MouseWait My Feed
 341.4 #753 (DL Qual #543

September 11, 2011 9:14 PM  Disneyland Talk Land
RAK ended last month guys. Idk who bumped it lol. Mrsblue was the winner :) ***RAK*** I have a vinylmation wallet up for grabs. :) will ship anywhere. winner will be chosen Friday 16th :) goodluck guys !!

Add me please! - TINK182  145.8 #2886 8:01AM
So cute. My daughter would love this! Enter me please. - azmouselover  3.3 #34880 3:54PM
Sucks - Dave  13832.5 #4 5:55PM
Can you please add me for mrsblue , thanks - MrBlue  232.3 #1663 5:55PM


July 18, 2011 12:43 PM  Disneyland Talk Land
MouseWait Trivia Challenge is LIVE! We fixed a lot of issues over the weekend so it should work a lot better now, if you notice any problems please post here. I do know that it works best in Google Chrome, which is the main browser I use. I would not recommend playing in Internet Explorer. Good luck and HAVE FUN! http://apps.facebook.com/disneylandtrivia/

Thanks Admin..can't wait to play it again :) - LovelyTiggerGirl  273.1 #1222 12:46PM
Yay!! Thank you admin for all your hard work!!  - Aurora_2020  263.9 #1302 12:46PM
Thanks @jenin I was freaking out that I couldn't answer any questions! LoL - MonorailLover1959  694.6 #314 5:55PM
Under maintenance error message - Mickeydamouse  276.0 #1184 6:11PM

 83.1 #4037 (DL Qual #6829

July 26, 2011 6:23 PM  Disneyland Talk Land
finally i get to read it!!!!!!

Coolness...you will love it. ;-) - uscdisneyteacher  8773.2 #10 6:42PM
pretty interesting read! - nicoleface  1752.7 #106 6:43PM
It's great! I'm reading his other book Realityland right now. - wonderlandgirl  347.5 #731 9:07PM
 good one - Dizkid  504.8 #461 9:07PM

 825.5 #245 (DL Qual #922

May 18, 2011 5:01 PM  The Hub
New button designs are up! Follow the instructions on my Etsy page or contact me with questions :) http://tinyurl.com/3u5ecoz I've got the Classics, Toy Story, Tron, Attractions, and Grape Soda designs available!

OMG a new addiction! - ERICKA  491.5 #471 5:04PM
Haha, right @PrincessERICKA?  - nittywitty  195.8 #2138 5:06PM
Dcatower - cenicienta  323.8 #843 8:09PM
These are great! - Disneyaddict  374.7 #650 8:12PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Winnie111286 443.18 #2  
2.Melody_CM 325.05 #3  
3.ShariRenee 313.93 #8  
4.spicoli 265 #193  
5.disneyforme 187.58 #271  
6.DisneyDiane316 170.52 #251  
7.secretagentangel 134.49 #11  
8.jacdanfan 113.41 #6  
9.SorcererD91 109.34 #30  
10.Tom 101.69 #5  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


MHP
By UsernameBy Keyword