lakers unofficial
MR-banner600
mozbaby's MouseWait
mozbaby 132.2 #2864 


mozbaby
Member Since: February 18, 2011
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 0 #0
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 10.82
Total Quality Points: 29 #1180
Thanked: 0 times on 0 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 81.15
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 132.2 #2864 (DL Qual #1180

September 17, 2012 1:15 PM  The Hub
Very cool! Please add me for my sister she is a cupcake master. Thanks! And my fav part of the holidays is getting to spend more time with my family.

Please please add me. My favorite part is the transition and when the snow falls during the fireworks. This would be my second year seeing it so im really excited. This is an awesome RAK! Thank you (: - Dezzi_Duck  28.8 #5440 1:37PM
I was in such amazement when we experienced this last year for the first time. So peaceful especially compared to the end of normal fireworks. - Tinkerbellmom4  400.7 #495 9:59PM
Yes it is. I've always heard about it but was not ever able to see it. My face was in awe (: - Dezzi_Duck  28.8 #5440 9:01AM
Those pins are adorable! Add me please! I love the holiday season! I love how cozy the weather gets, being with family, wrapping presents, cutting down our Christmas tree, fires in the fireplace, hot chocolate and candy canes... I can't wait to spend Thanksgiving in Disneyland and see all of the beautiful decorations! Thank you! - JessM4  269.6 #1057 1:39PM
Please add me for dezzi duck - chipanddalefan  724.3 #223 9:36PM
Aw thank you (: - Dezzi_Duck  28.8 #5440 9:13AM
You are welcome! - chipanddalefan  724.3 #223 1:45PM
Those are cute pins. They make me want to eat a cupcake!! Good luck to all! - MeridaFan  3438.5 #28 9:24AM

 132.2 #2864 (DL Qual #1180

September 6, 2012 9:59 PM  The Hub
Cool RAK! Please add me for my 3 classmates. We are graduation next month and plan going to Disneyland but there are a few that can't afford that right now and this would be awesome. Thanks!!!

Please add me for vegan7lLuvsStitch. I know how difficult it is to care for a parent with cancer. I have done it twice. Such a nice RAK!! - LaPearleNoir  1248.8 #108 5:43PM
Thank you so much! It's so heart-warming to be part of this amazing community. ๐Ÿ˜ƒ - Vegan7LuvsStitch  1001.0 #158 9:24PM
You are welcome! - LaPearleNoir  1248.8 #108 6:17AM
yes please, my cousin would love to go. You guys remeber? The one who was shot in the elbow with a shot gun by her brother. She's out of the cast now. Thank you so much CMBaloo, awesome RAK - GoofyMom77  636.9 #267 2:24PM
please add me for pintraderswife thanks! - MamaRoo  466.4 #400 8:01AM
I am a passholder and DONT want to be added. Just wanted to say VERY COOL of you Baloo! - connielu  686.5 #240 8:15AM

Thanked by:  BaseballMickey_CM 6347.7 #12   Cinderelly25 628.3 #275   Strawberryguy 3153.7 #47161   TeaJack9 923.2 #165   GoofyMom77 636.9 #267   michmyers85 32.3 #5171   Acuna_Matata  609.2 #286   Darlingwendi 897.9 #173   David_Duck 123.2 #3005   TheBudd 357.3 #579   erincredible 207.5 #1792   MrsSchnooks 2833.0 #37   LynniePooh 238.0 #1382   Vegan7LuvsStitch 1001.0 #158   MrsStrawberryGuy 1336.0 #54590   Pintraderswife 466.6 #399   Pippi 121.3 #45986   PinkJessi 175.7 #90151   MaidMiriam 305.1 #790   meridafan 3438.5 #28   VikkiMouse 182.2 #2102   VeloMouseGirl 549.8 #323   RickChavez 3276.1 #31   Oinker34 1182.8 #121   minigirl1156 698.1 #234   mommy2aprincess 259.6 #1146   MissAmericaSings 357.9 #577   LolatheSlush 231.4 #1474   splashphotoCM 885.6 #176   MsDisneyFUNattic01 1015.7 #155   melissa_ficent 318.5 #722   happiestplace 136.7 #2796   MagicalLand 414.2 #470   mrsbrownthms 263.8 #1109   Dizkid 353.9 #588   Tom 7424.6 #6   tballzz 554.3 #318   jungleskipper 397.7 #502   garrlusdland 67.6 #3944   duckchub 531.3 #340   Boundin 535.3 #335   DISNYLV 175.3 #2183   poipolegirl 102.8 #3369   Pixieliz 310.9 #752   MomWithAJuiceBoxBuzz 1081.1 #140   E-Ticket 1189.2 #120   piratelife4me 841.2 #187   GrumpyPirateDad 1814.7 #73   wicked50 102.2 #3379   ScarfGirl 638.6 #265   ireland810 191.9 #1973   LostUndertheSea 460.7 #408   JediKitty 715.0 #227   Stitch_Legacy 4987.0 #16   Princesspluto 230.9 #1480   KelleyandTyler22 799.0 #197   BuccanEAR 282.7 #931   mommyland 289.4 #878   dlmickeymouseCM 2404.5 #46   minniel0ver 214.6 #1695   MightyWhitey 1026.8 #150   CherryTreeLane 460.0 #409   CVDisneyland 383.3 #519   PrincessAuroraMomma 516.2 #355   TonjaC 287.3 #894   OhanaPhoto 3277.5 #30   DisneyRose 247.7 #1265   disneysgirl76 225.6 #1542   mochamistie 272.8 #1023   NikkiMickey 1685.5 #79   connielu 686.5 #240  
 132.2 #2864 (DL Qual #1180

August 11, 2012 3:20 PM  The Hub
Don't quit your day job

They look great :) Don't let anyone tell you otherwise! With that being said, let us just take a moment to remind those people who forget that MW is a FRIENDLY and SUPPORTIVE environment. - OneDayAlice  497.3 #374 3:59PM
:D - Hendizl  2526.7 #43 4:09PM
That being said I ask are body parts quality content? Just sayin' - PrincessDuckie  736.2 #218 7:56PM
Indeed :-) - uscdisneyteacher  7223.1 #8 8:01PM
Ok. My opinion - if our community tolerates jokes surely we can tolerate teenager's sincere efforts. It's not malicious therefore not hurting anyone. - PrincessDuckie  736.2 #218 8:16PM
I'd love to see a MW gallery type land. Because even I cut down on the art posts due to some of the responds to some posts, but sometimes I do a piece that I absolutely want to show off. That'd be cool. I'm a dreamer. - SoloSiyoNqoba  600.3 #292 8:16PM
I agree with both Duckie and Strawberry. Regardless of agreeing with someone's choice of content, no one should be put down. What moze said was just rude. - OneDayAlice  497.3 #374 9:20PM
Don't quit your day job - mozbaby  132.2 #2864 3:20PM
^ ouch Haha - Pats_Fan  123.2 #3005 3:22PM
Thanks for ur rude comment. Now please bring ur hate somewhere else :) - Disneyfreakem  130.3 #2895 3:25PM
Wow really?? - PrinceTeaJack  923.2 #165 3:28PM
:( I think they are great! Better than I could do! - NeverlandTink  423.1 #452 3:40PM
Mozbaby that was so rude. You should go back to kindergarten to learn this: don't say anything if you don't have anything nice to say. This is suppose to be a fun app where we encourage people. - Disneylovesmoi  9.7 #9645 4:22PM
4 people will take a first bite of their cereal tomorrow and find their milk sour. - dolewhipper  7.5 #11556 4:27PM
None of you would have survived the old MW. - SoloSiyoNqoba  600.3 #292 7:20PM
Bahaha wouldn't survive? I'm still here baby. - NeverlandTink  423.1 #452 7:32PM
^OKAY - SoloSiyoNqoba  600.3 #292 7:39PM
Solo said you wouldn't have survived the old lounge. You weren't around for the old lounge Tink. - DisneyFanZoe  1106.9 #136 7:44PM
I might not of always had a name but ive watched to see how everyone interacts. I'm fine if they were saying this to an adult but this is a kid. That would of broke me at her age. People don't realize what their words truly do to others. Especially when were younger. - NeverlandTink  423.1 #452 7:46PM
When i was 15, Dave told me to go play on a highway. I came out just fine! - SoloSiyoNqoba  600.3 #292 7:48PM
Solo your different. Your way more mature than I was at 15. - NeverlandTink  423.1 #452 7:53PM
^You're* - AvidDisneyThrifter220  1335.8 #102 7:58PM
Avid! ๐Ÿ˜‚ - Spoonful_O_Sugar  551.2 #320 8:04PM
๐Ÿ˜‚ - DisneyFanZoe  1106.9 #136 8:25PM
But NeverlandTink, when someone posts something they did, like the above post, they open themselves up for all types of opinions. Including ones that maybe harder to hear. Not everyone is going to like what someone draws and not everyone should have to. I think that's what makes a true artist stronger, constructive criticism with a side of sarcasm as we are used to from the ways of the long lost old MW days. - DizGeek  453.6 #417 8:37PM
I really believe that sarcasm in The Lounge is funny and is good humor. But there is sarcasm and having fun, there is constructive criticism, and there is being mean. Let's just remember to think a little before we comment. - OneDayAlice  497.3 #374 9:26PM
I like that the mad one is missing the laces. Cute shoes - Twitterpated  266.8 #1084 6:48PM
Good job!! Haters are gonna hate... not our problem. Keep up the good work. - charming777  500.1 #370 8:16PM

 132.2 #2864 (DL Qual #1180

July 22, 2012 7:02 PM  The Hub
Happy bIrthday

Happy birthday!! ๐ŸŽ‰๐ŸŽˆ๐ŸŽ‰๐ŸŽˆ - DisneyFanZoe  1106.9 #136 12:01AM
Happy Birthday!!! ๐ŸŽ‰๐ŸŽˆ๐ŸŽ‰ - LBChica  2025.7 #59 12:03AM
Happy bIrthday - mozbaby  132.2 #2864 7:02PM
โœจHappy Birthdayโœจ - Dizkid  353.9 #588 7:03PM

 132.2 #2864 (DL Qual #1180

July 22, 2012 6:58 PM  The Hub
Yay I got my copy. I love all the recipes in there! Really a great cookbook you can tell the love put into these recipes. My sister even added my moms secret rice pudding (arroz con leche) recipe!! Can't wait to try all the recipes.

This is a great book, DFZ. I was surprised that there is a pic of donnievegas in there with no shirt on. that was awfully nice of him to pose for the cookbook. - madsdad  1800.8 #74 6:34PM
Oh yes it was!! He's so hawt!! - DisneyFanZoe  1106.9 #136 6:36PM
I couldn't make the calender cut so the cookbook was a nice consolation. - donnievegas  1132.4 #131 6:51PM
Yah I can't believe we got cut for hidden mickeys out of cherrios. But at least there is still the cookbook. - madsdad  1800.8 #74 6:58PM
:) - mozbaby  132.2 #2864 10:38PM
Bump since i want to showoff the recipes i have in there lol. - madsdad  1800.8 #74 5:55PM
Ha! And they are good ones!! - DisneyFanZoe  1106.9 #136 6:23PM
I'm hearing crickets chirping dfz. I'm sure there are mousewaiters who cook... - madsdad  1800.8 #74 6:32PM
Me too... :( ๐Ÿ˜” - DisneyFanZoe  1106.9 #136 6:35PM
:) - madsdad  1800.8 #74 9:27PM
:) - mozbaby  132.2 #2864 9:29PM
Yay I got my copy. I love all the recipes in there! Really a great cookbook you can tell the love put into these recipes. My sister even added my moms secret rice pudding (arroz con leche) recipe!! Can't wait to try all the recipes. - mozbaby  132.2 #2864 6:58PM
Thank you!! ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ - DisneyFanZoe  1106.9 #136 9:38PM
Oh I can't wait to try it out!!! - madsdad  1800.8 #74 9:47PM
This cookbook is awesome, thanks so much for putting it together! Such great recipes that are also easy to follow (for 'beginner level' chefs such as myself)! ๐Ÿ˜Š - MinnieMousewife  772.0 #206 7:13PM
Oh yay!! I'm so glad you like it! Thank you for saying so. ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š - DisneyFanZoe  1106.9 #136 9:39PM

 132.2 #2864 (DL Qual #1180

June 24, 2012 2:28 AM  The Hub
That's a cool statue! Never seen it before

That's a cool statue! Never seen it before - mozbaby  132.2 #2864 2:28AM
That's a great shot! - SueBayou  2019.4 #60 2:29AM

Thanked by:  SueBayou 2019.4 #60  
 132.2 #2864 (DL Qual #1180

May 31, 2012 8:20 PM  The Hub
Happy birthday!

Somebody card her. Jeeze 17 yr olds trying to be 21. };) Happy Birthday! - Evilstitch  335.8 #639 5:09AM
Bully!! XP lol - MayBie  1885.6 #70 8:13AM
Thank you everyone!! < 3 Hope you all have a great day! :D - MayBie  1885.6 #70 8:17AM
Happy, Happy Birthday!!! - 2BeignetOrNot2Beignet  949.9 #161 8:31PM
Happy Birthday MayBie! - toph  2416.6 #45 3:30PM

 132.2 #2864 (DL Qual #1180

May 14, 2012 3:32 PM  The Hub
Had some funyuns and m&ms. I had a tough day I think I might go out for ice cream later ๐Ÿ˜

Almonds and beef jerky๐Ÿ˜” - RCmom  5219.2 #15 12:18PM
Wow... Someone liked this.. That's even sadder than my lunch!๐Ÿ˜‚ - RCmom  5219.2 #15 12:24PM
I didn't like this but I do love beef jerky. - HanLostLeia  1096.8 #137 12:26PM
Whoever liked it has to come switch lunches with me!! - RCmom  5219.2 #15 12:27PM
I have not had beef jerky in a looong time! sounds so good! - BooEve123  800.9 #195 12:30PM
It's not homemade beef jerky, is it? You can come share my spagghettios if you want. - LittleAprilShowers  559.5 #315 12:31PM
Boo Turkey Jerky is way better. - HanLostLeia  1096.8 #137 12:32PM
@LAS- No it's hot and spicy from Costco. I keep a stash of it in my classroom. - RCmom  5219.2 #15 12:39PM
Chicken salad sandwich with walnuts and craisans on a ciabatta roll. - NurseJennJillO  314.6 #740 12:46PM
Sometimes you feel like a nut... And sometimes you don't. - Waites4DodgerEars  970.1 #159 2:14PM
I had home made beef jerky yesterday and it was delicious - lilo84  374.5 #542 2:24PM
In N out - LoneRAYnger  4236.4 #23 1:35PM
Dangit Ray. - ScubaSteve028  835.7 #188 1:48PM
:( Ship some to NY for me? - KylaShea  629.1 #273 2:26PM
Lol animal style fries - LoneRAYnger  4236.4 #23 3:00PM
Sugar snow peas and flaming hot cheetos! Yummy - dimplesdanie  1236.7 #111 3:27PM
Had some funyuns and m&ms. I had a tough day I think I might go out for ice cream later ๐Ÿ˜ - mozbaby  132.2 #2864 3:32PM

Thanked by:  Spooner 167.7 #47  
 132.2 #2864 (DL Qual #1180

May 13, 2012 8:28 PM  The Hub
They are the cutest little girls!!T

Way too much cuteness for one picture! - VeloMouseGirl  549.8 #323 7:37PM
Absolutely ADORABLE!!! - LilSterner  4698.8 #18 7:55PM
Cute little angels! ๐Ÿ˜Š - grumpypapa  2611.3 #39 8:44PM
My teeth are literally aching because this picture is soooo sweet!  - Starr  550.3 #322 8:45PM

 132.2 #2864 (DL Qual #1180

May 13, 2012 8:34 PM  The Hub
CPR isn't gonna work! There's no back board!!

This is gonna be so good!!! I told MozBaby to catch up during the week and she didn't and now she wants to know who everybody is!!! - MozPrincess  582.4 #303 8:07PM
Kids lol - VeloMouseGirl  549.8 #323 8:08PM
I should record you Yelling at me because I dont know anyone - mozbaby  132.2 #2864 8:08PM
Lol velomousegirl I'm not a kid lol. - mozbaby  132.2 #2864 8:09PM
IMDB.com hehe - KissDclown  1089.3 #138 8:09PM
I just started playing Fantasmic in my head and waiting for Emma to say a form of "this is my dream" lol - TikiJOSEsWingman  332.4 #649 8:28PM
Lol me too! I yelled out look its Murphy! Lol - Principessa  309.5 #764 8:30PM
Me too! - MarshaMouse  4073.9 #24 8:32PM
I loved it! I am glad they brought Belle back. - MrsaHoltgraves  35.0 #117 2:06PM
ABC announced Once Upon a Time will debut September 30th.... Ahhhhhh that's my due date!!! Let's hope baby is born the day before or after so I can watch! ( though I have it set as a series recording ) - wonderlandgirl  337.8 #634 5:20PM

 132.2 #2864 (DL Qual #1180

May 13, 2012 8:55 PM  The Hub
Kiss I have a question about your field. A newly confirmed pregnant patient asks why she has been instructed not to take any OTC medications without checking with her physician. The nurse tells her that: Is it 1. Any drug may cause harm to your fetus. Or 2. pt should only take what a physician prescribes her. I chose 2. And still think its right but I was told its 1.

This is gonna be so good!!! I told MozBaby to catch up during the week and she didn't and now she wants to know who everybody is!!! - MozPrincess  582.4 #303 8:07PM
Kids lol - VeloMouseGirl  549.8 #323 8:08PM
I should record you Yelling at me because I dont know anyone - mozbaby  132.2 #2864 8:08PM
Lol velomousegirl I'm not a kid lol. - mozbaby  132.2 #2864 8:09PM
IMDB.com hehe - KissDclown  1089.3 #138 8:09PM
I just started playing Fantasmic in my head and waiting for Emma to say a form of "this is my dream" lol - TikiJOSEsWingman  332.4 #649 8:28PM
Lol me too! I yelled out look its Murphy! Lol - Principessa  309.5 #764 8:30PM
Me too! - MarshaMouse  4073.9 #24 8:32PM
I loved it! I am glad they brought Belle back. - MrsaHoltgraves  35.0 #117 2:06PM
ABC announced Once Upon a Time will debut September 30th.... Ahhhhhh that's my due date!!! Let's hope baby is born the day before or after so I can watch! ( though I have it set as a series recording ) - wonderlandgirl  337.8 #634 5:20PM

 132.2 #2864 (DL Qual #1180

May 13, 2012 8:05 PM  The Hub
Can't ask my sister any questions she gets all mad. Which one is snow white in real life

This is gonna be so good!!! I told MozBaby to catch up during the week and she didn't and now she wants to know who everybody is!!! - MozPrincess  582.4 #303 8:07PM
Kids lol - VeloMouseGirl  549.8 #323 8:08PM
I should record you Yelling at me because I dont know anyone - mozbaby  132.2 #2864 8:08PM
Lol velomousegirl I'm not a kid lol. - mozbaby  132.2 #2864 8:09PM
IMDB.com hehe - KissDclown  1089.3 #138 8:09PM
I just started playing Fantasmic in my head and waiting for Emma to say a form of "this is my dream" lol - TikiJOSEsWingman  332.4 #649 8:28PM
Lol me too! I yelled out look its Murphy! Lol - Principessa  309.5 #764 8:30PM
Me too! - MarshaMouse  4073.9 #24 8:32PM
I loved it! I am glad they brought Belle back. - MrsaHoltgraves  35.0 #117 2:06PM
ABC announced Once Upon a Time will debut September 30th.... Ahhhhhh that's my due date!!! Let's hope baby is born the day before or after so I can watch! ( though I have it set as a series recording ) - wonderlandgirl  337.8 #634 5:20PM

 132.2 #2864 (DL Qual #1180

May 6, 2012 8:30 PM  The Hub
Is that woody?

Don't forget to enter my Secret RAK!!! Exclusive for all of those who come to these meetups...including lurkers!!! - MozPrincess  582.4 #303 8:10PM
Done ๐Ÿ˜Š - veronica619  517.7 #351 8:12PM
******Cool! - MadameLeota  1839.3 #72 8:15PM
Don't eat that!!! Throw Regina in the oven!!! - caramiapoohAKAface  3256.4 #32 8:50PM
Henry might stop her if he finds out. - LaChona  191.2 #1985 8:51PM
yes. - nicoleface  1749.9 #76 8:54PM
I sure hope he finds out in time! he is one smart kid! - SammyJo  348.7 #602 8:57PM
Watching OUAT today, Monday all I can say is this is stressful lol - lisaw  137.8 #2781 7:17PM
So who's gonna give Henry the "True Love" kiss? Emma or Regina? I'm thinking that Henry could even be faking it to get Emma to believe, and maybe for next season Regina teams up with Emma against another queen - Queen of Hearts?!?! I predict Regina uses Belle in the basement to get Mr. Gold to work with her, as he said "You've got nothing left that I want." Those are my predictions lol. Can't wait!!!
- Oinker34  1182.8 #121 7:25PM

 132.2 #2864 (DL Qual #1180

May 6, 2012 8:00 PM  The Hub
I need my antenna back. I need to watch maaa shows

Can't wait! See you then. - veronica619  517.7 #351 12:08PM
Looking forward to the finale! See you there. - VeloMouseGirl  549.8 #323 12:29PM
I need my antenna back. I need to watch maaa shows - mozbaby  132.2 #2864 8:00PM
******๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚go get the foil paper! - MadameLeota  1839.3 #72 8:04PM
Foil paper works ? - mozbaby  132.2 #2864 8:05PM
*****yep. - MadameLeota  1839.3 #72 8:06PM
๐Ÿ˜. Trying it out - mozbaby  132.2 #2864 8:08PM
I'm two episodes behind! Gotta watch those first before I can watch tonight's episode. - Mimmy  1442.3 #93 8:04PM

 132.2 #2864 (DL Qual #1180

May 4, 2012 3:04 PM  The Hub
To*****

To***** - mozbaby  132.2 #2864 3:04PM
It was LMAO-Asturi. She told me she saw you. ๐Ÿ˜Š - FanOfJack  135.1 #2821 12:09AM
Uhmmmm...... what? - Jackie211  472.7 #391 3:11PM
There's a MWer named lmao - mozbaby  132.2 #2864 3:31PM
Right? - Jacqueline  580.0 #305 3:32PM
Saw her on the freeway and I waved dramatically and said nice to meet you.. But I had already met her in the past ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ. - mozbaby  132.2 #2864 3:32PM
Haha I was driving when I wrote this and put too instea of to. ๐Ÿ˜œthrew off the whole thing. Plus I had to paraphrase while I was driving since i didn't want to cause an accident. - mozbaby  132.2 #2864 3:34PM
tsk tsk, breain' the law, breakin' the law! ;) - cesium55  531.6 #338 4:21PM
Lol oh now I get it haha!! - Jackie211  472.7 #391 12:10AM
Or doing a foley while driving. - Butterlina  1480.3 #91 12:20AM
๐Ÿ˜ฑ - MozPrincess  582.4 #303 12:28AM
LOL! ย Yes - I know we've met before...I was on my way to pick MandyMouse up from school w/my older daughter & she asked me "Mom, do you know the person in the car who's honking at you?" ๐Ÿ˜ณ I said "YES! ย She's a MW'er!" ๐Ÿ˜œ she doesn't understand us - hahaha... BTW: ย Anissa started her CM training today! ย YAY!โœจยฐOยฐโœจ - LMAO-Asturi  173.3 #2216 1:55PM
๐Ÿ˜๐Ÿ˜. Who's that crazy girl honking haha.. Hooray for Anissa! - mozbaby  132.2 #2864 2:51PM

 132.2 #2864 (DL Qual #1180

May 3, 2012 10:39 PM  The Hub
He's so nice!

...DAD?! LOL.
- BCC  4777.5 #17 7:09PM
If you've seen me, you'd understand. No insult to E-Ticket meant at all. - BCC  4777.5 #17 7:15PM
Dont get it but still LOL - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2184 10:35PM
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ - Mrsblue  692.9 #238 10:39PM
um yo daddy is coaster should i repost that pic? - toph  2416.6 #45 12:14AM
Nice, no stopping you now! @E-Ticket glad we all got to hang out, enjoy the rest of your trip! Congrats on being able to post your first live pic and starting the Roll Call! - toph  2416.6 #45 11:37PM
He's so nice! - mozbaby  132.2 #2864 10:39PM
Was So nice having you along or our ride loop yesterday. E-Ticket is one of the nicest Mousewaiter you can meet. PS: if you live in San Francisco area he s a great dentist too. - Plumiegirl  8308.9 #3 12:04AM
Ooh, I am sorely in need of a good dentist. ๐Ÿ˜–๐Ÿ˜œ - bluefairy  643.3 #261 12:37AM

 132.2 #2864 (DL Qual #1180

April 25, 2012 1:14 PM  The Hub
Had a rice crispy treat ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Beer at DFW waiting for my flight to WDW - Dave  11842.5 #2 12:51PM
Look for Joe's Dodgers hat!! He left it there a couple of yrs ago :( - caramiapoohAKAface  3256.4 #32 2:13PM
Just ate lumpia for Office "professionals?" day. - vincentchase1  672.8 #249 1:00PM
Leftover pancit & rice ๐Ÿ˜Š - veronica619  517.7 #351 2:11PM
A coke zero and a snack size bag of cool ranch Doritos...was too lazy to put much effort into my lunch :) - cdeley  471.0 #396 2:24PM

 132.2 #2864 (DL Qual #1180

April 22, 2012 6:28 PM  The Hub
Haha my neighbors dog name is Pluto minus the L

Haha my neighbors dog name is Pluto minus the L - mozbaby  132.2 #2864 6:28PM
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ - Slotherini  1053.6 #146 6:31PM
When my cousin was younger she used to say it like that๐Ÿ˜‚ - princessVanessa  384.3 #516 6:35PM
And the little kids always come and ask if we have seen him asking "Have you seen ____?" - MozPrincess  582.4 #303 6:36PM
******๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ - MadameLeota  1839.3 #72 6:39PM
Yup, I used to call him the same way... ๐Ÿ˜‚ - TikiJOSEsWingman  332.4 #649 6:40PM
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ My BIL was Mexican, with a thick accent. When he saw Pluto in DL with my nieces, he chased after him yelling his name, asking for a picture. With his accent so think, it did sound like Pluto minus the L.... Pluto did not stop for him... ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ - DisneyFanZoe  1106.9 #136 6:51PM
TROLL!!!!! I don't see *******************************  - HotDiggityDogDaddy  1113.1 #134 6:36PM
TROLL!!!!! I don't see *******************************  - HotDiggityDogDaddy  1113.1 #134 6:36PM
It kinda looks like Pluto is having a bm - Slotherini  1053.6 #146 6:58PM
Hahaha hey it's natural and everyone does it... A little ๐Ÿ’ฉnever hurt anyone - TikiJOSEsWingman  332.4 #649 7:06PM

 132.2 #2864 (DL Qual #1180

April 22, 2012 5:47 PM  The Hub
Now that's official

I'm going to stick my head in the shooting range. There is NO established rule of who does what. If you don't like it, you can talk to Admin and elect an "official" person post these meetups. These "meetups," Roll Call or discussion threads, are open to anyone to initiate. Any topic posted twice or more times with the same content will be considered as spam and reported as such. - BCC  4777.5 #17 10:26PM
Sooo...we can all start posting "the midnight hour" and reporting all the extraneous "what's your favorite ride" posts? Awesome sauce. - bluefairy  643.3 #261 12:50AM
So pretty much everything will be considered spam? There is no way you are going to have anything posted one time. I think that's a bit extreme. - caramiapoohAKAface  3256.4 #32 12:57AM
BlueFairy, it's bad enough Midnight hour still exists with all its awful intros - HotDiggityDogDaddy  1113.1 #134 7:50AM
There is nothing wrong with the midnight hour. No one needs to be conformists here. They like it so let them enjoy it. - KissDclown  1089.3 #138 7:58AM
I told you not to drink the Kool aid kiss - HotDiggityDogDaddy  1113.1 #134 8:02AM
No one said I participated. I said let them enjoy it. - KissDclown  1089.3 #138 8:12AM
Yes Armenda I must be from the OG rude club ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚. Karma? - MozPrincess  582.4 #303 8:25AM
Now that's official - mozbaby  132.2 #2864 5:47PM
well thats rude. - Armenda  1135.5 #129 5:54PM
You're rude. - mozbaby  132.2 #2864 6:07PM
Relax. World doesn't revolve around you. It's an inside joke I have with my sister. So calm down. - mozbaby  132.2 #2864 6:09PM
How is this rude? - MozPrincess  582.4 #303 6:34PM
because i posted it first and you felt the need to post awhole other one. thats why its rude. - Armenda  1135.5 #129 6:35PM
I usually post these meetups!!! I don't look through the lounge to see if somebody has posted already its what I do EVERY week!!! So again how is that rude? - MozPrincess  582.4 #303 6:38PM
because you commented on my post before you created this one. who said you have to be the one to do it everytime? just like roll call..everyone can have the opportunity to. - Armenda  1135.5 #129 6:41PM
No armenda, what is rude is yelling orders at admin (which he ignored) during the last meet up in mattercam land. I noticed it but never said anything until now. - DuffysJuju  627.8 #276 6:42PM
yelling orders? what are you talking about? - Armenda  1135.5 #129 6:44PM
In all fairness, MozP has always done these. The roll call is for everyone on MW to use. Not everyone watches OUAT. So it does seem like toes are being stepped on here... - DisneyFanZoe  1106.9 #136 6:45PM
Guys, let it go, please. This app is supposed to be full of happy things, not arguements. - Arista  12.8 #8208 6:46PM
I never said I'm the only one I can do it!!! I said I don't check if others have posted because it's what I do EVERY week!!! BTW #RollCalls are different don't know if you know the history about the roll call - MozPrincess  582.4 #303 6:47PM
@armenda, you were commenting in all caps saying, "PLEASE POST IN BOLD ADMIN SO PEOPLE MAY SEE YOU BETTER." you were doing that a lot. It felt like you were trying to be a moderator, and with that I am off to better posts. toodles! :D - DuffysJuju  627.8 #276 6:52PM
for the record @duffysjuju i wasnt the only one. i made it caps so he can see it from everyone else. so don't assume. - Armenda  1135.5 #129 6:54PM
Stop arguing please. It's not going to get you anywhere. - Arista  12.8 #8208 7:14PM
Ladies! It looks like it was an honest mixup. No need to start nit picking about things an startin useless drama. I want us to be able to enjoy the meetup tonight together. - KissDclown  1089.3 #138 7:47PM
Armenda, are you really taking offense because someone else posted a meet up thread? If the Moz girls always post this thread, why did you feel the need to beat them to the punch and post one of your own. And when it didn't work, you get upset. Amazingly mature! - OutNumberedMom  800.3 #196 8:36PM
1st world problems. - Westcoast  127.8 #2920 10:14PM
I'm going to stick my head in the shooting range. There is NO established rule of who does what. If you don't like it, you can talk to Admin and elect an "official" person post these meetups. These "meetups," Roll Call or discussion threads, are open to anyone to initiate. Any topic posted twice or more times with the same content will be considered as spam and reported as such. - BCC  4777.5 #17 10:26PM
We had a very successful meetup today and the reason why I came up with this type of meetup for this show was to keep everyone from making comments in the lounge and spoiling it for everybody else just like we once did for Marieezy when she f'n touched it! Thank you to everyone that showed up and contributed!!! See you next week!!! As far as it being considered spam and being reported is very unfair and unnecessary, does that mean all of the multiple good morning posts, repeat beautiful pictures, numerous birthday posts, etc should be reported as spam too? I don't think so. Thanks BCC for your opinion but that's my opinion on the matter too. - MozPrincess  582.4 #303 12:52AM
Iirc, this isn't the first time this person has done this. ๐Ÿ˜ - bluefairy  643.3 #261 2:43AM
Goodness gracious... she didn't even post a meetup! She posted a "come to the game section tonight." If anything, she was advertising FOR your meetup. Can we all please just move on and stop causing drama. Armenda never said she was taking "your meetup." And bringing in other complaints about her is petty, uncalled for and immature. If you have an issue, bring it to her. Not post it in a lounge of people just to start something. Thank you and good morning ^_^ - KylaShea  629.1 #273 4:20AM
Just drop it. She feels she can't be wrong on anything and her opinion is the right opinion. Must be part of the rude OG club. Karma. - Armenda  1135.5 #129 7:23AM
I've never watched the show...maybe someday I will. LOL. - JenAnneWho  300.7 #813 9:08PM
I'm going to stick my head in the shooting range. There is NO established rule of who does what. If you don't like it, you can talk to Admin and elect an "official" person post these meetups. These "meetups," Roll Call or discussion threads, are open to anyone to initiate. Any topic posted twice or more times with the same content will be considered as spam and reported as such. - BCC  4777.5 #17 10:26PM
Sooo...we can all start posting "the midnight hour" and reporting all the extraneous "what's your favorite ride" posts? Awesome sauce. - bluefairy  643.3 #261 12:50AM
So pretty much everything will be considered spam? There is no way you are going to have anything posted one time. I think that's a bit extreme. - caramiapoohAKAface  3256.4 #32 12:57AM
BlueFairy, it's bad enough Midnight hour still exists with all its awful intros - HotDiggityDogDaddy  1113.1 #134 7:50AM
There is nothing wrong with the midnight hour. No one needs to be conformists here. They like it so let them enjoy it. - KissDclown  1089.3 #138 7:58AM
I told you not to drink the Kool aid kiss - HotDiggityDogDaddy  1113.1 #134 8:02AM
No one said I participated. I said let them enjoy it. - KissDclown  1089.3 #138 8:12AM
Yes Armenda I must be from the OG rude club ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚. Karma? - MozPrincess  582.4 #303 8:25AM

 132.2 #2864 (DL Qual #1180

April 7, 2012 10:36 PM  The Hub
Omg it's dolly parton!!!

Omg it's dolly parton!!! - mozbaby  132.2 #2864 10:36PM
LOL that's why I initially took out my phone!!! - MozPrincess  582.4 #303 10:39PM
OMG! It's mozbaby!! ๐Ÿ˜„ - DisneyFanZoe  1106.9 #136 10:40PM
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ญ - cesium55  531.6 #338 10:43PM
Very cool - LoveLove  346.0 #608 10:14PM
Omg it's dolly parton!!! - mozbaby  132.2 #2864 10:36PM
LOL that's why I initially took out my phone!!! - MozPrincess  582.4 #303 10:39PM
OMG! It's mozbaby!! ๐Ÿ˜„ - DisneyFanZoe  1106.9 #136 10:40PM
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ญ - cesium55  531.6 #338 10:43PM
Congrats MozP! Cute pic too - donnievegas  1132.4 #131 10:45PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.ShariRenee 145 #19  
2.HARR_E 100 #49  
3.goofygal 80 #7  
4.jacdanfan 76 #5  
5.Winnie111286 75 #61  
7.Tom 52 #6  
8.luxkitty 48 #68  
9.pikarich 45 #33  
10.LilSterner 40 #18  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword