lakers unofficial
MR-banner600
sumer18 25.0 #5655 


sumer18
Thee name is Sumer my daughter Wynter and I, we L-O-V-E Disneyland. You can usually find us in the parks with thee awesome Bellapistola & a few of our friends. Hope to meet some of you soon
Member Since: March 13, 2011
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 0 #0
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 3.55
Total Quality Points: 3 #4653
Thanked: 6 times on 3 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 18.77
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 25.0 #5655 (DL Qual #4653

September 2, 2012 11:39 PM  Disneyland Talk Land
One for the books!!! Omg my boyfriend last row right side PRICELESS😜
I'm loving the little girl in the middle row 's expression! - esvd  16.0 #7008 7:58AM
Yep, this is one to purchase. - aidensmama  340.1 #610 11:43PM
I'm loving the little girl in the middle row 's expression! - esvd  16.0 #7008 7:58AM
lol too funny - cdeley  471.0 #389 8:06AM

 25.0 #5655 (DL Qual #4653

August 12, 2012 1:57 PM  Disneyland Talk Land
I printed this and hung it up in my daughters room. Inspirational💚
Omg! Lol saved it to my phone! Haha - AndieHawkins  365.4 #540 2:10PM
This made me cry when I read this on "meet the robinsons" - _BELLE_  218.4 #1614 3:05PM

 25.0 #5655 (DL Qual #4653

July 19, 2012 10:17 AM  Disneyland Talk Land
Happy Thursday!! One more day till Friday n that mean Disney weekend fun woooo :$
Means* - sumer18  25.0 #5655 10:20AM

 25.0 #5655 (DL Qual #4653

July 13, 2012 10:39 PM  Disneyland Talk Land
It was a beautiful day!!!
It was a much needed Beautiful day :) - MickeyMouse0312  56.4 #4139 10:41PM
Great pic! 👍 - susieq  118.3 #3059 10:41PM
Its a beautiful pic... - Ants5551  84.7 #3577 10:59PM
That's beautiful. - JenAnneWho  300.7 #793 11:05PM

 25.0 #5655 (DL Qual #4653

July 1, 2012 9:50 AM  Disneyland Talk Land
She was just absolutely amazed with this huge door!! I love this ride so perfect for a hot day they ac is full blast in there :)
Haha cute! - LoveDisneyDucklings  28.8 #5324 9:53AM
the A.C.* lol - sumer18  25.0 #5655 9:53AM
I miss u guys - CM_Wallie05  28.9 #5310 1:55PM
Never even noticed that! - dodgerfan1  69.6 #3836 1:59PM

Thanked by:  Armenda 1135.5 #121  
 25.0 #5655 (DL Qual #4653

June 2, 2012 8:19 PM  Disneyland Talk Land
Anybody else waiting for the fireworks? I'm so excited its our 4th anniversary and I was so sad we got here so late I was sure it would be packed luckily we are middle front row :)))) so happy
Thank you all :) I hope u all have a wonderful night as well...and happy anniversary @mouseinthehouse - sumer18  25.0 #5655 8:38PM
Congrats on your anniversary it's our 12th today. Have a magical night! - MouseintheHouse  158.2 #2434 8:29PM
Thank you all :) I hope u all have a wonderful night as well...and happy anniversary @mouseinthehouse - sumer18  25.0 #5655 8:38PM
Happy Anniversary!! The best way to celebrate!! At the happiest place on earth!! - Magica  237.2 #1369 9:13PM

Thanked by:  MouseintheHouse 158.2 #2434  
 25.0 #5655 (DL Qual #4653

May 27, 2012 8:31 PM  Disneyland Talk Land
I loved the mad T party wish I could've stayed tho. Band was playing sum good music too😃

 25.0 #5655 (DL Qual #4653

May 27, 2012 6:04 PM  Disneyland Talk Land
First time I had the chance to watch soundsational. It was AWESOME 💜💗💙
Great pictures!!! - Princess_Inez  22.3 #5983 6:42PM
It's an amazing parade!!! :) - lynniesue42  232.4 #1436 6:43PM
The Tangled tower, Lion King Pride Rock, Mary Poppins and the chimney sweeps, Ariel.....oh I love this parade!  Pretty pics! - Willierose  1981.2 #59 6:49PM

 25.0 #5655 (DL Qual #4653

October 27, 2011 8:43 PM  Disneyland Talk Land
Had a great disney day today! I can not wait to do it again :))) How is everyone??!!
That's soooo cute!! - MarshaMouse  3987.0 #23 8:43PM
great pic! I can't wait until I find Sulley! My life long goal! lol Im doing well..how are you? - Armenda  1135.5 #121 8:45PM
I'm doing fantastic! Had a great day with my daughter at DL today :) really? Sully is usually right by the cab next to the Monsters Inc ride :) I wish they had mike too lol - sumer18  25.0 #5655 8:53PM
everytime i go..he is NEVER there! i must always go during his break time and/or his little pixar play parade is going on. lol - Armenda  1135.5 #121 10:03PM
everytime i go..he is NEVER there! i must always go during his break time and/or his little pixar play parade is going on. lol - Armenda  1135.5 #121 10:03PM
OMG! Oh were oh were could she be?! All I see is blue fur! KITTY! Very cute pic! :) - Eeyorelvr  106.9 #3269 10:10PM

 25.0 #5655 (DL Qual #4653

September 20, 2011 11:40 AM  Disneyland Talk Land
My boyfriends the second to the last in the back I guess they were all so bored they just knocked out lol
Lol so funny. Hi sumer :) - Jo_ohanna  387.4 #494 11:41AM
Haha love it - MandalorianGirl  49.2 #4344 11:42AM
HI Jo_ohanna!! Omg it's been too long when are we gonna meet up again I haven't seen wallie in forever too :/ - sumer18  25.0 #5655 11:46AM
I know sumer, its been too long. I ran into wallie 2 weeks ago while at dca. Wen are u going again? - Jo_ohanna  387.4 #494 11:53AM

 25.0 #5655 (DL Qual #4653

September 8, 2011 7:41 PM  Disneyland Talk Land
Really?! Did my 2 yr old Daughter really absolutely LOVE the swinging gondolas, while I didn't open my eyes once and couldn't move and was sooo happy it finally ended??!! REALLY??!! lol
She's a brave one! - sumer18  25.0 #5655 7:43PM
Kids have no fear till it is instilled into them. Atleast that's what I tell my self about why my 4 year old is braver then I. Lol - Sasha513  286.6 #876 7:48PM
My 3 year old has been on everything but Indy, TOT and Screamin' no fear at all. It's crazy! - melissa_ficent  318.5 #704 11:35PM
Kids are fearless - what does a 2 year old really have to fear! I think it's great, although you couldn't pay me to go on them! - msdizmaui  623.1 #272 11:55PM

 25.0 #5655 (DL Qual #4653

September 8, 2011 11:49 AM  Disneyland Talk Land
Last minute DL trip for Fellow MWer bellapistola's bday woohoo we are headed to iasm say hi if you see her around happy birthday bellapistola I love you chica and I hope you have thee bestest bday Eva!!!!
Happy birthday. Why are you choking yourself. - Chumash28  966.4 #155 3:21PM
Happy Birthday Bellapistola! Have an amazing day! - poppet  19.7 #6330 11:50AM
Happy birthday. Why are you choking yourself. - Chumash28  966.4 #155 3:21PM
Happy b'day - puddy77  222.0 #1571 4:14PM

 25.0 #5655 (DL Qual #4653

August 2, 2011 8:17 PM  Disneyland Talk Land
Seriously considering heading to DL tomorrow with my baby girl wynter but so undecided
I say go!! - EnchantingErin  25.3 #5623 8:18PM
Go! - tiggermother  47.9 #4384 8:19PM
@jacs1234 I'd say definetly there would be no sumer without any sunshyne! - sumer18  25.0 #5655 8:58PM
@mrssumr that is so funny I'd love to meet an autumn :) and thank u we definetly will  - sumer18  25.0 #5655 9:01PM

 25.0 #5655 (DL Qual #4653

July 25, 2011 9:40 PM  Disneyland Talk Land
Hope you all had a great night! This is what we ended with on Sunday nightI love the carousel lights
Beautiful picture Thanks for sharing!!! - ilovepeterpan  127.7 #2890 9:41PM
Great pic! - ladylikesdisney  945.0 #156 9:41PM
Beautiful way to end the evening with. - GoofyHauntedMansion  24.6 #5705 9:43PM

 25.0 #5655 (DL Qual #4653

July 25, 2011 10:24 AM  Disneyland Talk Land
Good morning everyone! Whats everybodys plans for today? Im here with wynter a Phineas and ferb marathon on woohoo
@xrickx yea I feel the same way I'd much rather be at Disneyland than work :/ - sumer18  25.0 #5655 12:29PM

 25.0 #5655 (DL Qual #4653

July 21, 2011 6:39 PM  Disneyland Talk Land
Bought this book at big lots my daughter loves loves loves it and it's bilingual english&spanish
Cute :) - Spiderbeth  214.5 #1673 6:40PM
&& it was only 5 bucks! It has other pages to help draw other things I say gettt it - sumer18  25.0 #5655 7:07PM

 25.0 #5655 (DL Qual #4653

July 20, 2011 9:53 PM  Disneyland Talk Land
Had a great day with bellapistola && wynter rose! Until next time hopefully meet some MWers next time. Goodnight everyone!!
Good night, glad you had a great time. I'm hoping to meet some MWers, just a little shy - GoofyHauntedMansion  24.6 #5705 9:56PM
Good night ! - MarcoInTheAz  1202.0 #110 9:59PM
@goofykidatheart I know exactly what you mean but I finally went to my first MW meet up a few Sunday's ago met alot of great people don't be shy!!! - sumer18  25.0 #5655 11:03PM

 25.0 #5655 (DL Qual #4653

July 20, 2011 4:03 PM  Disneyland Talk Land
Bellapistola and my daughter wynter! If you see us say hi we would love to meet some MWers!! We are currently headed to frontierland!
hi! have fun girls ! love the glasses - MarcoInTheAz  1202.0 #110 4:07PM
Bellapistola, awesome profile name - GoofyHauntedMansion  24.6 #5705 4:10PM
Thanks everyone :) we are now in fantasyland about to get on the carasouel :)))) were there any MW meetups today? - sumer18  25.0 #5655 4:21PM
aw thanks goofykid! and Marco she rocks those shades like a diva  - bellapistola  156.9 #2455 8:41PM

 25.0 #5655 (DL Qual #4653

July 20, 2011 2:56 PM  Disneyland Talk Land
Awesomeness at its best!
Yum - cyndaws  253.9 #1178 2:57PM
LOVE!!! I want some! :-) - Sam241  475.6 #382 2:57PM
Cafe Orleans in New Orleans Square. - rainbowlite  13.5 #7670 3:37PM
On my way, save me some - GoofyHauntedMansion  24.6 #5705 3:49PM

 25.0 #5655 (DL Qual #4653

July 19, 2011 8:35 PM  Disneyland Talk Land
From the WOD(not live from a few days ago) my daughter absolutely loves it as do I(definetly not brave enough for swinging yet!)
Yay, thanks for the picture! - SJCSharkie  315.5 #719 8:36PM
Nice shot. I still feel the anxiety from here though ;) - 415beachgirl  475.0 #383 8:37PM
Love it! Love the ride! Love your pict! - calidream1  397.3 #483 8:58PM
Love the lights! - cinderella5  333.1 #634 9:10PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.jacdanfan 210 #6  
2.goofygal 179 #8  
3.grumpypapa 121 #53  
4.MarshaMouse 107 #23  
5.HARR_E 103 #78  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword