lakers unofficial
MR-banner600
tigntink's MouseWait
tigntink 180.8 #2090 


tigntink
I have been coming to Disneyland since I was a kid. My mom would bring us to visit our grandparents and always do a day of Disney. When I had my two kids my mom bumped it up a notch and started taking us twice a yr and staying at the resort.
Member Since: November 13, 2010
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 93.51 #2670
Trivia Challenge Two Score: 34.77 #1847
Total Wait Time Points: 4.4
Total Quality Points: 11 #2062
Thanked: 6 times on 2 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 31.56
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 180.8 #2090 (DL Qual #2062

January 25, 2014 6:39 PM  The Hub
Thank you everyone. We haven't been to the parks during this time of yr so I wasn't sure if I should prepare for crowds. Specially with the shortened hours:-)
You should be ok for the most part. Friday evening may get a bit busier due to locals getting off work and headed to the parks - missmimi90  1364.4 #90 1:17PM
This past week, its been slow on both days. Have fun! - BaseballMickey_CM  5783.4 #13 1:17PM
Thursday is shorter hours -- only 10:00am-8:00pm so be sure to make the most of it.  But on the plus side, should be less crowds that day.  Have fun! - Taunton  85.3 #3543 6:17PM
Thank you everyone. We haven't been to the parks during this time of yr so I wasn't sure if I should prepare for crowds. Specially with the shortened hours:-) - tigntink  180.8 #2090 6:39PM

 180.8 #2090 (DL Qual #2062

January 25, 2014 12:54 PM  The Hub
So Mardi Gras has officially started at Disneyland?
Your subliminal message from Mardi Gras decor to "married" gras!  - breathe_in_the_happiness  490.1 #364 6:09PM
LOL - MrsSchnooks  2658.9 #36 6:51PM
😬 - missariel33  1318.1 #91 12:56AM
Yeah!!! - -MizzMadHatter-  105.5 #3263 11:33AM
Some of those look remarkably similar to the Christmas decor, just placed differently. Does anyone else see it? - TiggersAndTinks  63.0 #3925 6:50PM
So Cool!! - CinderellE-79  890.8 #159 7:24PM

 180.8 #2090 (DL Qual #2062

January 16, 2014 7:47 AM  The Hub
We actually have two things that we do. The first is taking a picture in front of the castle while my  daughter holds tinkerbell ( the ones the cast members take) and visit Cafe Orleans. We can't have a trip without Gumbo and Monte Cristo's, lol
Our son loves the Jungle Cruise, we have to ride it everyday that we are in Disneyland.  I have a very cool video made with the help of CM_Baloo.  I usually bring my son with me on business trips but one time last year he just got out the hospital and could not travel with me.  He wanted me to make a video of Jungle Cruise. I explained this to CM Baloo and he made Jarod an Honorary Skipper and referred to my mini all throughout the Cruise.  When I got home Jarod loved his video.  He watched it everynight till he was able to return to DL.  This video helped out our son so much.   - Goofygirlie  197.4 #1879 9:55PM
That is awesome!!! - dizneegrl  111.8 #3163 10:07PM
That sounds great! You should submit that :) - HoJoAnaheim  263.8 #1072 12:27AM
Flood the lounge with spam😬 - goofydad909  1702.0 #70 6:52PM
mmm musubi - HandMeAChuzzaImmaFaint  3386.0 #26 7:14PM
Yum! - goofydad909  1702.0 #70 7:50PM
But Fantasmic doesn't come back til Feb 14th 😩😩 not fair!!! Looks like I'm going to have to do a special performance. Lol - mini_MINNIE  891.7 #158 8:26AM
LoL! I would like to see that πŸ˜‚ - leafs17  106.2 #3253 10:42AM
You could definitely sing it πŸ‘ - ribidib  1145.5 #114 6:16PM
My son always has to go to a character breakfast. We had the best time at the Goofys kitchen one with Pip Penguin. I cant figure out how to get my video on computer into Instagram though. - keepmovingforward  66.9 #3854 11:52AM
Thanks Hojo for your help with this. As always helpful. - keepmovingforward  66.9 #3854 12:27PM

 180.8 #2090 (DL Qual #2062

January 8, 2014 8:01 PM  The Hub
I'm so bummed that POTC is going to be closed when I go. That's my fave ride. Guess I'll skip Blue Bayou too lol
OMG NOT THE Buena Vista West Guest Restrooms...I LOVE TAKING SELFIES IN THERE - Dave  10848.3 #2 10:10PM
LOL - robmurow  2938.6 #32 11:54PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - goofymom2boys  1407.7 #85 8:33PM
We discovered that one first hand on the 7th actually. Rob didn't say anything til we got there. - BeatleMike  506.6 #344 9:06AM
I thought you loved taking something else that goes before ___ Truck. - DLKenCA  1385.7 #87 10:19PM
What about Ariels Undersea Adventure?  Showing on Refurb list with Disney site. When is it open again??  Also Indiana Jones Adventure??  What?What? - shardisney  3.0 #42176 10:01PM
Ohhhh my mansions coming back!!!!!!beat it Jack!!!! Kidding,I like them both but 🎢ain't nothing like the real thing bebe🎢 - bonedaddy909  1065.9 #128 4:39PM
Yea!!! - adventurerEnDisneylandia {AED}  633.0 #255 8:54PM
Been crying over Space Mountain every night. 😭 - Superspacemountainfan  66.6 #3859 9:50PM
Sorry about the double post. - Superspacemountainfan  66.6 #3859 9:51PM
Oh we'll I won't be finding nemo on our trip in August - puddy77  168.5 #2250 9:21PM

Thanked by:  turkeylegman 516.3 #335   robmurow 2938.6 #32   Boundin 489.3 #365   BaseballMickey_CM 5783.4 #13   Bo22 383.6 #494   missariel33 1318.1 #91   hatgal76 398.6 #474   chelseafeilen 275.9 #947   fairestsnowwhite 160.3 #2392   ACSantos 87.0 #3512   hmcudlebug 9.7 #9100   bonedaddy909 1065.9 #128   UTDISNEYFAMILY 847.2 #170   antetr95 1577.7 #77   yipman 33.3 #4957   leopardditz2000 265.2 #1058   JediKitty 660.2 #235   pixiedreamer 130.3 #2837   islandgirlrocksjjj 34.9 #4853   missgiggles 28.9 #5239   dizneegrl 111.8 #3163   Duchess_SMK 5432.2 #14   apesandmonkeys 6664.5 #5   abskid495 18.1 #6489   Linzee 782.7 #186   PrincessTianna 216.9 #1616   gooseydarling 3.7 #22314   jajallen15 10.3 #8755   mmdreams 19.6 #6241   shyprincessB 41.2 #4567   MinnieJ 281.9 #900   MinniePhoms 21.7 #5948   Goofytom 582.3 #285   AhoyCindy 40.3 #4605   MintJulep 229.3 #1460   tpratt 4.1 #19274   secretagentangel 1199.3 #105   Tmoneysf 61.3 #3965   DsnyPrincessMom 49.7 #4272   PrincessDaisy 239.7 #1331   Sfarrell 66.5 #3860   pxoxa86 158.9 #2409   DsnyAddict 11.6 #8162   redsoxcarlos 845.0 #172   Ericksenator 376.0 #509   dekeim 43.0 #4496   LuvMyMinnies 16.8 #6720   Parfait 7.7 #10602   hotrodrachel 68.5 #3820   ColoradoSoprano 38.8 #4658   bnelson743 23.7 #5728   619HeatherMouse 246.6 #1244   DisneyLover12345 11.8 #8083   MinnieMyLove 128.8 #2855   Winnie111286 717.5 #209   babsmartinez 0.5 #70077   johnaleigh33 12.9 #7729   jabalmer1 247.9 #1233   Vegancupcake 15.9 #6915   Tammilani 57.7 #4061   Disneyrush2112 0.0 #118768   shawnybowbany 3.8 #21651   snowgrey 4.0 #19735   So says I 7.9 #10418   jillsousa 5.9 #13076   dlcowboyfan 283.4 #882   BombFrog 649.5 #244   lvmodel01 62.3 #3942   Disneyland-4-life 9.8 #9006   greenlove 3.4 #25403   SusanShellman 4.8 #15825   Tom 6292.6 #9   GrumpyPirateDad 1743.2 #68   HappyPrincess 25.0 #5582   disneyalamode 31.7 #5052   triad79 15.9 #6914   disneygirl09 18.6 #6412   ames013 43.2 #4489   april_december 299.6 #789   brigeet 350.2 #573   pamela0225 99.8 #3350   Hesatalkintome 28.2 #5280   PinkCheshireCat 177.2 #2131   Mickeylover67 350.3 #572   bambiforcookie 0.0 #126364   chads018 47.4 #4346   susiet23 129.0 #2853   Shameekz 26.3 #5437   grumpyinphx 16.3 #6826   thx4NoticingMe 224.4 #1519   msdizmaui 581.4 #286   LuvsTigger 645.5 #245   Dodger818 139.8 #2699   pirateprincess82 32.4 #5002   timetraveler2442 338.8 #607   Bernadette 9.3 #9349   jacknsally8885 12.6 #7799   caliclimbers 21.5 #5974   disneykimmi 117.0 #3061   DumboLov 14.8 #7169   SnoopMousyMouse 40.0 #0   Ndude7 6.0 #13031   snakeinmyboot40 393.5 #481   Disneyprincessmommy 174.5 #2163   mrscttlemstr 270.9 #1006   murphdisneydog 0.0 #126600   QuesoCrunch1818 0.0 #134843   disney.princessxoxo 27.9 #5307   Superspacemountainfan 66.6 #3859   DisneyMakesMeSmile 118.3 #3034   mrsnicolekrause 12.7 #0   AussieTinkerBell 0.2 #0   lvedisney 230.7 #1441   diveinstructor69 223.1 #1533   Sleepy110 52.2 #4199   HauntedMansionDiva 172.6 #2196   OhanaPhoto 3011.4 #31   Morejitas33 15.1 #7108   LovetoRunDisney 71.3 #3768   eviljules 561.8 #297   joctopus 20.0 #6161   junjunm3 1015.5 #140   CadaverousPallor 264.9 #1061   DarlaBeansMom 0.2 #90012   SorcererD91 855.4 #168   MrMickeyMuska 59.1 #4020   DncnDLandLover717 19.2 #6302   curlyminx 2.3 #0   disneyland13 3.4 #25724   bellamac 3.3 #0   xteeny 9.7 #9060   deepwoodshunter2 7.2 #11175   ColoradoMickey  548.3 #305   Kings75 20.6 #6085   disneyRo 17.8 #6555   mymick 6.4 #12241   MoChuck 9.9 #8991   DisneyDarling122 3.7 #22607   lftmyheartatDISNEY 7.0 #0   TaySwift 33.8 #4935   TakeMeToNeverland19 4.1 #19574   BigRed24 256.4 #1140   Miitiimewitemouse 1.7 #55566   PrincessCindy 48.0 #4325   bigpete 276.3 #940   notw12 160.3 #2393   hanfordrob 4.5 #17236   rhondu72 76.8 #3679   TheRealWildernessExplorer 39.8 #0   treegardner 45.2 #4419   OSWALDbro77 0.1 #0   minniemon 56.8 #0   lordvader88 103.8 #3293   COdad 3.0 #35114   Xochi-FryingPanWhoKnew 28.2 #5281   mindyfs 14.6 #7215   minniel0verβ„’ 212.5 #1675   pamntink 19.9 #6173   lovebug1119 0.0 #128434   PirateLisaMarie 3.0 #2998   minnielove83 26.0 #5465   Firefighter_Donald 28.1 #5286   BigBadMickey 8.3 #10049   DonaldRox 22.0 #5919   TresBelleClochette 248.5 #1225   mcpheronsluvdisney 14.5 #0   MickeyLumboCM 445.1 #416   DiamondInTheRough 336.1 #617   7mouskedoodles 340.2 #602   DiT22 199.9 #1849   DrinkUpMeHeartysYoHo 0.1 #0  
 180.8 #2090 (DL Qual #2062

December 28, 2013 5:11 PM  The Hub
It's been over a yr since I have been and I have been having withdrawals big time!  Luckily my daughter is going to a convention in Anaheim and we will be stopping in at Disneyland for 3 days!!  So excited can't wait for the end of January to get here lol
*Stands up, faces room, clears throat...ahem..."hello, my name is David...I'm a Disney-Holic.  It's been 10 days since my last visit..." - DisneyDavidEMT  1395.2 #86 5:06PM
πŸ™‹Welcome David...my name is Lori and it has been exactly 30 days from my last visit 😳 - mrscttlemstr  270.9 #1006 5:18PM
Welcome David and Lori...my name is Rose and it's been 7 days since my last visit... My DD22 says I need DAA... Disney Addicts Annonomous :) - BellesRose2K  14.9 #7143 5:34PM
Welcome David, Lori, Rose... My name is Kelly and it has been 167 days since my last visit. 😝  - PrincessAuroraMomma  447.0 #412 8:57AM
I have Disney withdrawals the next day after vacation is over lol - GoofyMom77  468.8 #385 2:37PM
I have withdrawals driving home from disney lol - lohofosho  784.4 #185 2:47PM
Same here!  - Diz_Mel  76.9 #3674 9:09AM
Lol I'm the same way! But I can only go a few times a year because I live by Sacramento :( I haven't been since June 😱 but I'm missing it so much that I'm about to buy myself and maybe my family annual passes so we go more haha ohhh Disney addiction ❀✌❀ - disneygirl09  18.6 #6412 8:49AM
We live in Stockton, and that's what we did--buy APs. We still can only make about 6-8 trips a year, but that's WAY more than before! - Diz_Mel  76.9 #3674 9:11AM
Yup, live in Sacramento also and we have AP's. We always plan out Xmas trips so they pay for the pass and then any extra trips are bonuses!  - brodysmommy  326.9 #656 1:47PM
I went from going once a month to not visiting at all. It's been one year!!! Hangs head low  - annamichelle  234.5 #1389 1:25PM

 180.8 #2090 (DL Qual #2062

November 10, 2012 9:46 PM  The Hub
Ooh add me!! I love spending the holidays with my family:-)
Oooooh add me for Jingle Smells Mickey. One of the things I love about the holiday season is, oddly, being out in the cold winter atmosphere and bbqing... I don't know why, but I LOVE it! - Slotherini  1053.1 #131 3:56PM
Where are my manners. I meant to say add me please :) - Slotherini  1053.1 #131 3:57PM
Add me for the Mickey. I like all the decorations everywhere and the songs! Thank you! - princessmichelle  266.8 #1043 4:00PM
I forgot about my manners too! Sorry! Please add me! Thank you! - princessmichelle  266.8 #1043 4:01PM
Congrats to the winners :) - DisLUVney  520.8 #329 8:30PM
Congrats to both the winners!! - hatgal76  398.6 #474 8:51PM

 180.8 #2090 (DL Qual #2062

November 3, 2012 8:28 AM  The Hub
Add me please!
RAK has closed. Winner is lostgirl7988!! - LilSterner  4311.1 #19 6:48AM
Congrats - E-Ticket  1024.0 #137 6:49AM
Congratulations! - MrsSchnooks  2658.9 #36 6:56AM
yay for her! i wanna text her but i also don't wanna wake her up. hahaha. - nicoleface  1746.5 #66 7:34AM
I'm waiting until later to try to DM her in case she's still sleeping too. - LilSterner  4311.1 #19 7:36AM
Yay winner!!! Congratulations!!! - GrumpyPirateDad  1743.2 #68 7:47AM
Preggo appreciates not being woken up :) lol - lostgirl7988  692.4 #221 8:32AM
This is an excellent RAK! And a good idea for all the AP holders who are at the parks a lot. This will add to more live posts and wait times. ThanksπŸ‘ - philliprocks  730.3 #203 9:35PM
I used mine last weekend: 2 celebrity news from admin and over 50 wait time points added. It was awesome! - ShariRenee  3852.1 #22 9:22PM
RAK has closed. Winner is lostgirl7988!! - LilSterner  4311.1 #19 6:48AM
Congrats - E-Ticket  1024.0 #137 6:49AM
Congratulations! - MrsSchnooks  2658.9 #36 6:56AM
yay for her! i wanna text her but i also don't wanna wake her up. hahaha. - nicoleface  1746.5 #66 7:34AM
I'm waiting until later to try to DM her in case she's still sleeping too. - LilSterner  4311.1 #19 7:36AM
Yay winner!!! Congratulations!!! - GrumpyPirateDad  1743.2 #68 7:47AM
Preggo appreciates not being woken up :) lol - lostgirl7988  692.4 #221 8:32AM
Add me, please! I keep needing one of these. It's either win one or buy one! - ThatDoleWhipKimberly  380.7 #497 6:54AM
^^^^too late - E-Ticket  1024.0 #137 6:56AM
Oops - sorry. - ThatDoleWhipKimberly  380.7 #497 9:03AM

 180.8 #2090 (DL Qual #2062

November 2, 2012 10:57 AM  The Hub
Please add me! These are amazing designs!!!
Please add me for CaramiahπŸ’©face because she is ignorant. Thanks - ScubaSteve028  835.4 #174 11:17PM
Haha - BubbaLoo  870.6 #164 11:19PM
******πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚that is never going to go away! - MadameLeota  1572.2 #78 11:24PM
thank you my fellow IGNORANT friend!! Best interaction ever!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - caramiapoohAKAface  2802.2 #33 11:33PM
Awe... I missed something good!! - LilSterner  4311.1 #19 12:38AM
Add me please! You are amazingly talented and if I don't win this RAK, please DM me if I can place an order! Thank you :) - emmajo  69.5 #3795 11:18PM
Aw haha will do! Just remind me haha - BubbaLoo  870.6 #164 8:08AM
I love these!! Please add me! - AZDisneyfam  188.0 #1991 3:53PM
Omg I need some! - bahhhjulesss  3.1 #34113 11:41PM

 180.8 #2090 (DL Qual #2062

October 31, 2012 9:39 PM  The Hub
Add me please (red bow- Nadia). I'm sorry for your loss. My grandfather isn't doing so well so I'm going to call him first thing tomorrow so he can talk with my kids :-). My prayers are will you.
No need to add me, just wanted to say great RAK! 😍😘 - Duchess_SMK  5432.2 #14 12:32PM
Thanks love!😘 - RCmom  5006.4 #15 1:05PM
Add me for a red bow (Sarah) please! I just called my husband to let him know how proud I am of him - sarahnimal  223.6 #1526 12:37PM
Last call!! - RCmom  5006.4 #15 6:24PM
Me me lol don't miss me lol for my daughter Emma thx :D - annjay07  161.0 #2377 6:25PM
Please add me for the red bow one for my daughter, Hayley! Thank you! - duckchub  477.5 #374 6:37PM

 180.8 #2090 (DL Qual #2062

October 30, 2012 7:49 PM  The Hub
Thank you so much! I'm definitely getting that Minnie for her. Or should I say Mrs Clause is getting it for her lol
Thank you so much! I'm definitely getting that Minnie for her. Or should I say Mrs Clause is getting it for her lol - tigntink  180.8 #2090 7:49PM
'Minny' is the original spelling :) - HandMeAChuzzaImmaFaint  3386.0 #26 7:51PM
I also found them at The Emporium and Disney store across the street. I assume that all the stores including World of Disney have these. - splashphotoCM  885.6 #160 9:17PM

 180.8 #2090 (DL Qual #2062

October 28, 2012 7:06 PM  The Hub
Ment to say get one for my daughter lol
Ment to say get one for my daughter lol - tigntink  180.8 #2090 7:06PM
Now and more every day. - ShariRenee  3852.1 #22 7:07PM
Thank you so much!!! - tigntink  180.8 #2090 7:10PM
Yup--stuff is already on sale! - guavagirl  5.1 #14893 7:21PM

 180.8 #2090 (DL Qual #2062

October 13, 2012 11:12 PM  The Hub
I've seen Lilo and stitch there. Even saw Goofys son Max as well lol
Good variety of food choices. We've seen Hawaiian Mickey, Stitch, and the rare Daisy. She was really cute. Daisy wanted us to pass a kiss onto Donald when we saw him in park later that day. Of course he was much obliged. - mnallmn  184.2 #2038 10:42PM
Thank you. All great info for us. πŸ˜ƒπŸ‘ - Tinkerbellmom4  397.5 #475 11:07PM
Also is it worth the price? Between Minnie and friend breakfast. 😊 - Tinkerbellmom4  397.5 #475 8:26PM
It's my fav breakfast place! Tons of options for breakfast. Made to order omelettes, lox, cream cheese and bages, and all your normal breakfast fare, mickey waffles, and stitch is always there, and then at least 3 or 4 other characters - madsdad  1800.7 #65 8:28PM
Thanks nick πŸ˜ƒ. We have only done the minnie and friends and Ariel's grotto. Just trying to figure if we want to do a dinner character breakfast. Is daisy or Lilo ever at the surfs up breakfast? - Tinkerbellmom4  397.5 #475 9:31PM
Daisy is usually there, never have seen lilo sadly. - madsdad  1800.7 #65 9:52AM
I've seen Lilo and stitch there. Even saw Goofys son Max as well lol - tigntink  180.8 #2090 11:12PM

 180.8 #2090 (DL Qual #2062

October 13, 2012 10:40 AM  The Hub
My daughter would love this! Please add me!
Good Morning! Please add me. - RAQQUEL  49.8 #4268 9:46AM
Please add me! Where did you find this? I didn't see this! - templeclan  54.8 #4134 9:48AM
Disney store in Tempe, AZ. - CallMeFlower  414.4 #452 10:10AM
Madsdad - your the new winner - please dm me with your info - thanks! - CallMeFlower  414.4 #452 7:09AM
To be honest, he doesn't check MW while at DL he leaves today so ill text him and hopefully he'll get back to you soon - MarshaMouse  3639.7 #25 7:13AM
Thanks MarshaMouse! - CallMeFlower  414.4 #452 7:29AM
Thank you Marsha! I'll DM you now Rdann! - madsdad  1800.7 #65 8:02AM
Right on dude! - IMissDisney  1195.5 #106 8:04AM

 180.8 #2090 (DL Qual #2062

October 7, 2012 7:33 AM  The Hub
Please add me!!!
These are so cute. May we add for others? (My car runneth over with Disney related vinyl stickers. The neighbors are starting to talk πŸ˜‚ XD) - HandMeAChuzzaImmaFaint  3386.0 #26 6:19PM
Absolutely!!! - adisneyfamily  679.1 #227 6:22PM
thanks. Please add me for SplashPhotoCM :) - HandMeAChuzzaImmaFaint  3386.0 #26 10:54PM
OMG add meplease!!!!!!! I've been lookingfor this like everywhere and can't make it into the park fora few years. Amazing RAK!!! - jamielynn  163.3 #2341 6:45PM
Please add me!!! - tigntink  180.8 #2090 7:33AM
Add me please!! - WittyDisneyName  114.3 #3112 2:48PM

 180.8 #2090 (DL Qual #2062

September 24, 2012 7:22 AM  The Hub
My fav sports team is the Lakers and my fav Disney character is Tigger/Tinkerbell. So please add me;-)
Add me my face teams are Chargers and Padres love my SanDiego teams and gave Disney character is tinkerbell thank you for offering a cool rak - Tinky76  318.8 #697 12:12PM
Please add me for my son! We are currently driving down to watch our favorite team tomorrow!!! Go Bolts!!! Our favorite Disney character is MICKEY! Thanks for the RAK! - 7mouskedoodles  340.2 #602 2:27PM
Add me please. Favorite team is the Panthers (sadly) and favorite Disney character is probably Grumpy. - justme2012  142.5 #2652 7:54AM
I'm a NY Giants fan (although we live in CA). Also love the ANAHEIM Angels. One of my favorite characters is Buzz Lightyear. Please enter me. - Yoshi  257.6 #1132 1:14PM

 180.8 #2090 (DL Qual #2062

July 22, 2012 1:33 PM  The Hub
Bought those pants on our trip last January. They are so comfy!
#FashionWait. };) - Evilstitch  334.4 #621 1:00PM
😝😝😝😝 - Ricko19  818.1 #178 4:08PM
They look like hillbilly pants - Chumash28  913.7 #154 4:01PM
So.... You want some? 😜 - SueBayou  2019.4 #54 9:34PM
Awesome! Such a good deal :) - KylaShea  625.9 #261 3:03PM
They look like hillbilly pants - Chumash28  913.7 #154 4:01PM
So.... You want some? 😜 - SueBayou  2019.4 #54 9:34PM

 180.8 #2090 (DL Qual #2062

July 22, 2012 6:42 AM  The Hub
Please add me! Tink is one of my faves. She's so sassy:-)
OOOH OOOH, Add me please! This is super cute, I love Tink the Stink! - IveGotaLaughingPlace  243.6 #1280 10:34PM
I call my bird tink the stink lol her name is tinkerbell - chipanddalefan  723.0 #206 10:36PM
Add me please! - DisneyVacationLover  343.0 #592 8:36PM
Please add me! this bag is so cute! :-) - TresBelleClochette  248.5 #1225 11:40PM
RAK is now closed. The winner will be announced later today. Good luck. - aidensmama  340.1 #603 12:03AM

 180.8 #2090 (DL Qual #2062

July 23, 2012 9:28 AM  The Hub
Ooh add me please:-)
Cute pants add me please. Thank you! - WishIWereThere  238.3 #1343 5:11PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Ricko19  818.1 #178 5:48PM
Add me Please and thanks! =) - RobinandSteve  232.6 #1416 5:14PM
Love it! Add me please :) - piratelife4me  718.2 #208 9:49AM
Congratulations to Goofymom77 for winning this Rak. You have 24 hours to dm or email me your address. Jwilcox1956@gmail.com - JimmythePooh  421.9 #441 3:05PM
Sa-weeet!!! Thank you so very much. DM sent :) - GoofyMom77  468.8 #385 6:22PM
Yay congrats!! - annamichelle  234.5 #1389 6:48PM
Congrats! - KylaShea  625.9 #261 6:52PM

Thanked by:  theclaw 151.2 #2519  
 180.8 #2090 (DL Qual #2062

July 19, 2012 6:50 PM  The Hub
I'm thinking of going tomorrow too for a few hours just so we can see Cars Land. So I say do it!
It's pretty crowded, especially after 10 am. The crowd index reflects well on how it feels inside the parks - MarshaMouse  3639.7 #25 5:32PM
Go for it! - cinderelli  340.3 #601 6:26PM
Summertime is always crowded - Chumash28  913.7 #154 6:39PM
I'm thinking of going tomorrow too for a few hours just so we can see Cars Land. So I say do it! - tigntink  180.8 #2090 6:50PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.apesandmonkeys 299 #5  
2.ShariRenee 97 #22  
3.grumpypapa 84 #72  
4.uscdisneyteacher 76 #4  
5.goofygal 73 #11  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword