fletch's MouseWait
fletch 110.9 #3313 


fletch
Member Since: May 08, 2011
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 0 #0
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 98.65
Total Quality Points: 1 #6571
Thanked: 1 times on 1 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 7.11
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 110.9 #3313 (DL Qual #6571

May 5, 2013 8:09 PM  The Hub
I spy a UFO, upper right side

I spy a UFO, upper right side - fletch  110.9 #3313 8:09PM
I see it - Dave   12806.0 #2 8:23PM
I see it too - elidina29  48.7 #4576 9:26PM
I'm like yeah I see the UFO but I don't see any ducks..... Then I engaged my bird brain and saw it read dusk..... Nice shot. - GrumpyPirateDad  1845.8 #78 9:09PM
Wow I'm floored by this one!! I can't stop looking at it!! - adisneyfamily  865.4 #196 9:59PM
Can't wait - ambear72  192.1 #2008 10:02PM

 110.9 #3313 (DL Qual #6571

November 30, 2012 4:55 PM  The Hub
Hmmmmmm tough one :)

So sorry! I posted (or thought I did) earlier but I guess it didn't take. It is in the lounge at Carthay Circle. - MrsFletch  126.8 #2987 6:37PM
Hmmmmmm tough one :) - fletch  110.9 #3313 4:55PM
flocked wallpaper, tasseled drapes, antique sconce, black and silver tree. Carthay or maybe grandmas house. - SparklingMare  53.9 #4396 6:32PM
So sorry! I posted (or thought I did) earlier but I guess it didn't take. It is in the lounge at Carthay Circle. - MrsFletch  126.8 #2987 6:37PM

Thanked by:   Hendizl  
 110.9 #3313 (DL Qual #6571

November 30, 2012 11:51 AM  The Hub
Looks like a trio of trouble - I hear they can jump over 25 feet!! Careful!!

Looks like a trio of trouble - I hear they can jump over 25 feet!! Careful!! - fletch  110.9 #3313 11:51AM
It's OK, I'm 24 feet away. They'll jump right over me. - DizKahuna  231.1 #1523 8:38PM
guy on the right looks totally into it, girl in the middle is not so sure. - Sarafina  490.3 #401 12:14PM
It's OK, I'm 24 feet away. They'll jump right over me. - DizKahuna  231.1 #1523 8:38PM

Thanked by:   Armenda   mrscttlemstr   ShariRenee   mini_MINNIE   NBCnotBrerFOX  
 110.9 #3313 (DL Qual #6571

November 29, 2012 1:18 PM  The Hub
I'm currently at Disneyland Resort and the front gates of Disneyland and DCA are requiring people sign their tickets. And on subsequent entries into the park they are requesting photo ID to verify it matches the name signed on the ticket. As others stated its best to get the ticket through official channels.

Don't do it, the only way you know it's legal and legit is if you buy through Disney themselves, or a reputable company like Costco. - BettyPoop  237.4 #1433 12:53PM
Like AAA too - MrsSchnooks  3112.3 #40 12:56PM
Not until you get to the gate and they turn you away and tell you to buy new tickets - MrsSchnooks  3112.3 #40 12:55PM
I'm currently at Disneyland Resort and the front gates of Disneyland and DCA are requiring people sign their tickets. And on subsequent entries into the park they are requesting photo ID to verify it matches the name signed on the ticket. As others stated its best to get the ticket through official channels. - fletch  110.9 #3313 1:18PM
Or military bases if you have access. But only this if the person who has access is going with you. We purchased ours on base but each ticket has the name of the entrant on them. - MousekaNinja  422.3 #481 1:39PM

 110.9 #3313 (DL Qual #6571

May 6, 2012 3:14 PM  The Hub
Congratulations!! Β 

Congrats! That's an incredible score! - VeloMouseGirl  549.8 #347 3:14PM
Congratulations!! Β  - fletch  110.9 #3313 3:14PM
Lol...I don't see him! - dawna  290.0 #912 3:16PM
Yeah my husband was wondering what I did with him lol! - DSNYCheeks3  866.1 #195 4:02PM

 110.9 #3313 (DL Qual #6571

April 28, 2012 4:03 PM  The Hub
LOL!  Hope he's having a happy birthday!

That's not him is it? If so, he lost weight... - ScubaSteve028  835.7 #201 3:17PM
No its not - RickChavez  3516.8 #37 3:20PM
i was gonna say .. woah he sure did slim down. - ernaleee  137.8 #2832 7:53PM
Love that show! - lovetheland7  177.3 #2205 3:12PM
Haha! Nice! - LaneSparrow316  847.0 #199 10:30PM
Hahahahahahaha I seriously justaughed out loud :) - BubbaLoo  870.6 #193 1:36AM

 110.9 #3313 (DL Qual #6571

April 21, 2012 11:45 AM  The Hub
The ToT line has some great, creepy stuff.  If possible listen to the radio (located right before the elevators) for several minutes.

Sound clip or it didn't happen - BooEve123  800.9 #210 11:14AM
I love that part. Upstairs, right? - PrincessKristin  780.8 #217 11:18AM
You have to really pay attention to hear it. - PrincessKristin  780.8 #217 11:19AM
And did you see the body under the stairs on your way out? - PrincessKristin  780.8 #217 11:20AM
Yes, upstairs. I had never heard it before... Creepy! - BRabbit  581.0 #327 11:22AM
I've never heard it...Eeeks creepy - MarshaMouse  4390.0 #25 11:25AM
My son told me about it when he was a cm. It is creepy! - PrincessKristin  780.8 #217 11:51AM
I was there a couple weeks ago and that was the first time I eve heard the girl, so creepy! - Disneylandismylife  139.4 #2810 11:19AM
The ToT line has some great, creepy stuff.  If possible listen to the radio (located right before the elevators) for several minutes. - fletch  110.9 #3313 11:45AM
Thanks for the suggestion!!! - BRabbit  581.0 #327 11:49AM

 110.9 #3313 (DL Qual #6571

April 21, 2012 12:54 PM  The Hub
Great choice and  Happy Anniversary!

Nice! Happy Anniversary! !!!!! - PinkElephants  745.7 #230 10:39AM
A fantastic choice, I love staying there:) Enjoy your child free days!!..So romantic ;) - SylSnowWhite  310.1 #790 10:40AM
Have a great time - HanLostLeia  1098.3 #152 1:04PM
Happy Anniversary! Perfect way to celebrate! Have a wonderful time!! - RCmom  5229.2 #18 1:32PM

Thanked by:   SylSnowWhite   MagicalLand  
 110.9 #3313 (DL Qual #6571

March 4, 2012 6:14 PM  The Hub
Simply awesome!

Wow. This looks so peaceful and tranquil. - Romec123aKaSmartyPants  697.4 #253 5:56PM
My favorite time of day. Beautiful! - VeloMouseGirl  549.8 #347 5:58PM
So glad I'm lucky enough to live near close enough and have the means to see this on a regular basis. ❀ - LaneSparrow316  847.0 #199 6:40PM
Beautiful! - NurseKatey  325.9 #712 6:47PM

Thanked by:   lovesyou21   mouse4life   SnglSnowWhite  
 110.9 #3313 (DL Qual #6571

February 25, 2012 1:15 PM  The Hub
Ahhhhh now I have to be organized..... may just have to get a plaid for future visits. :). I wish!

Oh that would be hard. What if the ride breaks down is a good question - MarshaMouse  4390.0 #25 1:17PM
Really- how can this be a good thing? - HandMeAChurroImmaFaint  5403.6 #17 1:21PM
Eww if true. No more FP RAK's, and what if ride breaks down? - Villescas8  601.0 #314 1:12PM
Oh that would be hard. What if the ride breaks down is a good question - MarshaMouse  4390.0 #25 1:17PM
Really- how can this be a good thing? - HandMeAChurroImmaFaint  5403.6 #17 1:21PM
Really- how can this be a good thing? - HandMeAChurroImmaFaint  5403.6 #17 1:21PM

Thanked by:   fletch  
 110.9 #3313 (DL Qual #6571

February 25, 2012 11:39 AM  The Hub
Love the detail

Quiet, you'll make him lose his focus... - proudcanuck  478.6 #413 10:46AM
Monsters Inc!! eek!! Love it! TY! - Armenda  1153.8 #139 10:45AM
Nothing ever exciting happens around here! - LoneRAYnger  4261.4 #26 10:47AM
Love the detail - fletch  110.9 #3313 11:39AM

 110.9 #3313 (DL Qual #6571

January 16, 2012 6:17 PM  The Hub
Oh there's a hidden Mickey too, see it?

I can't see it? Could you repost ? - Disneylandismylife  139.4 #2810 6:07PM
Were they in the dark? - qmotion1  24.2 #6168 6:52PM
Can't see anything :( - DisneyDreamer18  181.6 #2151 6:58PM
Would you look at that, they ARE tall enough to ride!!! - PanFan  13.8 #8293 7:01PM

 110.9 #3313 (DL Qual #6571

January 14, 2012 4:58 PM  The Hub
...or needs a bathroom : )

I think moms a chipmunkafile and he's protecting his nuts. - splashphotoCM  885.6 #183 6:56PM
Yes. But I'm not gonna POINT it out. - Mouse4life  1293.1 #118 4:44PM
I see a 🐀 - KissDclown  1089.1 #154 4:47PM
figures you'd notice it first! lol - donnievegas  1132.6 #145 5:32PM
Is that Charlie sheen growing out of Chips mouth. - nothinsuss  216.2 #1711 7:09PM
I had a pic if pluto with his tail in the wrong place and it was reported also. Lol. I will show you some time on my cell. Haha - MinnieNurse  331.5 #687 7:14PM

 110.9 #3313 (DL Qual #6571

January 14, 2012 9:48 AM  The Hub
I will buy you a churro, I will buy you a churro...... I think CostCo sells them...  will email it to you.

LOL! - PrincessDaisy  307.7 #811 9:45AM
Ricko19 will buy me a churro πŸ˜³πŸŒ€πŸŒ€ - Jo_ohanna  387.4 #540 9:47AM
Great picture (and caption!)!! The reflection of Main St in the window is cool and this is something I've never seen a picture of on MW. Nice job! - Mimmy  1442.3 #105 10:08AM
Haha love your caption! Too funny! - ceecee32  185.8 #2092 11:56AM

 110.9 #3313 (DL Qual #6571

January 14, 2012 3:20 PM  The Hub
My wife  : )

Butter. - John  312.3 #770 9:49PM
LOL! :0) - iyuzMickey  512.3 #382 9:53PM
The one in yellow. - Spoonful_O_Sugar  592.6 #320 9:48PM
Lol - princess-Kati  258.2 #1205 9:50PM
The one with the crown!πŸ‘‘ - calidream1  397.5 #527 9:55PM
πŸ’›πŸ’›πŸ’› - KissDclown  1089.1 #154 9:58PM
My favorite is the one in the dress :) - SteamboatMinnie  310.6 #783 10:03PM
The Female one - monkeboy2042_CM  317.0 #759 10:03PM
Totally all for the one with the hair! - jcbman  6.7 #13507 10:05PM
The one that sings lol - MikaDreamsEverythingDisney  249.1 #1289 11:13PM
the one that's smiling! - Jaytasmic  373.3 #566 11:47PM
One with the tiara - jacdanfan  8889.2 #5 7:31PM
Repunzle - NathanMouse  37.9 #5031 3:50PM
One with the tiara - jacdanfan  8889.2 #5 7:31PM

 110.9 #3313 (DL Qual #6571

January 8, 2012 8:23 PM  The Hub
Take the stairs....trust me 

Take the stairs....trust me  - fletch  110.9 #3313 8:23PM
I usually get a sinking feeling. But I'm not falling for it! - Alicewhoareyou  1803.6 #79 8:31PM
Love this pic! - Sallyskellington  201.1 #1901 8:35PM
I love the room service here! Lol - RanchoDeluxe  1677.2 #91 8:36PM

 110.9 #3313 (DL Qual #6571

January 4, 2012 5:54 AM  The Hub
Plaid

What is this FaceBook? - Katrayher  764.5 #223 11:00PM
MouseFace MouseBook FaceWait WaitBook - DuffysJuju  627.8 #296 8:08AM
I hear fungus is the new "in" colour. - outatime  23.0 #6335 10:29PM
I'be got a MW reply for ya! Red with a black Mickey head on your big toes. It's cute for a trip to DL. - Banfam6  34.9 #5202 8:41AM
Gross. - MagicalCaprice  480.7 #410 8:47AM

 110.9 #3313 (DL Qual #6571

December 31, 2011 8:39 PM  The Hub
Seeing the same issue here.  It was getting really choppy, so I wonder if they are doing this on purpose to alleviate some of the load on their servers.  

Y2K bug hit 12 years late. - CM_Shadowgamer  2464.9 #49 8:37PM
Lol - Spoonful_O_Sugar  592.6 #320 8:39PM
Haha! Remember ehen??? People emptying bank acct and stocking up on food. Tchotskis of Y2K bugs - HandMeAChurroImmaFaint  5403.6 #17 8:44PM
Tchotskes - HandMeAChurroImmaFaint  5403.6 #17 8:45PM
This made me LOL - NeverlandTink  423.1 #477 8:46PM
Lol - Spoonful_O_Sugar  592.6 #320 8:39PM
Its up but you can't see much, too much fog - Sarafina  490.3 #401 8:57PM
Ya, saw the feed come back and you are correct sir, Not much to see with the fog present. - Blissfull1  242.6 #1377 9:02PM

 110.9 #3313 (DL Qual #6571

December 26, 2011 5:54 PM  The Hub
WOC meal at Wine Country?  Looks great!

Are those macarons? And no I don't mean macaroons. - toph  2416.6 #50 6:11PM
French macarons, yes. - Starr  550.3 #346 12:35PM
Oh my lord i want some!! - Jackie211  483.3 #407 5:51PM
Looks good Marsha, like your new profile pic - CaptnSparrow  667.7 #276 8:24PM
Love those desserts - OynnhoJ  97.8 #3518 8:26PM

 110.9 #3313 (DL Qual #6571

December 24, 2011 4:50 PM  The Hub
Great info thanks Dave and good to hear no one was hurt.

Tagged in: NEWS  
Dave has spoken...believe thatπŸ˜‚ - toph  2416.6 #50 4:23PM
The great man of knowledge! Lol - MarshaMouse  4390.0 #25 4:29PM
I believe everything he says lol - Jackie211  483.3 #407 5:09PM
And you can run and tell that, homeboy ξ„… - CarmenINwonderlanD  265.0 #1140 6:02PM
himeboy - toph  2416.6 #50 6:06PM
Yeah... reliable I am not. Pfft... - BCC  4783.2 #21 7:51PM
I believed you BCC - Slotherini  1077.4 #159 8:46PM
Thank you for the 411 to the almighty and resourceful Dave! - Romec123aKaSmartyPants  697.4 #253 4:30PM
thanks, Dave for the update/confimation, and thanks BCC for breaking the news.  i hope everything is resolved soon, especially if a CM was involved. - brian!  283.2 #961 11:41PM
That's because they're thieves - Starr  550.3 #346 2:53PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.MelodyMouse 262.21 #16  
2.MarshaMouse 98.37 #25  
3.KennyV 78.32 #246  
4.MadameLeota 76.2 #41  
5.Winnie111286 65.96 #28  
6.Pudgeman 48.95 #262  
7.TinkerSchelle 48.53 #92  
8.Brian 44.68 #247  
9.MommyandBash 43.38 #3407  
10.Coaster 42.38 #1  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword