2352.9 #65 (DL Qual #36

Sep 14, 2012 12:25 AM  Disneyland Talk Land
Sorry Marsha.

Poor marsha - Radius  502.7 #425 12:58AM
Awwww! - Duchess_SMK  6340.7 #18 1:35AM
You all are too cute with your photos. We rode with all of you tonight i was just way to shy to say hi. - maxinerenton  422.7 #524 12:44AM
Were you in the front row of the picture that got deleted? - LaTruce  2352.9 #65 12:50AM
I recognized a few faces myself, but was too shy to say hello as well. - poipolegirl  103.2 #3545 1:21AM
nobody puts baby in the corner, (cue music) - bobapetebot  137.5 #2926 9:07AM
Awww :( lol How many times did you guys ride ToT tonight? - SleepyTortuga  288.4 #988 12:45AM
7-8 I forgot... Some pictures got dropped into another dimension. - LaTruce  2352.9 #65 12:46AM
lool what did you guys do for the photos to be dropped into another dimension? - Jenniferr  506.7 #418 12:48AM
Jenniferr, it was someone else who made it drop... We told the CMs what we were ginna do most the time so it wouldn't get deleted. - LaTruce  2352.9 #65 12:51AM
I KNEW there were secret Disney CMs who deleted naughty pictures! Hahah - disneymomma87  216.5 #1778 1:07PM
So much fun! I wish they were that empty all the time! - MarshaMouse  5036.0 #26 1:37AM
Forever Alone! - TheNewTrent  749.0 #254 1:40AM
this made me literally lol! sorry marsha! - OhanaPhoto  5324.9 #21 2:07AM
Awe Marsha! - AshleyLynn22  791.2 #233 2:18AM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ sorry Marsha. But, this is seriously funny! - JenAnneWho  300.7 #911 3:20AM
This made coffee come out my nose. - jasonho256  62.7 #4352 6:30AM
πŸ˜‚ - ElectricMayhemMom  1435.1 #119 6:35AM
Thank you for making my morning that much better. - Slotherini  1079.8 #169 6:36AM
πŸ˜ƒ - E-Ticket  1466.9 #116 6:37AM
poor Marsha -- however, it's a totally cute photo. - CallMeFlower  424.0 #521 7:03AM
Haha this is too funny. - MinnieNurse  331.5 #740 7:18AM
Poor Marsha! Mean boys!!! Lol. - Vegan7LuvsStitch  1026.3 #178 7:24AM
Yeah mean boys  - thestalkerNIN  362.4 #636 12:35PM
Awww. sorry Marsha I lol. - VfxGenie  1556.7 #109 7:30AM
Aww, poor girl. - NickDoubleyew  1083.2 #168 7:33AM
This picture made me totally lol :) very funny - TiggerBelle  515.6 #408 7:47AM
Aww poor Marsha!!! :( this is a cute pic tho! - SarahLovesDisney  85.2 #3837 8:01AM
Hahaha! This was SO much fun! Sorry Marsha those mean boys made me do it!  Love ya! - thestalkerNIN  362.4 #636 8:22AM
Lol poor Marsha she will get back at you guys! Revenge is bitter sweet - PrinceTeaJack  934.6 #198 8:23AM
Lol, this is really cute! I hope someone bought this! - kss4tink  218.0 #1760 9:20AM
Ahahaha!! you guys are awesome. I laughed so loud. 3 cheers! - misschurro  6362.5 #17 9:31AM
Aww poor Marsha. πŸ˜‚ - Jillian  767.1 #244 9:34AM
OMGosh, I love this one! - bbngheartdisney  243.4 #1437 9:53AM
Hahaha awww poor Marsha! - ZeeAlice  621.7 #328 10:18AM
Hilarious! - madsdad  1868.2 #92 11:06AM
You guys are evil..lol... What a great sport! - disneysgirl76  225.6 #1656 11:21AM
That's to funny !!!! - snakeinmyboot40  394.0 #571 12:27PM
Lol - yipman  69.2 #4186 12:29PM
AWw.. Marsha, it's like lunch time at High School all over again :( - MrsMears  217.1 #1773 12:31PM
I would sit by you Marsha!!! - adisneyfamily  1003.9 #187 12:49PM
I love the way that u guys just came up with diff poses. Love this one! Sorry marsha hehehe! - GiGiMouse  216.0 #1783 1:13PM
You rarely have a chance to do these so we had so much of thinking of the next one. - MarshaMouse  5036.0 #26 4:10PM
Yea i bet! Love them! - GiGiMouse  216.0 #1783 6:56PM
I told her to always keep deodorant in her purse but nobody listens to me. - donnievegas  1132.7 #161 1:22PM
😁 - MarshaMouse  5036.0 #26 4:10PM
why would you guys stay so far away from her when she has a face, like an angel? - nicoleface  1752.6 #96 1:30PM
Aww! Poor Marsha! You can ride me any time!!😘 - RCmom  5235.3 #22 1:31PM
πŸ‘€! - ninodj  198.2 #2013 2:41PM
Awwwww Marsha!!!!! I hate this ride but I would have sat next to you :( what meanies !!πŸ˜‰ - BubbaLoo  870.6 #214 1:40PM
Remember, Beano is your friend. No more eating at Cocina Cucamonga. lol - splashphotoCM  885.6 #206 2:37PM
I love Mexican food! I can eat that every day! - MarshaMouse  5036.0 #26 4:06PM
^ every.day. :) - OhanaPhoto  5324.9 #21 4:44PM
That is funny! - chuckv  547.9 #373 4:57PM
Hahahahaha! You guys are awesome!!! :) - LuvMyMinnieMe  183.9 #2203 6:53PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Melody_CM 466.18 #3  
2.OhanaPhoto 426.03 #21  
3.Mouse4life 387.95 #100  
4.drummerkidd 146.03 #534  
5.shootanyangle 90.53 #2756  
6.happiestplace 89.92 #1105  
7.uscdisneyteacher 81.09 #10  
8.jeffandkaarina 74.13 #4061  
9.Winnie111286 73.5 #4  
10.richiii3 69.82 #151  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!