lakers unofficial
MR-banner600
thejza 13.3 #7662 


thejza
Member Since: November 13, 2010
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 0 #0
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 0.23
Total Quality Points: 6 #2852
Thanked: 6 times on 2 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 4.4
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 13.3 #7662 (DL Qual #2852

May 20, 2012 10:22 AM  The Hub
Greed plain and simple .. They know people will complain but the same people will be paying still .. There will be no crowds thinning .. It doesn't matter how exspensive it gets people will always pay wat they ask
Here's the deal. Last year Disney was thinking about ending the AP park hoppers due to it will be over crowed in Cars Land. They said it will be more locals in DCA then tourist. So my guess is at the last min was to raise park prices to control AP guess. It hasn't been a full year from the last price increase. No theme park in the world is worth $649 a year in AP. it may be a deal to a single person, but to a family of 4 or 6, it's really out of there budget. That's a price of a small car payment. It's sick what there doing. - Gadgetman  288.9 #854 8:20AM
I agree with Gadgetman...If i was single the price wouldn't bother me. When you have a family of 4 or more then its out of the budget. - bigpete  276.6 #945 8:58AM
I am single, and with only one income the price hike is very difficult for me, not as bad as a large family, but still... - BRabbit  516.4 #343 9:00AM
It's $1,000 for a Tokyo Disney and Disney Sea AP - Coaster  14226.2 #1 9:03AM
It's worth it to me. - MXPrincess399  632.8 #261 9:12AM
Yeah, looks like I won't be cold chillin with all the MW'rs anytime soon. And that's with both my wife and I holding jobs! Sads. Seems like now-a-days spending time browsing MW is more about watching other people shop shop shop and spend spend spend, while I save save save. Retirement AP, I'll have you in my grips in another 20 years!!! - littleoysterz  242.3 #1310 10:27AM
Total Bummer Island - HandMeAChurroImmaFaint  3912.2 #23 10:35AM
Why don't you just go once in awhile instead of everyday. I think you are getting a bargain. - Mickeyandfriends  4.8 #16236 10:49AM
Oh I agree! As a single mom I am going back and forth as to if I am going to be able to afford to renew our AP's. This is a difficult decision because we have made some amazing friends through Mouse Wait and it's going to be hard not seeing them as often. I pray that things work out so we may get our APs renewed this year. - ohhhtoodles  365.2 #539 11:07AM
As a single person that new premium price bothers me and very upsetting. Disney is becoming very very greedy. Even more kids won't be able to enjoy Disney because of the prices. Great Job Disney Executives!! - mstiauna27  89.9 #3497 11:36AM
I have to disagree. I'm disappointed as well, but what is sick is the fact that people coming to Disney for a two day trip which is probably there once a year Vaccation, and can't hardly do anything because lines are soo long. As you mentioned, they could have completely done away with the program, but they didnt. Disneyland is the ONLY park that is worth this price. It will still pay for itself in a very limited number of visits. We have been very spoiled. I have friends all over the world who would die to go to Disneyland. I also have friends that are considered under poverty, and never been, even at old price. Everything is relative, and we need to understand this theory! - Zipitydoodahdad  269.0 #1033 12:10PM
Going to Disneyland as often as you want is a luxury and not a right. I think it's sad when we become sooo complacent that we feel we are ENTITLED to do these very luxurious trips. Some families save for years, just to go for a few days in their entire life. I'm sorry, but this bugs me. Again, I'm disappointed that I can't afford the new passes, but I would never call Disney names or make blanket statements where the realities are being severely distorted. I DON'T LIKE IT, but I understand it, is a fair statement. - Zipitydoodahdad  269.0 #1033 12:17PM
You need to spin your outlook on it. If you do payments...let's say it's $40/$50 a month....that is STILL cheaper than a one day ticket. So even if you go once a month your going at a discounted rate. I'm single but fortunate enough to have a well paying job so I can continue going. If its that important to go maybe there are other luxuries you can cut out. Maybe here isn't. But as Zipp said...it is a luxury. - KissDclown  1089.2 #131 12:24PM
Now I'm really gonna rustle some feathers, I'm going to still get a pass, not sure which one, but with less people buying premium passes, my day will be much more enjoyable! Even handicap lines are out of control this year! Thank you Disney! - Zipitydoodahdad  269.0 #1033 12:26PM
Well I was talking to Alex (churrohoarder) and he said the price increase is really only going to amount to one less dinner per month either at Disneyland or another resturant or maybe bringing the kids anacks rather than buying snacks. Once he put it like that I wasn't quite so sad. I guess I have to make dinner once a month now. But in all honesty, Disneyland is a part of our life, it will make lines shorter and will weed some of the younger teens out that have potty mouths. So if you look at the positives, it will probably be a good thing! 😁 - Minnis2Society  369.9 #527 1:52PM
Im sure there are potty mouths that can afford it XD - HandMeAChurroImmaFaint  3912.2 #23 2:08PM
It all comes to supply and demand. Even after the increase I'll bet you don't see much of a drop in attendance. And I think it's still a helluva bargain. Check out a 2hr show in Vegas for $120.00 or more per person - nitromouse  275.3 #958 3:34PM
Wow I have been a pass holder for only one year, but sadly after this news my family of six has decided not to renew. πŸ˜” - ChadP  6.6 #12097 5:48PM
$150 increase for Premium AP is unjustifiable. :( - PrinceCorey  4320.1 #20 7:35AM
Yes it is. My guess is cars land went over budget by the same 30% - Vinylchaser  1945.7 #63 7:39AM
Don't forget part of the 150 is the 30 bump for parking so it's 120 AP increase plus the 30 parking increase It's still a jump - mike714  338.1 #614 7:55AM
About 8 years ago it cost $199. What happened! For several years we've lived with refurbs and ride closures and still endured yearly price hikes! Now Bamm! - jacdanfan  6456.6 #8 9:02AM
Agreed. I agree with what some are saying about, "don't complain, Disney isn't a requirement, it's a luxury," but a 30% (or so) jump is absurd. That's not ethical. - KylaShea  626.1 #265 9:27AM
THIS^^^^^^^^^^^^^ - splashphotoCM  885.6 #164 10:09AM
$30 for parking!?? - HandMeAChurroImmaFaint  3912.2 #23 10:37AM
parking hasn't increased (yet). it's still $15 on the website. doesn't mean that it won't go up.. but i can see it going to $20, not $30... but then again, i'm sure we all saw a 10% increase, not 30%.. sigh. I'd like to think part of the reason was Disney Paris losing 2% net income last year, and Tokyo Disney losing 1% from the Tsunami/quake closure.. and the ridiculously expensive and lavish Aulani resort that opened last year as well. And... the unopened Shanghai Disney that's slated to open in a few years.. money has to come from somewhere and fund other places. sighhh, again. - SultanPprShkr  328.9 #652 3:52PM
I'm late as always and wonder who bumped this, and why? - Alicewhoareyou  954.7 #152 12:00PM
11.18.12 - Alicewhoareyou  954.7 #152 12:01PM
Me too. And how can we make it go away? - Krissy Marissy  411.0 #459 12:02PM
Remove post option (RP), or quit commenting on it. - susieQzee  546.3 #312 12:18PM
Just remove post - KissDclown  1089.2 #131 12:20PM
Omg im such a doe doe...i was readying all commenta thinking they raised prices again????????? In less than a year???? - GiGiMouse  215.8 #1638 12:31PM
Ya, no complaining! - mrscttlemstr  273.6 #985 12:41PM

 13.3 #7662 (DL Qual #2852

February 29, 2012 8:54 AM  The Hub
4 touchdowns in one game Polk high!
Cool! It's Al Bundy! He will always be Al to me!! Any other of the tv stars there? - UrsulasTwin  321.4 #690 8:30AM
Same here, lol. And I'm starting to feel like the only person that doesn't find this show very funny. - cynDOLEwhip  1175.5 #110 8:32AM
Is that Sofia Vergara behind him? - patriciajz  329.6 #647 8:35AM
From the looks of those curves? Yes. - cynDOLEwhip  1175.5 #110 8:39AM
Hubba hubba, lol. She is so beautiful. - splashphotoCM  885.6 #164 8:45AM
Alllll - VADERonSOARIN  540.7 #316 9:08AM
ah i love that show. sofia is so gorg. man, what a day to film with all the extra people there too. it's gonna make DL look busier than it normally is on TV. lol.  - SultanPprShkr  328.9 #652 9:15AM

Thanked by:  Admin  
 13.3 #7662 (DL Qual #2852

February 28, 2012 9:31 PM  The Hub
There's gonna be alot of Grumpy sleepy people tomorrow
I feel sorry for the lil kids that are getting dragged along - ScarfGirl  638.6 #258 9:24PM
I know right? - PrinceTeaJack  912.0 #160 9:24PM
Me too :( poor kids. - cynDOLEwhip  1175.5 #110 9:27PM
Seriously the last thing i wanna hear when i get there in a couple hrs are kids crying because they are cold. Seriously people get a babysitter those poor kids dont need that. They are gonna get bored STAT - ScarfGirl  638.6 #258 9:28PM
That's so wrong just for a free hat like come on leave the kids at home and the adults can stay in line.... - princessVanessa  384.3 #496 9:28PM
Those kids are gonna be DONE in a few hours. - LaneSparrow316  847.0 #174 9:30PM
Sidney~they are the parents for a reason. They are to make the correct decisions of what's best for them. What kids want and what they need are two different things. - Romec123aKaSmartyPants  627.2 #264 9:31PM
3 - HandMeAChurroImmaFaint  3912.2 #23 9:33PM
I agree Vanessa. Sidney really? They are like 5 they dont know. Sparrow i agree. Romec yup! - ScarfGirl  638.6 #258 9:35PM
So sad for the kids. We really wanted hats. But there will be merchandise we can buy. I'm not putting my kids trough cold! - LizzzyBelle  26.1 #5490 9:36PM
You are a teen though, you're able to stay up later and hang in there. - LaneSparrow316  847.0 #174 9:38PM
Those kids are too young to even know about the 24 hours thing. They did not drag their parents out there. - cesium55  531.6 #326 9:40PM
Poor kids. I agree with the Moms. That's just wrong. Teenagers I can see, but little kids should be at home warm in their beds. They'll never remember it anyway. - Missshelly  692.9 #224 9:41PM
Sidney your a teen. You have energy to pass around - ScarfGirl  638.6 #258 9:41PM
Poor kids! I would really like to b part of the 24hrs but i have a lil one - FantasmicVader  14.4 #7370 9:44PM
Sidney~ when my kids have sleepovers the other responsible parent used their brains. One time the parent didn't and guess what? Meli never went again. Yeah, I'm mean like that. - Romec123aKaSmartyPants  627.2 #264 9:44PM
I'm pretty sure they're younger than 8. - cesium55  531.6 #326 9:44PM
Sidney~ Do you think we adults were born this age and size? - Romec123aKaSmartyPants  627.2 #264 9:45PM
that reminds me of the people that took their kids out for black friday shoppin at midnight. reDONKulous. - mochamistie  272.8 #998 9:55PM
Mocha seriously who takes kids to black friday and get mad cuz people push the kids! Yes it is like that. Just hope no one needs to be pepper sprayed - ScarfGirl  638.6 #258 9:59PM
That reminds me you got your pepper spray right ScarfGirl? - Romec123aKaSmartyPants  627.2 #264 10:01PM
Pepper spray Check. Taser Check. Trent and extra batteries to take pictures of fights and shenanigans CHECK! - ScarfGirl  638.6 #258 10:03PM
Black friday with toddlers! it was awful and this was at walmart! NEVER AGAIN! I hope those kids can make it til 6 am. - mochamistie  272.8 #998 10:04PM
For good??? - LaneSparrow316  847.0 #174 10:07PM
Lol at for good - ScarfGirl  638.6 #258 10:10PM
None of you are getting any pixie dust from me if you are cold, tired, dont feel good, or need to poop,etc
- Dave  11030.5 #2 9:47PM
Word! - LaneSparrow316  847.0 #174 9:54PM
Oh yeah, hope they don't need to poop!! - akpoppins  263.1 #1081 9:55PM
Dave ftw! :o) - HadMatter  378.8 #506 9:56PM
dave i will have to poop around 12 i hope i get pixie dust. - chris.  2510.4 #41 9:57PM
LOL If they do need to, I don't want to hear about it - cesium55  531.6 #326 9:57PM
I ggotta remember to poop before i leave my house. Thanks Dave for reminding me! - ScarfGirl  638.6 #258 9:58PM
lmbo! - PinkElephants  741.9 #209 9:59PM
omg being raised by a plumber you'd think I'm used to all the poop talk....eeeewwwwww! - SammyJo  348.7 #586 10:07PM
Ha ha ha Dave!! People in line with crush heads poking out.. - PrinceTeaJack  912.0 #160 10:19PM
perfect for me when i arrive at 6pm! - mochamistie  272.8 #998 10:19PM
BBM~Ask a CPS officer. If we can't allow homeless families to sleep in cars with children due to weather and other factors it is frowned upon to force children to be out in the cold for the amount of time they will have them out there. - Romec123aKaSmartyPants  627.2 #264 10:21PM

 13.3 #7662 (DL Qual #2852

February 26, 2012 9:13 PM  The Hub
Looks interesting I will buy 3 for myself next time I go!
Hmmm whats in it? - madsdad  1800.8 #66 11:12AM
Salt water and Pennzoil - jacdanfan  6456.6 #8 11:18AM
@jac-- XD bahahaha - HandMeAChurroImmaFaint  3912.2 #23 11:23AM
Lol! - madsdad  1800.8 #66 11:26AM
Doesnt look as tasty now. - madsdad  1800.8 #66 11:30AM
Just apply the shot rules bro.... don't smell it, don't look at it, just down it! - donnievegas  1132.4 #121 11:34AM
True, ok i'm back and I'm in lol - madsdad  1800.8 #66 11:43AM
Can you light it on fire and shoot it? Like a flaming hooker. - splashphotoCM  885.6 #164 11:59AM
Need to try this next time - Tron2012  27.5 #5373 1:24PM
Didnt know hookers were flammable! - madsdad  1800.8 #66 2:18PM
OMG splash LOL - Romec123aKaSmartyPants  627.2 #264 2:19PM
Darn it splash. You gave me a really good joke, but it won't go over well. - Mouse4life  1150.2 #117 2:24PM
A Flaming Hooker is Drambuie liquor in a double shot glass, you light it on fire and shoot it. It's what Navy and Marine fighter pilots drink. - splashphotoCM  885.6 #164 10:08PM
@M4L, you'll have to wait til we meet up some day, and tell me. XD - splashphotoCM  885.6 #164 10:10PM
Looks cool sounds gross lol. I've never been I need to go! - NeverlandTink  422.5 #442 11:18AM
Im very dissapointed in this comment Tink! = ( - donnievegas  1132.4 #121 11:31AM
NT I'm with you I've never been there either =\ - Jackie211  472.7 #382 11:59AM
Me too. - splashphotoCM  885.6 #164 12:01PM
4 - HandMeAChurroImmaFaint  3912.2 #23 3:10PM
So sad...I feel the urge to unfriend you all! - donnievegas  1132.4 #121 3:14PM
I have!πŸ˜œπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - SueBayou  2019.4 #55 3:14PM
5... - Alicewhoareyou  954.7 #152 3:17PM
6 - PinkElephants  741.9 #209 3:21PM
7 - Minnis2Society  369.9 #527 10:00PM
@M4L, you'll have to wait til we meet up some day, and tell me. XD - splashphotoCM  885.6 #164 10:10PM
Cove bar is the best! Gotta have some liquid magic! :-) - docter419  8.4 #10139 10:12PM

 13.3 #7662 (DL Qual #2852

February 9, 2012 11:25 PM  The Hub
RAMBO, BLOODSPORT, ABOVE THE LAW And KINDERGARTEN COP!!!
300.. Did you see Gerard Butler in itπŸ’“πŸ˜πŸ˜ - Momof2princesses  153.5 #2496 11:08PM
Oh wait... I just read the first line lol - Momof2princesses  153.5 #2496 11:08PM
Oh Hubbity Hub Hub Hub! :) - Eeyorelvr  103.9 #3306 11:11PM
Well, I don't want to grow knuckle hair, but my answer is Inglourious Basterds. - KelstersInc2319  40.8 #4615 11:09PM
I love Stieglitz! He's awesome. - KelstersInc2319  40.8 #4615 11:17PM
Gerllaaaammmiii. - shaygee  171.2 #2229 11:18PM
Ohh, that was a crazy movie! The scene in the restaurant made me so uncomfortable! - kss4tink  217.7 #1617 11:20PM
Haha! I quote that movie a lot, especially Aldo Raine's and Hans Landa's lines. - KelstersInc2319  40.8 #4615 11:22PM
I have a bingo! - SkellyMouse  501.3 #361 11:26PM
Is that how you say it, I have a bingo? - KelstersInc2319  40.8 #4615 11:27PM
Omg yes!! - MarshaMouse  3760.5 #24 11:40PM
"Detective Dolly: So what's the symbology there? Paul Smecker: Symbology? Now that Duffy has relinquished his "King Bonehead" crown, I see we have an heir to the throne! I'm sure the word you were looking for was "symbolism." What is the ssss-himbolism there? " I absolutely love boondock saints I - DaizyCakez  57.3 #4100 11:58PM

 13.3 #7662 (DL Qual #2852

January 15, 2012 7:38 PM  The Hub
Was looking for a little history didn't mean for this to get out of hand lol
From what I have read and heard it represents the original "33" financial sponsors/backers of Disneyland. Never be afraid to ask questions. This app shod be about learning and sharing :) - iluvdisney89  49.4 #4313 3:08PM
πŸ‘ - HollyGolightlyPrincess  393.9 #485 3:31PM
Pay attention to this and ignore the BS below - ladylikesdisney  945.0 #154 4:12PM
^^^^ What they said :) - PrincessKristin  780.2 #196 4:25PM
Great to know! I'm sure all of us would love to be a part of it. Cool to have a better insight to the history! - Ty311USVI  62.0 #3982 4:34PM
:) - iluvdisney89  49.4 #4313 4:36PM
Thank you! Good to learn new things. - SueBayou  2019.4 #55 4:47PM
Agree with ladylikesdisneyπŸ˜ƒ - mimimousemom  17.6 #6657 5:23PM
It is named after its address.....33 Rue Royale Street  - KissDclown  1089.2 #131 6:00PM
Is this the correct answer Kiss? Im totally confused. - donnievegas  1132.4 #121 6:42PM
Yes, this is the correct answer. The other is a myth. - OutNumberedMom  800.3 #185 6:53PM
πŸ‘πŸ‘πŸ‘ - KissDclown  1089.2 #131 7:10PM
Thanks Kiss! - SueBayou  2019.4 #55 7:22PM
Welcome! - KissDclown  1089.2 #131 7:40PM
We jould try to bump this to the top so it's the first thing read and not all the other πŸ’©. - LaneSparrow316  847.0 #174 7:42PM
I can't like my own comment 😏 - KissDclown  1089.2 #131 7:45PM
I hate that! Lol - LaneSparrow316  847.0 #174 8:03PM
Lol i'm in at gettin it to the top! - madsdad  1800.8 #66 8:57PM
πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ - KissDclown  1089.2 #131 9:52PM
Hahaha. Realboy your honeymoon period is over in MW...lol - VfxGenie  1504.5 #81 11:04AM
Aww you are such a dork drink up...lol. Hahaha wow I love th is post. - VfxGenie  1504.5 #81 11:06AM

 13.3 #7662 (DL Qual #2852

January 15, 2012 3:16 PM  The Hub
I was just wondering why the number 33 was chosen maybe it had some significant meaning
From what I have read and heard it represents the original "33" financial sponsors/backers of Disneyland. Never be afraid to ask questions. This app shod be about learning and sharing :) - iluvdisney89  49.4 #4313 3:08PM
πŸ‘ - HollyGolightlyPrincess  393.9 #485 3:31PM
Pay attention to this and ignore the BS below - ladylikesdisney  945.0 #154 4:12PM
^^^^ What they said :) - PrincessKristin  780.2 #196 4:25PM
Great to know! I'm sure all of us would love to be a part of it. Cool to have a better insight to the history! - Ty311USVI  62.0 #3982 4:34PM
:) - iluvdisney89  49.4 #4313 4:36PM
Thank you! Good to learn new things. - SueBayou  2019.4 #55 4:47PM
Agree with ladylikesdisneyπŸ˜ƒ - mimimousemom  17.6 #6657 5:23PM
It is named after its address.....33 Rue Royale Street  - KissDclown  1089.2 #131 6:00PM
Is this the correct answer Kiss? Im totally confused. - donnievegas  1132.4 #121 6:42PM
Yes, this is the correct answer. The other is a myth. - OutNumberedMom  800.3 #185 6:53PM
πŸ‘πŸ‘πŸ‘ - KissDclown  1089.2 #131 7:10PM
Thanks Kiss! - SueBayou  2019.4 #55 7:22PM
Welcome! - KissDclown  1089.2 #131 7:40PM
We jould try to bump this to the top so it's the first thing read and not all the other πŸ’©. - LaneSparrow316  847.0 #174 7:42PM
I can't like my own comment 😏 - KissDclown  1089.2 #131 7:45PM
I hate that! Lol - LaneSparrow316  847.0 #174 8:03PM
Lol i'm in at gettin it to the top! - madsdad  1800.8 #66 8:57PM
πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ - KissDclown  1089.2 #131 9:52PM
Hahaha. Realboy your honeymoon period is over in MW...lol - VfxGenie  1504.5 #81 11:04AM
Aww you are such a dork drink up...lol. Hahaha wow I love th is post. - VfxGenie  1504.5 #81 11:06AM

 13.3 #7662 (DL Qual #2852

November 24, 2011 9:10 PM  The Hub
Being a MWer lines don't bother me much I'm used to it lol
Oh honey child, where didn't I go and what didn't I buy? 😭 - bluefairy  643.3 #255 9:37AM
Me too! - Pixarprincess  539.3 #317 9:48AM
Being a MWer lines don't bother me much I'm used to it lol - thejza  13.3 #7662 9:10PM
The you aren't doing something right. MWers don't stand in lines at the parksπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - toph  2416.6 #43 9:24PM
Yes, what Toph said. - Spoonful_O_Sugar  520.5 #334 9:28PM
Lol, right?! πŸ˜‚ - bluefairy  643.3 #255 9:35AM
Me too! - Pixarprincess  539.3 #317 9:48AM
Wow I bought that mug last weekend for $6... I'd so pay that extra dollar to not wait in line all night :) - SteamboatMinnie  310.6 #736 9:53AM

 13.3 #7662 (DL Qual #2852

November 24, 2011 9:07 PM  The Hub
Agree
Aww.. That's a sweet thought. But I think it would be opening a door for people to say "well what about a deaf princess?"..or "what about a blind princess?" I think maybe the fact that most of the princesses overcome some kind of evil, or conquer different kinds of struggles is a good way to uplift all little girls 😊 - London-In-Wonderland  450.6 #411 9:14PM
Heehee... Allll girls are princesses..period! πŸ˜ƒ - London-In-Wonderland  450.6 #411 9:22PM
I know i once had a preschooler ask me why there wasn't a Mexican princess. - Romec123aKaSmartyPants  627.2 #264 9:24PM
I was always a chunky girl growing up... Sooo I would like to see a fat princess... I mean, no one really looks that perfect all the stankin time!!!! - vikkimus  198.9 #35 10:38PM
Agree - 2BeignetOrNot2Beignet  877.1 #167 9:14PM
My mother is bald, but does not have cancer. She has alopetia. One of the hardest things for her to deal with when she contracted this disease was how everyone assumed she had cancer. Just saying. When you take away the elements of fantasy and begin attempting to put a good spin on reality, you might be opening a pandoras box. I've lived with a terminal illness all my life, and I personally would not like to see a princess with the same. When girls play "which princess do you want to be when you grow up?" they almost never puck the one most like themselves. It's how, even as children, we escape the hardness of everyday life. I'm sure I'm in the minority on this one, but although I wouldnt mind a different nationality, let's leave diseases for movies intended for adults. - LittleAprilShowers  556.7 #305 9:09AM
There are versions of many of these stories in so many different cultures. For example, I think there was a French (maybe creole?) Cindy named cendrillon. I don't care for trying to please everyone in the politically correct blogosphere, but if they can find a compelling way to utilize a certain culture, I'm all for it. - bluefairy  643.3 #255 9:34AM

 13.3 #7662 (DL Qual #2852

November 16, 2011 8:35 PM  The Hub
Nice power rangers reference
Paging cptKirk..Abu is calling you out!! - MarshaMouse  3760.5 #24 8:49PM
The dance battle continues! Lol - Jo_ohanna  387.4 #490 8:59PM
I got a pic of the tail end of it. - SueBayou  2019.4 #55 9:18PM
Haha! - Chim-Cher-ee  166.1 #2310 9:18PM
Lol it was the highlight of the night! πŸ˜‚πŸ˜‚ - iPoca.  916.9 #159 9:24PM
I could not compete with Abu.. He went from dougie to thriller then kicked dust in my face =[ kinda makes me wanna challenge the next character I find. - CptKirk  766.3 #201 9:25PM
It was hilarious! - ScarfGirl  638.6 #258 9:25PM
I can't believe how many moves he had!! He was on fireπŸ”₯ - MarshaMouse  3760.5 #24 9:33PM
DAMN KIRK SERVED AGAIN!!!! - vincentchase1  672.8 #238 10:01PM
kirk didn't tell me he was gonna dance, we could've done our routine. - chris.  2510.4 #41 10:05PM
lol!! Watching Kirk get schooled by Abu was one of the best parts of the night! XD - Nyghtngale  558.0 #304 10:11PM
Is this on video?!?! Lol I always miss this kinda stuff - AshleyLynn22  791.2 #191 10:47PM
All our phones were dead or dying..super sad not to get it recorded - MarshaMouse  3760.5 #24 10:56PM
Lillian said she got some of it on video. Lets harass her for it!!! :P - Nyghtngale  558.0 #304 11:09PM
And a little scarier than I remember from the movie. - splashphotoCM  885.6 #164 8:43PM
πŸ˜‚ HA! - cesium55  531.6 #326 11:04PM
Lillian said she got some of it on video. Lets harass her for it!!! :P - Nyghtngale  558.0 #304 11:09PM

 13.3 #7662 (DL Qual #2852

November 11, 2011 6:45 AM  The Hub
A grilled cheese sandwhich
A new location closer to the parks✨✨✨✨✨✨✨ - Ms.Mouseketeer  1005.7 #144 1:54AM
there a 2 bedroom available 2 blocks away from DL lol - Disneyswag  181.4 #2091 3:58AM
Me too! - Jillian  767.1 #200 6:51AM
An iPad! - BRabbit  516.4 #343 6:39AM
Ooh! That'd be nice :) - HandMeAChurroImmaFaint  3912.2 #23 7:56AM
The 9" Kicada Never Grow Up vinylmation, the one that looks like an ice cream sundae with Peter Pan flying around it, with the 3" chocolate bar with Tink. - DelilahJo3  178.7 #2124 12:34PM
Bump for the after lunch crew... - WaltSentMe  323.1 #678 1:30PM

 13.3 #7662 (DL Qual #2852

November 10, 2011 10:48 PM  The Hub
That's wat I said that hat is awesome
Do you want to adopt another daughter? - Mimmy  1442.3 #85 9:34PM
A simple "thank you" - Amberellla  4.5 #17267 9:30PM
ditto...with a big hug thrown in - Bo22  383.9 #497 9:39PM
I have always wondered what he would think about that....or the disneylands around the world as well. And what he thinks of disney world since he never saw the finished product. - akeleh  293.5 #830 11:00PM
Hi Walt, never thought I'd make it to Heaven! - jacdanfan  6456.6 #8 6:59AM

 13.3 #7662 (DL Qual #2852

November 10, 2011 9:27 PM  The Hub
Man i wonder what Wonder what huell Howard is doing right this second
I've needed to pee for the past hour, but it's too cold to take off my pants. 😁 - Nyghtngale  558.0 #304 5:59PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸš½ - Jillian  767.1 #200 6:14PM
LMBI or sit on the cold toilet seat 🚽 I feel βœ‹ ya - Jackie211  472.7 #382 6:16PM
Omg. Lmbo! Take your heated blankie with you. - SueBayou  2019.4 #55 6:30PM
LolπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜² - Stripey  277.7 #935 6:32PM
OMG!! I saw the solution to this problem today in TV! It's called forever lazy! It's the next snuggie hahahaπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - AshleyLynn22  791.2 #191 7:03PM
... nevermind! - DiscoSteve  267.1 #1051 7:22PM
Lol forever lazy works but what about the cold toilet seat ? 🚽 - Jackie211  472.7 #382 7:54PM
Hahaha you can always do the squat and hover! πŸ˜‚πŸ˜‚ b - AshleyLynn22  791.2 #191 8:32PM
Toto makes toilets with heated seats - HandMeAChurroImmaFaint  3912.2 #23 8:50PM
omg! I am laughing so hard right now making me cough more and I got tears in my eyes - SammyJo  348.7 #586 9:14PM
*Updates Christmas list* ok I think I got it all now! mW comes in handy πŸ˜‚ - Jackie211  472.7 #382 9:16PM
Put down the A$$ gasket - maybe a couple of them - Plumiegirl  7800.8 #3 10:02PM
This is why I dont have a porcelain toilet seat. Too cold. - CM_Shadowgamer  2321.8 #46 10:03PM
Last week I couldn't figure out why soooo many people were in my Moustopia that I didn't know!! Then I realized I was in the Hub!! Bahahahah!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - SueBayou  2019.4 #55 6:35PM
Hahahah - Madi  204.1 #1811 6:40PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Jackie211  472.7 #382 6:41PM
Omg sue that is awesome, so many people are staring at me laughing so hard - bobapetebot  135.5 #2779 8:42PM
This is why I dont have a porcelain toilet seat. Too cold. - CM_Shadowgamer  2321.8 #46 10:03PM
You know God heard that - Plumiegirl  7800.8 #3 10:11PM

 13.3 #7662 (DL Qual #2852

November 10, 2011 9:28 PM  The Hub
Howser*
I've needed to pee for the past hour, but it's too cold to take off my pants. 😁 - Nyghtngale  558.0 #304 5:59PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸš½ - Jillian  767.1 #200 6:14PM
LMBI or sit on the cold toilet seat 🚽 I feel βœ‹ ya - Jackie211  472.7 #382 6:16PM
Omg. Lmbo! Take your heated blankie with you. - SueBayou  2019.4 #55 6:30PM
LolπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜² - Stripey  277.7 #935 6:32PM
OMG!! I saw the solution to this problem today in TV! It's called forever lazy! It's the next snuggie hahahaπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - AshleyLynn22  791.2 #191 7:03PM
... nevermind! - DiscoSteve  267.1 #1051 7:22PM
Lol forever lazy works but what about the cold toilet seat ? 🚽 - Jackie211  472.7 #382 7:54PM
Hahaha you can always do the squat and hover! πŸ˜‚πŸ˜‚ b - AshleyLynn22  791.2 #191 8:32PM
Toto makes toilets with heated seats - HandMeAChurroImmaFaint  3912.2 #23 8:50PM
omg! I am laughing so hard right now making me cough more and I got tears in my eyes - SammyJo  348.7 #586 9:14PM
*Updates Christmas list* ok I think I got it all now! mW comes in handy πŸ˜‚ - Jackie211  472.7 #382 9:16PM
Put down the A$$ gasket - maybe a couple of them - Plumiegirl  7800.8 #3 10:02PM
This is why I dont have a porcelain toilet seat. Too cold. - CM_Shadowgamer  2321.8 #46 10:03PM
Last week I couldn't figure out why soooo many people were in my Moustopia that I didn't know!! Then I realized I was in the Hub!! Bahahahah!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - SueBayou  2019.4 #55 6:35PM
Hahahah - Madi  204.1 #1811 6:40PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Jackie211  472.7 #382 6:41PM
Omg sue that is awesome, so many people are staring at me laughing so hard - bobapetebot  135.5 #2779 8:42PM
This is why I dont have a porcelain toilet seat. Too cold. - CM_Shadowgamer  2321.8 #46 10:03PM
You know God heard that - Plumiegirl  7800.8 #3 10:11PM

 13.3 #7662 (DL Qual #2852

November 10, 2011 5:24 PM  The Hub
Chicago I went to Polk High Scored 4 touchdowns in one game !!
San Diego, CA! - danishmodern  166.2 #2307 11:14AM
Ditto. - Pintraderswife  463.9 #390 11:31AM
same as above - Lelundrial  458.5 #400 11:55AM
Another San Diegan! - Gia  801.8 #183 12:08PM
Ditto!! - ArdySarrafFan  243.1 #1301 12:13PM
San Diegan!! - CaliDawn  23.6 #5784 12:15PM
same here! :) - Mr. Fredrickson  120.4 #3016 12:26PM
SD! Mission Hills to be precise :) - CarmenINwonderlanD  259.1 #1121 12:53PM
San Diego ξ„½ - patriciajz  329.6 #647 1:38PM
Well my mind was in the gutter there... I was thinkin a different Hash house and was like uhh granted it is Vegas but they don't have those lol. - NeverlandTink  422.5 #442 1:52PM
University Heights, represent!! - soulrenee  210.2 #1731 2:31PM
I was an OB kid! - SueBayou  2019.4 #55 2:37PM
San Diego Lovin'! β˜€πŸŒŠ - PrincessMacyCM  535.5 #322 2:42PM
San Diego! - SarahInWonderland  42.9 #4530 3:31PM
San Diego here as well! - disneyfamily06  118.8 #3040 4:04PM
Yea San Diego!!!! - cupcakemily  26.3 #5479 4:53PM
Sannn diego super MouseWaiters! - ImAlwaysCrazy  671.7 #240 5:39PM
San Marcos here. - Alicewhoareyou  954.7 #152 5:59PM
Another one from university heights - edcub  391.7 #486 6:09PM
Same here! - MoonWillow  380.9 #501 6:11PM
So many from San Diego!!! I'm in Mission Valley myself. Is everyone coming to the meetup in December? - danishmodern  166.2 #2307 6:14PM
Ontario, Ca;-) - disneyloco  6.6 #12195 6:19PM
Santee... - vernswifevickie  399.4 #477 6:39PM
San Diego! Well, technically CarlsbadπŸ˜ƒ - pixiedust  134.3 #2790 6:40PM
San Diego! More specifically, Chula Vista :) - thinkhApPytHoughts  223.8 #1532 7:05PM
@pixiedust I live in Carlsbad too! Well actually Vista but you get the point! - SarahInWonderland  42.9 #4530 7:16PM
SD represent!! - BubbaLoo  870.6 #169 7:30PM
@SarahInWonderland No way! - pixiedust  134.3 #2790 7:46PM
San Marcos - Ladystrac  451.9 #409 7:56PM
Coronado - Krismiss  304.9 #768 8:09PM
@pixiedust Yes way! I remember there being 2 or 3 other mousewaiters in our area also. :-) - SarahInWonderland  42.9 #4530 8:19PM
Encinitas! - Ms. Rebel Spy  19.0 #6401 9:14PM
I live in Carlsbad too! WhatWhat!! ;) - NatalieluvsStitch  338.9 #611 9:57PM
@Sarah - we're neighbors...I'm in San Marcos :) - Alicewhoareyou  954.7 #152 10:01PM
@Ladystrac - I'm on Twin Oaks. - Alicewhoareyou  954.7 #152 10:03PM
Encinitas... We should have a north county meet up @ moonlight - Lifeguardmom  295.2 #817 10:32PM
From the city they call NASTY - marvelAVENGER  130.3 #2850 10:34PM
@Alicewhoareyou We are pretty close! I live off Palomar Airport Road! Yay Mousewait neighbors! - SarahInWonderland  42.9 #4530 10:46PM
OB kid too. - jacdanfan  6456.6 #8 6:56AM
Reppin east county san diego, lakeside to be exact - MJisMM  31.0 #5131 7:13AM
@Alice...I'm off Twin Oaks too!!! - Ladystrac  451.9 #409 7:33AM
@sarah we are really close I'm off Encinitas Blvd - Lifeguardmom  295.2 #817 8:16AM
Carlsbad village drive and the 5 for me! It REALLY is a small world.... Well County at least... Haha - NatalieluvsStitch  338.9 #611 8:29AM
UCSD. - Polkadobo  381.9 #498 8:31AM
San Marcos here, as well! Yay! - tinkerdoll  178.9 #2122 11:20AM
@Ladystrac and Tinkerdoll - I'm in the Portorosa/Corte Bella Community - behind CSUSM. - Alicewhoareyou  954.7 #152 12:22AM
@alicewhoareyou I have friends who live right by CSUSM. I wonder if you live in the same neighborhood because that area sound familiar - SarahInWonderland  42.9 #4530 12:32AM
If it helps I live right down the street from Palomar Airport (the actual airport not just the road) on shadowridge - SarahInWonderland  42.9 #4530 12:36AM
@Sarah - maybe so! It's the last gated Townhome/Condo area on the left as you go up the hill on Twin Oaks after the college...nothing after it or you'll head up toward San Elijo Hills. What a Small World - they could be my neighbor as I type this. Oh...and I know Shadowridge - I went to High School at Rancho Buena Vista - lived off of Melrose down the hill right before it curves towards the business park. - Alicewhoareyou  954.7 #152 12:40AM
@alicewhoareyou actually funny you mention RBV because I am a freshman there right now lol! I live right by the brand new fire station, hotel, an RV and boat storage place. Lol! I can't believe I'm going to your old high school! This is too funny! It's a small world after all - SarahInWonderland  42.9 #4530 12:55AM
Vista! Actually right across the street from RBV! - laceface17  205.6 #1783 2:03AM
Vista too! Went to VHS - onceuponatime  172.6 #2209 7:55AM
@alicewhoareyou when did u graduate rancho? - justcallmeKP   231.2 #1441 8:40AM
@laceface17 we are probably neighbors if you live right across the street from RBV - SarahInWonderland  42.9 #4530 1:13PM
SD as well right above fashion valley. - GrimGrinningGhost  271.8 #1008 1:14PM
@onceuponatime- I went to VHS as well! - missyhidy  245.7 #1260 1:46PM
@DoubleOduck - 1993 - Alicewhoareyou  954.7 #152 2:16AM
North Bend, Oregon - EdLovesAlvena  252.3 #1188 6:38AM
Mira Mesa for me :) - tiggertwin  329.5 #648 4:54PM
Vegas - AWags  11.4 #8324 11:07AM
We'll be in Vegas this weekend. Gonna hit the Hash House for sure....more than once LOL. - bibbity-bobbity  132.4 #2818 12:17PM
Omgosh bibbity-bobbity!! I feel like such a stalker we're going too, but for the air show this weekend.. I feel so creepy :-/ a lot of coincidences though lol!! - SarahJoshDisney  77.8 #3674 12:24PM
Vegas, born and raised! - HeShallBeMySquishy  67.7 #3862 12:40PM
Hash house? - HanLostLeia  1096.2 #130 1:19PM
Oops I commented accidently on the other comment...^^^ lol - NeverlandTink  422.5 #442 1:54PM
HH is aaaahhhmazing!! The French toast is like whoa (seems like three slices in ONE) - Susan86  457.6 #401 2:28PM
I currently live in Vegas and Hash House is put favorite place for breakfast. - itsmeblaineee  22.1 #5970 2:31PM
All this talk of Hash House, I've been here in Vegas for 29 years and I've never been...Gasp! But now I definitley wanna try it. - HeShallBeMySquishy  67.7 #3862 3:26PM
No worries SarahJoshDisney but if we run into each other in Vegas THAT will be super weird LOL. Enjoy the air show :) - bibbity-bobbity  132.4 #2818 3:27PM
Vegas here also :) - unlvrebs18  18.5 #6498 4:47PM
Vegas girl here! - vegasbrat  420.4 #446 5:18PM
Haha aw thanks bibbity-bobbity! Have fun too! - SarahJoshDisney  77.8 #3674 7:55PM
Us too! Vegas - vivifor  20.0 #6220 9:04PM
Im in Vegas too! If you any of you get a chance to stop by CPK Town Square, say "Hi" :) - roses4u2  153.0 #2501 10:11PM
Vegas too!! Wooohooo!! And yes, hash house is good. Frequent breakfast stop for us on weekends :) nyum!!! - VEGAStoDISNEY  3.4 #26310 10:29AM
Used to live in Santa Clara by the University. Still local :) - HandMeAChurroImmaFaint  3912.2 #23 10:01PM
I'm in Paramount - Apprentice  275.9 #953 10:03PM

 13.3 #7662 (DL Qual #2852

November 8, 2011 5:15 PM  The Hub
Hope I get mine is today the only day everyone hears if they go or not ?
Congratulations! Enjoy! - teach67  124.6 #2934 5:05PM
Congrats!!!! - DLfan4life  9.4 #9413 5:08PM
have fun!!! well of course you will....congrats =) - yasixtx103  5.0 #15661 9:12PM
Congratulations! What day was it when you sent your email to them? Was it exactly 7 days that you heard back from them? - HarvesterProducts  232.5 #1423 9:15PM

 13.3 #7662 (DL Qual #2852

November 7, 2011 8:18 AM  The Hub
Still waiting for mine hopefully I hear something Soon
Good question! - Katrayher  764.5 #202 8:13AM
Still waiting for mine hopefully I hear something Soon - thejza  13.3 #7662 8:18AM
Why have I not heard of this?! Where do I find more info about this? - alankeno  57.8 #4093 8:21AM
I RSVP'd and am waiting...and hoping... - HarvesterProducts  232.5 #1423 9:09AM

 13.3 #7662 (DL Qual #2852

November 5, 2011 6:49 PM  The Hub
Can't wait til it opens up it kills me to see it closed
Nothing. They just closed it to piss that ONE lady off. - SorcererBHhaha  409.0 #461 8:58PM
Lol. I heard about her. - Evilstitch  334.4 #625 9:01PM
Lol! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MarieC  265.5 #1062 9:03PM
LOL.... some people are really full of themselves...:-/ - disneymomma1  324.1 #670 9:03PM
LOL..I wish I would have thought to video it. I just kept thinking no way did she seriously stand in line to complain about *that* - 415beachgirl  475.0 #381 10:00PM
I know that they have to change the characters clothes every so often as the grease begins to soil their outfits. Apparently there is a fine line between being a "dirty" pirate and a greasy one. :) - ilovemickey8  321.6 #688 8:05PM
I hope they get rid of all those Day-Glo Orange shirts!! - SueBayou  2019.4 #55 10:06PM
This is not the site you're looking for. - BCC  4776.8 #16 10:18PM
@ eeyorefan1964 lol u win the best comment of the day award - lisaw  127.3 #2888 10:35PM

 13.3 #7662 (DL Qual #2852

November 5, 2011 6:51 PM  The Hub
Awwww wat a nice guy taking his granddaughter to DL :)
I just threw up a little in my mouth - Starr  550.3 #309 4:24PM
OMG, Starring. I did too but it wasn't a little. - SUUZinOC  1031.4 #138 7:01PM
Hahaha I was just thinking that. - NeverlandTink  422.5 #442 7:40PM
They are just gross!! - JenInWonderland  1025.6 #140 7:40PM
They are disgusting.. - MissAshley  113.6 #3138 4:11PM
lol actually I am 25 :) - SkellyMouse  501.3 #361 11:11PM
Misty Graciela is fapping away to this photo right at this moment. Topaz, Lauren Wales, Angie Gorge and that sick group lick their chops every time there is a pic of Courtney. They post endlessly about catching Doug in his underwear and drool when Courtney tweets. These people are sick....stay far away... - LanaKane  0.0 #99186 1:15PM
Where's doc brown? I need to get back to 1985!!!!! - vincentchase1  672.8 #238 1:27PM

 13.3 #7662 (DL Qual #2852

October 30, 2011 8:05 PM  The Hub
Huell Howser is the man !
i loved the first epi. i tried to identify as many fairytale/disney elements as i could find. but i got really excited when they showed the "big ben" clock with the same time from peter pan!! :) i've got my TV programmed for the new epi! - thinkhApPytHoughts  223.8 #1532 7:24PM
815 may also be a reference to Lost. The show has some of the same writers and there were a couple of Lost "Easter eggs" :) yes I'm a nerd. - tuesday737  1235.0 #102 10:09PM
I'm lost. I missed the first episodes. Which ep. Is this? And when is it on? Just Sundays? - Mr. Fredrickson  120.4 #3016 8:10PM
Sweet! Thanks, SM! ^-^ - Mr. Fredrickson  120.4 #3016 8:37PM
But if you have time warner they will have it on demand - laurajubee  204.4 #1805 12:05AM
I missed tonight's episode :-/ can't wait for it to go up on Hulu so I can catch up! - Principessa  308.0 #750 11:46PM
But if you have time warner they will have it on demand - laurajubee  204.4 #1805 12:05AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Goofytom 184 #180  
2.verolly 91 #210  
3.jacdanfan 81 #8  
4.Plumiegirl 72 #3  
5.MarshaMouse 69 #24  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword