring Whitewater to your Snacks - Villescas8  601.0 #307 4:12PM
V8 hahahahahaha πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Slotherini  1061.9 #158 4:13PM
He so could be the smeeeee to his captain hook - MarshaMouse  4193.2 #26 4:13PM
He will bring Red Rockets to your Pizza Port - Villescas8  601.0 #307 4:14PM
he can be the toy to your b...well you know - PrinceTeaJack  923.7 #177 4:14PM
just saying hi before someone reports this lol. - vincentchase1  672.8 #260 4:15PM
She can be the Casey to your Jr.! - sleepyhead_CM  596.5 #312 4:16PM
You could try to chase his Vincent. - Slotherini  1061.9 #158 4:17PM
@VC Lol!! *waves Hi* - Willierose  2159.2 #62 4:17PM
Whitewater snacks /)_(\.. you guys are killing me. - Jacqueline  580.0 #322 4:17PM
Or Slot her ini? - PrinceTeaJack  923.7 #177 4:17PM
The kebob to your Mediterranean grill! - Willierose  2159.2 #62 4:18PM
Not even going to touch the name teajack πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Slotherini  1061.9 #158 4:19PM
OMG TeaJack!! Poor @slotherini! - Willierose  2159.2 #62 4:19PM
:) LOL I Had to it was too funny to pass up.. - PrinceTeaJack  923.7 #177 4:22PM
the steam boat to his Willy - tuesday737  1254.8 #119 4:26PM
The bobsled ride to your Matterhorn - MarshaMouse  4193.2 #26 4:26PM
The Snow White to his scary adventure! - BettyPoop  237.4 #1423 4:27PM
The raft to your Tom Sawyer island! - Willierose  2159.2 #62 4:28PM
The Pinocchio to his Daring Journey - TheNewTrent  748.0 #224 4:30PM
The pillow to his pet! - PrinceTeaJack  923.7 #177 4:31PM
You could Jack his Tea. Take that teajack! - Slotherini  1061.9 #158 4:31PM
She can bring flight to your Peter........Pan - sleepyhead_CM  596.5 #312 4:36PM
Sstarlight, Sstarbright, first Steve I see tonight...✨ - WishIWereThere  275.7 #1015 8:42PM
Oooh-ahhhh 😌✨ - rbeezy  703.0 #243 9:15PM
I wish I may, I wish I might, Have that Steve and a churro tonight. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - HandMeAChurroImmaFaint  5258.5 #16 10:13PM
Steve is a dreamy 😜😁✨🌟✨🌟✨🌟 - MarshaMouse  4193.2 #26 10:18PM
@HMACIF that was AWSOME!! πŸ˜„ - CourtyAstroBlisters  727.7 #232 10:21PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚thanks! - HandMeAChurroImmaFaint  5258.5 #16 10:28PM
BUAHAHAHAHAHA! - Armenda  1153.8 #138 3:46PM
I'm not seeing it. Did it finally happen? - Willierose  2159.2 #62 4:42PM
YES!! :( was it the peter or the hamster? - PrinceTeaJack  923.7 #177 4:43PM
Darn, darn, darn! I wanted this to keep going!! - Willierose  2159.2 #62 4:46PM
still can but have to come back the long way! - PrinceTeaJack  923.7 #177 4:46PM
:-( - PrinceTeaJack  923.7 #177 7:04PM
Very depressing - Slotherini  1061.9 #158 7:59PM

 19.5 #6806 (DL Qual #5161

March 1, 2012 2:50 AM  The Hub
This old man got too tired. Have fun.

We were on the ride at 2 am 😊 sorry we missed you! - ladylikesdisney  945.0 #175 3:07AM
I'm there! My first meet up! - lostgirl7988  697.6 #247 5:35AM
It was nice talking to you!! - MEHlanie_Mouse  1114.5 #144 10:55PM
LOL! Hey Anthony of course u and ur wife would be welcome to my popcorn party. Although I've been warned against eating those sourballs if I win lol - Kimantha  188.4 #2053 11:00PM
This is a great shot. I love the lighting in the background and you can see everyone :). - NeverlandTink  423.1 #473 11:00PM

Thanked by:   WaltSentMe   cyndelgrace  
 19.5 #6806 (DL Qual #5161

March 1, 2012 2:54 AM  The Hub
Yes it is. Must have been right around 2 am

Chewie hat and hat, yoda! Great pic! πŸ˜ŠπŸ‘ - rbeezy  703.0 #243 2:15AM
See what you did there, I did! I agree, great pic! - dlmickeymouseCM  2404.5 #51 2:16AM
glad, I am, that you see what did πŸ’’βœ‹πŸ˜‚ - rbeezy  703.0 #243 2:20AM
Eee-hee-hee!πŸ’’βœ‹ funny, this is, yes yesπŸ˜‚ - dlmickeymouseCM  2404.5 #51 2:25AM
And watching Star Wars, I am - dlmickeymouseCM  2404.5 #51 2:25AM
Is that a blurry stitchears and djbreakdown in the background?? -Jordan - tonyjord3  204.0 #1863 2:14AM
Yes it is. Must have been right around 2 am - KidAgain@Dland  19.5 #6806 2:54AM
Where did you get the beanies?? - SallyDollx13x  7.5 #12117 6:58PM
Star Traders! :) - iPoca.  916.9 #179 7:36PM
Star Traders! :) - iPoca.  916.9 #179 7:36PM

Thanked by:   duckiefan2   Disneyrockstar   iPocahontas   Tom   ohhhtoodles  
 19.5 #6806 (DL Qual #5161

February 29, 2012 7:08 AM  The Hub
Extremely Jealous!!!!!  Grab me a button.. grab me a hand stamp!!!!

Extremely Jealous!!!!!  Grab me a button.. grab me a hand stamp!!!! - KidAgain@Dland  19.5 #6806 7:08AM
Have fun guys!! - VADERonSOARIN  541.0 #347 7:08AM
You guys are so cute. - SmallWorldFan  5.0 #17050 9:10AM
Cutest couple.. have fun!
- LaTruce  2261.3 #56 9:30AM

 19.5 #6806 (DL Qual #5161

February 29, 2012 7:00 AM  The Hub
awesome!!! Good for you.  Have fun!!!!

See that's king status right there, u got your zzzzz's last night, grabbed breakfast walked up and they said here's your ears ma'am have a magical day!!!! - VADERonSOARIN  541.0 #347 7:00AM
We told em it's for your birthday😜 - toph  2416.6 #50 8:05AM
Yes, thank you for not dragging a poor baby out all night! I was bummed that there were parents with kids who waited all night, not cool. - cynDOLEwhip  1175.5 #134 8:45AM
Good karma. - MoonWillow  381.1 #545 8:51AM

Thanked by:   mouse4life  
 19.5 #6806 (DL Qual #5161

February 23, 2012 4:47 AM  The Hub
Have a great day!!!

Have a great day!!! - KidAgain@Dland  19.5 #6806 4:47AM
Have a great trip:) - supertracy  471.6 #413 3:03AM
Have an awesome time!! - ilovemickey8  324.8 #709 5:53AM
ξŒ’ξŒξŒ’Happy BirthdayξŒ’ξŒξŒ’ - SeΓ±orBuzz&Jessie  68.5 #4009 5:55AM

 19.5 #6806 (DL Qual #5161

February 22, 2012 8:59 PM  The Hub
After every show I just get so misty in the eye...oh wait that was mist from the show... but it is breath taking.. I love it.. good picture.

After every show I just get so misty in the eye...oh wait that was mist from the show... but it is breath taking.. I love it.. good picture. - KidAgain@Dland  19.5 #6806 8:59PM

Thanked by:   VfxGenie  
 19.5 #6806 (DL Qual #5161

February 22, 2012 9:01 PM  The Hub
Everytime I see great pictures like this i realize how crappy my phone camera is... so keep posting awesome pics cuz it's never coming from me :-)

I don't see H3D?
- SoloSiyoNqoba  600.4 #308 8:30PM
Does H3D show when a photo is posted to MW? - MirrorMirror  14.2 #8052 8:33PM
no. - SoloSiyoNqoba  600.4 #308 8:42PM
Darn - MirrorMirror  14.2 #8052 9:58PM
Hey not cool solo! :P - MayBie  1885.6 #75 10:08PM
Oooh.... Dizzy. Lol!! - LaPearleNoir  1508.4 #98 8:33PM
Beautiful ❀ my fav picture :) thanks so much for posting :)hope u have a great night :) - Disneylandgirl1955  45.1 #4667 4:11PM
Yess!!feelin the love from those days!! Sweet memory! - Twinklelashes  146.4 #2672 4:20PM

 19.5 #6806 (DL Qual #5161

February 22, 2012 8:54 PM  The Hub
Welcome to MW!!!

Hellooooo! - Ricko19  818.1 #202 6:28PM
Welcome! - DizGeek  453.6 #439 6:28PM
Holaaaaaaa πŸ˜ƒ - irmouse  242.6 #1371 8:56PM
Hello and welcome to MW!! - VintageMamaBear  300.5 #846 8:56PM

 19.5 #6806 (DL Qual #5161

February 22, 2012 5:51 PM  The Hub
I always think I'm about to pee on those drops. It's gotta be old age.

look out for the hidden mickey when youre upside down - djbreakdown  573.2 #325 5:38PM
I always 'look up' when i do the loop. there's a hidden mickey? where? - FantasmicFan82  188.9 #2044 8:05PM
Are you kidding? My eyes were so tightly closed I was trying to figure out if the ride was going to finish before I hurled...I learned that I can no longer handle rides like that...getting wimpy in my old age...;) - CVDisneyland  386.6 #538 5:42PM
I always 'look up' when i do the loop. there's a hidden mickey? where? - FantasmicFan82  188.9 #2044 8:05PM
I love the feeling of bring pushed down in my seat going through the loop. That and the dips are my fav parts. - VeloMouseGirl  549.8 #340 8:10PM

 19.5 #6806 (DL Qual #5161

February 21, 2012 10:12 PM  The Hub
When you see a person in DL that's in MW and you know their MW name but have no idea what their real name is.

i keep refreshing the page for new posts ;p - Cherry91  434.3 #458 9:41PM
πŸ‘†yup! I'm guilty of it!! - Dimo  66.3 #4061 9:44PM
Haha I'm guilty of that too! - Equestrian115  212.5 #1761 9:45PM
Hear hearβœ‹ - AvidDisneyThrifter220  1398.4 #107 9:47PM
Yes Jeanette your right lol - JazzSingingMermaid  338.6 #650 9:52PM
Happens a lot >.< - Cherry91  434.3 #458 9:53PM
Same here! - makoto84  236.7 #1434 11:01PM
All the time. - PirateEngagement  137.9 #2817 11:41PM
I have an image of my phone imprinted on my forehead from falling asleep ehile MWing... - Pintraderswife  468.3 #421 9:43PM
Guilty! - AvidDisneyThrifter220  1398.4 #107 9:44PM
its happened to me lol - Cherry91  434.3 #458 9:56PM
Lol i used to love Nazi zombies!!! Never could get good groups going tho.. - TheBudd  357.3 #599 9:02AM
When you exit the page, then click the bookmark for it again, simply because it's habit. And definitely on it more than FB - KylaShea  632.7 #287 9:04AM

 19.5 #6806 (DL Qual #5161

February 21, 2012 9:55 AM  The Hub
Happy birthday!!!! Have a great day!!!

Happy Birthday! - SammyJo  348.7 #623 10:51AM
Happy Birthday! - CherryTreeLane  460.0 #431 8:18PM
Happy 13th Birthday!!! πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰ - Minniex3  200.9 #1895 11:58PM
Happy birthday - puddy77  224.9 #1585 12:10AM

 19.5 #6806 (DL Qual #5161

February 21, 2012 9:32 AM  The Hub
Way too many. But most of it was being with my 2 wonderful daughters. AP is one of the best investments I made for my kids and myself.

Getting engaged at Disneyland! :) - SammyJo  348.7 #623 9:31AM
Nice!! Congratulations! - angryduck  109.0 #3320 9:33AM
Being able to live out my dream job everyday - BaseballMickey_CM  6963.9 #9 9:54AM
Getting premium passes fir Christmas. Booyah! ξ€Ž - CadaverousPallor  268.4 #1106 4:32PM
Finally getting a fast pass for the new Star Tours! - Sharkbay8  38.0 #4981 4:40PM

 19.5 #6806 (DL Qual #5161

February 21, 2012 9:30 AM  The Hub
Welcome to MW!!

What kind of phone did you get? I love my iPhone. Welcome to MouseWait! πŸ˜„ - FanOfJack  142.2 #2749 8:51AM
It's an iPhone 4s I think, but I'm not really sure if that's correct. It weird a couple months ago, I could have swore I'd never need one. Now I wonder how I ever lived without one. :-D - garyknowz1  9.7 #10146 9:07AM
Haha. That's how it usually happens - Mouse4life  1293.1 #116 9:19AM
How did your battery fare throughout the day? Now that you're signed up, feel free to update the times as well. We're all in it for each other. - FantasmicFan82  188.9 #2044 10:32AM
Hello and welcome to the MW community! Great app with lots of wonderful features. Enjoy! πŸ‘ - MiggyMouse  296.9 #862 10:34AM
Welcome Gary! You ought to copy and paste your post in the Apple app store as a review :) - Polkadobo  384.7 #540 5:40AM
Hi & welcome! - luvMickey  583.6 #320 5:48AM

 19.5 #6806 (DL Qual #5161

February 21, 2012 9:41 AM  The Hub
Beautiful

Amazing photo - puddy77  224.9 #1585 7:14AM
Great pic! - KelstersInc2319  44.6 #4686 7:15AM
Beautiful picture. 😊😊 - DisneyFanZoe  1207.7 #129 9:41AM
Great picture. Beautiful colors - kskating  611.6 #299 10:26AM

 19.5 #6806 (DL Qual #5161

February 17, 2012 9:06 AM  The Hub
Awesome. Use it up :-)

Awesome. Use it up :-) - KidAgain@Dland  19.5 #6806 9:06AM
🌴5 years Wow!! Glad you are getting to go finally, I haven't been since Oct and won't be going till Dec this year and I feel like I'll die of withdrawal! Hope you have such a BLAST!! - dizzylandjunky  224.9 #1587 9:13AM
Thanks. Looking forward to a good year!!! - grumpy921  155.8 #2539 1:17AM
Hi and welcome! Enjoy your ap - LoneRAYnger  4261.4 #25 1:29AM

 19.5 #6806 (DL Qual #5161

February 17, 2012 9:15 AM  The Hub
That's very cool!!! I don't even know where my last one looked like.

Oh i like this collage!!!! Wish hyperlinks were active for Android users!!!! - WaltSentMe  328.3 #693 2:07AM
Download PicArt, it's free. Or just lay out your AP's and take a photo. Looks like that's what they did. - splashphotoCM  885.6 #182 11:19AM
Those are nice cards - disney_luv  131.6 #2911 2:20AM
i love the one in the middle. i hope to make a collection like this! but i just started. we'll see how next year goes (most likely will renew :D) right sloth?????????? ;) - ZeeAlice  620.9 #295 6:50PM
OoOOooo! The pressure, slotherini! Do it! - onezerohero  163.8 #2420 6:57PM
OoOOooo! The pressure, slotherini! Do it! - onezerohero  163.8 #2420 6:57PM

Thanked by:   Sunflower   splashphotoCM  
 19.5 #6806 (DL Qual #5161

February 17, 2012 9:09 AM  The Hub
Disney date is a guaranteed win. Lakers on the other hand...... Have fun!!!

I enjoy Disney dates with my wife also. Doing things as a couple helps make any marriage stronger. Have fun! - grumpypapa  3176.6 #38 4:30AM
Disney date is a guaranteed win. Lakers on the other hand...... Have fun!!! - KidAgain@Dland  19.5 #6806 9:09AM
Oh no, they are definitely not. I wish I had a picture of the face he swore he'd wear all night while we're there. LOL - Melliott  301.2 #838 1:46PM
Date nights @ DL are so much fun! - HenDog  90.4 #3594 2:12PM

 19.5 #6806 (DL Qual #5161

February 13, 2012 6:56 AM  The Hub
Yes I will. But it's so long from now so I may have to get a quick dland fix on Wednesday :-)

I will be :) - DisneyByMarco  1296.6 #115 6:54AM
Yes I will. But it's so long from now so I may have to get a quick dland fix on Wednesday :-) - KidAgain@Dland  19.5 #6806 6:56AM
I will be Friday and Saturday... I CAN'T WAIT!!!! - pirates72  149.2 #2627 6:58AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Tom 150.73 #4  
2.Winnie111286 139.43 #35  
3.MelodyMouse 108.52 #21  
4.Dave 96.2 #2  
5.caramiapoohAKAface 76.96 #32  
6.SPandEvLover 71.2 #34  
7.Maddernhorn 69.27 #239  
8.MisFit.Mouse 66.88 #324  
9.ShariRenee 62.55 #14  
10.MrsSchnooks 62.44 #40  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword