753.8 #232 (DL Qual #147

Jul 19, 2012 5:02 PM  Disneyland Talk Land
So I just found out I'm going to DL Sunday an Monday!!!! I can hardly contain my excitement!!! This is gonna be AWSOME!!! Thanks to my wonderful family for spurring this on me when I needed it most! 😁

Sweetness!!! I'll be there Sat-Sunday afternoon! I'd love to meet you! - Duchess_SMK  6112.9 #15 5:19PM
Yes!! Yay!!! - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 5:23PM
DMin you now - Duchess_SMK  6112.9 #15 5:24PM
Just DMed you back!! πŸ˜ƒ - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 5:31PM
Got it! Yay! - Duchess_SMK  6112.9 #15 5:48PM
DM me too!! Id love to meet both of you!! - RickChavez  3536.4 #37 5:50PM
Lol Rick I'm still mad at you!! - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 5:51PM
Uh oh Rick what did you do?!!! - Duchess_SMK  6112.9 #15 6:25PM
Nuffin lol - RickChavez  3536.4 #37 6:42PM
He got me good!! and said he wasn't gonna be around this weekend! Even though he was! Butthead!! πŸ˜„ - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 6:45PM
LoL im kinda a big deal lol - RickChavez  3536.4 #37 6:46PM
What a meanie!! - Duchess_SMK  6112.9 #15 6:46PM
Nothing matters unless I'm there so shush all of you... - PrinceTeaJack  924.5 #179 7:29PM
I still need to meet you TeaJack! You will be there this weekend right? - Armenda  1153.8 #144 7:33PM
Oh yeah I forgot your my back up bf! So nobody else matters! Lol πŸ˜‚ - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 7:35PM
Yeah I'll be there Sunday *crossing fingers* - PrinceTeaJack  924.5 #179 7:38PM
woo hoo! - Armenda  1153.8 #144 7:39PM
Meh - RickChavez  3536.4 #37 7:40PM
I still have to show you the Carlton, Rick. - Armenda  1153.8 #144 7:44PM
Yay teajack I'm soooo excited!! - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 7:46PM
Yes, yes you do. - RickChavez  3536.4 #37 7:47PM
So now you HAVE to come! - Armenda  1153.8 #144 7:48PM
Lol! Looks like you might have to wait in line CAB! Everyone wants to meet TeaJack! πŸ˜‚ - Duchess_SMK  6112.9 #15 7:53PM
Lol lil does everyone know he's already my good buddy! So I think everyone has to get in line after me!! Lol totally kidding!! πŸ˜„ - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 8:01PM
Ooooh! CAB throwin down the hammer! Watch out now! Lol - Duchess_SMK  6112.9 #15 8:07PM
Oh you know me I'm totally a thug!! - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 8:10PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 8:10PM
I am soo hoping to meet you all :) I will be there Sunday later afternoon till Thurs around 2p :) - Happybrandison  242.5 #1385 10:20PM
Check out the deal offered at the HoJo for 50% off Sunday night - ScooterMike  1963.0 #73 5:10PM
Aww thanks! My parents booked us two nights at the embassy suites south!!! - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 5:12PM
Well ain't we fancy - ScooterMike  1963.0 #73 6:24PM
Looks like I gotta make a trip on Monday to see u! Very happy for you - MarshaMouse  4704.3 #22 5:15PM
Aww yes!! We will probably be leaving by like 1pm though!! Just a quick lil trip!! - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 5:23PM
I usually do early morning trips and leave before the sun warms me up too much lol - MarshaMouse  4704.3 #22 6:21PM
Yay ok! Sounds like a plan then! πŸ˜„ - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 6:47PM
oh marsha if you will be there Mon I have to meet you :) I will be there too Sun-Thurs - Happybrandison  242.5 #1385 10:18PM
So jealous, enjoy your trip. - PrincessAuroraMomma  555.8 #344 5:18PM
Yay for you! - DisneyVacationLover  462.2 #437 5:24PM
Pick us up on the way!!! - Slotherini  1077.5 #160 5:26PM
Lol ok sounds good!! - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 5:29PM
The Giants must be on a road trip those days im guessing? - donnievegas  1132.6 #147 5:33PM
Lol yup!!πŸ˜„ - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 5:39PM
YAY! Oh my gosh oh my gosh oh my gosh! I get to see my BFF! I'm squealing I'm so excited! πŸ‘―πŸ’œ - ohhhtoodles  365.2 #588 5:53PM
Yay yay!!! - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 6:17PM
Yay! I'm excited for you. πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ - Vegan7LuvsStitch  1019.2 #170 6:18PM
Thanks! 😊 - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 6:47PM
yay!!! represent NorCal!!! - HandMeAChurroImmaFaint  5498.9 #17 6:23PM
Yay! Represent ! - adventurerEnDisneylandia {AED}  1028.2 #168 9:55PM
Sunday?!!!!!!! I'll be there!!!!! :D:D - Armenda  1153.8 #144 6:25PM
Ahhhh I feel like there are so many people I need to see lol!! - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 6:46PM
You too?! Oh my how cool! - Duchess_SMK  6112.9 #15 6:56PM
yep! we need to have one huge epic meet up on sunday! - Armenda  1153.8 #144 6:59PM
I would agree with this!! - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 7:05PM
:D:D:D - Armenda  1153.8 #144 7:12PM
Yes please! That would make it MUCH easier!! - Duchess_SMK  6112.9 #15 7:15PM
Something midday/early afternoon would be best for me. - Armenda  1153.8 #144 7:24PM
I'm down for whatever let me know ladies!! - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 7:36PM
That would be best for me as well because I think we're headed home around 2:30pm on Sunday. - Duchess_SMK  6112.9 #15 7:50PM
ME TOO! - Happybrandison  242.5 #1385 10:19PM
I agree bout a huge meetup Sunday, my son and good friend will be with me too :) - Happybrandison  242.5 #1385 10:23PM
yaaaay! i'm so excited for you! have a great time with your family :) - ZeeAlice  621.5 #304 6:28PM
Thanks girly! It's actually just gonna be me and the bf! My parrents just paid for it lol!! - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 6:46PM
Wow, even better haha! Now I'm extra excited for you!!! Well you two have a great time. I love spending time with just Sloth in the parks and occasionally running into MWers. - ZeeAlice  621.5 #304 10:02PM
Have a great time!!! - Willierose  2244.7 #61 6:29PM
Yay! Have fun!! - DisneyFanZoe  1228.0 #129 6:50PM
So excited for you CAB. Have a great time! - LaPearleNoir  1638.0 #95 6:54PM
Yay I love quick little surprise trips to DL. :) Have fun! - Jillian  767.1 #225 7:00PM
Thanks for all the excitement you guys! I can not wait to meet up with some of you guys!! I think I may have something for a locker RAK or an in park RAK!! πŸ˜‰β€ - CourtyAstroBlisters  753.8 #232 8:42PM
That's exciting! Have a wonderful time! - vegasbrat  420.4 #490 8:44PM
πŸ‘―πŸ’œaww man! I wish I could come but it sounds like lots of cool peeps will be there. Happy for you! - PinkElephants  745.7 #237 9:57PM
I love last minute trips. Enjoy! - adventurerEnDisneylandia {AED}  1028.2 #168 9:58PM
Have fun! I'm also going Sunday. I have a small group of friends I talked into going :D - Jerkzilla  32.0 #5435 9:58PM
Congrats, you are going to have so much fun!! - Linzee  1095.4 #154 10:36PM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here


Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. jacdanfan
60000

2. iLOVELUCYnDISNEY
58500

3. secretagentangel
52300

4. MeridaFan
41630

5. MelodyMouse
40000

6. DisneyGrandma
40000

7. leopardditz2000
39500

8. MinnieMyLove
38250

9. debbiev
36250

10. cmtahm
35650

 

  Well done and congratulations.  Now I know how some people have so many stickers.  Keep up the good work:-) - beentoall  184.2 #0 2:55AM
#10 needs a pic bad! - DarthFairy  59.2 #4272 12:42PM

Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unFORECAST for the week of Aug 3, 2015
It's going to be HOT at Disneyland this week with weather in the high 80s. Looking back at MouseWait's Historical Crowd Index (available in our new MagicPlan iOS Calendar), this week last year averaged in the low 70s (approx 70% capacity), which is light for summer crowds. We expect it to be busier this week, however the hot weather does play a factor in crowd level as it tends to keep the locals away. To get a real-time look at crowd levels, check the MouseWait app for Crowd Index averages and wait times. Have a great week! - Admin Aug 3, 2015 11:58AM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  488.4 #404 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  18.6 #7122 11:53PM
Saturday's rule! One of the perks of a premium pass!  - snappy  383.1 #555 7:32AM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  160.8 #2482 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  239.1 #1420 5:04PM
summer surely has been very busy!  - MarshaMouse  4704.3 #22 12:18AM
I was there this week, Tues, Wed.,Thur. Very hot and muggy. Long lines except single rider lines were great. Because we had 3 days we didn't mind waiting in line. It's so fun to people watch while you wait. We had a great time. Can't wait until next time to go back. - Popcorn  9.3 #10619 9:33AM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  1201.5 #135 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  670.9 #277 6:30PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #65955 2:19PM
I end up deleting games while in progress due to opponents leaving me hanging FOR-EH-VER!!! - MommyandBash  181.6 #2163 12:18PM
It happens, if you want start a game and I'll play you. I take a couple days off a week but I'll finish the games I start. - richiii3  677.4 #269 2:20PM

Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! 

Didn't know there was one. Yay - TrueFromOzLovesDisney  474.9 #420 4:20PM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!


We have our weekly MW sticker meetup at La Brea bakery at 4 pm in Downtown Disney! Lots of fun for newcomers and all and a great way to meet new people! Then we go to the MW spot we've held in DL to watch PTN and fireworks! Everyone is welcome! - secretagentangel  1954.9 #75 6:10PM
On Tuesday nights, duh!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜© - secretagentangel  1954.9 #75 10:47PM
Thank You - suzieq65  55.6 #4361 6:20PM
We will be there in November - makeitbluesaysmerriwether  35.5 #5193 9:58AM
I'm gonna have a crowding meetup Presidents' Day weekend! Post to come!  - TinkerSchelle  1776.5 #86 5:42PM
I'll crowd with you  - LaPearleNoir  1638.0 #95 2:27PM
I ❀️ crowding meetups - bonedaddy909  1349.3 #114 12:29PM
Would love to come! - susanann  8.9 #10915 6:15PM
What day works best for you guys bonedaddy909 and susanann and LaPearleNoir? - TinkerSchelle  1776.5 #86 1:21PM
Any day Friday theough Monday works for me! - susanann  8.9 #10915 2:12PM
Friday thru Sunday for UsπŸ˜ƒ.....Wait a minute😳what the heck is a crowding meetup and what would we be crowding into??πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - bonedaddy909  1349.3 #114 7:09PM
I heard there's a cool Winchester Mystery House meetup 😬 - adventurerEnDisneylandia {AED}  1028.2 #168 7:17PM
Any MW Tinkerbell half marathon weekend runners interested in a photo op meet-up/s before one or all 3 of the races??Β  - Romec123aKaSmartyPants  720.8 #249 2:11PM
When is this race? - secretagentangel  1954.9 #75 6:15PM
The 5K is May 8th, 10K May 9th, and the Half is May 10th. - CoachDisney  94.1 #3567 2:43PM
I will for the 5k, will be there Thursday afternoon till Friday noon. - Sleepingbeautysmom  305.3 #827 8:17AM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  1628.4 #96 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  387.4 #547 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
I buy pretty much everything on Amazon. Nice to know MW can get a little piece of that! - MellyMelBB  65.0 #4123 12:06AM
I will do this next time I'm on Amazon! - DisneyLov3r  6.5 #0 5:02PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15909.4

2. Dave
12984.7

3. jacdanfan
9189.32

4. Plumiegirl
9178.23

5. Tom
9084.01

6. goofygal
8838.29

7. uscdisneyteacher
7684.95

8. CobbPR
7121.82

9. BaseballMickey_CM
7103.45

10. Bullseye
6777.44


Such great people on this list, many who doSo much for the app. 😍😍 - secretagentangel  1954.9 #75 2:09PM

MouseWait COUNTDOWN for iOS is here! Countdown the days to your next Disneyland or Disney World trip with our images OR your pics! Your Countdown also displays on Apple Watch and is beautiful on iPhone 6 screens. Secure the discounted launch price for a limited time.

I have the countdown and I love it! - tree320  0.6 #0 9:26AM
Just got it! - Dizkid  368.8 #580 12:29PM
Awesome - keepmovingforward  204.1 #1874 8:39PM

Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
3.52

2. Goofytom
1.93

3. Moog
0.77

4. richiii3
0.52

5. mamabeam
0.48

6. DoomBuggy61
0.25

7. TiggerBelle
0.24

8. MommyandBash
0.18

9. beentoall
0.16

10. Tom
0.1

 

Yay @@Moog!!!! So great!  πŸ˜ - valj84DisneyDeppAddict  201.5 #1897 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  50.3 #4549 11:33AM
πŸ‘‹β€οΈ - Tom  9084.0 #5 11:47AM
Wtg @DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2181.7 #64 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  50.3 #4549 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2181.7 #64 9:42AM
Geez. I only recognize like two people in this whole post πŸ˜‚ - Sweet_Irish_Cream  4399.0 #26 4:51PM
SIC. How come we don't see you in here often anymore?  Miss seeing your posts. You have so much to share with all these newbies  - Goofytom  1201.5 #135 12:16PM
I'm secretly watching  - Plumiegirl  9178.2 #4 11:13PM
Finally got the game to work! Yay! But now I can't find people to play with! Boo! :( Am I missing something?  - DisneyDrea  142.2 #2772 11:45PM
Kind of shows anyone can play trivia and do well, newbie or veteran!πŸ˜€ - secretagentangel  1954.9 #75 1:33PM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1015.5 #172 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1776.5 #86 10:53PM
  - mckelfam  36.4 #5144 3:09PM
Weeeeee - MommyandBash  181.6 #2163 10:29PM

Here are the latest Disneyland Real-Time Land posts. If you're at the Park, please post in Disneyland Real-Time Land, thanks for posting live pics!



Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4399.0 #26 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  1376.1 #112 12:34PM
Love seeing everyone's pictures from Disneyland !! I know, we always have a good time :) - Lyssa2012  196.1 #1975 11:22PM
i am so glad i got to experience it,  but did not have to go thru it! - MsTikiMermadam  370.9 #576 5:56AM
Sweet, I have 3 on this list!!  - MisFit.Mouse  627.6 #299 2:52AM
After all of this time being away and I made the list - cyndaws  257.9 #1211 1:45AM

DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 

Can you get a discount on annual passes too? - DeeDeeMouse  246.1 #1338 9:59PM
How do you get discount on AP passes. Guessing use MOUSEWAIT - suzieq65  55.6 #4361 4:00PM
It says discount not available ... Maybe I'm doing it wrong? - gedi0614  25.5 #6043 12:13AM

TRIVILATOR 2.0 for iOS is here! We made it faster, easier to use, improved Random Games, fixed Push Notifications, added a Remove Ads option, new game packs, and we optmized it for the iPhone 6 and 6 Plus. Get the complete run down on our new blog here. Get the new update in the App Store, or grab it here. Did you know you can play on the web or from any device via our web version? Tell your friends about the TRIVILATOR, and submit your questions so they (and you) can be featured inside the app. You can submit your questions here. Have fun!

- valj84DisneyDeppAddict  201.5 #1897 12:58PM
Hi, @@valj84DisneyAddict Hope you are having a wonderful Easter 🐣Come play Trivilator with me! - Moog  50.3 #4549 3:00PM
Yes! A wonderful day!  Hope yours is great too!!! I will look for you on Trivilator. πŸ˜πŸ‘ - valj84DisneyDeppAddict  201.5 #1897 3:27PM
Is it a game? - palomine96  20.5 #6747 11:58PM
Yes!  It's a separate app.  Come play! - Moog  50.3 #4549 8:58AM
I downloaded the app but it too won't add my name so if I play as guest it doesn't give credit to my mouse wait account :(Help!  - DisneyDrea  142.2 #2772 9:08PM
I can't figure out how to play on the Web version. I have been trying for a long time. Help, please - Winnie111286  4512.4 #23 2:44PM

Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.4 #1856 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  128.5 #2974 3:57PM
@Admin. I filled out a form for May 22nd.  I hope you got it. Thanks. - Winnie111286  4512.4 #23 2:23AM
@@Admin I booked with get away today and am staying at the HoJo in December.  Does MW still give the 100 credits or do I have to book with the hotel directly? - dsnylvr1975  6.9 #13171 5:02PM

TOP 5 THINGS to do this week at the Disneyland Resort:

1. Watch the new "Paint the Night" parade 8:50 and 11pm nightly.

2. Watch the new "Disneyland Forever" Fireworks show at 9:30pm nightly.

3. See the new "World of Color" 9pm and 10:15pm nightly.

4. Try to find a "Made with Magic" wand or paintbrush which allow you to interact with select Disney experiences and merchandise. 

5. Look for the Word of the Day displayed outside of the theme park entrances (or in the MouseWait Lounge) and text the word between 7am and 10:59am Pacific to the shortcode listed on the sign. You must be at the Disneyland Resort to enter. If you win, you will be notified around 11am via text or phone. For more info go here

And don't forget about Food! Check out our real-time Food blog to see what's new at the Resort. POST YOUR IDEAS BELOW and they could make the weekly top 5!

Come to our la  Brea sticker meetup which starts early at 4 pm then come join MWers to watch PTN and Fireworks too!  - secretagentangel  1954.9 #75 11:59PM
was bummed i did not make it two weeks ago,  see you in aug! - MsTikiMermadam  370.9 #576 6:41PM
Checkβœ”οΈfinally completed the list! I think my favorite is the new fireworks shows!!! Gives me goosebumps and brings on the happy cry.  - MinnieMyLove  190.5 #2039 9:00AM
Can't wait  - Disneyprincessvmk  55.6 #4360 7:26PM
- araguerra  177.2 #2217 1:59PM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6726

2. uscdisneyteacher
6015

3. BaseballMickey_CM
5487

4. Dave
5391

5. Duchess_SMK
5011

6. Plumiegirl
4781

7. Stitch_Legacy
4712

8. HandMeAChurroImmaFaint
4333

9. ElSuperRaton
4197

10. pikarich
3922



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  3167.3 #40 9:51PM
FINALLY!  Thank you!  - MadameLeota  3167.3 #40 2:34PM

Read Episode One of Deadliest Cast Member FREE on Amazon and iTunes!

I downloaded this before a very long road trip, and it kept me entertained the whole time (well, except when I was taking my turn at the wheel, safety first!).  - Geekery  409.4 #508 10:21PM
Thanks! I'm glad you liked it! - Admin  10:46AM
Where can I find the book please?  - sarahsanch  6.8 #13373 1:03PM
Just got it! Can't stop reading it. I am already starting chaper 16. Love how all the details of DL are woven into the story. - Tiggerific  340.9 #658 4:20PM
Glad you like it! Season Two is coming in a few weeks! - Admin  11:52PM
Just started reading Deadliest Cast Member yesterday. I'm halfway through second episode.  - DisneyLov3r  6.5 #0 10:25PM
Impatiently awaiting the next installment! - melissa_ficent  318.6 #755 8:45PM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. MadameLeota
98.38

2. uscdisneyteacher
94.98

3. jacdanfan
74.75

4. goofygal
64.91

5. grumpypapa
39.5

6. Alicewhoareyou
38.82

7. HandMeAChurroImmaFaint
38.15

8. Winnie111286
37.84

9. Acuna_Matata
23.6

10. u163665
23.45



SEE TOP 100 LEADERS

Oh my goodness.  I can't believe my name is actually up there next to all the people who I love following.  Thank you:-). Have a great 60th everyone - beentoall  184.2 #0 6:25AM
Waytago! - MelodyMouse  5936.1 #16 10:09AM
- JediKitty  914.5 #182 4:29PM

Thanked by:   JediKitty   Song  

 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. MadameLeota
90.07

2. jacdanfan
62.58

3. goofygal
60.88

4. u163665
23.45

5. JPatDL
21.42

6. drdiggs
21.33

7. Coaster
20.95

8. Alicewhoareyou
19.83

9. jim9760
11.52

10. Bullseye
10.75

 

SEE THE TOP 100


Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  1376.1 #112 9:42PM
  - jacdanfan  9189.3 #3 6:08AM
- Lilogirl1  116.2 #3222 4:26PM
Thanks! DW fans appreciate you! - LeighMouse  17.9 #0 7:58AM


 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  630.0 #296 8:03PM
I bought the paper copy for myself and 2 copies of season one for christmas gifts!  LOVE THIS BOOK!!! - snitsos  30.0 #5611 5:28PM
Thank you snitsos for your support, glad you liked Season Two! - Admin  12:13AM
Thank you for your support glad you liked Season Two! snitsos - Admin  12:15AM
Test - Admin  12:16AM
- valj84DisneyDeppAddict  201.5 #1897 9:35PM
They make paper copies?!? - LilMissPixie84  309.5 #801 9:23PM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! 

Nice pic!πŸ“· - Stitchcrazy62622  16.8 #7500 10:18PM
Oh how we miss you MSEP... 😩😩😩 - DisneyBallers  25.7 #6018 10:05PM

Here are the recent wait time leaders:

July: MelodyMouse 417.38
May: MelodyMouse 640.08
April: WARLOCK 228.33
March: HARR_E 290.27
February: jacdanfan 251.32
January: ShariRenee 246.23
December: MelodyMouse 303.05
November: MelodyMouse 410.98
October: jacdanfan 189.98

I get great joy out of helping to fulfill the original intent of this app! (Can ya tell?) - MelodyMouse  5936.1 #16 11:00AM
Thank you! πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ» - MeridaFan  3578.6 #36 10:34AM
Thank you so much!  - secretagentangel  1954.9 #75 3:34PM
 Everyone for making   - Boundin  613.1 #308 10:21PM
 Wait Times make MouseWait! - Song  1819.3 #83 8:52AM
The real wait time leaders post! - MeridaFan  3578.6 #36 12:08PM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  3372.5 #38 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  18.1 #7217 10:32PM
After the video my 3 & 1/2 year old says, "that's cool!" It was. Very cool - MommyandBash  181.6 #2163 3:44PM
- MommyandBash  181.6 #2163 1:32PM

Here are the overall MouseRank leaders for the past 6 months:

July 2015: Winnie111286 463.58
May 2015: MelodyMouse 679.4
April 2015: Fantasmicfan1 466.89
March 2015: HARR_E 423.38
February 2015: Winnie111286 364.36
January 2015: ShariRenee 408.65
 

! - FrankenweenieVelinee  2289.9 #58 7:16AM
- MowgliLovesBaloo  65.1 #0 5:18PM
- CoachDisney  94.1 #3567 5:35PM
   - valj84DisneyDeppAddict  201.5 #1897 7:59AM

DISNEYLAND PARK:

Innoventions closed March 31-September 30


DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Luigi's Rollickin Roadsters opens early 2016
 

Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  16.2 #7634 10:53PM
Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy  322.5 #737 8:33AM
The weather is ok,t shirt and sweater,jeans,a coat at night(layer and you'll be fine)...it's busy but you're coming at a really good time.you will love it😊and if you have park hoppers for each day you will be able to go back n forth...I live 15 mins away so you can always message me if you need more details or have any weird questions... - DarthFairy  59.2 #4272 7:31PM
Thx! - DisneyLov3r  6.5 #0 1:55PM

Thanked by:   Tom   carminaire   kimdis   41 More Thanks Song   giapet   BaronessVonShush  
Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM
7103.45

2. Stitch_Legacy
5138.01

3. RickChavez
3536.42

4. ScooterMike
1962.99

5. SPandEvLover
3795.9

6. caramiapoohAKAface
3854.52

7. IDVandalSkipperCM
2377.7

8. Dave
12984.7

9. Duchess_SMK
6112.87

10. Sweet_Irish_Cream
4398.98



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS


Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.uscdisneyteacher 108.17 #7  
2.MadameLeota 98.6 #40  
3.Winnie111286 98.26 #23  
4.jacdanfan 86.7 #3  
5.JPatDL 74.35 #183  
6.pikarich 65.47 #27  
7.goofygal 65.31 #6  
8.secretagentangel 63.83 #75  
9.grumpypapa 56.96 #38  
10.Alicewhoareyou 48.48 #71  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!