lakers unofficial
MR-banner600
MedievalMickey's MouseWait
MedievalMickey 696.1 #221 


MedievalMickey
Member Since: September 26, 2010
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 163.09 #507
Trivia Challenge Two Score: 82.85 #761
Total Wait Time Points: 300.32
Total Quality Points: 8 #2450
Thanked: 0 times on 0 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 29.68
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 696.1 #221 (DL Qual #2450

July 4, 2012 5:17 PM  The Hub
It's so yummylicious!!!
Red, white, and blue! - Alicewhoareyou  954.2 #150 3:36PM
This looks super yummy! - mermaidhair  176.3 #2154 3:28PM
Do we know what's in it? Tequila and I are not friends. - Bassplayerswife  136.0 #2766 7:12PM
Way to many ingredients to remember but no tequila! I know that for a fact because I'm allergic! - MedievalMickey  696.1 #221 8:10PM
I'm so jealous right now! - DisneyPhotoFan  920.2 #158 7:13PM
It's ok! I drank one for you, as well as a few Sexy alligators too! - MedievalMickey  696.1 #221 8:11PM

 696.1 #221 (DL Qual #2450

April 20, 2012 10:48 PM  The Hub
Welcome!!!
Welcome! - Cinderellamomma  293.5 #827 2:20PM
Hi and welcome!!! - PinkElephants  712.3 #215 2:21PM
Welcome to the Fun house
- DarkwingDuck  261.9 #1094 11:57PM
Hi and welcome! :) - unlvrebs18  18.5 #6483 12:02AM

 696.1 #221 (DL Qual #2450

April 20, 2012 10:51 PM  The Hub
Congrats!!!
Hip hip Hooray and congrats :+) - uscdisneyteacher  7115.5 #5 11:31AM
yay! congrats! and what a beauty!! - HandMeAChurroImmaFaint  3905.7 #23 11:32AM
Congratulations! Must be cool to work in the happiest place on earth. - RapunzalK  195.8 #1913 10:58PM
That's fantastic.  Congrats to her.  - TrueFromOzLovesDisney  443.5 #420 11:03PM

Thanked by:  WaltSentMe 323.1 #677  
 696.1 #221 (DL Qual #2450

April 16, 2012 8:38 PM  The Hub
H3D!!! ALL THE WAY!!!
Seriously?!?! Okay...I have one...Did you have friends as a kid? - chsrkat77  244.0 #1283 10:02AM
LOL!!!! - DizGeek  453.6 #406 10:08AM
I have one for you! How do you put up with this guy? Haha! - DizGeek  453.6 #406 10:09AM
I had girlfriends. Several. Lisa Angela Pamela Renae, I love them they were from around the way. - HotDiggityDogDaddy  1113.1 #124 10:09AM
LOL =0) - iyuzMickey  511.1 #348 10:11AM
πŸ˜‚πŸ˜‚ - DisneyFanZoe  1106.9 #126 10:27AM
Great answer! - MomWithAJuiceBoxBuzz  1022.9 #141 10:33AM
I just spit my coffee out reading your response...I had to re-read it though singing - Dave   10991.9 #2 10:49AM
Hope you had your Otterbox on. - HotDiggityDogDaddy  1113.1 #124 10:51AM
I meant childhood friends not H3D groupies! You're such a dork. - chsrkat77  244.0 #1283 11:22AM
Ahahahaha - chris.  2510.4 #41 11:34AM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - KissDclown  1089.2 #130 11:35AM
Yay!!! This brought kat back into the lounge!!! - toph  2416.6 #43 12:22PM
A good JOKE always brings me back Toph. - chsrkat77  244.0 #1283 4:16PM
πŸ˜‚πŸ˜‚Well that explains it! - toph  2416.6 #43 7:45PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - bluefairy  643.3 #254 8:12PM
This is gonna be good one.
- BCC  4776.8 #16 8:27AM
No questions, I already know more than I need too! Congrats, this is the first time I've read one of these posts completely through. - connielu  686.3 #225 1:23AM
So worth it. - HotDiggityDogDaddy  1113.1 #124 1:28AM
Perusing the "last year" button...πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Darlingwendi  897.8 #161 8:54AM

 696.1 #221 (DL Qual #2450

April 11, 2012 11:43 PM  The Hub
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜²
I just lol'd. - Ricko19  818.1 #180 11:17PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - SueBayou  2019.4 #55 11:19PM
God I miss these - vincentchase1  672.7 #237 12:18PM
VMT is back?!? *Crosses fingers* - MaidMiriam  305.1 #766 12:27PM
No its from last year. - vincentchase1  672.7 #237 12:53PM

 696.1 #221 (DL Qual #2450

March 21, 2012 12:03 AM  The Hub
Oh crap! I just Farted!!! What the hell do I do???? I .... Need..... Air.......
"no, seriously. this is what we're gonna wear in the future you guys. every day." - nicoleface  1746.5 #70 8:55PM
Mork and Mindy takes over Disneyland!
- Armenda  1135.4 #118 1:03PM
"How cool! this is what people from 1990 will look like!" - vincentchase1  672.7 #237 1:06PM
Ummm, thats cool mom, I'm not really excited for the future anyway - MJisMM  31.0 #5124 1:17PM

 696.1 #221 (DL Qual #2450

March 19, 2012 10:08 AM  The Hub
Those are nice!
The turkey leg tee should have mouse ears on the guy. - BrownEyedMouse  5.4 #14385 10:49AM
Those are nice! - MedievalMickey  696.1 #221 10:08AM
As far as I know, it's all men's - Jo_ohanna  387.4 #489 11:56AM
Ok...thanks!! - MinnieMousewife  731.6 #208 12:21PM

Thanked by:  MedievalMickey 696.1 #221  
 696.1 #221 (DL Qual #2450

March 15, 2012 4:21 PM  The Hub
Trader Sams!!!
Bump. This makes me sad! - Jacqueline  580.0 #292 3:53PM
LaTruce will be more sad than you haha - StitchEars  330.7 #642 4:39PM
After last night.. it is so apparent. He's there right now! Lol - Jacqueline  580.0 #292 4:53PM
I'm sure Donnievegas aka ZsaZsa will faint again at the site of this news! Y'all are killin him slowly with all the Cove updates. lol - Romec123aKaSmartyPants  627.2 #264 12:32AM
Great idea! So happy , hopefully it will re-open looking like less of a run down dive and not smelling so dirty! - georgieporgie  180.2 #2099 7:50AM
Bump while I'm sitting here at the Cove enjoying a Sexy Alligator!!! - MedievalMickey  696.1 #221 3:29PM

 696.1 #221 (DL Qual #2450

March 16, 2012 3:29 PM  The Hub
Bump while I'm sitting here at the Cove enjoying a Sexy Alligator!!!
Bump. This makes me sad! - Jacqueline  580.0 #292 3:53PM
LaTruce will be more sad than you haha - StitchEars  330.7 #642 4:39PM
After last night.. it is so apparent. He's there right now! Lol - Jacqueline  580.0 #292 4:53PM
I'm sure Donnievegas aka ZsaZsa will faint again at the site of this news! Y'all are killin him slowly with all the Cove updates. lol - Romec123aKaSmartyPants  627.2 #264 12:32AM
Great idea! So happy , hopefully it will re-open looking like less of a run down dive and not smelling so dirty! - georgieporgie  180.2 #2099 7:50AM
Bump while I'm sitting here at the Cove enjoying a Sexy Alligator!!! - MedievalMickey  696.1 #221 3:29PM

 696.1 #221 (DL Qual #2450

March 15, 2012 4:10 PM  The Hub
I guess we will all have to make the walk down to Trader Sams. Although that's an awesome experience all it's own!
Bump. This makes me sad! - Jacqueline  580.0 #292 3:53PM
LaTruce will be more sad than you haha - StitchEars  330.7 #642 4:39PM
After last night.. it is so apparent. He's there right now! Lol - Jacqueline  580.0 #292 4:53PM
I'm sure Donnievegas aka ZsaZsa will faint again at the site of this news! Y'all are killin him slowly with all the Cove updates. lol - Romec123aKaSmartyPants  627.2 #264 12:32AM
Great idea! So happy , hopefully it will re-open looking like less of a run down dive and not smelling so dirty! - georgieporgie  180.2 #2099 7:50AM
Bump while I'm sitting here at the Cove enjoying a Sexy Alligator!!! - MedievalMickey  696.1 #221 3:29PM

 696.1 #221 (DL Qual #2450

February 14, 2012 9:14 PM  The Hub
I just farted do hard, I think I ripped a hole in my couch! Don't mind the hole ine my jeans!!! Hahahaha
I just farted loudly... Does that help? - Slotherini  1053.1 #136 8:32PM
Hahahaha sorta :p - madds199  12.3 #7995 8:33PM
LOL oh my gosh that just made me laugh so hard my daughter looked at me strangely for busting out laughing out of the blue - cdeley  470.7 #387 8:36PM
that, Sloth, would make a room full of 3rd graders laugh - HandMeAChurroImmaFaint  3905.7 #23 8:36PM
"just easing the tension, baby. Just easing the tension." - Slotherini  1053.1 #136 8:40PM
lol. lol - HandMeAChurroImmaFaint  3905.7 #23 8:57PM
Sure as heck helped me lol! Thank ya! - 559MickeyLover  303.4 #774 8:59PM
I just farted do hard, I think I ripped a hole in my couch! Don't mind the hole ine my jeans!!! Hahahaha - MedievalMickey  696.1 #221 9:14PM
Speaking of farts, one of the kids in my class kept cutting the cheese today and I was trying so hard not to laugh. The other kids kept looking at me for my reaction. Why do they do this to me, lol! - ima-pirateswife  684.1 #226 9:45PM
All I saw as I was scrolling was "speaking of farts". That was too funny! - Sharkgrrl19  227.6 #1490 9:53PM
Think about your first time experiencing Disneyland, the sights and sounds that made it so magical. - CaptnSparrow  620.9 #269 8:37PM
The first time I went to disneyland I was scared to death by the monsters in the matterhorn, got sick on the teacups, and spent the rest of the trip throwing up in the garbage cans. That was real magical! - Disneykinger  211.2 #1711 10:38PM
All I saw as I was scrolling was "speaking of farts". That was too funny! - Sharkgrrl19  227.6 #1490 9:53PM
The first time I went to disneyland I was scared to death by the monsters in the matterhorn, got sick on the teacups, and spent the rest of the trip throwing up in the garbage cans. That was real magical! - Disneykinger  211.2 #1711 10:38PM

 696.1 #221 (DL Qual #2450

February 17, 2012 9:01 PM  The Hub
One of the best chicken sandwiches I have ever had! We eat at White Water almost ever visit!!!
Booooooooo. Go chicken nachos!!!!!! - georgieporgie  180.2 #2099 6:10PM
And coke zero! - georgieporgie  180.2 #2099 6:15PM
WWS nachos rule! - Spoonful_O_Sugar  518.6 #335 6:20PM
yum!!! ( your avatar still has a Christmas tree on it :) - HandMeAChurroImmaFaint  3905.7 #23 2:57PM
and i spy an iPhone - HandMeAChurroImmaFaint  3905.7 #23 2:57PM
One of the best chicken sandwiches I have ever had! We eat at White Water almost ever visit!!! - MedievalMickey  696.1 #221 9:01PM
That looks yummy! Must try the good there one day. - MyLittleBears  300.2 #788 9:12PM

 696.1 #221 (DL Qual #2450

January 29, 2012 4:07 PM  The Hub
Welcome!!!
Go to your dashboard, scroll down to where it says mouserank, tap that, then scroll down and click the camera icon. Welcome! - sarahpie  275.3 #960 2:59PM
Hi all.... - Al-addin  3.1 #34010 3:00PM
Welcome! - melissa_ficent  318.5 #704 4:10PM
Thank you all for the warm welcomes! !! - mouse-cakes-xoxo  24.3 #5693 8:11PM

 696.1 #221 (DL Qual #2450

January 28, 2012 1:22 PM  The Hub
Welcome to the E. A. C. DuuuuuDE!!!
Like your picture of the Monkees - vincentchase1  672.7 #237 2:51PM
it's a pic of the Beatles, @vincent. - ArdySarrafFan  243.1 #1300 3:34PM
Are you suuuuurrreee? - Kari_Bo_Berry  361.5 #545 3:39PM
Sure I'm sure that it's a pic of the Beatles, @MissPrice! - ArdySarrafFan  243.1 #1300 4:08PM
Welcome to the E. A. C. DuuuuuDE!!! - MedievalMickey  696.1 #221 1:22PM
Sure I'm sure that it's a pic of the Beatles, @MissPrice! - ArdySarrafFan  243.1 #1300 4:08PM
hiiiiiiiii, SOS! - ArdySarrafFan  243.1 #1300 4:37PM

 696.1 #221 (DL Qual #2450

January 28, 2012 11:00 AM  The Hub
A $12.40 value! πŸ˜‚ that's lunch nowadays and that doesn't even include a beer!
Wow!  So awesome!
- Spoonful_O_Sugar  518.6 #335 10:53AM
$5.75 πŸ˜ƒ - E-Ticket  1071.9 #134 10:57AM
A $12.40 value! πŸ˜‚ that's lunch nowadays and that doesn't even include a beer! - MedievalMickey  696.1 #221 11:00AM
A $12.40 value! πŸ˜‚ that's lunch nowadays and that doesn't even include a beer! - MedievalMickey  696.1 #221 11:00AM
Very cool. I remember using those. - Minnique  584.9 #289 11:02AM

 696.1 #221 (DL Qual #2450

January 28, 2012 11:01 AM  The Hub
Congrats!!! πŸŽ‰πŸŽˆπŸŽ‰πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Woot woot!! Hd in the house!! Congrats!! Throwin up a V for victorville!!! - bobapetebot  135.5 #2776 9:13AM
Tell me your not making that trip everyday. Lol. I can't wait to see that pin live. - Evilstitch  334.4 #625 8:31AM
Congratulations by the way. - Evilstitch  334.4 #625 8:32AM
Hey evil have you seen our car around town?? Someone was honking at me at costco?? Haha - bobapetebot  135.5 #2776 9:16AM
πŸ˜‚πŸ˜‚ - toph  2416.6 #43 9:17AM
No, but we go to Costco all the time. I still gotta put on my decal.Lol. I'm terrible sometimes about these kinda things. - Evilstitch  334.4 #625 9:22AM
Thank you very much - CMskellingtonsidekick  112.0 #3165 4:11PM
Congratulations MikeπŸŽ‰πŸŽ‰ - Disneymomof4  29.7 #5208 4:38AM
Congrats!!! - cynDOLEwhip  1175.5 #110 4:48AM

 696.1 #221 (DL Qual #2450

January 24, 2012 5:17 PM  The Hub
No more diapers! Who's Da Man now??
No more diapers! Who's Da Man now?? - MedievalMickey  696.1 #221 5:17PM
Lol cute! - MarshaMouse  3691.7 #25 10:53PM
"Stay in school and don't sith your pants."
- MayBie  1885.6 #65 10:53PM
WOW..THIS SO MADE MY DAY! - Disneyrockstar  165.2 #2322 4:33AM
πŸ˜‚πŸ˜‚I see what you did there. - Fanatic4Disney  267.3 #1048 9:26AM
Love Clueless!! R.I.P. Brittany Murphy - yvetteissogoofy  194.8 #1923 10:40AM
"If you don't turn to the dark side, perhaps she will" πŸ‘Šfist bump!πŸ‘Š - SarahJoshDisney  77.8 #3671 11:19AM

 696.1 #221 (DL Qual #2450

January 23, 2012 10:08 AM  The Hub
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - SueBayou  2019.4 #55 11:36AM
LOL : ) - Ericksenator  376.0 #514 9:54AM
πŸ‘πŸ‘ - HandMeAChurroImmaFaint  3905.7 #23 2:11PM
Lol :) - dvcfam4  113.2 #3143 4:35PM

 696.1 #221 (DL Qual #2450

January 19, 2012 1:37 PM  The Hub
βœ‹πŸ˜ƒ
I'll have the Dorey please. Thanks. - Evilstitch  334.4 #625 12:29PM
Fish are friends! Not food! - Nyghtngale  558.0 #303 12:30PM
Sushi? yes. Nemo roll? no. - JessicaRabbit33  669.3 #239 12:36PM
*GASP* - Sharkgrrl19  227.6 #1490 1:38PM
lol @sharkgrrl19 - FindMeAtTheCove  237.4 #1360 1:41PM

 696.1 #221 (DL Qual #2450

January 19, 2012 1:36 PM  The Hub
Medievalmickey
I need more cowbell. - Evilstitch  334.4 #625 12:13PM
Lol - GoofyFace  18.0 #6575 12:13PM
Haha! - Spoonful_O_Sugar  518.6 #335 5:29AM
I'm sorry I'm new what is the pirate game if I may ask? - assasin666  22.0 #5971 12:10PM
potc master of the seas - missgoofy  368.5 #530 1:07PM
MYTMIKE - mightymike  272.8 #998 6:17AM
RedHanedMary! add me :-) - PrincessMacyCM  535.5 #320 6:58AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword