lakers unofficial
MR-banner600
Ursula-A-Go-Go 168.2 #2272 


Ursula-A-Go-Go
Member Since: May 23, 2011
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 149.66 #805
Trivia Challenge Two Score: 2.84 #2463
Total Wait Time Points: 6.72
Total Quality Points: 0 #0
Thanked: 0 times on 0 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 5.82
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 168.2 #2272 (DL Qual #0

February 29, 2012 2:46 AM  The Hub
I am so excited to see them!!
CHALLENGE TO ANYONE DOING THE FULL 24 HOURS: 24 pictures of yourself- 1 for every hour. Must be a picture of you with a way to verify the time in the picture (ex. Peter pan clock tower, fast pass clocks in front of attractions, etc). Must include at least 5 different clocks! DO NOT POST TO THE LOUNGE. After you have all of them email me the pictures with the subject Leap Day Challenge to maybiepan@gmail.com and please include your MW username. Send two emails if they don't all fit in one message. First person to follow all the rules and email me all 24 pictures wins! Good luck~ - MayBie  1885.6 #65 9:30PM
i was gonna do this but i'm gonna end up leaving then coming back haha - chris.  2510.4 #41 9:32PM
Love this idea! - PrincessKristin  780.2 #199 9:32PM
i was gonna do that! Yayyy now i have someone to send em too - ScarfGirl  638.6 #260 9:33PM
Make sure we can clearly tell what time it is :) outdoor pictures preferred - MayBie  1885.6 #65 9:35PM
What a great idea MayBie. Will they be posted as a collage later? - splashphotoCM  885.6 #164 9:35PM
Absolutely :) - MayBie  1885.6 #65 9:36PM
Sounds like a fun challenge! Can't wait to see the winner - DSNYCheeks3  863.0 #173 9:44PM
Great challenge! Too bad you won't be getting one from me-not doing the full 24! - Gia  801.8 #190 9:51PM
Very cool idea MayBie!! Thanks - LizO  471.1 #387 9:52PM
Challenge. Accepted!!! ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜–๐Ÿ˜ฒ - bluefairy  643.3 #257 10:01PM
Tricia one every hour remember ok! - ScarfGirl  638.6 #260 10:01PM
I would if I was there!! - dlmickeymouseCM  2404.5 #44 10:12PM
yeah paddo๐Ÿ˜‚ - toph  2416.6 #43 10:59PM
I love this idea! Good luck to everyone! Can't wait to see the picture collages - kayceeb  166.3 #2308 12:07AM
This is such an awesome idea. If I was going I would totally do that! - princessJordan  498.6 #365 1:07AM
Sorry, I gave up after 3 or 4 pics. I just couldn't remember to take them until I had like 10 minutes left and then I couldn't find a clock in time! Lol! - bluefairy  643.3 #257 4:57PM
a picture of ariel every hour on the hour. - chris.  2510.4 #41 9:10PM
My fiancรฉ is obsessed with Ariel, too. I'm sure if he was on MW he would like this! Haha - kayceeb  166.3 #2308 12:26AM
Sorry, I gave up after 3 or 4 pics. I just couldn't remember to take them until I had like 10 minutes left and then I couldn't find a clock in time! Lol! - bluefairy  643.3 #257 4:57PM
Hmmmmm - toph  2416.6 #43 6:33PM

 168.2 #2272 (DL Qual #0

February 27, 2012 3:12 PM  The Hub
COUNTRY BEARS!?! OMG! YAY!!
AWESOME...THANK YOU THANK YOU THANK YOU :-) - uscdisneyteacher  7119.1 #5 12:39PM
๐Ÿ˜ณ that's all pretty cool! - MarshaMouse  3935.1 #24 12:40PM
Would totally love to be there - JimW  1072.7 #135 3:34PM
I'm SOOO excited that they're showing FANTASMIC!! <3 - MEHlanie_Mouse  1113.9 #126 3:46PM

 168.2 #2272 (DL Qual #0

February 26, 2012 4:46 PM  The Hub
We're going! โœ‹
@donnievegas~ Your mija is gettin' a lil bossay! lol - Romec123aKaSmartyPants  630.2 #264 1:32PM
^ HaHa I think Daddy Donnie needs to sit and have a talk with his mija asap. - LizO  471.1 #387 1:39PM
I noticed and im laying low lol - donnievegas  1132.4 #122 1:39PM
You need to step it up Donnie. - SueBayou  2019.4 #56 3:27PM
Yeah, dads NEED to be there. - HandMeAChurroImmaFaint  3940.3 #23 3:43PM
Oh dang,it does look that way dosent it! I wasn't trying to seem bossy,I just wanted to make sure that when people saw this they commented,not just say oh gosh another one of THESE posts - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2167 3:58PM
And scroll on by. I honestly just want to know how many MW'ers will be there,that I might meet. Are you gonna be there Romec,Sue,and Hmacif? - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2167 4:00PM
and Lizo? - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2167 4:00PM
Well there has been upteen of these posts young lady so ya have to expect a lil sarcasm. = ) - donnievegas  1132.4 #122 4:05PM
Yay,Donnie isn't hiding in the shadows anymore! - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2167 4:21PM
I will - Mouse4life  1150.2 #118 4:46PM
Be there - Mouse4life  1150.2 #118 4:46PM
No. Not me. :-( - SueBayou  2019.4 #56 4:56PM
and Disneygirlforevr? It was a joke, like HaHa HeeHee HoHo. :)~ - LizO  471.1 #387 5:23PM
No girlie I'm not gonna be there. I gotta work. Hope you have lots and lots of fun when you go!! - LizO  471.1 #387 5:26PM
She was asking if you were gonna be there LiZo. Lol - donnievegas  1132.4 #122 5:27PM
HaHa I figured that out after I put that. That's why I answered after. I did a oppsie. You're such a good dad. - LizO  471.1 #387 5:32PM
i will not be there, dgf. it is a school night. - HandMeAChurroImmaFaint  3940.3 #23 7:15PM
Ah,that stinks! :( - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2167 7:59PM
Absent - Romec123aKaSmartyPants  630.2 #264 8:09PM
You don't do roll call unless you are there and on the day! Please let's not keep this bumped! ๐Ÿ˜ฑ - Minnis2Society  369.9 #531 5:01PM
I will be there that day unless something changes,you know,and I wasn't sure what to call it besides 'roll call' which is what it is,just not on the actual day. Will you be there? - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2167 5:47PM
This is a special case. She's trying to see who's going to be at an event. It's fine - ladylikesdisney  945.0 #155 6:12PM
Thanks LLD! - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2167 8:09PM
Yes!! - melissa_ficent  318.5 #704 10:52PM
Yes, but I'm sure there was going to be one posted that day. Nice that she wants to know. Not nice for that one who would have done it right. - Evilstitch  334.4 #628 6:00AM
I said this the other day but as usual was ignored! LMBO. Roll call is day of and by those at the park. Now in leap day this will pop up. - Romec123aKaSmartyPants  630.2 #264 8:55AM
LLD~ she could have searched. There's umpteenth of these posts. I love DGF but like my own kids I still let them know when they've made a mistake. ๐Ÿ˜Š - Romec123aKaSmartyPants  630.2 #264 8:57AM
DGF, it's a great idea to get everyone's name in a single post, but it will be confusing on the day of the event! Maybe you could edit "Roll Call" to "Attendance Sheet?" That way, this post could tell us who is planning on being there, and the Roll Call could tell us who is there and where they are :) - Spoonful_O_Sugar  526.2 #335 9:12AM
Thanks guys! Glad i'm doing it right now,I don't want to mess anything up! - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2167 11:32AM
Is it ok to keep this bumped now? - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2167 12:02PM
My sister and her roommate will be there. I'm forcing her to buy me things. Wonder how well that'll work out for me... - KylaShea  629.1 #265 12:37PM
Forcing,huh? You tell me how that works out for you k? - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2167 12:38PM
Forcing,huh? You tell me how that works out for you k? - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2167 12:38PM

 168.2 #2272 (DL Qual #0

October 19, 2011 1:07 PM  The Hub
Where are you?
Where are you? - Ursula-A-Go-Go  168.2 #2272 1:07PM
By Monorail - Disney_lvr  137.3 #2756 1:11PM

 168.2 #2272 (DL Qual #0

October 19, 2011 12:03 AM  The Hub
That really looks awesome!
You are so talented! - Hotxpinkness  114.5 #3133 9:42PM
Cute! I've never really carved pumkins besides the normal pumpkin face. Maybe ill try something like this,this year. - PRINC3SSL3AH  225.6 #1519 9:43PM
Great job! - vegasbrat  420.4 #447 7:38AM
Awesome job! ๐ŸŽƒ - LMAO-Asturi  173.2 #2198 7:38AM

 168.2 #2272 (DL Qual #0

October 1, 2011 3:13 PM  The Hub
I believe you can park at the Grand. They'll even hold your luggage while you're in the park.
I believe you can park at the Grand. They'll even hold your luggage while you're in the park. - Ursula-A-Go-Go  168.2 #2272 3:13PM
You can chk in early and park at the Grand. Your room won't be ready but you can still park there. Have fun!!! - lockshockbarrel  245.4 #1268 3:14PM
Sweet. This is why I love mw... You get all your questions answered here. - Waites4DodgerEars  967.9 #153 3:19PM
Grands self parking is across the street so I suggest paying the small bit extra for their valet parking. It's worth it. Check in when you get there(I've checked in at 6am before & gotten a room by 11am on a sell out night...love staying in the resort), and give all your luggage to bell services to hold . They will text or call you as soon as a room is ready so you can play at the parks and your stuff can meet you at the room pretty quick. Have fun!!! - supertracy  464.7 #391 3:46PM

 168.2 #2272 (DL Qual #0

October 1, 2011 2:50 PM  The Hub
๎€
Aaaaawwww... Wish we were there 2 find you & your son! Have a great day! - LMAO-Asturi  173.2 #2198 11:31AM
Bump - cyndaws  253.9 #1176 11:29AM
Update - at the pin trading post in Frontierland. - MainStreetMom  112.5 #3174 2:12PM
๎€ - Ursula-A-Go-Go  168.2 #2272 2:50PM

 168.2 #2272 (DL Qual #0

September 30, 2011 4:18 PM  The Hub
Happy anniversary! May you have many, many more!!
Happy Anniversary! Have a great time - princessVanessa  384.3 #499 4:00PM
Happy Anniversary!!! Have a great time! - Sallyskellington  201.1 #1849 4:01PM
congrats to you two and have fun :) - Jillian  767.1 #201 7:44PM
Congrats on your anniversary - NightmareKaren  355.1 #570 11:31PM

 168.2 #2272 (DL Qual #0

September 30, 2011 10:54 AM  The Hub
The Grand!!
Grand California! =) - SJCSharkie  315.5 #719 10:43AM
Disneyland - Disneymomof4  29.7 #5237 10:46AM
The Grand!! - Ursula-A-Go-Go  168.2 #2272 10:54AM
The Grand has a more resort type feel and calming effect. I also love the pools at the Grand. Loving the new rooms at the Disneyland Hotel but there is just so much construction right now. - DisneyBrideยฐOยฐ  420.9 #446 10:57AM

 168.2 #2272 (DL Qual #0

September 29, 2011 5:41 PM  The Hub
Ursula!!!
All of them lol - Jo_ohanna  387.4 #494 5:22PM
More evil the better lol๎– - princessVanessa  384.3 #499 5:23PM
@ waltsentme u have Never heard of Noah??? He's amazing. He is an artist that does tons of Disney stuff Ck out www.noahfineart.com I have his stuff all over my house!! - Sharkbaitsmomma  118.3 #3056 7:00AM
I like that answer. - Evilstitch  334.4 #628 7:03AM
Are these available for sale? If so where might one purchase one? - Lorp1001  26.0 #5534 7:47AM
They will be available at Vault 28 - LBChica  2008.5 #57 7:51AM
They will be available at Vault 28 - LBChica  2008.5 #57 7:51AM

 168.2 #2272 (DL Qual #0

September 23, 2011 1:34 PM  The Hub
Totally agree! ๎€Ž
As a CM that often works in the tower and monitors the cameras I can not support this post. - JungleBum  1013.1 #146 1:29PM
Hahahahahahahahahahahhaha - Stephen  282.8 #903 1:46PM
You support the less is more movement! - Cinderellamomma  293.5 #835 1:49PM
You support the less is more movement! - Cinderellamomma  293.5 #835 1:51PM
You support the less is more movement! - Cinderellamomma  293.5 #835 1:53PM
Rofl!!! ๎’๎’๎’๎’ - KissDclown  1089.3 #132 4:10PM
Rofl!!! ๎’๎’๎’๎’ - KissDclown  1089.3 #132 4:11PM
Rofl!!! ๎’๎’๎’๎’ - KissDclown  1089.3 #132 4:14PM
Hahahaha! - dlmickeymouseCM  2404.5 #44 6:00PM
Hahahaha! - dlmickeymouseCM  2404.5 #44 6:00PM
LOL ๎’๎’ - adriz  187.6 #2016 6:02PM
LOL ๎’๎’ - adriz  187.6 #2016 6:03PM
LOL ๎’๎’ - adriz  187.6 #2016 6:05PM
LOL ๎’๎’ - adriz  187.6 #2016 6:08PM
LOL ๎’๎’ - adriz  187.6 #2016 6:11PM
LOL ๎’๎’ - adriz  187.6 #2016 6:13PM
Hahaha๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ but I'm only going to post once. - Tinkerbellmom4  398.7 #482 11:17PM
LOL! - MomWithAJuiceBoxBuzz  1052.0 #139 11:18PM
Free show! - pinkmonkeys  514.2 #348 11:47PM
No kidding. - PopcornYeti  378.6 #510 12:29PM
LOLOL all I can say is I feel your pain ladies. Total first world lady parts problems. - FIGJAMinWonderland  20.5 #6196 11:57PM
Hahah! Too funny. **Note to self hold on to the twins next time. - annamichelle  234.5 #1400 1:02AM

Thanked by:  lohofosho 784.5 #197  
 168.2 #2272 (DL Qual #0

September 23, 2011 1:41 PM  The Hub
๎ž hi!
Welcome!!! ;) have fun today - ReachForTheSky  676.2 #241 10:23AM
๎Œ’๎ŒฎWelcome!๎Œฎ๎Œ’ ยฐOยฐ - LMAO-Asturi  173.2 #2198 10:28AM
Welcome - mike714  338.1 #616 2:19PM
Welcome! - PDWhipped  4.8 #16326 2:20PM

 168.2 #2272 (DL Qual #0

September 20, 2011 3:12 PM  The Hub
Is that why the line isn't moving? We're in line right now and no movement at all
Walk-off??? - HadMatter  378.8 #509 3:09PM
Is that why the line isn't moving? We're in line right now and no movement at all - Ursula-A-Go-Go  168.2 #2272 3:12PM
Oh mah gawwwd BreadAndButterfly!!! I'm not claustrophobic at all, but just reading that story made my stomach go into knots!! - London-In-Wonderland  450.6 #412 8:59PM
Haha it was pretty crazy! My boyfriend at the time totally freaked out, I had to calm him down...men. LOL! When we eventually got out, the park had already closed and we had to be escorted out as a group - kind of cool to see a totally empty park! - BreadAndButterfly  505.3 #358 9:01PM

 168.2 #2272 (DL Qual #0

September 20, 2011 1:28 PM  The Hub
Just went on it. Line was 8 minutes!!
Cool! - NurseKatey  325.9 #663 12:58PM
Enjoy the short lines - Tealtownfan  852.2 #175 1:00PM
Just went on it. Line was 8 minutes!! - Ursula-A-Go-Go  168.2 #2272 1:28PM
I got a higher score than you Ursula! - hahalina  121.6 #2993 1:41PM

 168.2 #2272 (DL Qual #0

September 20, 2011 12:43 PM  The Hub
Magic Kingdom for sure!
magic kingdom - missgoofy  369.1 #532 12:42PM
Magic Kingdom for sure! - Ursula-A-Go-Go  168.2 #2272 12:43PM
Epcot, it is so different than anything here on the west coast. - dreaming-of-nemo  4.4 #17686 5:12PM
Epcot. Magic Kingdom is just like DL and Hollywood Studios is similar to CA Adventure. Great food an lots to see at EPCOT! - princesskate89  3.3 #29274 5:15PM

 168.2 #2272 (DL Qual #0

September 20, 2011 12:41 PM  The Hub
We're here!! In CA Adventure. Called in sick to work. Cough cough ๎„…
Barely? - MozPrincess  582.4 #292 12:35PM
We're here!! In CA Adventure. Called in sick to work. Cough cough ๎„… - Ursula-A-Go-Go  168.2 #2272 12:41PM
Going to HM! - CxD_CM  518.6 #340 3:30PM
At the Hub... deciding which way to go... hmmm - Mickey74  3709.4 #26 6:21PM

 168.2 #2272 (DL Qual #0

September 20, 2011 8:13 AM  The Hub
Agreed! That's why I called in sick and on my way to Disneyland as we speak!๎„
Agreed! Good Morning! - hollyberry  370.2 #529 5:58AM
Totally agreed - Disneyrockstar  165.3 #2329 5:59AM
Agreed! That's why I called in sick and on my way to Disneyland as we speak!๎„ - Ursula-A-Go-Go  168.2 #2272 8:13AM
Without a doubt! And it doesn't matter if you stayed up late the night before and have only had a few hours sleep. You're ready to roll out of bed at the break of dawn. Wish it was that easy everyday. Must...find....motivation. - poppet  19.7 #6316 8:21AM

 168.2 #2272 (DL Qual #0

September 19, 2011 10:33 PM  The Hub
Oh my goodness. Please add me. Thank you so much for your kindness.
This RAK is now closed. No entries below this will be added to the list. If you missed out on this, I am sorry however, there will be another opportunity for a similar experience after the first of year. Please continue to add wait times and add quality content to the lounge. Let's keep the lounge a drama free zone and always remember to value the magic. - JungleBum  1013.1 #146 1:21PM
This is great! What a wonderful thing to do. Please add me! - AdventurelandFam  173.3 #2195 10:01AM
Hopefully they are way too busy having an amazing time to post any pics. - OutNumberedMom  800.3 #192 3:28PM
True. Hopefully they still take picture and post later. - PrincessDuckie  719.2 #217 3:31PM

 168.2 #2272 (DL Qual #0

September 11, 2011 9:00 PM  The Hub
Add me please. I like Sally.
Cool. Jack is my fav. Thank you! - PrincessDuckie  719.2 #217 4:17PM
Zero is my fav! Please add me! Favorite movie of alll time! - sashabreanne  102.8 #3333 4:17PM
Hope you have a wonder Birthday dinner! - PumpkinEars  132.8 #2819 7:27PM
Tanti Auguri! Feliz Cumpleaรฑos!! Hope you are having an awesome day so far :D - Principessa  308.2 #752 7:30PM

 168.2 #2272 (DL Qual #0

September 8, 2011 7:07 AM  The Hub
Ursula and anything Haunted Mansion.
Ursula and anything Haunted Mansion. - Ursula-A-Go-Go  168.2 #2272 7:07AM
TNBC - mswendybe  193.7 #1937 7:14AM
Anything Nightmare Before Christmas. - 2BeignetOrNot2Beignet  882.1 #165 9:35PM
My son n I collect pins that remind us of each trip. Spring break, Christmas or birthday ones ect. If the year is mentioned we'll get it for sure. - DisneyRose  247.3 #1249 9:36PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.jacdanfan 125 #7  
2.HARR_E 118 #79  
3.MarshaMouse 111 #24  
4.2princessdad 106 #50  
5.goofygal 101 #9  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword