lakers unofficial
MR-banner600
nick121087's MouseWait
nick121087 13.9 #7404 


nick121087
Member Since: November 02, 2010
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 8.93 #4556
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 0
Total Quality Points: 1 #5598
Thanked: 0 times on 0 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 0.62
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 13.9 #7404 (DL Qual #5598

February 14, 2012 8:53 PM  Disneyland Talk Land
Happy valentines day mouse wait hopefully it went well for all you guys I made dinner for my girlfriend today it's not blue bayou but I think this will do lol
*sigh* - SueBayou  2019.4 #54 9:04PM
Looks yummy, nice job! - PrincessLeia  285.9 #868 9:01PM
Hope she enjoyed it buddy! - MiggyMouse  296.7 #807 9:13PM
Thanks everyone she enjoyed the meal :) - nick121087  13.9 #7404 9:32PM
Thanks everyone she enjoyed the meal :) - nick121087  13.9 #7404 9:32PM

 13.9 #7404 (DL Qual #5598

January 29, 2012 7:36 PM  Disneyland Talk Land
Wooo were gonna be in the parks next weekend to celebrate my girlfriends birthday who's going to be there?

 13.9 #7404 (DL Qual #5598

January 26, 2012 3:02 AM  Disneyland Talk Land
Anybody want anything lol I wish I could buy everything in this
I really regret not buying the bracelet when I went. 😏 - Mrsblue  692.7 #220 3:26AM
It looks like a tough choice. - grumpypapa  1702.9 #71 4:26AM
Wow! Ears all gone . . . - Romec123aKaSmartyPants  627.2 #261 8:25PM
Ans ears. - PinTrader  262.7 #1081 8:25PM

 13.9 #7404 (DL Qual #5598

January 23, 2012 3:08 PM  Disneyland Talk Land
Where am I ??
Did someone say club??? Untz Untz Untz. πŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒ - Waites4DodgerEars  965.4 #145 3:38PM
Club 34, no. Club 32, no. I think it's Club 33 - Tealtownfan  852.1 #170 3:11PM
LOL that makes me think of the SNL cork soakers skit - MayBie  1885.6 #63 5:47PM
It was sometime after 1968....and before 1970... - Kari_Bo_Berry  361.5 #539 12:42AM
ever since I started soaking cork I'm the most popular girl at school - MayBie  1885.6 #63 12:07PM
YOU'RE IN MY HOUSE?!?!? WHY ARE YOU LOOKING OUt MY WINDOW?!?! GET OUT YOU CREEP! :D - SteamboatMinnie  310.6 #732 12:56PM
i wish i could be setup out on that balcony with two turntables and a crate of old 78's from the 1920's. that would be my dream job.
- littleoysterz  232.9 #1413 1:37PM

 13.9 #7404 (DL Qual #5598

January 23, 2012 2:43 AM  Disneyland Talk Land
My girlfriends brother is excited about being in Disneyland irs a kinda old picture but I thought I'd share anyways lol
I do that every time I walk in too. - bluefairy  643.3 #248 2:52AM
Don't you also break dance? - Experiment818  1600.7 #76 7:06AM
Yup. I was in super crew. - bluefairy  643.3 #248 3:12PM
Awesome shot! - thestalkerNIN  362.3 #536 7:23AM
It is a really nice action shot. - maxinerenton  422.7 #438 8:01AM
Yes and I like the fact that there is no one around him. - thestalkerNIN  362.3 #536 8:03AM
Thanks - nick121087  13.9 #7404 8:37AM
Glad to hear that! LOL - Mimmy  1442.3 #83 8:46AM
Yup. I was in super crew. - bluefairy  643.3 #248 3:12PM

 13.9 #7404 (DL Qual #5598

December 4, 2011 4:00 PM  Disneyland Talk Land
3d!!
You gonna hand out glasses? - Evilstitch  334.4 #621 4:02PM
I looked for those cheapy kind that come with kids books and can't find any in my house. - Romec123aKaSmartyPants  627.2 #261 4:05PM
That's cool! I'm dizzy :) - Eeyorelvr  100.1 #3346 4:04PM
This is exactly why I don't drink.
- Lelundrial  441.9 #417 4:25PM
This is exactly why I DO! = ) - donnievegas  1132.2 #117 4:26PM
This is exactly why I DO! = ) - donnievegas  1132.2 #117 4:26PM

 13.9 #7404 (DL Qual #5598

December 2, 2011 10:14 PM  Disneyland Talk Land
Hello MW we made it to Disneyland just fine sorry I didint update today but my phone died but managed to get a pic of the haunted mansion
Looks lovely :) - GodOfWine  484.7 #368 10:19PM

 13.9 #7404 (DL Qual #5598

December 1, 2011 8:54 PM  Disneyland Talk Land
I'm about to embark in the 8 hour journey form the bay area to Disneyland see you guys tomorrow from Disneyland
Yayyyy!! Have fun!! I'm originally from San Jose! Yay for the Bay! - Madimay  176.6 #2138 9:00PM
I'm from the bay area too! Have a safe drive and a great time at Disneyland! - alvarez415  49.7 #4276 9:23PM
East bay Hayward u?? - nick121087  13.9 #7404 11:18PM
Thanks for the tip I'll have to look it up but we also like to drive there it's apart of the experience tho lol - nick121087  13.9 #7404 11:19PM

 13.9 #7404 (DL Qual #5598

December 1, 2011 2:56 AM  Disneyland Talk Land
Wooo I'm gonna be in dland this weekend any body else going to be there this weekend?
Me hopefully Saturday - Bambi.  602.3 #273 3:31AM
Nope :( - MarcoInTheAz  1202.0 #104 4:32AM
I'm planning on going Sunday! Can't wait! - disneyjuls  40.9 #4578 6:27AM
be there Sat. - MissyluvsDisneyland  361.9 #537 7:50AM

 13.9 #7404 (DL Qual #5598

November 30, 2011 11:51 PM  Disneyland Talk Land
Hello MW I have a question I received this pin as a present a couple years back and I'm trying to find some info on it like how much it cost now or if it's rare or not but I can't find any info on it so If you pin traders know about this pin let me know thanks
It looks cool. That's about all the help I can give. Sorry - Mouse4life  1150.1 #112 11:54PM
Pinpics.com or ebay - bluefairy  643.3 #248 11:58PM
Thanks I'll re do my search - nick121087  13.9 #7404 12:54AM
Why dont you go onto disneypinforum.com - laratoncitaminnie  58.2 #4050 2:16AM

 13.9 #7404 (DL Qual #5598

November 7, 2011 7:25 PM  The Hub
Hey mw I know this isn't Disney related but does anybody have Psn if u do add me nick121087
Twittle, instagrain, and now psn! Im so lost! - donnievegas  1132.2 #117 7:30PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ [x"D x"D x"D] for android users. DonnieV, you are too funny xD - SkellyMouse  501.3 #353 7:32PM
I know!! MW is making me feel like I'm 70! - SueBayou  2019.4 #54 7:34PM
I'm 23 and I'm lost!! - itsmeblaineee  22.1 #5923 7:44PM
Skelley, ????...and that is Android for ???? - SorcererBHhaha  409.0 #458 7:50PM
My emojis are translated so android users can see what I out πŸ˜‚-> x"D - SkellyMouse  501.3 #353 7:51PM
What's Psn? - FanOfJack  68.6 #3816 7:28PM
Playstation network? - SamCasta  181.9 #2073 7:29PM
Minus another 5 rank points.....Nah, I didn't know either! Lol! - islandRmand  57.6 #4067 7:32PM
Dave's a smelly doo doo head. - John  312.1 #720 8:00PM
I have a fiery Del Sorcho BH - Dave  10865.1 #2 8:01PM

 13.9 #7404 (DL Qual #5598

November 7, 2011 6:28 PM  Disneyland Talk Land
Woohoo waffle party!!!!
Is that a pancake disguised as a waffle? - DizGeek  453.6 #403 6:29PM
πŸ˜‚ - cesium55  531.6 #320 6:44PM
pancake party is down the hall to the left. - SoloSiyoNqoba  598.4 #276 6:29PM
lol!! πŸ˜‚ - Nyghtngale  558.0 #299 6:30PM
Oh sorry I have the wrong room lol - nick121087  13.9 #7404 6:30PM
Woohoo - nick121087  13.9 #7404 6:39PM
πŸ˜‚ - cesium55  531.6 #320 6:44PM
Pancake waffle French toast party WOOHOO!!! - nick121087  13.9 #7404 6:45PM

 13.9 #7404 (DL Qual #5598

October 27, 2011 9:36 PM  Disneyland Talk Land
Hey mouse wait let me know what u think of my pumpkin I wish I was on pirates right about now
super cool! :) - Mr. Fredrickson  120.4 #3006 9:41PM
Thanks :) - nick121087  13.9 #7404 2:14AM
Wow! Looks awesome! - Sallyskellington  200.7 #1838 9:27AM
Looks good! I am crossing for a soft opening on POTC, I wish I was riding it too! (Next weekend) - kimluvsdisney  120.4 #3005 12:50PM
That is sooo good! - Jillian  767.1 #190 12:50PM

 13.9 #7404 (DL Qual #5598

September 9, 2011 2:42 PM  Disneyland Talk Land
I got my welcome cars from Disney for getting annual passports
they send out CARS now?? - nicoleface  1746.5 #67 4:53PM
Show us the keys!!! - mcarthy6  426.5 #435 4:54PM
All in good MW fun Nick!! - mcarthy6  426.5 #435 5:06PM
Lol sorry my phone Corrected card to cars it would be nice if Disney did send out cars tho @scoot could you imagine how fast I could drive to Disneyland if they did give out bugatti veyrons - nick121087  13.9 #7404 11:11PM

 13.9 #7404 (DL Qual #5598

August 13, 2011 10:37 PM  Disneyland Talk Land
Picked up my first Mickey ears today super excited
And a gorgeous pair they are!! - Mimmy  1442.3 #83 10:39PM
Yay! These were my first pair too =) - LBChica  2007.1 #55 10:39PM
Great pair to get. - proudcanuck  478.5 #374 10:46PM
Aw man! They were sold out on Wednesday! - 007flipper  569.7 #296 10:48PM

 13.9 #7404 (DL Qual #5598

August 13, 2011 10:35 PM  Disneyland Talk Land
Yay I'm so excited I got a Disneyland Annual passport!!!
Yay!!! Enjoy  - Disneymomblessedx3  362.4 #535 10:35PM
Yay! Ur going to love it were renewing mine I'm excited all over again lol - princessVanessa  384.3 #492 10:36PM
It's a wonderful feeling! You have a whole year to go where u love! Enjoy! - MarshaMouse  3640.1 #25 10:38PM
Thanks it feels really great to have an annual passport too bad I live in northern California but it's nothing a 7 hour drive can fix lol but we visit Disneyland enough that the pass basically pays for it's self - nick121087  13.9 #7404 2:39AM

 13.9 #7404 (DL Qual #5598

May 29, 2011 4:49 PM  Disneyland Talk Land
Good day mouse wait how is everyone today do we have any d23 members in the house let me know I would like to see how many members we have I've been a member since February
My son is a member. Are you going to D23 in August? My other son's girlfriend is a cast member and she got us discounted tickets. :) - PrincessKristin  780.2 #188 4:55PM
I am, also going to Expo in Aug. The first one was a blast. - DMous  8.1 #10206 5:04PM
I'm a D23 Charter Member! - VikkiMouse  182.2 #2066 10:37PM
I'm a charter member. Attending the Expo again in August. Looking forward to it! - 007flipper  569.7 #296 10:38PM

 13.9 #7404 (DL Qual #5598

May 29, 2011 12:46 AM  Disneyland Talk Land
Perfect after dinner chocolate after a really good dinner at club 33
Super jealous!!! I want to go inside there so bad! Lucky! :) - Nesabell  157.7 #2429 12:55AM
Yum chocolate - cyndaws  253.9 #1165 12:56AM
Dip it in some peanut butter! :) - Darlingwendi  897.8 #157 5:56PM
Frame it somehow lol - CrashIntoMe  53.4 #4176 6:04PM

 13.9 #7404 (DL Qual #5598

May 28, 2011 7:49 PM  Disneyland Talk Land
Hello mouse wait I have a question I was at my local used book store and I found this in one of the books I bought can anyone tell me what year this is form thanks lol and I also think this is a sign that I need to go back to Disneyland lol
50th anniversary was 2005? - bluefairy  643.3 #248 8:44PM
Yes, Disneyland opened in 1955. July 17th. - Mouse92im  256.0 #1149 8:50PM
I have that same map, it's from 2005. - NikkiMickey  1682.7 #72 9:10PM

 13.9 #7404 (DL Qual #5598

April 16, 2011 3:41 PM  Disneyland Talk Land
Light cycle at disneyland california adventure
Where is the lightcycle... I wanna show my oldest when we get to go... He was watching Tron Legacy with me when I got it.. Hes four and a half.. - Disneylanddad702  462.8 #389 4:42PM
That is amazing looking!! - acesmagic  122.3 #2960 4:43PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.apesandmonkeys 216 #5  
2.grumpypapa 103 #71  
3.Hop-Low 55 #300  
4.SPandEvLover 52 #34  
5.sewedna 51 #717  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword