lakers unofficial
MR-banner600
 1421.6 #99 (DL Qual #52

January 17, 2014 6:06 AM  Disneyland Talk Land
#rundisney Awesome opening of the neverland 5k! πŸ­πŸ°πŸƒ

Tagged in: Live Videos  Special Events  
fabulous! makes ya wonder what the neighbors thought?  - FrankenweenieVelinee  1671.7 #83 6:36AM
That's so cool  - Mderekl  28.2 #5558 7:30AM
Is it weird that my location for working the race was behind It's a Small World and I didn't even hear or realize that pyro was happening? - CM_Shadowgamer  2383.0 #49 5:46PM
It WAS quite early... Are you sure you were awake? LOL In all seriousness though... I don't think there were any of the "loud boom ones" (as I like to call them) so I don't see why you'd hear them way back there - SPandEvLover  3279.3 #34 5:52PM
I thought I saw you. Were you working by where they house the trains?  - I_AM_CROWD_LADY  1421.6 #99 6:04PM
Yep, I was on Round House guard duty. - CM_Shadowgamer  2383.0 #49 7:11PM
Great job Erika! and Congrats! - BaseballMickey_CM  6665.3 #11 6:06PM

 1016.5 #159 (DL Qual #174

October 3, 2013 10:19 AM  Disneyland Talk Land
Did you know it is YOU that is makes Walt's dreams come true? I sure do. Yesterday was a good example. I found myself in a red vest, in the middle of main street talking with old friends I have just met. We trade smiles, laugh together, and take pictures. We share stories of this days adventures, the great meals, and new friendships. We say "so long" and I wonder from Town Square to th  More...

I am thinking Disney should tap you for their next promotional campaign.  Thank you for that fantastic perspective! - turkeylegman  712.0 #229 10:26AM
Amen!  I love the way Baloo talks about his job and his love for it.  He's so eloquent! - Sarafina  459.8 #419 10:47AM
Very poetic! - MJmouse  273.3 #1032 1:35PM
This littery brought a tear to my eye, this is so perfect. What you have said is exactly how I feel about walking into Main Street every time. I can always think about the many family and friends I've walked down that street with. I feel very lucky to have had as many magical memories I've had with Disney.  - APirateslifeforme31  169.0 #2310 10:41AM
Now that I am a CM I totally understand how CMBaloo feels.  It is a magical place for guests and just as magical for me as a CM. - sr citizen space ranger  59.4 #4164 11:44AM
Oh, my gosh.  Just like mrscttlemstr, I got chills.  To know you feel that way is overwhelming because, as you know, that is how we all feel about the magic you, as a CM, create.  Right along with the park.  It couldn't happen without you.  I want to meet you!!! - Cyette  6.1 #13820 1:05PM

 120.5 #3077 (DL Qual #671

September 22, 2013 9:18 AM  Disneyland Talk Land
From Thursday. Enjoying the view from our room on our last night at the DL hotel. Such an amazing anniversary surprise from the Baron. I'll never forget it.

Great picture! Happy anniversary! - MJmouse  273.3 #1032 9:21AM
Thank you! Love your profile pic. Filmore's?  - BaronessVonShush  120.5 #3077 9:31AM
Yup, Filmore's!  - MJmouse  273.3 #1032 9:34AM
And thanks! - MJmouse  273.3 #1032 9:35AM
This will make nice memories 😊✨ - mrscttlemstr  297.7 #843 9:32AM
Beautiful - RAQQUEL  49.8 #4441 9:46PM
What a great pic!! πŸ’œ - Mickeylover67  403.5 #495 9:51PM

 1114.5 #138 (DL Qual #76

June 6, 2013 12:00 AM  Disneyland Talk Land
#RAK with the upcoming 1st Anniversary of BVS and Carsland, I'm RAKing 3 MEDIA DAY DCA guide maps (pictured is the front, back, and inside)😁😁 RULES: must have 25 points for DM purposes, and tell me what you enjoy most about BVS or CARSLAND or both 😊 RAK ends JUNE 15th πŸš—πŸš™πŸ’¨

No need to add me. My favorite part of Cars Land is when they light the neon signs and play "Life is But a Dream." - kimberross  505.2 #372 6:46AM
Nice pick! Hubby and I always think it's very "romantical". 😍😍😍 - MrsSchnooks  2984.3 #38 12:16AM
Add me please! Thank you! My fav part of Cars Land is the details. I went before watching Part two so it was fun seeing it all - SpiritOfAdventure  1029.4 #155 12:32AM
Please add me. I love the store windows on BVS. Thank you! - Atora  2357.0 #51 12:14PM
Buummmmmppppppp - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 10:24PM
😳😳 - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 11:36PM

 35.9 #5023 (DL Qual #1332

September 30, 2012 11:17 AM  Disneyland Talk Land
Waited over 2 hours last night to have the best view ever!! Totally worth it!! πŸŒ πŸŽ†πŸŽ‡πŸ°βœ¨πŸ’₯

Tagged in: Fireworks  
I love this picture so much! Everytime I see it, it puts a smile on my face. 😁 - I_AM_CROWD_LADY  1421.6 #99 12:56AM
Great pic!!! I've never sat right in front. - caramiapoohAKAface  3460.4 #32 11:20AM
I need to do this too - MarshaMouse  4092.3 #25 11:28AM
Me three!! - CourtyAstroBlisters  681.4 #247 12:29PM
Wow....that looks well worth the wait. - Bufton  3.1 #36383 3:40PM
We always are just a smidge to the side. Enough for those darned trees to get in the way... - cynDOLEwhip  1175.5 #126 6:33PM
Great pic. - Minnique  597.3 #302 9:12AM
Great shot! - MightyWhitey  1026.9 #156 9:21AM

 4751.5 #20 (DL Qual #24

August 23, 2012 12:06 AM  Disneyland Talk Land
WINNERS are secretagentangel who entered for MomWithAJuiceBoxBuzz and ZeeAlice. #RAK- a must have accessory for any MWer planning to spend a full day at the parks: New Trent IMP52D. Now for the rules: #1- you must have a rank of at least 75 and #2- you may enter for yourself or someone else, however only one entry per user. Will ship anywhere and will end Thursday, August 30. Good luck!!

Please add me for Tinky76. Then she can stop using mine. lol. Thank You. - Chumash28  1080.0 #144 2:08AM
LOL!!! - WhatHappensInDisneyland  2201.9 #57 12:03PM
Nice RAK *hehe* add me please! :) - CupcakeJedi  391.5 #517 8:37AM
Haha! I wish... - LilSterner  4751.5 #20 6:57PM
Whoo hoo MWAJBB! Great RAK! - PrincessDuckie  788.7 #204 4:16PM
Ahh!!! Thank you so much! πŸ˜„I just DM'd you! - ZeeAlice  618.3 #288 4:37PM
Soo cool...Congrats!! - MissAmericaSings  374.7 #549 5:55PM

 7223.7 #8 (DL Qual #2

June 5, 2012 12:43 PM  Disneyland Talk Land
Que Dia Tan Bello :+)

muy bueno picture, senor usc....;-) - CVDisneyland  385.6 #525 12:47PM
Muchas Gracias :-) - uscdisneyteacher  7223.7 #8 1:45PM
Que Bonita foto!! It made me smile:) - adriz  187.6 #2048 12:48PM
******awww si! Muy lindo! Tu gannas, porque estas allΓ‘! Y yo en el trabajo €: Heehee! - MadameLeota  2074.0 #61 1:06PM
Β‘Hermoso dΓ­a! Que lo disfruten.  - notw12  170.1 #2295 1:48PM

Thanked by:   adriz   CVDisneyland   Candace  
 2094.4 #59 (DL Qual #48

May 22, 2012 3:30 PM  Disneyland Talk Land
**Congrats to Winners** Beagleboy12 (entered by uscdisneyteacher), CM_AndiMc, lina1990, and Dimplesdanie. Also pins going to Kshea970 for her hard work on "The Hub" MW magazine, and to Shangz who entered for Iheartdumbo. A personal thank you for your hard work for the reunion!!! Everyone please DM me you info, so I can get pins out to you!! Thank you all for entering!! #RAK. Hi everyone!   More...

Please add me for Lina1990, thanks!   - Alicewhoareyou  1423.6 #98 3:41PM
Aw thank you Aliceξ€’ - lina1990  123.0 #3024 3:43PM
Me too, thanks! πŸ‘ - bluefairy  643.3 #268 8:20PM
Thank you bluefairyξ€’ - lina1990  123.0 #3024 9:52PM
Totally just noticed your background--I approve greatly ^_^ - KylaShea  632.7 #277 7:06PM
Aww, thank you so much!!! - KylaShea  632.7 #277 3:15PM
Msged you :) - KylaShea  632.7 #277 3:17PM
Got your info!! TY :) - Willierose  2094.4 #59 4:13PM
This is my first rak win and I'm excited, thank you and I just dm you back. Also I wanna thank alicewhoareyou and bluefairy for entering me(: - lina1990  123.0 #3024 4:20PM
Yay!! Got your info! Enjoy! - Willierose  2094.4 #59 4:35PM
Thank you so much(: - lina1990  123.0 #3024 7:01PM

Thanked by:   MrsPrinceCharming   Berliozgrl   lina1990  
 650.0 #263 (DL Qual #195

March 2, 2012 7:07 AM  Disneyland Talk Land
UPDATE:: #San Jose Meet-up!!! Do you live in San Jose or your willing to drive here? If so please comment below if you're interested in attending a SJ MW meet-up on May 12th @ Vasona Park. It's outdoors, room for kids to play, and has a TRAIN that we WILL take over. Everyone is welcome! Note: DM your EMAIL address or email to romec123@att.net

Slotherini and ZeeAlice are in!!! πŸŽ‰ - Slotherini  1054.0 #150 10:37AM
Yay!!! - Romec123aKaSmartyPants  650.0 #263 10:54AM
If the Dodgers are playing the Giants at that time I'll go. XD - splashphotoCM  885.6 #179 7:55PM
Unfortunately, they are not 😒 - Slotherini  1054.0 #150 7:57PM
If l play as dodger against Slotherini will you come? lol - Romec123aKaSmartyPants  650.0 #263 7:58PM
sure. lol - DznyFan4ever  371.8 #553 11:56AM
I live in the central valley so im up for a meet up.... SJ not to far from me - Alex  307.3 #793 7:08AM
Kewl. - HandMeAChurroImmaFaint  4973.1 #18 8:06AM
Yay! - Romec123aKaSmartyPants  650.0 #263 2:42PM
Depending if I get the day off - cyndaws  253.9 #1218 2:06PM
Oh! I totally want to go! I think I have a birthday party on that day though...maybe I can get out of it :P - MortiMouse  118.8 #3110 2:14PM

 13.9 #7950 (DL Qual #4099

February 10, 2012 10:43 AM  The Hub
Wow I have been on mouse wait for a long time now and i think i may stop for a while people are just getting mean and unfriendly definately not disney style its almost disheartening people need to step back and remember what mouse wait is all about !!

I think it's great that people on here are comfortable enough with each other to engage in playful banter but yesterday I saw people harping on a newbie for asking a question, that's a bit much IMO. :-( But I have to say 99% of the time it's a great and positive forum.  - AKSiiri  146.7 #2642 10:48AM
It's hard when you go away for a while and you just happen to come back in the middle of a bunch of drama, unfortunately it puts people on edge and they arent as open And welcoming as usual. Please stick around, the lounge sees its fair share of crap and right now their is a lot of it, but in a few days it will hopefully all go away! - akpoppins  263.1 #1134 10:58AM
There are 2 ways you can keep the app and miss all the "crap", stick to "Disneyland talk" and stay out of the hub, then you miss all the non Disney stuff and if you see a post that doesnt interest you or you think is rude you can remove it from your feed by clicking the clock on the top right corner and choosing remove post! - akpoppins  263.1 #1134 11:02AM
The "remove post" tab is great...I've been wearing mine out lately...and I hope you stay here duckfan, I think the good outweighs the bad by a long shot... - CVDisneyland  385.6 #525 11:07AM
The FAQ's are there to help. No one is trying to be rude :) They are usually questions we get asked ALL the time, hence "frequently" asked questions, so most of us just find it easier to kindly point you in the right direction :p - sarahpie  275.3 #1002 11:06AM
The "remove post" tab is great...I've been wearing mine out lately...and I hope you stay here duckfan, I think the good outweighs the bad by a long shot... - CVDisneyland  385.6 #525 11:07AM

Thanked by:   CVDisneyland  
 1132.4 #133 (DL Qual #565

December 3, 2011 12:08 AM  Disneyland Talk Land
Retro.....1994! Im not sure but I think this may be WDW?

O. M. G. Is this you or did you find it on line?? - SueBayou  2019.6 #63 12:29AM
Of course it's me! Just can't remember if it was DL or WDW! Lol - donnievegas  1132.4 #133 12:31AM
I just spit out my drink from laughing!!! - Romec123aKaSmartyPants  650.0 #263 12:32AM
Well ask if anyone remembers "_______ Joint" - Romec123aKaSmartyPants  650.0 #263 12:33AM
Now I almost spit mine out!!! - SueBayou  2019.6 #63 12:41AM
Wait....are you two clowning me? - donnievegas  1132.4 #133 1:05AM
Quite frankly Donnie I was expecting some guy that lives in his moms basement playing video games and eating cup a noodles. Lol but your kinda hot. Lol - SueBayou  2019.6 #63 1:09AM
LMBO your crazy Sue! - donnievegas  1132.4 #133 1:11AM
What's clowning? Lol. The sign behind Mickey says " __________ Joint" maybe someone like Splash recognizes it from one of the parks. - Romec123aKaSmartyPants  650.0 #263 1:16AM
Since sue and I are Soul Sistas I will concur your HAWTTT!!!! - Romec123aKaSmartyPants  650.0 #263 1:17AM
How old is your son now becuz he's a little hottie too! I bet he's handsome now. - Romec123aKaSmartyPants  650.0 #263 1:20AM
He's 19 now......ugh that's hard to say! Lol - donnievegas  1132.4 #133 1:24AM
You don't know if your son is handsome? Of course he is. Do girls annoy him constantly? That's a clue. - Romec123aKaSmartyPants  650.0 #263 1:25AM
No it's hard for me to say im old enough to have a 19 year old child! Lol - donnievegas  1132.4 #133 1:31AM
Well people say I dint look old enough to have a 21 yr old. Almost 22. I think they are just trying to be nice. But on several occasions I've been referred to as his sister. - Romec123aKaSmartyPants  650.0 #263 1:34AM
When I lose weight I look even younger. That's why I don't lose weight right now they might think I'm HIS daughter. LOL - Romec123aKaSmartyPants  650.0 #263 1:35AM
Lmao!! - SueBayou  2019.6 #63 1:38AM
What's funny Sue? - Romec123aKaSmartyPants  650.0 #263 1:39AM
I just lost 22 lbs and no one noticed. Lol - SueBayou  2019.6 #63 1:39AM
So did I! And me too. So I'm just gonna let them come back! - Romec123aKaSmartyPants  650.0 #263 1:41AM
OMG, you guys are too funny, lol! - Spoonful_O_Sugar  569.4 #318 8:08AM
Haha this made me LOL. - NeverlandTink  423.1 #462 12:27PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚I love this whole convo - BooEve123  800.9 #201 3:30PM
Ohmygad! Hilarious!!! - HandMeAChurroImmaFaint  4973.1 #18 1:18PM
OMG Sue's comment about what she pictured you to be literally made me laugh out loud hahahah this thread rules. And you said your son is 19...? Introduce...hahahah jk jk! :p lol - sarahpie  275.3 #1002 1:21PM
Lol! - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2202 2:25PM
Wow Donnie, you still look the same when I met you a couple weeks ago! And I think you even had the flu? - Alicewhoareyou  1423.6 #98 7:22PM
You said it just like we practiced Alice! *hands you your $20* lol - donnievegas  1132.4 #133 7:35PM
Shhhh just because we think he's a dilf doesn't mean he needs to know lol. It will make his ego bigger! - NeverlandTink  423.1 #462 7:46PM
*Hands your $20 back* I'm not kidding Donnie! lol - Alicewhoareyou  1423.6 #98 7:53PM
Disturbed - NeverlandTink  423.1 #462 7:55PM
Hey, I'm not the one wearing the mustache. - Alicewhoareyou  1423.6 #98 9:34PM
@anthony- hahahahah!!!! - HandMeAChurroImmaFaint  4973.1 #18 11:33AM
I've seen a few joints around DL, but this one isn't ringing any bells. - splashphotoCM  885.6 #179 11:38AM
Did you just make fun of my stach? Gasp! How dare you lol. Atleast no one will steal my pic - NeverlandTink  423.1 #462 11:45AM
@Tink - that's true. Hee hee :) - Alicewhoareyou  1423.6 #98 4:13PM
Omg!! This got even funnier!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - SueBayou  2019.6 #63 4:21PM
OmgπŸ˜‚πŸ˜‚ - dlmickeymouseCM  2404.5 #48 8:17PM
πŸ‘Š - mozbaby  132.2 #2892 12:51PM
☺ - Kittymeowmeow  271.3 #1049 6:35PM
lol - VfxGenie  1529.9 #90 7:59PM
Ha ha ha gun show!! With a farmers tan - PrinceTeaJack  923.2 #173 3:45PM
I'll be honest. I don't know much about Donnie so I thought he was the little boy! - MrsSchnooks  2984.3 #38 9:02PM
Oh wow! - Vegan7LuvsStitch  1002.2 #162 6:55PM
That is an awesome pic senor...cute little one as well :-) - uscdisneyteacher  7223.7 #8 12:17AM
Thanks bud! - donnievegas  1132.4 #133 12:40AM
This must be the picture that sent TeaJack over the edge. - DisneyFanZoe  1118.4 #136 10:02AM
HA^ - PrinceTeaJack  923.2 #173 5:59AM
in the words of Michael Gary Scott. "NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!" - vincentchase1  672.8 #252 4:59PM
Drink it in. It always goes down smooth. - LaneSparrow316  847.0 #188 5:12PM
Your welcome people happy Tuesday πŸ˜‰ - Jackie211  472.7 #400 2:52PM
Hi lady!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Darlingwendi  937.9 #170 2:52PM
Hi Mrs darlingwendi!! How are you? I'm hardly on and when I come its just to torture men haha - Jackie211  472.7 #400 2:56PM
Hope it doesn't get reported - HanLostLeia  1098.3 #141 3:02PM

 64.1 #4050 (DL Qual #881

November 16, 2011 12:06 AM  Disneyland Talk Land
Another pic of the castle from last nights special AP event.

What a great pic!! I always try n never can take a good shot of castle!! - Lizzy22liz  32.0 #5262 12:09AM
This is lovely. Thank you for sharing! - teach67  124.6 #3002 12:09AM
Samsung Galaxy SII. I love the camera on this phone! - DarthMickey  64.1 #4050 12:13AM
Pretty! - Nyghtngale  558.0 #323 12:19AM

 218.3 #1655 (DL Qual #4728

October 27, 2011 5:43 PM  Disneyland Talk Land
Just checked into the grand!

Enjoy your stay.  - Missymoo  648.8 #264 5:46PM
Lucky! Have a great time! - goofball  471.1 #403 5:47PM
enjoy - lilo84  374.5 #550 10:15PM
Happy Anniversary! And welcome to the Grand! :) - CM_Clopin  248.0 #1282 10:16PM

 40.6 #4788 (DL Qual #3767

July 13, 2011 1:32 PM  Disneyland Talk Land
haven't seen any locker rak's today...I brought this for one....sooo in park RAK!!! find me  for this Alice in wonderland keychain!!! good luck!! 

I like your shirt :) - fireflymom  60.4 #4139 1:35PM
Awww we are eating lunch right now :( if no one finds you we will later!!! - wonderlandgirl  338.6 #642 1:37PM
I saw that tweedle deedee!! I plan on stoping by soon!!!  - melynamarie  40.6 #4788 3:05PM
Hooray!!! ξŒ’ξŒ Thanks so much!!! - Tweedle_Deedee  228.2 #1534 3:16PM

 3.2 #32493 (DL Qual #0

July 10, 2011 4:24 AM  Disneyland Talk Land
Hi! I am new to Mousewait! Good Morning!

Welcome to our MW family xxx - bubbaschoice  54.1 #93 4:26AM
Good morning to you! Welcome to Mouse Wait! :) - jewelsdisney  3.8 #23115 4:28AM
hi and welcome to MW - Maggiekat  312.1 #750 2:51PM
Welcome to MW! - ekwhite  471.7 #401 2:51PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.otilegna 121.48 #66  
2.Tom 103.64 #5  
3.mrspotts 91.13 #3436  
4.turkeylegman 90.01 #229  
5.UTDISNEYFAMILY 89.35 #91  
6.Winnie111286 79.49 #41  
7.WARLOCK 75.33 #35  
8.pikarich 66.82 #30  
9.MelodyMouse 66.7 #27  
10.Sweet_Irish_Cream 57.39 #24  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword