lakers unofficial
MR-banner600
snowwhite15's MouseWait
snowwhite15 19.6 #6786 


snowwhite15
I am a kindergarten teacher! I love going to disneyland with my husband.
Member Since: August 19, 2010
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 0 #0
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 2.12
Total Quality Points: 2 #4905
Thanked: 7 times on 3 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 13.45
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 19.6 #6786 (DL Qual #4905

November 14, 2013 4:38 PM  The Hub
Anyone know if there are still spaces?

I thought this started tomorrow?! - awhite52577  313.8 #757 3:03PM
Special preview for pass holders only. - RetiredKidAgain  1214.4 #128 3:14PM
It probably does but tonight is the media event and it was probably decided last minute to allow a certain number of APs in  - CM_Tamstirr  553.2 #337 7:36PM
Awesome! Tonight they gave everybody free color changing Mickey Mouse ear hats! It was a good show. Better and longer than the old one IMO. - RetiredKidAgain  1214.4 #128 10:04PM
Glow With the Show Ears right? These are the same as before I've been seeing. Glad you enjoyed it! - MrsSchnooks  3112.3 #40 10:09PM

Thanked by:   Admin   Miss-E-Mouse   robmurow  
 19.6 #6786 (DL Qual #4905

October 19, 2013 4:48 PM  The Hub
Looking good! 

Tagged in: MouseWait Birthday Bash  
Amazing stuff right there, - LaPearleNoir  1529.8 #96 3:08PM
I'll take one of each please-wish I was there! - leopardditz2000  643.1 #282 4:08PM
Amazing pillows! - lovelyalyssagee  6.2 #14129 9:44PM
There was a Wendy pillow?!?!? 😳😍 - Darlingwendi  1189.2 #132 10:20PM

 19.6 #6786 (DL Qual #4905

August 13, 2013 8:24 PM  The Hub
We are still here but not for much longer!

Hope someone finds you. - RadiatorSprings4Ever  1107.4 #149 8:06PM
We are still here but not for much longer! - snowwhite15  19.6 #6786 8:24PM

Thanked by:   LittleStarSweeper  
 19.6 #6786 (DL Qual #4905

March 24, 2013 8:22 PM  The Hub
Boo! That's one of my favorite drinks! I will miss it! 😭

Grrrrr..... - NotSoDapperDan  323.9 #716 9:32PM
😩😭 - Duchess_SMK  5989.7 #15 10:22PM
Says the cutest puppy ever! Love the profile pic - missariel33  2027.8 #67 8:28PM
Oh no.. I didn't know. I thought they might wait for the Starbucks transition. So sorry Duchess. πŸ˜” - IMissDisney  1205.7 #130 9:36PM
Nice pictures though!! - IMissDisney  1205.7 #130 9:37PM
Yeah, kinda a tradition to grab one for the way home. CM said they've been gone for about a week. πŸ˜” - Duchess_SMK  5989.7 #15 9:41PM
Boo! That's one of my favorite drinks! I will miss it! 😭 - snowwhite15  19.6 #6786 8:22PM
They must be letting their inventory run out so they aren't stuck with a lot of product they won't use when they shut down for the transition. - yellowtonka  241.5 #1383 8:44PM

 19.6 #6786 (DL Qual #4905

March 14, 2013 9:00 PM  The Hub
This is so funny! I loved them! I would listen to that tape all the time!

*crickets* - LBChica  2306.0 #54 8:31PM
Lol. Sorry. I personally have no idea who they are. I don't remember them. :) - aidensmama  340.1 #648 8:34PM
No crickets. Sorry just saw this. I remember - iloveprinceEric  264.1 #1148 8:35PM
Oh my! I totally remember them! πŸ˜‚ So funny!! I used to listen to the "tape" so much, I killed it. LOL! πŸ˜‹ - iloveprinceEric  264.1 #1148 8:34PM
Me too! - LBChica  2306.0 #54 8:44PM
Haha! OMG I just search them on you tube.I used to listen to this on long car rides in my walkman.lol - iloveprinceEric  264.1 #1148 8:53PM
Now that they've announced they're back together there are a lot of videos on YouTube. I had trouble finding some before - LBChica  2306.0 #54 8:56PM
This is so funny! I loved them! I would listen to that tape all the time! - snowwhite15  19.6 #6786 9:00PM
I don't know them...I like to consider myself a child of the 90s, but probably more like the late 80s. 😁 - MinnieMousewife  870.9 #189 9:14PM

Thanked by:   iloveprinceEric   619HeatherMouse  
 19.6 #6786 (DL Qual #4905

February 3, 2013 8:39 AM  The Hub
Is Super Bowl today?

It's okay guys, I don't even watch basketball. But I'm rooting for the Yankees! Go Tiger Woods!!!! - AvidDisneyThrifter220  1398.4 #107 7:03AM
Go Yankees! LOL - MrsSchnooks  3112.3 #40 7:12AM
They're hockey, right?😜😜 - AvidDisneyThrifter220  1398.4 #107 7:27AM
Uh... Sure! LOL As long as you're cheering for them you're good in my book! - MrsSchnooks  3112.3 #40 7:28AM
Rotfl πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - mini_MINNIE  1074.8 #154 8:00AM
@ Avid I posted something Yankees/Mickey for you in The Hub in case you need some info on the Yankees. LOL πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MrsSchnooks  3112.3 #40 8:02AM
Haha ooh I'll check! But no worries, I really do enjoy baseball over any sport (except hockey hehe) but I've even been to a Yankees game at Yankees stadium on 4th of July! :D the most American thing I've ever done in my life. - AvidDisneyThrifter220  1398.4 #107 8:07AM
Baseball is my favorite too. Forgot how much I love watching sports in general until I met my husband. He is a huge sports fan! And that is pretty awesome about the Yankees on the 4th of July! So jelly! - MrsSchnooks  3112.3 #40 8:11AM
πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„ - Lelundrial  560.3 #331 8:54AM
Yankees? Wha? No. Go Dodgers! And nothin about the Giants. Sf is already being represented to by that one team in the game I think. 😜 - Waites4DodgerEars_CM  999.5 #171 10:10AM
πŸ‘†Go Giants! - Slotherini  1061.9 #158 10:17AM
πŸ‘πŸ˜πŸ‘ - PinkMinnie  176.9 #2203 11:18AM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ I knew that'd get a response from either you or CAB. - Waites4DodgerEars_CM  999.5 #171 11:46AM
Go A's! another division title and then some this season! - CVDisneyland  386.6 #538 1:32PM
Is this where we post our up to the minute Super Bowl updates? - Mouse4life  1293.1 #116 3:28PM
Heads on the coin toss πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Villescas8  601.0 #307 3:29PM
Ohh and I just won a free papa johns pizza because it came up heads - Villescas8  601.0 #307 3:31PM
Those flying monkeys look vicious - Mouse4life  1293.1 #116 4:00PM
They do. Did you get your free 2 liter if Pepsi next? - Villescas8  601.0 #307 4:01PM
Horry cow that was nutz - Mouse4life  1293.1 #116 7:58PM
So glad dodgers won the would series!! - princessVanessa  384.3 #542 8:14PM
Psh, I'm glad the Bucks won the Stanley Cup :P :P I don't know what sport you were watching! - IDVandalSkipperCM  2357.6 #53 8:22PM
I don't get it...was there some kind of game today? - MissAmericaSings  382.0 #543 8:33PM

 19.6 #6786 (DL Qual #4905

January 26, 2013 2:02 PM  The Hub
We found them! Thank you!

We found them! Thank you! - snowwhite15  19.6 #6786 2:02PM
Congrats!!!! - Duchess_SMK  5989.7 #15 2:03PM
Bump! - TikiJOSEsWingman  332.4 #675 11:03AM
I would, but we have passes to use!! I hope someone who needs them gets them!! :-) - CAdreamer  98.8 #3475 12:47PM
We found them! Thank you! - snowwhite15  19.6 #6786 2:02PM
Congrats!!!! - Duchess_SMK  5989.7 #15 2:03PM

Thanked by:   snowwhite15  
 19.6 #6786 (DL Qual #4905

January 26, 2013 9:54 AM  The Hub
Nice work. Who did it?

There is an app I use called square ready (one word) that allows you to get a full size photo to fit. Hope that helps. :) - Duchess_SMK  5989.7 #15 10:00AM
I love it!! Can picture the rest in my head - disneygirl74  6.9 #12896 9:45AM
Very nice! - MinnieBow11  17.3 #7238 1:36PM
Nice! - brguest85  193.6 #1986 3:57PM

 19.6 #6786 (DL Qual #4905

January 21, 2013 6:39 AM  The Hub
That was my favorite treat! Miss it!

Strangely enough, people were complaining that Disney was selling McDonald's fries there. Now that it's gone...we miss it. - RadioMaverick  1073.5 #156 6:54AM
I would of been one of those people.Sorry no love for McDonalds.✌❀🐭 - Hop-Low  634.5 #286 8:07AM
Cracks me up how people hated on McDonald's after Supersize Me came out, but then the company's stock soared when the economy went downhill in '09. - Spoonful_O_Sugar  585.3 #317 7:44AM
So true, lots of people were turned off from McDonalds food after that movie; I've never liked it. If i was poor I'd choose CupNoodle or Ramen any day.✌❀🐭 - Hop-Low  634.5 #286 9:01AM
Haha! Oh universe, it's funny how I'm eating mickey d's fries right now and this pic comes up. These fries aren't as good as the ones they sold at the park though πŸ˜• - rbeezy  703.0 #243 1:33AM
Our go to snack, miss them. - PrincessDuckie  817.2 #204 8:43AM
I miss this cart :( - BabyMine  288.5 #914 11:04AM

 19.6 #6786 (DL Qual #4905

January 3, 2013 10:29 AM  The Hub
It's not we just parked.

Because they want it to be? - cesium55  531.6 #357 10:28AM
It's not we just parked. - snowwhite15  19.6 #6786 10:29AM
Because Simba was feeling lonely - ScooterMike  1963.0 #71 10:35AM

 19.6 #6786 (DL Qual #4905

December 29, 2012 12:43 PM  The Hub
Where did you guys decorate the float? I have always wanted to do that .

That was a great time - ScooterMike  1963.0 #71 10:05AM
There I am creeping in the back right corner! Lol πŸ˜‚ By the way, It was nice meeting you. - Miss_E_Mouse  1424.9 #105 10:16AM
Creeper 😳 - aprilinjune4  483.4 #400 1:08PM
Creepers gonna creep - PinkElephants  745.7 #226 1:14PM
Haha yay! You did come out :D - SleepyTortuga  288.4 #915 1:15PM
It was fun to meet you too! - PrincessDuckie  817.2 #204 8:12PM
It was a good time. Checking in: the one with Santa Minnie hat - mini_MINNIE  1074.8 #154 4:11AM
Looks like fun! - Mrs.mouse  543.6 #344 5:23AM

Thanked by:   MarshaMouse   Tom   aprilinjune4   PinkElephants   mini_MINNIE  
 19.6 #6786 (DL Qual #4905

December 14, 2012 11:13 PM  The Hub
We got to enjoy the show tonight for the first time. It was so beautiful.

Are you working it Sunday? Keeping my fingers crossed we don't get rain! - ThatDoleWhipKimberly  397.1 #524 10:17PM
Unfortunately, I'll be back at my usual location after tomorrow - BaseballMickey_CM  6964.1 #9 11:26PM
I had tickets to the first show and was bummed. Oh well. Maybe they'll do the same thin next yer and ill get lucky! - LilSterner  4908.5 #19 10:26PM
We got to enjoy the show tonight for the first time. It was so beautiful. - snowwhite15  19.6 #6786 11:13PM
That's awesome BBM!! What a neat memory πŸ˜ƒ - Sweet_Irish_Cream  4394.3 #23 11:19PM

Thanked by:   ThatKimberly   Boundin   Sweet_Irish_Cream  
 19.6 #6786 (DL Qual #4905

December 14, 2012 7:35 PM  The Hub
No! It's starting in a few minuets!

Did they cancel it? - dland-fun  74.1 #3880 7:32PM
No! It's starting in a few minuets! - snowwhite15  19.6 #6786 7:35PM
Have fun! Beautiful pic! - MeridaFan  3528.5 #36 8:01PM
It is sooo yummy! Had one, umm mayby 1 1/2 last week. A must! - MagicalRN  116.4 #3185 8:45PM

Thanked by:   MarshaMouse   Willierose   DisneyGrandma   meridafan   OhanaPhoto  
 19.6 #6786 (DL Qual #4905

November 18, 2012 5:15 PM  The Hub
We just got here! If you see us say happy anniversary!

Photo request for anyone going to the Pier 39 lighting in San Francisco. Pictures of the Disney characters lighting the tree. - LaTruce  2261.3 #56 12:08PM
yes that would be awesome i second this - Hendizl  2634.8 #41 12:57PM
Be sure to remind Mickey to pick up a birthday button at City Hall - ScooterMike  1963.0 #71 11:26AM
Superb idea scootermike. - mini_MINNIE  1074.8 #154 11:55AM
Just arrived at Toy Story lot :-) - uscdisneyteacher  7522.4 #7 3:01PM
We just got here! If you see us say happy anniversary! - snowwhite15  19.6 #6786 5:15PM
Hapy anniversary! - mini_MINNIE  1074.8 #154 7:45PM

 19.6 #6786 (DL Qual #4905

October 9, 2012 6:26 PM  The Hub
Scary teddy?

Scary teddy? - snowwhite15  19.6 #6786 6:26PM
I don't know but great picture - Hendizl  2634.8 #41 6:28PM
Love that costume!! - MarshaMouse  4194.4 #26 6:34PM
Scrump! :) Love the hat. Where'd you get it? - misseeyore  538.0 #350 7:28PM

 19.6 #6786 (DL Qual #4905

September 24, 2012 8:16 PM  The Hub
Sounds good! Tell me more about this magic race :)
Just booked the grand for the weekend! Yeah!! - MarshaMouse  4194.4 #26 6:35AM
Whoa there Marsha! Ballin!!! - Slotherini  1061.9 #158 7:14AM
Money bags. - HanLostLeia  1098.3 #150 7:43AM
Baller alert! - PrinceTeaJack  923.7 #177 2:01PM
jay-z said it best ;) - OhanaPhoto  3663.1 #31 4:14PM
Pool party!! All invited!! Lol - MarshaMouse  4194.4 #26 5:02PM
pool party baby it was a cool party cool pool party la la la la - OhanaPhoto  3663.1 #31 5:21PM
I'm right with you! - bigpete  277.2 #1001 8:15PM
I shall see you there chicaaaa! xD - Jacqueline  580.0 #322 1:13AM
Im billling all my drinks to your room - CptKirk  766.3 #219 6:29AM
Thanks, "Roomie "!!!!!! - Gia  802.0 #208 9:31AM
All night party in Marsha's room. Thank you so much. lol - splashphotoCM  885.6 #182 5:02PM
I'll wear my speedos. - splashphotoCM  885.6 #182 5:03PM
Party at Marsha's place! :) - MrsMears  217.1 #1696 2:30PM
No G Strings - CaptainPirateKalven  319.8 #735 3:58AM
o_O ^ - PrinceTeaJack  923.7 #177 8:20AM
MarshaMouse got plenty of cheesy!! Lucky! - LiloLvStitch  3.2 #32959 3:33PM
Boss! - onezerohero  163.8 #2421 11:35PM
Only a grand for a grand weekend at the Grand. Woo! - JRDrummer_CM  875.4 #186 3:32PM
Yay, we might need to cancel our ToT meetup. :) Maybe it wasn't meant to be, lol. πŸ˜‰ I'm so excited for the birthday bash. Thanks Admin for all that you do! Woo hoo! - Vegan7LuvsStitch  1011.7 #168 2:33PM
How many times did you jump up and down and clap your hands in joy before you commented this lol - madsdad  1847.2 #77 2:42PM
Luvvdisney and I tried, lol. We should be off the hook. ;) - Vegan7LuvsStitch  1011.7 #168 2:44PM
You can't cancel. This means you'll have A LOT of support present 😁 - KissDclown  1089.1 #151 2:45PM
You two definitely still need to attempt this. - MightyWhitey  1062.7 #157 2:56PM
We can be flexible. If there is something planned for the bash we will just do ToT before or after. :) Don't worry.... hahahahaha - madsdad  1847.2 #77 2:57PM
Actually, Admin, if you see this, what a great meetup this would be, ToT for MW first timers!!!! Make it official lol - madsdad  1847.2 #77 2:57PM
Yes we can definitely have a TOT meetup, once we get the major events planned, then we can add more meetups to Events so there will be things happening all weekend! - Admin  3:02PM
The man has spoken! No backing out now :) - RickChavez  3478.7 #37 3:20PM
Oh man! I'm in trouble, lol. Luvvdisney and I will prove that we can do it. I might be in tears but I will do it. - Vegan7LuvsStitch  1011.7 #168 4:16PM
I can't do it with my head and back injuries but I can walk up to the point they let you out. And wave sadly as I leave.....:( - secretagentangel  1517.9 #99 6:04PM
Ohh I'm still going. - HanLostLeia  1098.3 #150 8:15PM
I will be more than happy to take all the pix while you are all enjoying this attraction. lol - splashphotoCM  885.6 #182 10:12PM
Oh my..lol, just saw this!! Ahhh...I think we're still on the hook for this one @vegan7luvsStitch😜😁 - Luvvdisney  384.3 #541 11:03PM
Ya nice try lol - madsdad  1847.2 #77 11:15PM
Hehe😜 - Luvvdisney  384.3 #541 11:25PM
This is going to be so epic! You must purchase the picture after also! - PrinceTeaJack  923.7 #177 8:08AM
Im gonna purchase the picture and the t shirt! :D - Luvvdisney  384.3 #541 10:18AM
This is gonna be fun! - madsdad  1847.2 #77 10:32AM
We need to come up with a cool pic idea to prove that we did it. - Vegan7LuvsStitch  1011.7 #168 5:30PM
Make everyone wear birthday hats - HanLostLeia  1098.3 #150 10:46AM
The ride its not bad. I always see first timers wanting to go on again after their first drop.....lol - VfxGenie  1548.8 #95 4:28AM
Hmmm this MIGHT get me on it. Lol - SueBayou  2019.6 #68 12:09PM
Oh ya. I'm not going to be there:-( - SueBayou  2019.6 #68 12:18PM
Well now you might be, no chickening out! - madsdad  1847.2 #77 5:12PM
I would love to meet everyone and support luvvdisney and vegan7luvsStitch. :) lets do this! Just get it over with. - USCVivian  193.6 #1985 11:54PM
any MW baby sitters willing to watch my minis so I can attend this epic event?? I'll buy you a churro! :) - Duchess_SMK  5989.7 #15 9:15PM
I'll babysit all the minis while you all ride. ;) - Vegan7LuvsStitch  1011.7 #168 3:51PM
lol I can babysit @SMK.. I've had my share of TOT, and I owe you for not texting you last time :] - MEHlanie_Mouse  1114.5 #144 6:02PM
We are so going to ride with you ladies. I know you can do it! - chipanddalefan  725.9 #236 9:04PM
Haha nice try vegan. And I can do babysitting duties too Duchess. - madsdad  1847.2 #77 9:05PM
;) - Vegan7LuvsStitch  1011.7 #168 9:21PM
Yay!!! Thanks @madsdad & @Mel you both are awesome!!! It's ON @Vegan7LuvsStitch!! Yay! - Duchess_SMK  5989.7 #15 9:30PM
Yea where will the sat night meetup be? Would love to stop by - azdisneygirl  188.8 #2048 10:51AM
It will be somewhere in Downtown Disney and then we will go into the Parks. We will announce in the Lounge on Saturday, thanks! - Admin  11:03AM
Wow I'm sorry I'll miss this one but I'm excited for next year! - karidaluv  67.2 #4045 3:30PM

 19.6 #6786 (DL Qual #4905

August 20, 2012 11:50 AM  The Hub
You will find the treasure under the box

You will find the treasure under the box - snowwhite15  19.6 #6786 11:50AM
I know where this is!! - BaseballMickey_CM  6964.1 #9 11:59AM
I hope so - ScooterMike  1963.0 #71 12:11PM
Ugh where is that!? - oowllovee  225.0 #1586 12:02PM
NEVERMIND!! - oowllovee  225.0 #1586 12:06PM
Thank you!!! My friend and I got the two! We'ee leaving soon and we wanted to get on this but weren't gonna have enough time to wait. - oowllovee  225.0 #1586 12:14PM
Congrats - chipanddalefan  725.9 #236 12:16PM
Congrats! So glad you found them! - snowwhite15  19.6 #6786 12:26PM

 19.6 #6786 (DL Qual #4905

August 14, 2012 1:28 PM  The Hub
We are here! Lunch at flo's! Yum!

I like this pic. 😊 - WishIWereThere  275.9 #1014 8:14AM
I was just going to say that. Get out of my head!! Lol - lostgirl7988  697.6 #247 8:16AM
I would be there by now, but my mom shut the trunk door on my dad's fingers. Just a small holdup. LOL - Simbaholic  30.4 #5500 8:16AM
lol ouch! - PrinceTeaJack  923.7 #177 8:17AM
Ouch hope it's not broken. - WishIWereThere  275.9 #1014 8:21AM
Nope, not broken. Thank goodness. He's our driver, that would've been bad. - Simbaholic  30.4 #5500 8:24AM
Bump for the afternoon shift :-) - MelodyMouse  4696.8 #21 1:22PM
We are here! Lunch at flo's! Yum! - snowwhite15  19.6 #6786 1:28PM
Go with the Flo! - MelodyMouse  4696.8 #21 1:40PM

Thanked by:   duckiefan2  
 19.6 #6786 (DL Qual #4905

July 10, 2012 1:07 PM  The Hub
WHere are you?

Wall-E - splashphotoCM  885.6 #182 11:07AM
That's so sweet of them! - FindMeAtTheCove  237.4 #1422 11:11AM
Future MW's, they did such a great job!!!! - adisneyfamily  864.8 #194 2:07PM
Sorry too hot for us. Shared with some CM's and others in line. More for next time. - JenniWilWrapYou  251.0 #1260 2:12PM

 19.6 #6786 (DL Qual #4905

July 10, 2012 4:22 PM  The Hub
We are looking for you guys! Where should we look! :)

Generous little fellas right there. - MightyWhitey  1062.7 #157 10:15AM
shark bait ooh-ha-ha!! - Stitch_Legacy  5117.2 #18 10:17AM
Not yet, we'll be heading to Indiana jones From star traders in about 5 minutes. Fast pass at 6:05 - unclebeezy  246.3 #1314 5:37PM
Bump for one more chance. We are at Autotopia. Probably be getting off in about 10-15 minutes. Still have vinyls and a single fast pass to Star Tours - unclebeezy  246.3 #1314 8:23PM
we love Autotopia!! cute boys! :D - HandMeAChurroImmaFaint  5264.5 #16 8:32PM

Thanked by:   marco1  

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Winnie111286 147.57 #34  
2.Dave 116.14 #2  
3.MelodyMouse 108.81 #21  
4.Tom 94.49 #4  
5.HARR_E 87.83 #33  
6.goofygal 84.54 #6  
7.SPandEvLover 77.79 #35  
8.LaPearleNoir 74.81 #96  
9.Coaster 71.06 #1  
10.caramiapoohAKAface 69.78 #32  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword