lakers unofficial
MR-banner600
DisneyGrammaX2's MouseWait
DisneyGrammaX2 58.2 #4054 


DisneyGrammaX2
I love Disneyland.
Member Since: November 19, 2009
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 44.91 #3485
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 1.53
Total Quality Points: 4 #3337
Thanked: 14 times on 2 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 3.29
30 Day MouseRank: 0.36
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 58.2 #4054 (DL Qual #3337

June 7, 2014 10:39 AM  Disneyland Talk Land
One of his many favorites.Churro..
Lol lickit and pass it..( george lopez) - gonzofam  226.0 #1498 2:32PM
😂😂😂 love it! - SPandEvLover  2688.8 #34 2:40PM
- minniemonika  57.7 #0 10:48AM
- PrincessCindy  51.3 #4232 3:05PM
- BombFrogCM  670.1 #233 3:42PM

 58.2 #4054 (DL Qual #3337

January 6, 2014 10:28 AM  Disneyland Talk Land
Yay.. So happy I was the first to get a Dole Whip😊🍍🍦
Cool! I need to try this sometime - MrsDisneyNorm  40.3 #4611 4:50PM
- luxkitty  1184.7 #107 10:37AM
Woohoo! - missariel33  1319.5 #92 7:54PM
I know someone who will now want to do this - VeganDisneyDad  227.4 #1487 8:14PM

 58.2 #4054 (DL Qual #3337

July 6, 2012 4:27 PM  Disneyland Talk Land
All ready for my Disney Wknd.. YaY.
did you do that yourself? if so you rock or they decals? and if decals where did you get them? - BUSCH_WACK  5.3 #14474 4:39PM
Thx for the complements. There hand painted. No decals here.  - DisneyGrammaX2  58.2 #4054 8:13PM
💅💅💅😂 - Spoonful_O_Sugar  508.4 #344 7:46PM
Thx for the complements. There hand painted. No decals here.  - DisneyGrammaX2  58.2 #4054 8:13PM

 58.2 #4054 (DL Qual #3337

June 26, 2012 11:26 PM  Disneyland Talk Land
Hello MW Family were headed to Disneyland 2-morrow first stop is RSR how early do we need to be in line at DCA? Thx everyone.
Like 7:15 if the park opens at 8 - OneDayAlice  496.8 #360 11:33PM

 58.2 #4054 (DL Qual #3337

June 23, 2012 11:14 PM  Disneyland Talk Land
Can these days go by faster? We can't wait..
Sorry the pic cut off. We have 4-days till we go. - DisneyGrammaX2  58.2 #4054 11:15PM
Very cute pic! I love the add on addition of the balloons - iamdugsmaster  878.7 #161 11:19PM
very cute! - solomouselover  319.0 #697 11:42PM
Cute picture! - vegasbrat  420.4 #444 11:45PM

 58.2 #4054 (DL Qual #3337

June 3, 2011 9:52 PM  Disneyland Talk Land
My Disney Nails..
nice! but too loud for me - Madi  204.1 #1798 9:54PM
Is that hand painted? - KelBelle  453.2 #406 9:54PM
............omg!!!!!!!  - Disney-PINcess  246.8 #1243 10:13PM
Shut the front door! Love these! I'm in beauty school so I'm always amazed with nail art! This person has got some major talent! - Lkphair  166.7 #2290 10:13PM

 58.2 #4054 (DL Qual #3337

June 3, 2011 9:38 PM  Disneyland Talk Land
Thanks For the Web Cam I Got to see The Fireworks.. So nice..
Dang! I mean to do that every night and every night I forget. - JennyP  215.8 #1630 9:39PM

 58.2 #4054 (DL Qual #3337

September 24, 2010 8:04 AM  Disneyland Talk Land
Good Mornin MW.. The weather is Beautiful.. Have A Magical Day. 
G'morning - StephiePooh  572.6 #294 8:05AM
Good morning - Butterlina  1426.2 #84 8:06AM
Morning - WickedWench  576.3 #290 8:20AM
Morning! - Lynette  12.0 #8051 8:28AM

 58.2 #4054 (DL Qual #3337

September 23, 2010 12:43 PM  The Hub
We made it.. The Weather couldn't be better.. Have A Magical Day MW Family.
Have a magical time! - RoyannaF  376.6 #507 12:52PM
Have a magical trip!!! I'm jealous of your nails btw haha - Heather  262.9 #1081 12:55PM
Have Fun! - Goldberg  408.1 #461 1:04PM
Super excited for you guys! Disney adventure time! - Cd9  50.9 #4241 1:26PM

 58.2 #4054 (DL Qual #3337

September 22, 2010 1:41 PM  Disneyland Talk Land
I'm ready to leave now... But were leaving 2-Morrow.
Did you take this picture with your face some how? - SplashTheHorseDot  129.2 #2853 1:55PM
Where did you get those decals?  - Pirategirl  275.6 #951 1:57PM
Oh you fancy huh?!  - LaPetiteSirene  400.5 #472 7:16AM
Omg I LOVE them!! My uncle did hand painted Mickeys too!! Wish he was still around to do my nails!! =(( buuut your nails look great!! I love them! - MissMamyMouse  177.3 #2131 7:49AM

 58.2 #4054 (DL Qual #3337

September 22, 2010 8:35 AM  Disneyland Talk Land
Super excited leaving for Disneyland tomorrow, For 2-Wonderful Days.
Yay!! Have fun!! - MinnieJ  281.9 #902 8:36AM
WOOHOO!!! Have a BLAST!!! - CAdreamer  98.8 #3365 8:36AM
Yay!! Have fun!! - MimiMouse  1022.3 #139 10:18AM
Yay! - kyoto_sparkle  150.2 #2532 10:41AM

 58.2 #4054 (DL Qual #3337

March 5, 2010 6:09 PM  The Hub
So x-cited going to see Alice in Wonderland 2-nite...
Yay! Have fun  - BLG  1049.5 #134 6:11PM
Let us know if u liked it  - Natalie  13.5 #7552 6:24PM
Me too! Sitting in the theatre right now. Can't wait!!! - MozGirl  149.1 #2549 6:26PM
Are any of you seeing it in IMAX 3D cause I'm seeing it tomorrow and thinking about seeing it 3D - Simplytink  13.7 #7475 6:44PM

 58.2 #4054 (DL Qual #3337

February 25, 2010 2:38 PM  The Hub
Hi can anyone tell me how much the New Mad Hatter hat r going for??
49.99 actually. But apparenly they are completely sold out. - IndyandMarion  1236.9 #1 2:57PM
A few of the LE Alice ears on eBay. Highest is $200 so far. - Coaster  14081.2 #1 7:01PM
Thx for the heads up. My son can't wait. - DisneyGrammaX2  58.2 #4054 6:12PM

 58.2 #4054 (DL Qual #3337

December 21, 2009 5:12 PM  The Hub
Favorite ride is Buzz Lightyear, My sons fav.

 58.2 #4054 (DL Qual #3337

November 23, 2009 4:50 PM  The Hub
Mmm.. Turkey leg sounds good rite about now.

 58.2 #4054 (DL Qual #3337

November 21, 2009 9:26 PM  The Hub
Hi were going the 3rd - 5th can't wait..

 58.2 #4054 (DL Qual #3337

November 20, 2009 7:27 PM  The Hub
Anything special going on at Dland tonite?? How's the weather?

 58.2 #4054 (DL Qual #3337

November 20, 2009 4:39 PM  The Hub
What's going on tonite at Dland??

 58.2 #4054 (DL Qual #3337

November 20, 2009 12:54 PM  The Hub
What's happening at Disneyland tonight?

 58.2 #4054 (DL Qual #3337

November 20, 2009 12:54 PM  The Hub
What's happening at Disneyland tonight?

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.apesandmonkeys 278 #5  
2.grumpypapa 90 #68  
3.HARR_E 73 #129  
4.Coaster 66 #1  
5.WARLOCK 61 #51  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword