allthingsdisney023's MouseWait
allthingsdisney023 3.3 #34083 


allthingsdisney023
Member Since: June 02, 2013
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Challenge One Score: 0 #0
Trivia Challenge Two Score: 0 #0
Total Wait Time Points: 0
Total Quality Points: 0 #0
Thanked: 1 times on 1 different posts
Best Post of the Day: 0 times on different posts
Total Lounge Points: 0.09
30 Day MouseRank: 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)
 3.3 #34083 (DL Qual #0

June 19, 2013 4:59 PM  Disneyland Talk Land
Does anyone know why Indiana jones keeps closing? Just curious. It's my favorite ride!

[email protected] keeps losing her purse ;) - ShariRenee  9623.2 #9 5:01PM
Hahahahahaha that made me crack up sooo bad - mickeyat78  2064.6 #79 5:04PM
Look and see if she's on the time out rock. - ShariRenee  9623.2 #9 5:17PM
😂😂😂 - CallMeFlower  424.0 #533 5:35PM
😂😂😂 - CallMeFlower  424.0 #533 5:35PM
😂😂😂 aw schnooks. - dumbbunny  627.2 #333 5:38PM
OMG!!!! This is one of the first things I see logging in today!!!! LOL HILARIOUS! 😂😂😂😂😂 - Cinderella_Schnooks  3379.0 #43 8:24PM
😂😂😂😂😂 - PixiePirateMaid  355.1 #679 8:29PM
@Shari *pssst It's the rock of shame. You're such a Mom calling it the time out rock. 😂😂😂😂😂 And why didn't I get a picture of me sitting there?!?! Oh, cuz I already got in trouble. LOL - Cinderella_Schnooks  3379.0 #43 8:51PM
Haha MrsRebel, umm I mean Schnooks ;) - ShariRenee  9623.2 #9 9:02PM
OMG that is sooo funny! That was still the best night ever! - QueenEmilizle  390.5 #588 9:07PM
😂😂😂 - LaPearleNoir  2184.0 #74 9:15PM
😂😂😂 - MeridaFan  4243.8 #36 9:21PM
RAKing MrsSchnooks a fanny pack! 😂 - dumbbunny  627.2 #333 9:23PM
Great idea dumbbunny, we'll have to bedazzle it first ;) - ShariRenee  9623.2 #9 9:25PM
@shari @dumbbunny So help me if you guys get me a bedazzled fanny pack because you know it won't fit my big ice cream eating gut! 😂😂😂😂 - Cinderella_Schnooks  3379.0 #43 9:46PM
Yay! An inside joke I understand! Ok. I'll leave now - SpiritOfAdventure  1051.1 #182 10:01PM
No at all MrsS. At DL we all need one with an elastic waist! - ShariRenee  9623.2 #9 10:04PM
@SOA look at my recent posts under my profile. No inside joke and you're always invited! - Cinderella_Schnooks  3379.0 #43 10:13PM
😂 @ShariRenee fanny pack with elastic waist! - dumbbunny  627.2 #333 10:28PM
Some boulder keeps coming loose and crushing tourists, not good PR. - starwarsmamma  561.4 #373 5:39PM
Reasonable. - allthingsdisney023  3.3 #34083 8:09PM
Ok, it is here I shall tell the story of "the flip flop". I was on a solo trip about 8 years ago and getting on Screamin'. As I went to bring my foot in the car my flip flop hit the edge and flew off my foot and down between the loading area and track. I notified the CM and they immediately stopped everything and as they brought out one of those trash picker upper pinchy things to get it the CM kept saying over the loudspeaker, "Holding for shoe!!!!" I died!!!! LOL 😂😂😂😂 - Cinderella_Schnooks  3379.0 #43 9:54PM
You sound like so much fun!! - lotusflow3r  172.3 #2406 9:58PM
Ah, thank you! Very sweet of you! I'm a little crazy but in a good way. I'm the one that all the bizarre stuff happens to. LOL 😂😂😂😂 - Cinderella_Schnooks  3379.0 #43 10:00PM
😂😂😂 - MeridaFan  4243.8 #36 10:01PM
👠 - MeridaFan  4243.8 #36 10:01PM
😂 - Tigerlilly82  11.2 #10501 10:01PM
You have the best plans for stopping rides. "Dropping" shoes. "Losing" purses. I need to ride with you. "Excuse me. Can you stop my Doom Buggy? MrsSchnooks "dropped" her cell phone" - SpiritOfAdventure  1051.1 #182 10:08PM
so when racers break down it's you lol - pikarich  5737.2 #21 10:08PM
Omg 😂😂😂😂 you never told me this story before! - dumbbunny  627.2 #333 10:35PM
@pikarich No, that's Emilizle! LOL @SOA it's just one of those things that happen to me. I can't plan it. The planets must align. [email protected] it was just a matter of time. I try and block it out. My family teased me about it for so long. When they hear what happened with the purse I'm doomed! 😂😂😂 - Cinderella_Schnooks  3379.0 #43 10:39PM
😂😂😂 - notw12  183.6 #2240 10:39PM
@dumbbunny just posted the security footage of me on The Rock of Shame in The Hub!!!!LOL😂😂😂 - Cinderella_Schnooks  3379.0 #43 10:07PM
Awesome! - ShariRenee  9623.2 #9 10:08PM
Lol security footage. - dumbbunny  627.2 #333 10:30PM

Thanked by:   secretagentangel  
 3.3 #34083 (DL Qual #0

June 7, 2013 9:06 PM  Disneyland Talk Land
Less than 4 days until I'm at the parks! So excited.

How will you sleep? - starwarsmamma  561.4 #373 9:07PM

 3.3 #34083 (DL Qual #0

June 6, 2013 9:25 PM  Disneyland Talk Land
Did they do something new to Haunted Manison? I haven't been to the parks in a while.

Haven't heard of anything.. Why? - carminaire  830.3 #226 9:28PM
Just curious. - allthingsdisney023  3.3 #34083 4:59PM
Not that I know of or have seen. - starwarsmamma  561.4 #373 9:30PM
For some reason when I was there on Monday it seemed a lot darker than usual. I don't know if it was just me lol it was just something I noticed. - DaisyDuke14  109.4 #3482 11:18PM
I sometimes feel that way on pirates. Certain boat rides are darker than others. - missmimi90  2033.3 #82 11:20PM

 3.3 #34083 (DL Qual #0

June 2, 2013 10:13 PM  Disneyland Talk Land
what's all your favorite thing to do at the parks? I'm new to MW:)

Walk through the gates 😍 - Sweet_Irish_Cream  4409.2 #34 10:15PM
😂😂😂❤❤❤ - Gia  802.0 #235 10:31PM
Great answer! - PixieMom  227.7 #1671 11:29PM
Welcome!! My favorite thing.....is EVERYthing! :) - Armenda  1161.9 #158 10:23PM
Good answer. Me too, EVERYTHING! - DisneyGrandma  880.8 #211 10:35PM
Honestly just being there, it doesn't matter to me what I'm doing. But I have to say eating some Plaza Inn fried chicken and riding Tower of Terror doesn't hurt. - MallE  164.3 #2540 11:30PM
Take pictures of and with characters! :D - misseeyore  538.0 #400 11:39PM

 3.3 #34083 (DL Qual #0

June 2, 2013 3:53 PM  Disneyland Talk Land
Going to the parks next week! So excited.

Have a wonderful time in the parks. - DisneyGrandma  880.8 #211 3:58PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Melody_CM 782.47 #2  
2.Winnie111286 503.97 #3  
3.beentoall 315.31 #0  
4.Coaster 187.7 #1  
5.jacdanfan 147.69 #6  
6.grumpypapa 141.41 #17  
7.SRG7593 135.69 #932  
8.sheridanrabbit 128.16 #2099  
9.goofygal 125.79 #7  
10.JPatDL 94.37 #45  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword