lakers unofficial
MR-banner600
 870.6 #169 (DL Qual #291

February 14, 2012 1:26 AM  Disneyland Talk Land
Just finished painting this for my other half for valentines day :) We love collecting sea shells so walle is holding one we found :) its my first painting of characters, I think it came out okay :)
Thanks!!! I'm so proud of myself!! Haha I can't really draw so I through it was cool:) - BubbaLoo  870.6 #169 1:35AM
You did a great job doll - Jacqueline  580.0 #292 6:38AM
Super cute :) good job - disney_luv  131.6 #2829 1:28AM
Thank you! - BubbaLoo  870.6 #169 2:13AM
Your welcome - disney_luv  131.6 #2829 1:12AM
Your welcome - disney_luv  131.6 #2829 1:12AM
ξ€Ž I like what it says @Dsnylvr you have a talent, we all do. Maybe you use your talent everyday that you dont notice it - Addiction  55.3 #4152 1:50AM

Dave   
 11055.0 #2 (DL Qual #6

February 5, 2012 6:11 PM  Disneyland Talk Land
Quote of the hour to Vimcent Chase....you're a lot Wittier on mousewait than In person πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
I see how it goes guys. Thanks alot I thought we were friends. Seeing that I'm not liked much here I'm thinking about leaving the lounge. - vincentchase1  672.8 #239 1:19AM
Awwwwww you know we love you!! - disneysgirl76  225.6 #1509 9:20AM
finally! now i can ride teacups in peace. - chris.  2510.4 #41 9:22AM
Vimcent Chase is my favorite MWer. - Sweet_Irish_Cream  3690.3 #26 6:33PM
is he from Whittier? - PinkElephants  743.2 #209 6:45PM
Noooo... - LMAO-Asturi  173.2 #2197 6:46PM
CMWalker needs laugh bump. - vincentchase1  672.8 #239 12:32AM
I meet my hero every time I look in the mirror. - Experiment818  1601.2 #78 12:34AM

 175.6 #2163 (DL Qual #294

January 15, 2012 11:28 PM  Disneyland Talk Land
Poker in Space? Hmm. Haha! KAJi, Clu 2.0, CMWalker, vincent chase, lonelydriver
Awesome!!! Nvts would have dropped his cards. - ThinkThinkThink  302.6 #778 11:31PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ yeah he would have! - Clu2.0  786.3 #192 12:08AM
This isn't Cove lol - vincentchase1  672.8 #239 1:48AM
ahahahaha kaji's poker face is unreadable. - chris.  2510.4 #41 11:29PM
Yea but he can see everyone's cards - Plumiegirl  7805.9 #3 11:41PM
We're not really playing though - lonelydriver  413.6 #455 11:44PM
what you mean this is all a lie? so you are all phonies?! - chris.  2510.4 #41 11:49PM
Whaa? Why wouldn't you play poker in complete darkness? - Kari_Bo_Berry  361.5 #545 11:50PM
Planking is so 2000 and late..oh wait wrong thread - Dave   11055.0 #2 11:53PM
@Dave, hahahaha - lonelydriver  413.6 #455 12:03AM
LOL @Dave! πŸ˜‚πŸ˜‚ - sneakergirl  175.6 #2163 12:05AM
@chris Reminds me of the "BIG PHONY!" episode of Family Guy - CM_Shadowgamer  2321.9 #46 3:27AM
Funny!! - JLAC  214.4 #1666 5:14AM
AWESOME!! - vdubmomma  204.4 #1804 9:22AM

 247.3 #1245 (DL Qual #1770

January 19, 2012 12:27 PM  Disneyland Talk Land
About 2 wks late but I've been waiting for my sister-in-law to post this picture since it was on her camera. This is CMWalker with my son and I just after my sister and her family got into the park. Thanks again CMWalker. All these kids had a blast together finally, all because of you.
WTG CMWalker!! πŸ‘ - lonelydriver  413.6 #455 12:46PM
Aw great pic :) - JazzSingingMermaid  338.6 #613 12:30PM
Shush, you look adorable in your costume. - ladylikesdisney  945.0 #154 10:34AM
-_____- thanks hun lol - CMWalker  341.4 #607 10:35AM

 2510.4 #41 (DL Qual #27

January 15, 2012 9:54 AM  The Hub
Storytellers. Breakfast yesterday with nvts, caliadventure, lonelydriver, cmwalker, ipocahontas, Vincent_chase and his sister.
Yay !!! Breakfast was SO GOOD 0_0 lol - CMWalker  341.4 #607 6:14PM
Omg Marcos face with dale ! Hahahaha - CMWalker  341.4 #607 6:17PM
LOL! He was only excited to take a picture with Turk, Chip tripped him out lol. -___- - iPoca.  916.9 #159 6:32PM
yeah he was mad that the characters kept tapping his head, but his picture with terk is hilarious. - chris.  2510.4 #41 9:23PM
Adorable! - ladylikesdisney  945.0 #154 6:17PM
yeah he was mad that the characters kept tapping his head, but his picture with terk is hilarious. - chris.  2510.4 #41 9:23PM
Aww such cute pics! Looks like you had a fun and yummy breakfast. - NeverlandTink  422.5 #442 9:24PM

 676.2 #235 (DL Qual #685

January 1, 2012 7:41 PM  Disneyland Talk Land
RAK RAK!!! We bid on this tree and all profits went to charity to help under privileged kids. @HakunaMatata and I are RAKing off all the ORNAMENTS off the tree! There are stuffed characters along with NBC ornaments! (RAK ends January 8th) To enter just tell us your New Years Resolution! GL everyone
Add me please thank you n my new year resolution is to meet @mouse4life and @ T I NA πŸ‘ - Groove2Trance  55.9 #4131 8:33PM
 - Bubbymia  179.9 #2104 8:34PM
Jan 10-13. Will you b there? - Mouse4life  1150.2 #117 8:41PM
You want to meet both at the same time? - Romec123aKaSmartyPants  627.2 #264 8:48PM
This question is too nice... Therefore I'll take it that bubbymia is asking the question. Yes I'll be there - Groove2Trance  55.9 #4131 8:55PM
It's New Years! I'm doing 24 hours of SUPER nice! - Romec123aKaSmartyPants  627.2 #264 8:59PM
It wasn't me...we are in completely different towns right now. - Bubbymia  179.9 #2104 9:06PM
😜 - Mouse4life  1150.2 #117 9:44PM
Please add me. My new years resolution is to become more patient. - jddisneyfan  47.7 #4364 9:00PM
Please add my name. Make healthier choices in eating - cyndaws  253.9 #1173 12:54PM
Please add me. My resolution is to walk more. - Eviltinkerbell  125.3 #2916 1:00PM

 387.4 #490 (DL Qual #400

January 8, 2012 1:03 AM  Disneyland Real-Time Land
Bros night out. Nvts,Zombie,Lonelydriver and VincentChase
Best Picture of the night!!!!!
- Dave  11055.0 #2 1:14AM
I'll be taking pre orders for the men of mouse wait calendar πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Jo_ohanna  387.4 #490 1:35AM
If they had done the booty tooch like I had asked, the influx of orders would probably shut down the internet. - Sugarbaker  273.5 #989 3:49AM
The whole Internet 😱!!! - Jo_ohanna  387.4 #490 8:33AM
It's only missing Donnie haha - NeverlandTink  422.5 #442 9:09AM
Donnie can be November - HandMeAChurroImmaFaint  3912.9 #23 9:11AM
But I was hoping for a sexy Santa pose. Guess sexy pilgrim works - NeverlandTink  422.5 #442 9:16AM
If Donny is June he can wear a Mickey Speedo! - sewgirl  342.6 #603 9:33AM
Ohhh I like the way you think! Or July and it can be a patriotic speedo! 3. Cheers for the red white and blue! - NeverlandTink  422.5 #442 9:35AM
😱 lol - MikaDreamsEverythingDisney  249.1 #1224 9:37AM
it's HAWT somewhere in November - HandMeAChurroImmaFaint  3912.9 #23 10:41AM
I just woke up and read this and started cracking up. Donnie in a Mickey speedo?! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ you guys are the best. - sarahpie  275.3 #960 11:19AM
I just woke up and read this and started cracking up. Donnie in a Mickey speedo?! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ you guys are the best. - sarahpie  275.3 #960 11:19AM
Down - KAJi  333.2 #630 11:25AM

 247.3 #1245 (DL Qual #1770

January 7, 2012 10:41 AM  Disneyland Talk Land
I just wanna say how amazing CMwalker is. I finally came to DL today and brought my sister, her husband and their 4kids all because of the amazing RAK she did a few months back. They've never been here as a family and if it wasn't for her generosity I don't know when it would've happened. I'll post pictures later :)
Thanks everyone :) I'm so glad I got to finally meet you!! I hope you had fun :D - CMWalker  341.4 #607 10:53PM
Way to go, CMWalker! You rock! πŸ‘πŸ‘πŸ‘ - rbeezy  702.9 #221 10:57PM
What a great act of kindness, cmwalker! You are helping families make lasting memories! Good karma is coming your way. - Twitterpated  266.8 #1054 10:53AM
Hip hip hurray! - PrincessDuckie  719.0 #217 11:00PM
I hope you guys have fun! Hugs for CMWalker!!! You are wonderful!!!!! - Boundin  503.6 #359 11:02PM

 322.2 #685 (DL Qual #1261

January 6, 2012 9:51 AM  Disneyland Real-Time Land
Main Street Locker RAK! Locker # 1975 PIN # 1955; exchange goodies, and PLEASE sign the Autograph book! Habe a magical Disney day! ξ•ξ ξ„’ξŒ’
And please LEAVE the autograph book and pen 😜. Good luck with your RAK/locker exchange - cesium55  531.6 #326 9:54AM
Please respect the rules of the locker RAK and have fun!
- SergZak  3125.8 #29 10:34AM
THANK YOU everyone! Have a magical weekend! ξ€ξŸ - PinVest  322.2 #685 9:17PM
We left stuff at 8:30 - HanLostLeia  1096.2 #130 10:11PM

 916.9 #159 (DL Qual #161

January 5, 2012 11:34 PM  Disneyland Talk Land
Watch out guys, these ladies are legit photographers too! :D (My lovely's CMWalker and sneakergirl)
good to see more photographers! *high fives all around* - chris.  2510.4 #41 11:37PM
When are we going to have a photog sesh?! - sneakergirl  175.6 #2163 12:43AM
Oops. Heck ya -___- sorry guys - CMWalker  341.4 #607 1:16AM
I can't see my girlfriend, where did she go?!? - KAJi  333.2 #630 11:35PM
I'm camouflaged. Haha - sneakergirl  175.6 #2163 11:47PM
Duhhh that's why I couldn't see you lol - KAJi  333.2 #630 11:48PM
I knew what u meant, dorko. - sneakergirl  175.6 #2163 12:43AM
Oops. Heck ya -___- sorry guys - CMWalker  341.4 #607 1:16AM
I try but I am too broke for an awesome cammera! Mine takes forever and decides when it is going to work! ;p - PrincessDaisy  304.6 #771 9:33AM

 175.6 #2163 (DL Qual #294

January 5, 2012 9:58 PM  Disneyland Talk Land
Live from Trader Sams! GNO!! πŸ˜ŠπŸ’—πŸ‘―πŸ‘―πŸ‘―
I thought it was LNO? either way, beautiful ladies! - Starr  550.3 #309 10:01PM
You should be in this pic Starr! - donnievegas  1132.4 #121 10:10PM
I agree with Donnie - SergZak  3125.8 #29 10:15PM
No way. I would ruin the beauty It'd be beautiful ladies...and Starr. Skelly should be in the pic while I take it - Starr  550.3 #309 11:19PM
It's better to be home...PLAYING MW3!!!! HOLLLAAA HOLLLAAA HOLLLLAAAA - KAJi  333.2 #630 10:01PM
YEAH YEAH! WATCH YOUR BACK KAJI! - chris.  2510.4 #41 10:02PM
Better be playing on a PS3!!! No crash box - HakunaMatata  327.5 #658 10:12PM
My fiance plays that - lilo84  374.5 #519 10:34PM
All about the zombies!!!! - AvidDisneyThrifter220  1300.1 #95 10:39PM
I hate zombies!!! You never win! I like to feel a sense of accomplishment when I play lol - HakunaMatata  327.5 #658 10:41PM
PS3, FTW! Although I'd want a Kinect for Dance Central and Disneyland. Haha 😜 - sneakergirl  175.6 #2163 10:44PM
Zooooooooommmmmmbbbbbiiiiiiiiieeeeeeeessssss....!!!! (-=3 - CaptainJackSparrow  249.1 #1223 10:49PM
me too Char!!! we can drink Hennessy and dance LOL - Dave   11055.0 #2 10:50PM
No Dave. No hennesy -___- - CMWalker  341.4 #607 10:54PM
@Dave: oh my. Wiggle wiggle wiggle all night long! Hahahahah! πŸ˜‚πŸ˜‚ - sneakergirl  175.6 #2163 10:55PM
Chris add me: PSN: kajiholic - KAJi  333.2 #630 11:12PM
yeah i'll add you when i get a chance to get on the ps3. - chris.  2510.4 #41 11:16PM
Thad be rad,...Disney kinetic dance party!!! - Dave   11055.0 #2 1:07AM
@Dave: I was just telling the girls that earlier tonight! - sneakergirl  175.6 #2163 1:11AM
360?? - HanLostLeia  1096.2 #130 1:26AM
Woot Woot!!!!! < 3 - iPoca.  916.9 #159 2:17AM
Yessss indeed! :) - sneakergirl  175.6 #2163 7:55AM

 1601.2 #78 (DL Qual #230

January 3, 2012 8:49 PM  The Hub
POOR THINGS!! The Holiday 3 Vinyls are very jelly of CMWalker's NBC Vinyl reaction.
That was fast...wow your good :) - LovelyTiggerGirl  273.1 #994 9:01PM
That's what she said. - iFramedRogerRabbit  1957.2 #61 9:30PM
Wow! You are fast! - luvMickey  578.9 #293 8:52PM
Edit: wow! You are a geeeeeenius! - luvMickey  578.9 #293 9:29PM
You should never tell a guy they are fast!!! Or at least not out to the public! LolπŸ˜‚ - calidream1  397.0 #482 12:01PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ that's pretty funny!! - angrystitch626  116.7 #3081 12:05PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - SueBayou  2019.4 #55 12:07PM

 766.3 #201 (DL Qual #227

January 2, 2012 12:46 AM  Disneyland Talk Land
First night of 2012 in the books...
Who's who??? - Candace  1737.8 #71 12:49AM
The only shoe I reconize is Vincent chases shoe. Those darn nikes lol - CMWalker  341.4 #607 12:49AM
Are so fresh. - vincentchase1  672.8 #239 12:55AM
So HAMM - KAJi  333.2 #630 1:08AM
Pft lol. - CMWalker  341.4 #607 1:13AM
@CMWalker Did you just fart and laugh at the same time? Lol jk - KAJi  333.2 #630 1:28AM
Omg KAJi I'm crying right now lol. I'm suppose to be sleeping -__- - CMWalker  341.4 #607 1:37AM
It's called a flart. - Candace  1737.8 #71 1:39AM
Hahahaha candace >_< I'm gonna call it that from now on lol - CMWalker  341.4 #607 1:44AM
Lol! - Spoonful_O_Sugar  520.7 #334 12:38PM
I have those boots! And cute pic! - wonderlandgirl  337.1 #617 6:47PM

 582.4 #291 (DL Qual #423

December 31, 2011 6:41 AM  The Hub
Happy Birthday JilianH & GodofWine & PrincessJudy & CMWalker!!!
πŸŽ‰πŸŽˆπŸŽπŸ˜Š - Tom  6408.6 #10 6:05PM
So many birthdays! Happy Birthday Yall! Have a magical day :) - NeverlandTink  422.5 #442 6:45AM
Happy birthday all!!!!! - kristian  1980.7 #57 6:15PM
Happy Birthday everyone!! πŸŽˆπŸŽ‰πŸŽˆ - MinnieMousewife  733.9 #211 6:23PM

 177.6 #2138 (DL Qual #1900

December 31, 2011 12:06 AM  The Hub
🎈Happy Birthday CMWalker!🎈
Happy 12th Birthday!!! *hides*
- CM_Clopin  248.0 #1237 3:35AM
I will destroy you lol - CMWalker  341.4 #607 11:53AM
Happy birthday!!! I'm right next to you lol - Jo_ohanna  387.4 #490 12:08AM
Happy Birthday fellow CM! - BaseballMickey_CM  5916.3 #13 1:22PM
πŸŽ‚πŸŽ‰Happy BirthdayπŸŽ‰πŸŽ‚ - patriciajz  329.6 #647 1:22PM

 333.2 #630 (DL Qual #177

December 18, 2011 3:53 AM  Disneyland Talk Land
Peas...in a pod
Quality content πŸ‘ - SkellyMouse  501.3 #363 3:56AM
So cute. - buzzfan37  11.8 #8221 8:26AM
πŸ’¦πŸŽΎπŸŽΎπŸŽΎ - KAJi  333.2 #630 1:44AM
This needs to be an animated gif. - Chris_E  25.6 #5539 1:45AM

 333.2 #630 (DL Qual #177

December 18, 2011 3:44 AM  Disneyland Talk Land
Yay!
You might want to start cutting back on the drinking and possibly getting a full eight hours of sleep. I'm starting to wonder if collecting on my RAK is a safe idea. - Experiment818  1601.2 #78 7:52AM
I have been witness to videos of this nature. It's called...Malibu. πŸ˜– - bluefairy  643.3 #256 12:12PM
Lol what?! Late night MW is awesome - AlexGold  121.2 #2997 3:51AM
How did I miss this? Best KAJi video ever!! - vincentchase1  672.8 #239 12:09PM
I have been witness to videos of this nature. It's called...Malibu. πŸ˜– - bluefairy  643.3 #256 12:12PM

 175.6 #2163 (DL Qual #294

December 18, 2011 12:20 AM  Disneyland Talk Land
I πŸ’— them! Ugly Christmas sweater party, FTW!!
love it!! haha. - nicoleface  1746.5 #70 12:27AM
Way to hot here for a Xmas sweater party even if we are having a coolish summer - Kurt76  59.8 #4036 3:54AM
That's cause it's not winter in Australia, silly! It's fall over here - Jacqueline  580.0 #292 5:02AM
Trade ya your weather for ours. It's way too cold here. πŸ˜‚πŸ˜‚ - KissDclown  1089.2 #131 7:00AM
Dave just got back from the future. He had to take care of his existence - Starr  550.3 #309 9:07AM
Mmm that sounds good. Haha β˜• - sneakergirl  175.6 #2163 9:17AM

 175.6 #2163 (DL Qual #294

December 11, 2011 10:51 PM  Disneyland Talk Land
CM_Walker and I :)
Pretty girls!! You both have perfect skin!! - SueBayou  2019.4 #55 11:44PM
Thank you I use a lot of lotion - KAJi  333.2 #630 11:45PM
Cute:) - MagicFeather  79.6 #3650 10:52PM
I miss you guys 😭 @nuts kept rubbing it in -__- - SkellyMouse  501.3 #363 11:58PM
Awww cute pic :) - susieq  118.3 #3047 12:03AM

 3709.4 #25 (DL Qual #164

December 11, 2011 2:31 PM  Disneyland Real-Time Land
CMWalker found the right size chair.
She is too cute!! - RCmom  5028.9 #15 2:34PM
Ahhhh! She's sooo cute!!! 😍💗👏 - SkellyMouse  501.3 #363 2:33PM
Awe, they grow up so fast, don't they? :) - kylesdisneybride  42.4 #4543 5:23PM
i could not stop laughing, I could be this kiddo's mom.. - Plumiegirl  7805.9 #3 7:22PM
i could not stop laughing, I could be this kiddo's mom.. - Plumiegirl  7805.9 #3 7:22PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Goofytom 186 #177  
2.MarshaMouse 127 #24  
3.jacdanfan 99 #8  
4.verolly 91 #210  
5.goofygal 81 #11  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword