lakers unofficial
MR-banner600
 1113.3 #141 (DL Qual #472

October 23, 2011 10:33 PM  Disneyland Talk Land
Got To Be Real Boogie Oogie Oogie

BooEve you are killing it! ๐Ÿ˜‚ - Jillian  767.1 #216 11:15PM
yeah she KILLED it alright!!! LOL Love ya!! - Katrayher  764.5 #219 11:31PM
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚iFail I know - BooEve123  800.9 #206 11:36PM
๐Ÿ˜thanks for the video! I look like one floppy mess๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ thanks for the dance everyone! - BooEve123  800.9 #206 10:36PM
I'ma teach you your right from your left next time I see you!!! - Katrayher  764.5 #219 10:49PM
Hahahaha yes I need to head back to school and learn ๐Ÿ‘ˆ or ๐Ÿ‘‰๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ - BooEve123  800.9 #206 10:51PM
:) thank u H3D this brought a smile to my face - BooEve123  800.9 #206 10:59PM
What a fun crowd! This is a great video! ๐Ÿ‘๐Ÿ˜„ - Aurora_2020  260.1 #1173 11:03PM

Dave    
 12402.5 #2 (DL Qual #5

September 15, 2011 9:20 PM  The Hub
In 957 words I give a brief update on the past three months in the lounge.......POTC has been closed for three days and you would have thought it was closed for 3 years...Erin found out that Denny Hamlin is not Ernies Son, a bunch of bananas fell out of a tree and fell on pixie, somebody took a picture of a sundae and got a button then posted a pic now everyone in the lounge has gained 10 lbs, Som  More...

Lol nitro left to feed the dogs!! Everrryyytime. "you guys leaving?" "no.. We'll be back, we just have to feed the dogs" - michelledork  696.2 #245 9:23PM
You forgot about Anaheim PD. - HotDiggityDogDaddy  1113.3 #141 9:25PM
Nice Bump Dave. Helped me play catch up on a lot of stuff I missed. Thanks - friendlymouse  727.9 #228 1:26AM
some things never change๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ - toph  2416.6 #47 1:47AM

 421.7 #475 (DL Qual #590

September 3, 2011 8:33 PM  Disneyland Talk Land
Can we please have the mw Astros bladders meet ups earlier? I'm always too tired to stay that late... :/

Is your bladder killing you too? Lol jk :) - CMWalker  341.4 #636 8:37PM
Bladders? LOL you might want to pee before you go on the ride! - Mrsblue  693.1 #246 8:37PM
๎’๎’๎’๎’๎’ - Dizzie  185.0 #2087 11:46PM
hahaha This thread is epic!! Good job, xs! - DaisyBell  674.7 #253 11:52PM

 338.5 #647 (DL Qual #238

September 3, 2011 10:44 PM  Disneyland Real-Time Land
Live Astro Blaster.

CJ & Cass!!! - toph  2416.6 #47 10:47PM
Present! ๎€’๎ - nvts  177.6 #2188 10:48PM
I see a few people I have met before Hello everybody I am Rob512 I used to be a big deal around here!!! Just Kidding!!! - Rob512  756.3 #222 1:48AM
Cool stitch hat!! - VivaHate88  154.0 #2555 1:52AM

 421.7 #475 (DL Qual #590

September 3, 2011 2:22 PM  Disneyland Talk Land
ATTENTION MOUSEWAITERS!!!! Meet up at 3:00-3:30pm at Coaster corner to join me and whathappensindisney to go canoeing today!!!! See you there!!!!

Ahh this sounds fun!! I hope to make it on time! But if not, I'll join you guys afterwards?! :) - iPoca.  916.9 #178 2:25PM
It'll be more like 3:30-4:00 - xsdesign  421.7 #475 2:40PM
Bump - mcarthy6  426.5 #465 3:54PM
Have fun! - MXPrincess399  721.7 #232 4:17PM

 120.8 #3083 (DL Qual #2010

September 3, 2011 6:45 AM  Disneyland Talk Land
never Vader, never Vader!

Good gawd, you're there early!!! - WhatHappensInDisneyland  2201.9 #56 9:20AM
I never thought I'd see the day where you are at the park before me and WHID and before 10am!! lol - Domolover  283.4 #945 9:34AM

 272.1 #1054 (DL Qual #504

September 1, 2011 9:55 PM  The Hub
I am thinking of dressing up for haloween this year....what do you think I should dress up as? Are you gonna dress up? If so what are you gonna be?

a reported post - Dave  12402.5 #2 10:01PM
Belle, Rosetta, evil queen? - wonderlandgirl  339.3 #642 10:04PM
Hd3 or H3d. I'm not sure yet - Ms.Mouseketeer  1006.7 #167 1:54AM
I am trying to find an adult sized belle costume. Any ideas? - disneynut79  272.1 #1054 7:32AM

 1113.3 #141 (DL Qual #472

August 28, 2011 1:09 AM  The Hub
DOMO

Nice guys! - Kellacool  1626.5 #87 1:32AM
LMAO - Dave  12402.5 #2 1:46AM
๎„… - DaisyBell  674.7 #253 2:12AM
๎Œง๎Œง๎Œง - KissDclown  1089.3 #146 2:13AM

 673.6 #254 (DL Qual #302

August 25, 2011 2:05 PM  Disneyland Real-Time Land
Duffys are trying to swipe my Matterhorn sundae!

push its face in it - Dave  12402.5 #2 2:07PM
Why do they have forks instead of spoons? ๎„… - Domolover  283.4 #945 2:11PM

 1017.0 #164 (DL Qual #179

August 25, 2011 1:38 PM  Disneyland Talk Land
I conquered my lunch.

Congrats!!! Lol - princessVanessa  384.3 #537 1:39PM
Lol good job! - pintsize  290.1 #896 1:39PM
hahaha!! That's a CLASSY button! - BLG  1049.5 #155 9:25AM
yes - Butterlina  1512.8 #94 9:26AM

 1638.7 #86 (DL Qual #225

August 23, 2011 11:35 PM  The Hub
Oh Em Gee!! I'm at Infinity + 1!! It only shows 420 because the infinity symbol won't render on the iPhone.

๎’ - 007flipper  569.7 #323 11:41PM
prus won! - Butterlina  1512.8 #94 11:41PM
To infinity and beyond!!!!!!!! - Rob512  756.3 #222 11:54PM
Lol Rob! That's my line for when I pull a Buzz! Lol - Domolover  283.4 #945 10:35PM

 1638.7 #86 (DL Qual #225

August 24, 2011 10:21 PM  The Hub
FUN FACT!! Sometimes Vinylmations are too tired to do anything truly creative.

Tagged in: Vinylmation Theater  
Lol - RyanP  242.9 #1355 10:24PM
I love bologna! ๎„† - Dizkid  361.8 #581 10:25PM
Is it Oscar Meyer or Boar's Head? :) - Domolover  283.4 #945 10:31PM
Mr. Meyer. - Experiment818  1638.7 #86 10:38PM

 1638.7 #86 (DL Qual #225

August 22, 2011 11:21 PM  The Hub
Name your favorite Pokemon/Star Wars mash-up. Mine is Pikachewbacca.

Charlandocalrissian - chris.  2510.9 #45 11:23PM
Han Squirtle - ThinkThinkThink  302.6 #823 11:24PM
Yoda-pi - Domolover  283.4 #945 11:40PM
Qui-Gon Jinx - LaPetiteSirene  400.5 #512 11:43PM

 23.5 #6146 (DL Qual #2016

August 22, 2011 11:34 PM  Disneyland Talk Land
Aladdin just joined the Star Command

Haha how did that happen? Is buzz now a street rat? - BriarRose110511  230.9 #1508 11:42PM
Awesome!!!! ๎€Ž๎’ - Candace  1737.8 #80 11:42PM
๎’lol domo - cesium55  531.6 #351 1:01AM
Haha awesome! ^_^ - MickeysPrincess  151.5 #2585 1:03AM

 2201.9 #56 (DL Qual #2727

August 20, 2011 8:26 PM  Disneyland Real-Time Land
JC, SergZak, Leslie, Domolover, & I on TOT. Nothing can stop me from MWing!!!

how'd you get the CM to go on with you?? - TickledTink  370.3 #19 8:27PM
Such dedication and focus! - icedevil31  269.8 #1079 8:29PM
Fun picture - Tealtownfan  974.4 #169 6:27AM
Wow looks like fun ! - justReggie  154.0 #2554 6:46AM

 338.9 #644 (DL Qual #2015

August 15, 2011 8:14 PM  Disneyland Real-Time Land
Live! ElecTRONica on and POPPIN!!

Jump jump jump jump...Everyday I'm shuffling! Bom bom bom bom bom bom :) - Eeyorelvr  110.5 #3279 9:05PM
Oontz oontz oontz oontz - ThinkThinkThink  302.6 #823 9:08PM
pop lock and drop it ;] - Anissa.  178.7 #2174 12:18AM
I love it there one time I got a martini cup from a group of drunk guys who just wanted to dance in a big circle lol they definitely got the party started - princessVanessa  384.3 #537 12:24AM

 825.5 #200 (DL Qual #719

August 15, 2011 12:51 PM  The Hub
OK...whose feelings are hurt? My hangnail hurts :P

I'm so sorry!!! - Katrayher  764.5 #219 12:55PM
My butt hurts. - PrincessCarmen  2596.5 #42 12:56PM
@sharkbait Would love to read how THAT happened! LOL! Or wait... Maybe not... - ythdudette  1174.1 #130 3:01PM
My elbow hurts. - DisneyFanZoe  1177.0 #128 3:06PM

 1638.7 #86 (DL Qual #225

August 15, 2011 7:00 AM  The Hub
Good morning!! Today's awesome emoji is ๎€ผ. A microphone. Go sing some karaoke today. Just no Frank Sinatra's "My Way" or Alannah Myles' "Black Velvet". Those need to be retired.

๎€ผGood Morning๎€ผ - hollyberry  370.2 #564 7:07AM
Take a chance on me๎Œฆ๎Œฆ๎Œฆ๎€ผ๎„ฟ๎… - Zipitydoodahdad  269.0 #1090 7:09AM
๎€ผand the nurses were all giggly impressed!๎€ผ - Butterlina  1512.8 #94 10:32AM
๎€ผ. Just a small town girl, living in a lonely world. She took the midnight train going anywhere! ๎€ผ - Domolover  283.4 #945 10:38AM

 1638.7 #86 (DL Qual #225

August 10, 2011 11:57 PM  The Hub
Fritos rocks! That is all ๎€‘๎€ข๎Œฎ

No!!! Funyons rock ๎€‘!!! Just had a bag - mozbaby  132.2 #2899 11:57PM
Yes!! - SoloSiyoNqoba  600.4 #304 11:58PM
Yummm... Chili Cheese Fritos!!! =) - SJCSharkie  315.5 #749 10:13AM
Just had some Doritos and a choco Taco. - Chumash28  1080.1 #147 10:18AM


August 10, 2011 11:04 PM  Disneyland Talk Land
MouseWait Disneyland Trivia Challenge is back online! We were able to fix most problems, but if you notice anything let us know. The main thing is DO NOT play the game in Internet Explorer, use Google Chrome or Firefox. ALSO you need to login to your MW account from inside the game or it won't transfer your points over. This game was a lot more complicated to build than I originally thought but I   More...

Hip hip Hooray ;+) - uscdisneyteacher  7314.6 #7 11:05PM
thanks admin! - chris.  2510.9 #45 11:05PM
Ok, so I had alot of problems doing it on my laptop, even using firefox...:/ but i just tried it on my phone and it worked great! :D (even though I bombed it...) cant believe i hadnt thought of it sooner! :S - Mr. Fredrickson  120.4 #3095 11:21PM
Gonna give it a try. - rmichael  215.7 #1703 11:47PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Fantasmicfan1 165.31 #171  
2.MelodyMouse 155.78 #26  
3.ShariRenee 136.41 #15  
4.Tom 123.24 #4  
5.HandMeAChurroImmaFaint 95.26 #17  
6.dberryman 71.28 #3536  
7.pikarich 61.56 #27  
8.grumpypapa 61.33 #40  
9.grumpyinphx 60.26 #458  
10.HARR_E 55.34 #36  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword