lakers unofficial
MR-banner600
MaddyinDisneyland's MouseWait
MaddyinDisneyland 15.9 #6978 


MaddyinDisneyland
Disney blogger, Five and Dime fangirl and Buena Vista Street citizen! ~Maddy
Member Since: March 23, 2011
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 0 #0
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 3.32
Total Quality Points: 7 #2644
Thanked: 31 times on 7 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 5.65
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 15.9 #6978 (DL Qual #2644

October 24, 2013 5:44 PM  The Hub
My absolute favorite show, full of my absolute favorite people! Five and Dime is the best!
My mom and Aunt loved them when I took them. My aunt "this is the music I like" lol it was cute seeing her eyes light up. - nicealex77  548.1 #311 5:14PM
I wanna be the dime... I have a total girl crush on her! - missariel33  1387.8 #88 5:22PM
My absolute favorite show, full of my absolute favorite people! Five and Dime is the best! - MaddyinDisneyland  15.9 #6978 5:44PM
One of my favorite shows!  - dimplesdanie  1236.9 #100 10:18PM

 15.9 #6978 (DL Qual #2644

September 29, 2012 5:30 PM  The Hub
I can't wait to see you all there!!
✋Me - TINO  379.2 #504 2:33PM
I'm going 5-8th - ShariRenee  3859.7 #23 2:58PM
I will be :) celebrating my moms 61st bday and first time going to the Halloween party! Can't wait just four more days! - CuriousAsAlice7  61.2 #4000 7:14AM
I'll be there 5-9th with my niece. Hoping to get in the park by 1 and staying for Halloween Party! - MsUrban  4.1 #19231 7:53AM

 15.9 #6978 (DL Qual #2644

July 8, 2012 10:21 AM  The Hub
It's so cool to finally see people really wanting to go to DCA. My family and I weren't huge fans of it but my dad is dying to go back to Carsland now! And I'm in love with Buena Vista Street.
Still, you're a lucky duck to be there!!!!! I'm jealous! - Duchess_SMK  5550.8 #14 5:44PM
I agree Duchess! - DisneyVacationLover  343.4 #599 5:53PM
It's not bad at all inside - MarshaMouse  3691.6 #25 5:59PM
That's a lot of people!!! - SkyShy  17.0 #6741 5:44PM
I haven't been to the parks since March, so seeing this long line going to DCA is still weird to me. The winds have changed. - ImpracticallyImperfect  257.4 #1136 7:23PM
It's so cool to finally see people really wanting to go to DCA. My family and I weren't huge fans of it but my dad is dying to go back to Carsland now! And I'm in love with Buena Vista Street. - MaddyinDisneyland  15.9 #6978 10:21AM

 15.9 #6978 (DL Qual #2644

June 26, 2012 10:37 PM  The Hub
I love the News Boys!!
Can't wait to experance it - Tealtownfan  852.2 #171 11:13AM
I love this sooo much. Makes the rest of your day so happy. - sewedna  315.1 #719 10:33AM
I loved how mickies mouth and eyes move! - dizylizy  147.1 #2575 10:41PM
Me too! I thought it would be scary but it's very natural and so cute. Love this show! - 559MickeyLover  303.4 #774 10:49PM
This show is awesome.. I love "suitcase and a dream"  - dadcanevari  38.0 #4722 11:46PM

 15.9 #6978 (DL Qual #2644

June 7, 2012 10:11 PM  The Hub
Thank you so much everyone!!
Happy Happy Birthday To You!!!!! - 619HeatherMouse  246.6 #1249 9:40AM
HAPPY B-DAY - BUSCH_WACK  5.3 #14639 1:32PM
Happy Birthday! - MightyWhitey  1026.5 #139 9:41AM
Thank you so much everyone!! - MaddyinDisneyland  15.9 #6978 10:11PM
Happy Birthday to you! Today is a fabulous day for a birthday...just say'n :) - mommybuzz  4.3 #18468 10:15PM

Thanked by:  MickeyMoose33 2.9 #51952  
 15.9 #6978 (DL Qual #2644

April 6, 2012 12:16 AM  The Hub
Hunchback is amazing, but I'm gonna have to go with The Black Cauldron!
John Carter - BaseballMickey_CM  5875.7 #13 4:49PM
I gotta agree loved John carter. Did not get the credit it deserved. - Eraf61  264.8 #1068 6:00PM
Mulan and Hercules!!! - Ain1derland  330.3 #644 7:19PM
Bolt :) loved it. - tswift13_Baileys  17.5 #6659 3:45AM
Anastasia - HotDiggityDogDaddy  1113.1 #122 12:28AM
It's not a Disney movie. - Ain1derland  330.3 #644 2:33AM
Definitely not Disney. - lostgirl7988  692.4 #224 3:10AM
John Carter was not given the attention it deserved. - CadaverousPallor  264.9 #1066 3:00AM

 15.9 #6978 (DL Qual #2644

February 10, 2012 4:58 PM  The Hub
Those four are the BEST! I love them.
you're there again??
- BaseballMickey_CM  5875.7 #13 2:56PM
I'm more surprised when he isn't there. But hey if I had his schedule I would be there that often too! - JenInWonderland  1025.6 #140 3:04PM
Lol, no vacation. I actually worked this morning. 🚅 - Mickey74  3709.4 #24 4:17PM
great pic! - akeleh  293.5 #828 2:59PM
I have a job!! 😃 - Mickey74  3709.4 #24 4:18PM
Those four are the BEST! I love them. - MaddyinDisneyland  15.9 #6978 4:58PM

 15.9 #6978 (DL Qual #2644

January 23, 2012 10:59 PM  The Hub
I love that coat. I wonder if Tink could use some pixie dust and tinker me up a larger size!
Nope it's cold out there!! 60 degree weather is freezing to our southern California skin lol - MarshaMouse  3691.6 #25 8:43PM
Thank u for the posting it's cute picture - MarshaMouse  3691.6 #25 8:43PM
Sigh I miss 60 degrees in Jan lol - NeverlandTink  422.5 #442 8:55PM
It is freezing!! I wore my huge uggs, sweater, fleece jacket and then a rain coat today...and that was just to run from the car to a store and back to a car and home...I freeze easily I guess! - ktkakes  330.1 #646 8:58PM
LOL! So do I. I dono how I've survived in CO so long. I've been here 4 years and still try to dress like I'm in Cali then I freeze :/. - NeverlandTink  422.5 #442 9:05PM
Haha too funny!! My sis moved to WA after living in CA and HI it's taken her 3 years to be able to go out all bundled up without shivering her bum off...I can't imagine living where it snows...I don't acclimate well! - ktkakes  330.1 #646 12:23AM
Haha for myself (I live in Oregon) 60 degrees is shorts and tank top weather lol - Disneymom0107  150.9 #2527 6:56AM
You can always spot the locals. We're dressed like Nanook of the North. lol - splashphotoCM  885.6 #163 8:48PM
Ohhhh yah I am with gloves on and beanie on top! - MarshaMouse  3691.6 #25 8:52PM
jacket shmacket....i still spy the magical legs a' showin'.  - littleoysterz  235.4 #1382 1:16AM
Haha for myself (I live in Oregon) 60 degrees is shorts and tank top weather lol - Disneymom0107  150.9 #2527 6:56AM

 15.9 #6978 (DL Qual #2644

January 6, 2012 10:50 PM  The Hub
My dad was the rebel spy on our first time on! I was one seat away! >:(
Me too! - Dancerdisneygirl396  3.4 #25841 10:00PM
Me too, too! Lol! - Mikesaxclar  477.2 #377 10:24PM
Me too! On our last trip we got to see the cast member picking the spy for the group before us. It worked different than I thought it would but it was interesting. - TonjaC  287.3 #861 10:56PM
Lol. Don't be skurred!! - MsDisneyLove  168.2 #2264 11:01PM

 15.9 #6978 (DL Qual #2644

December 28, 2011 4:03 PM  The Hub
They used to hide 5 (I think) paint brushes on the island and if a kid found it they got a free any ride fast pass. I don't think Dland does it anymore, it might just be WDW
No, do you? - disneygirl19  122.3 #2969 10:45AM
No, but my kids were telling me about it. - stevencato  208.2 #1743 10:47AM
Never heard of that. - SueBayou  2019.4 #55 10:44AM
Me neither! - darodrig  224.3 #1525 3:39PM
They used to hide 5 (I think) paint brushes on the island and if a kid found it they got a free any ride fast pass. I don't think Dland does it anymore, it might just be WDW - MaddyinDisneyland  15.9 #6978 4:03PM
Wow! Id never heard of this be4. Good 2kno - DisneyFan(tasmic)  189.9 #1968 12:42AM

 15.9 #6978 (DL Qual #2644

December 21, 2011 10:46 PM  The Hub
I waited the longest time to meet Punzie the last time I was there!! Photopass catches the perfect moments sometimes!
REAL - Marieeezy  588.9 #285 10:11PM
Omg 2 hours?! I couldn't do that! Haha cute picture tho(: - cillakiwwa  24.4 #5677 10:11PM
Jen please post it - Bambi.  602.3 #278 10:52PM
Awww. To cute - ladyR2D2  9.5 #9280 10:53PM
Yeah, I contemplated going alone, but then I'd get caught up in other things and forget :(. I always remembered at the start of the day, but she doesn't start until 11. Sad. She's my favorite disney princess, so I can't wait to see her one day! - KylaShea  626.1 #265 10:57PM

 15.9 #6978 (DL Qual #2644

December 21, 2011 10:47 PM  The Hub
Congrats congrats! We're all invited to the big MouseWait wedding, right?
OMGOMGOMGOMG yaaaayyyyy CONGRATS! :D! - sarahpie  275.3 #959 9:23PM
Congrats!! Just an fyi it posted twice. - ImAlwaysCrazy  671.7 #238 8:40PM
i keep trying to delete it but it wont go away... - Ms.SteamboatWillie  166.8 #2290 11:17PM
Android? Same thing happens with me :( that ok. Just wanted to let you know just invade people said something. But YOU GOT ENGAGED!!! so im sure its fine lol. So happy for you! - ImAlwaysCrazy  671.7 #238 11:36PM
Congrats. - Katrayher  764.5 #198 11:40PM
YES! - Ms.SteamboatWillie  166.8 #2290 11:58PM

 15.9 #6978 (DL Qual #2644

December 8, 2011 1:22 PM  The Hub
I see Drew! My favorite Dan of all time! :)
Man I watch to much news at first I thought there were like holding up AK47s. Man to much violence in this world :-/ I agree though I love their performances:)   - BooEve123  800.9 #183 3:55PM
Yes Walt actually recommended that they use M-16s during the cold war. But the Dans wanted to us AK-47s and they stuck to their guns. - Mouse4life  1150.2 #115 1:39PM
Me too!!! I 💗 quartets, ESPECIALLY, the Dapper Dans!! Their voices are so amazing! ^__^ - iPoca.  916.9 #158 3:53PM
Love watching them  they are just amazing! - CaliAdventure  225.3 #1511 1:37PM
Yes Walt actually recommended that they use M-16s during the cold war. But the Dans wanted to us AK-47s and they stuck to their guns. - Mouse4life  1150.2 #115 1:39PM

 15.9 #6978 (DL Qual #2644

November 20, 2011 9:36 AM  The Hub
My mom and I almost got ran over by that the last time we were there...
My mom and I almost got ran over by that the last time we were there... - MaddyinDisneyland  15.9 #6978 9:36AM
Get out of my Paradise Pier walking path! - CM_Shadowgamer  2317.1 #46 5:46PM
S I M P! - DaisyBell  674.7 #234 9:29PM
The eyes on the pointy-nosed one's head are scary 😱 - Mickeys-Girl  4.2 #18570 11:30PM

 15.9 #6978 (DL Qual #2644

November 11, 2011 11:39 PM  The Hub
I spy lots of little hidden Mickeys!
This is so pretty good picture - DisVee  255.2 #1156 10:06PM
Wow! 😍 gorgeous! - Jillian  767.1 #196 7:13PM
Wow!great POV! Thank you for sharing - MelB  108.4 #3234 11:54PM
Love love this picture! Hoping we can take our family photo in front of this tree now, so pretty! - Melliott  299.4 #792 12:31AM

 15.9 #6978 (DL Qual #2644

November 7, 2011 10:07 PM  The Hub
I looove the Sweeps! They're the best!! 
I like snow white costumes. Lol. JK. I like the sweepers too. Fun part. - HotDiggityDogDaddy  1113.1 #122 7:26PM
Ugh way to keep on beating a dead horse. - oowllovee  225.0 #1515 7:34PM
I was so excited when I found out that Mary Poppins was part of the Soundsentional parade. Nice pic btw. - NeverlandTink  422.5 #442 10:26PM
Thanks! 💜 - HakunaMatataJess  18.2 #6522 10:32PM

 15.9 #6978 (DL Qual #2644

November 6, 2011 11:01 PM  The Hub
Belle always smiles and poses for cameras!! She's so sweet :)
Beautiful! I spy MrsPotts - HandMeAChurroImmaFaint  3901.2 #22 4:52PM
Oh I've never noticed its so cute. - maxinerenton  422.7 #441 11:15PM
Good eye! - PrincessDuckie  718.8 #213 4:56PM
💛Love It!💛 - KINGSTON-LOVE  51.8 #4238 7:01PM
Pretty! - KelcieGrace  56.1 #4118 7:03PM

 15.9 #6978 (DL Qual #2644

November 6, 2011 12:32 AM  The Hub
I love this!! Is this in the parks? Where can I find it?
Oooh very nice! - cesium55  531.6 #326 11:49PM
ooh very pretty! Guess I'm getti g the ornament :) - pinaycharms  16.0 #6945 10:18PM
Saw it in Star Trader...I'm sure its on Main St too - toph  2416.6 #43 12:36AM
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ - PrincessCarmen  2584.2 #38 12:42AM

 15.9 #6978 (DL Qual #2644

November 4, 2011 9:57 PM  The Hub
I love Banana Man! He has a whole following on tumblr. :)
Jerk! So jealous. Make sure you buy your nephew stuff to get him ready for his first trip there! And me stuff ofcourse. Still can't believe your there lol - disneyinct  136.9 #2753 7:20PM
I love Banana Man! He has a whole following on tumblr. :) - MaddyinDisneyland  15.9 #6978 9:57PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.pikarich 68 #37  
2.HasAnyoneSeenMyGlassSlipper 55 #274  
3.HARR_E 53 #97  
4.OhanaPhoto 49 #31  
5.goofygal 46 #11  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword