lakers unofficial
MR-banner600
kyoto_sparkle's MouseWait
kyoto_sparkle 150.2 #2564 


kyoto_sparkle
I ๎Œจ Disneyland!!
Member Since: September 14, 2010
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 0 #0
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 0
Total Quality Points: 3 #4015
Thanked: 0 times on 0 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 135.77
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 150.2 #2564 (DL Qual #4015

June 28, 2012 2:10 AM  The Hub
Please add me for two (: thank you!!!!
Just a reminder this RAK ends tonight at 10pm I will announce the winner around 11pm. Oh and Make sure to subscribe to this post if u haven't already. Thanks everyone :) and once again good luck! โœจโœจโœจ - Almazamaa7  43.7 #4584 3:17PM
ok this RAK has now ended.... will post the winners in about half an hour or so :) - Almazamaa7  43.7 #4584 10:00PM
Add me for 3 of ur 5 spots - LuluR  11.3 #8696 10:01PM
ok - Almazamaa7  43.7 #4584 10:04PM
Who won????? Me me me! ๐Ÿ‘ - LuluR  11.3 #8696 2:57PM
No I'm sorry Micky - Almazamaa7  43.7 #4584 3:04PM

 150.2 #2564 (DL Qual #4015

June 28, 2012 1:56 AM  The Hub
Can you please add me for two! (: thank you so much!!!
Add me for two please. Would love to see this show! Thanks :) - bibbity-bobbity  132.4 #2849 2:33PM
Add me for two please! Thank you :) - pirateprincess13  38.2 #4805 2:42PM
Please add me for three! I live on the East. Coast and wasn't allowed to get tickets! My sister would love them. Thanks so much for the opportunity! Happy mwing! - gfamily  26.2 #5623 11:41AM
Yay. Thank you. My family is so excited. We don't live here and tommorrow is our last day and couldn't be ending any better. - PrincessAuroraMomma  511.0 #356 12:31PM
yay! so happy for you!! - nicoleface  1749.8 #73 12:58PM

 150.2 #2564 (DL Qual #4015

January 6, 2012 11:40 PM  The Hub
This is beyond cute!!!
This makes me teary eyed - Starr  550.3 #317 11:38PM
That's too adorable! ๐Ÿ’œ - cesium55  531.6 #334 11:38PM
That is a really cute picture - Chumash28  1064.1 #142 7:18AM
This. is. beyond.adorable. Enlarge and frame and gahh, this is an amazing photo C: - Jenniferr  506.7 #359 8:40AM

 150.2 #2564 (DL Qual #4015

November 27, 2011 11:41 AM  The Hub
Lol! ๎…
That's so cool DL let you in wearing a storm trooper uniform. I am not sure who the guy is. Is he from Iron Maiden? - HotDiggityDogDaddy  1113.1 #133 11:40AM
Lol! ๎… - kyoto_sparkle  150.2 #2564 11:41AM
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ - PrincessCarmen  2589.4 #39 11:42AM
OMG!! LOL!!! - dawna  290.0 #867 11:54AM
Lol! ๎… - kyoto_sparkle  150.2 #2564 11:41AM
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ - PrincessCarmen  2589.4 #39 11:42AM
OMG!! LOL!!! - dawna  290.0 #867 11:54AM

 150.2 #2564 (DL Qual #4015

November 1, 2011 2:10 PM  The Hub
Cutie!!
He's too cute!! - RCmom  5213.4 #15 2:16PM
Cute :) - patriciajz  329.6 #660 2:10PM
He's too cute!! - RCmom  5213.4 #15 2:16PM
Adorable!! - Disneykidds_HaveWeMet  181.9 #2103 4:53PM

 150.2 #2564 (DL Qual #4015

November 1, 2011 2:10 PM  The Hub
Welcome to MW!! ๎Œ’๎Œ’
Welcome woot woot! WOOT WOOT! - BooEve123  800.9 #195 2:07PM
Welcome to Disney nerd central! We're happy to have you here!! :) - Disney4ever55  205.0 #1817 2:08PM
Huge welcome to the mouse wait family - Tinkerbellmom4  400.6 #489 3:01PM
Welcome!! Hope you love it here! - Katya75  321.3 #707 3:03PM

 150.2 #2564 (DL Qual #4015

October 30, 2011 10:30 PM  The Hub
Absolutely love this photo!! ๎„†๎„†๎„†
Very beautiful picture๎— - Missymoo  629.9 #270 10:12PM
Thank you :) - Susan86  457.6 #405 8:40PM
Crazy awesome! - RanchoDeluxe  1518.1 #86 10:12PM
Gorgeous. - jacdanfan  7359.6 #5 8:41PM
Thanks! - Susan86  457.6 #405 8:42PM
Thanks! - Susan86  457.6 #405 8:42PM

 150.2 #2564 (DL Qual #4015

October 30, 2011 10:02 PM  The Hub
๎€Ž๎€Ž awesome job!!
Cute couple pumpkins - princessVanessa  384.3 #515 9:53PM
Yours are awesOme!! I'm jelly, mine sucks lol - AshleyLynn22  791.2 #198 9:54PM
me too. im not the artistic one of my family. haha - kristian  1986.4 #61 9:56PM
Cute! Good job! - akeleh  293.5 #854 10:28PM
Nice - Leykis101alumni  51.1 #4335 10:29PM

 150.2 #2564 (DL Qual #4015

October 30, 2011 10:04 PM  The Hub
Ohhh! I love this part!! Thanks for the photos!!
Thank you so much for the pictures. I have yet to see this show. It's on my Disneyland to-do list! - teach67  124.6 #2966 9:18PM
Hope im not ruining it for you ...it's a great show you'll love it! - Jackie211  472.7 #389 9:44PM
Jackie211, you are not ruining it for me in any way! I'm really happy that you've posted the various pictures. My husband and I are planning a date to go and see it before the end of the year, thanks to MWers like yourself who post pictures and reviews. Muchas gracias! :0) - teach67  124.6 #2966 10:00PM
De nada, enjoy the pictures until you can see it ๐Ÿ˜ƒ - Jackie211  472.7 #389 10:03PM
Love - PrincessDuckie  729.1 #219 9:19PM
Ohhh! I love this part!! Thanks for the photos!! - kyoto_sparkle  150.2 #2564 10:04PM
Great pics! - CherryTreeLane  460.0 #404 10:06PM

 150.2 #2564 (DL Qual #4015

October 30, 2011 10:03 PM  The Hub
๎Œ๎Œ๎Œ
Such a brave soul! - teach67  124.6 #2966 9:17PM
Hated It!!! - HakunaMatata  327.5 #670 10:01PM
Did u see the MW barf bag? - vincentchase1  672.8 #248 10:06PM
I needed it!!! - HakunaMatata  327.5 #670 11:20PM
I am so terrified to go on there.. Your one brave woman. - disneysgirl76  225.6 #1532 3:44PM
It's not that bad - RemyAllie  510.2 #358 3:52PM

 150.2 #2564 (DL Qual #4015

October 17, 2011 11:37 PM  The Hub
The colors in this photo are absolutely gorgeous!!! ๎„†๎„†๎„†
Wow! - apanda1983  186.6 #2036 7:51PM
That's amazing color!!๐Ÿ“ท๐Ÿ“ท - islandRmand  114.1 #3170 7:52PM
I wonder if H3D has started his home version yet? This reminds me of his tribute to ELP - E-Ticket  1121.9 #130 10:28PM
WOW. Best WOC pic I've seen!! - MissAcroBRAT  244.5 #1297 10:28PM

 150.2 #2564 (DL Qual #4015

October 14, 2011 1:44 PM  The Hub
๎„†๎„†๎„† sooo cute! You did an amazing job!
Omg I LOVE it MayBie!! - TigerLily  228.0 #1513 1:54PM
Hehe looks like C1 chaser but pink. Too cute! I'm Gunna start my customization soon. I'm thinking all rhinestones. :) - TiffyMarie  301.2 #804 1:55PM
I can't wait to see! I need to buy more blanks lol - MayBie  1885.6 #68 2:07PM
Great job!! - Disneymomblessedx3  362.6 #560 3:16PM
It does look great!! Very nice job :-D - LAFDWifey  81.5 #3671 3:30PM

 150.2 #2564 (DL Qual #4015

October 14, 2011 7:23 AM  The Hub
Welcome to MW!
Welcome to the magic of MW!! - MiggyMouse  296.9 #829 12:08AM
Welcome! Same here I've had it for two years and just barley started using the lounge and now I'm hooked! - mizzKmouse80  54.1 #4246 12:45AM
Welcome! - CM_KittyPrincess23  267.1 #1071 12:49PM
Welcome! - dvcfam4  113.2 #3185 12:50PM

 150.2 #2564 (DL Qual #4015

October 12, 2011 9:55 PM  The Hub
Dejavu! I had to check the date of this post!!! ๎’๎’๎’๎’ hi kayoss! You're back!! ๎–
This is so descriptive I feel as though I'm on the bus myself. Putting those writing skills to work! Tune in for the ride back when crackhead lady waxes poetic on the difficulty of sautรฉing chicken with after shave, and Kayoss borrows a used Kleenex to cry on the 4 hour ride back. - Missshelly  692.9 #235 9:01PM
LOL! ๎‰ - LMAO-Asturi  173.3 #2212 9:05PM
Haha! - NurseKatey  325.9 #678 10:46PM
You seriously need MySpace - HotDiggityDogDaddy  1113.1 #133 8:28PM
Or a twitter account - Jo_ohanna  387.4 #511 9:03PM
She could use some more Kleenex, sad really sad - minniebuns  0.2 #90580 12:06AM
We've been through this before, Kayoss. - PrincessCarmen  2589.4 #39 12:06AM

 150.2 #2564 (DL Qual #4015

October 12, 2011 4:05 PM  The Hub
Only about EVERY time i log onto MW! ๎‰
add me please. - chris.  2510.5 #43 2:41PM
Lol - Mr. Fredrickson  120.4 #3051 2:59PM
OMG I've NEVER seen this before!!!! - HotDiggityDogDaddy  1113.1 #133 2:46PM
Me too! ๎‰ - SkellyMouse  501.4 #366 2:48PM
alice in the picture is the one who drew the original. - chris.  2510.5 #43 2:51PM
This is too funny! - dlmickeymouseCM  2404.5 #46 3:15PM
Only about EVERY time i log onto MW! ๎‰ - kyoto_sparkle  150.2 #2564 4:05PM
Nope, never ever! ๎„… - missyhidy  245.7 #1280 6:32PM
Looks like something I would walk past shaking my head at comic-con. - Lelundrial  471.2 #392 6:30PM
Nope, never ever! ๎„… - missyhidy  245.7 #1280 6:32PM

 150.2 #2564 (DL Qual #4015

October 12, 2011 7:22 AM  The Hub
Take some klenex and hand sanitizer! ๎– we dont want to contaminate & get other guests sick ๎€Ž
Take some klenex and hand sanitizer! ๎– we dont want to contaminate & get other guests sick ๎€Ž - kyoto_sparkle  150.2 #2564 7:22AM
Have fun! I hope you don't get even more sick though! - Jillian  767.1 #205 6:44AM
I kno right!! It's ok it will be worth it lol - Penguinn_CM  188.2 #2018 6:46AM
Dress warm its gonna get up in to the 100 in la dress normal. - maxinerenton  422.7 #449 9:12AM
Hope you get well soon - BeagleBoy12  167.3 #2307 9:14AM

 150.2 #2564 (DL Qual #4015

October 12, 2011 7:24 AM  The Hub
Goodmorning! Its wednesday! Its wednesday! We're halfway thru the week!! Yay!! ๎—
Morning start work earlier today, but I get to go to the soundsational ap event tonight! - chris.  2510.5 #43 6:00AM
Sweet! Have fun! :) - Mr. Fredrickson  120.4 #3051 6:06AM
Good morning. I'm hungry. - DizGeek  453.6 #411 6:12AM
Haha I'm always hungry! :) - Mr. Fredrickson  120.4 #3051 2:21PM
Yay! - Mr. Fredrickson  120.4 #3051 2:19PM
Haha I'm always hungry! :) - Mr. Fredrickson  120.4 #3051 2:21PM

 150.2 #2564 (DL Qual #4015

October 11, 2011 10:23 PM  The Hub
I love this movie!! I hope things turn around and you have a brighter day tomorrow!! ๎• (no need to add me))
Don't add me. Just sending (((Hugs))) and ๎Œฎ๎Œฎ๎Œฎ๎ŒฎPixie dust๎˜๎˜๎˜ - SueBayou  2019.4 #59 10:25PM
(hugs) ๎€ข - Nyghtngale  558.0 #313 10:37PM
Sorry guys! She will announce winner tonight. She's been busy getting a new Disney Store ready to open. - SueBayou  2019.4 #59 4:08PM
Add me please - disneylegoman  330.8 #655 4:10PM
Closed sorry - SueBayou  2019.4 #59 4:14PM
Closed sorry - SueBayou  2019.4 #59 4:14PM

 150.2 #2564 (DL Qual #4015

October 11, 2011 10:18 PM  The Hub
๎Œ !detcidda os .ssenkaew ym si hsiloplian
Too funny Butter!!! Mine are always random.. - Plumiegirl  8065.7 #3 12:09AM
banana am I - Dave  11660.9 #2 10:10PM
Too funny Butter!!! Mine are always random.. - Plumiegirl  8065.7 #3 12:09AM
Legs hurt my ๎˜ - Aurora_2020  260.1 #1137 12:40AM

 150.2 #2564 (DL Qual #4015

October 11, 2011 10:21 PM  The Hub
Enjoy your night!!!! Bet your having tons of fun!!
Oh and where did he get his suit. Reminds me of Jack Skellington. I want - goofball  463.7 #401 8:48PM
Yay!! I was wondering when you'd start posting pics :D you guys look great! - Jillian  767.1 #205 8:46PM
Have fun - puddy77  222.6 #1576 1:23AM
Aw thank you so much everyone :D we had such a great time and can't wait to do it next year :D - CMWalker  341.4 #620 1:55AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword